Ejfan kirjoitti:Eilinen jakso oli kaikin puolin hauskaKristen&Brady, EJami ja Gaby&Nick Samaan aikaan sängyssä ehkä vähän liikaa
Bradyn ja Samin keskustelu oli varsin mielenkiintoinen. Brady sanoi Samille, että tämä joutuu olemaan yksin, jos ei ole Rafen kanssa...Mä ainakin olisin paljon mielummin yksin kuin sellaisen yökötyksen kanssa
Sami ja EJ olivat niin söpöjä, ja se sopimus ettei kumpikaan kerro kennellekkään, Sami kertoi Bradylle ja EJ Kristenille
Toivon vaan, että Sami on oikeasti tosissaan EJ:n kanssa eikä vaan yritä kostaa Rafelle. Oon kai tullut epäuskovaiseksi EJamin suhteen näiden vuosien aikana

Sam kirjoitti:Toimiiko toi stream2watch teillä :O tai katotteko jostain muualta koska mulla lukee? Varmaan toi temppuilee just tänään !!

.
. Kristenin vihjaiut Ericistä 

goodbye Rafe
Will näytti sen ultraäänikuvan ja SONNYN HYMY!!!! Vauvalla on Willin nenä
Sonny ei selvästikkään halua olla pelkästään ystävä Willin kanssa, koska kysyi sitä pariin kertaan 
Ja mitä toi Nick nyt taas vakoilee tuolla, jos olis hymiöissä ase mikä laukee niin laittaisin sen tähän kohtaan Nick :ase Tottakai Nick on kuuntelemas Gabin oven takana kun toi Rafe on kiihkoomassa!
I'm so done with Rafe..
Mainokset...
Mulle tulee migreeni tosta migreeni -mainoksesta jos nään sen viel kerrankin! 
Taas tätä outoutta Bon suhteen. Taitaa olla ero, Bon kuolema tms. tulossa.

Oliko Danielin ihan pakko motata sitä miestä kuonoon. :''D Eikös tuollaiset tilanteet voisi hoitaa rauhallisemminkin.

Mosse kirjoitti: Kristenin ja Jenin asut siinä illanvietossa.

. Nämä Ericole-kohtaukset ovat olleet todella hyviä. Kaipaavia katseita, Eric hämillään Nicolen asusta ja heidän keskustelunsa
.
.

. "En voi kuvitella elämääni ilman sinua". Samin ilme
.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa