Nicolen täytyy oikeasti lakata tyytymästä miehiin, jotka pitävät häntä varasijalla. Onneksi tämä juonikuvio on kohta ohi. Kylläpä vauvanvaatteista saatiin paljon draamaa, kaikki se pahaenteinen musiikki ja zoomaukset paitaan

. Ihan naurettavaa. Kai totuus olisi voinut tulla julki järkevämmälläkin tavalla.
Olen jo näiden viikon aikana kiintynyt Kristeniin ja hänen juonitteluihinsa. Hän on tuonut tarvittavaa piristystä Salemiin. Ei mulla vieläkään ole hajua, mikä hänen lopullinen tavoitteensa on, mutta sen pohjustusta on hauska seurata.
Samillakin oli hyvä meno tällä viikolla. Vihdoinkin hän laittoi vastaan Rafelle ja tämän sonnalle. Jos hänellä ei olisi niin kiire Kristenin kanssa, hän olisi etsiä käsiinsä todisteet Nicolen valheesta. Olen kaivannut Samia ja Nicolea napit vastaikkain. Ja sitten se Ejami-kohtaus

. EJ on 6 vuotta yrittänyt saada Samia uskomaan, että hän pitää tästä sellaisenaan, josko se nyt lopulta alkaisi oikeasti mennä hänen päähänsä.
Aika huono juttu, jos Kate osoittaa jaksossa parempaa (iso)vanhemmuutta kuin Lucas. Häneltä Lucas on kyllä varmaan oppinut nämä jutut.
Pidän Nickistä, mutta onko hänen hahmostaan pakko tehdä valikoivan uskovainen. Siellä taustalla on parasta olla jotain muutakin
(Blake on vihjaillut sen suuntaista Twitterissä), koska nyt Nick näyttää vain tekopyhältä.
Bon lähtö oli todella vaatimaton. Ei se edes tuntunut siltä, että vuosikymmeniä sarjassa ollut hahmo lähtee. Missä olivat kaikki takaumat (muuten niitä kyllä viljellään jopa saman jakson tapahtumista

)? Joko sarja tietää Peterin palaavan jossain vaiheessa tai sitten ne vain olivat jälleen kerran surkeat hyvästit hahmolle.
Harmi, ettei tänä vuonna ollut kunnon Halloween-jaksoa. Viime vuonna kaikki olivat oikeasti pukeutuneet (Elvis

). Se ei kai koskaan selviä, kuka seurasi Jeniä viime vuoden juhlissa.