Chandlerin video:
"Hei Samuli. Chandler täällä, mikäli et tiennyt...
Freddien video:
"Samuli, toivottavasti sanon sen oikein. Minulla on kirjeesi ja odotan kunnes pääsen kotiin avaamaan sen, mutta ensiksi haluan kiittää sinua siitä että olet ollut mahtava WilSon -fani ja avoin kertomaan tarinasi minulle ja haluan vain sanoa että pysy uskollisena itsellesi, haali itsesi ympärille rakastavia ihmisiä jotka ovat positiivisa ja kannustavia ja ole kuka olet x3. Tulet löytämään jonkun jonka kanssa jaat elämäsi, se tulee olemaan mahtavaa. Joten taas, Kiitos ja en malta odottaa kirjeesi lukemista."
Älkää pelotelko mua Kelasta
Ihan vielä ainakaan en joudu heidän kanssaan tappelemaan, innolla... odotan sitä! Toivottavasti kaikki selviää Cherry! 

Vierailtiin Lyypekissä, jossa tapasin tätini joka asuu Saksassa, oli todella kivaa nähdä häntä! Piipahdettiin myös päiväksi Hampuriin, jossa käytiin tulevan Halloweenin kunniaksi eräässä ns. kummituslinnassa, jossa oli erilaisia kummitusjuttuja oikeilla näyttelijöillä. Ainoa huono puoli siinä oli, että koko esitys oli saksaksi, ja vaikka olen itse lukenut kolme vuotta saksaa niin täytyy sanoa että suurin osa meni ihan ohi.