Mosse kirjoitti:Niitä mainoksia tosiaan tulee aika paljon

. Varmaan kaksinkertainen määrä Suomeen verrattuna.
Juuri näiden välivuosien aikana tapahtuivat kaikki hirveät asiat (ampuminen, Rafen kloonaus, Taylor), jotka on ihan hyväkin missata

. Onko täällä oikeasti ketään, joka pitää Rafesta

? Me ollaan kaikki jakaannuttu aika tasapuolisesti Lumin ja Ejamin välillä

.
Ampuminen, Rafen kloonaus, Taylor? Hmm. Mun ois todellakin varmaa syytä lukea vähän tietoa et mitä kaikkee muutaki on tapahtunu tässä välis
Heinäkuussa kun päädyin kattomaan päikkäreitä
(sanotaanko sitä enään päikkäreiksi?) niin ensimmäiset jaksot joita katsoin oli ne kun Sami oli Rafen kanssa ja sillon se olin ihan okei, ihmettelin vaan että jaa tällänen mies Samilla tällä kertaa ja totuin siihen, mutta sitten kun katsoin lisää jaksoja niin siitä tuli vaan ärsyttävmpi ja ärsyttävämpi. Oon kyllä niin ilonen että 'vahingossa' ajauduin kattomaan päikkäreitä! Kiitos Willin suutelukohtauksen sen miehen kans siel tunnelissa (?)

Siinähän se mun kesä melkeen meni ku katoin puolen vuoden ajalta melkeen kaikki jaksot alkaen Willin ja Gabin suhteen päättymisestä. Tosin olin enemmän kiinnostunut Willistä kuin muista niin saatoin hypätä jotain
(aika paljon) kohtia yli missä Williä ei näkynyt

Täytyy myöntää et oon ilonen, että Willin ulostulemista venytettiin, eikä pläjäytetty yhdessä kuukaudessa! Parempia näyttelijöitäkään ei olis voinu toivoa

Haluisko joku selittää Bon & Hopen tilanteen, mitä niille tapahtui? Ja sitten toi Stefanon ampuminen, onko sillä ees mitään väliä enään kuka häntä ampui, koska Stefano on elossa. Ja penkooko Nick tietoja tosta vaan sen takia että pystyis estämään Willin osallistuminen tyttärensä elämään?
"Sonny and Will have a heartbreaking Valentine's Day."