5.3-9.3

Keskustelua Amerikan jaksoista

5.3-9.3

ViestiKirjoittaja Mosse » 05 Maalis 2012, 20:53

Kuva
Mosse
Ylläpitäjä

Re: 5.3-9.3

ViestiKirjoittaja Cherry » 07 Maalis 2012, 20:42

Heipä hei kaikille. Tulinpa tännekin foorumille pitkän tauon jälkeen. Surullista ettei sarjan jaksoja nähdä enää nelosella, niinpä aloitin jenkkien tahtiin katsomisen. Vielä olen vähän pihalla juonikuvioista ja totuttelemassa. Kohta otan katseluun maanantaisen jaksoon. Olen innoissani Lucasin paluusta!
Kuva
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa

Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

ViestiKirjoittaja Mosse » 07 Maalis 2012, 23:42

Cherry kirjoitti:Heipä hei kaikille. Tulinpa tännekin foorumille pitkän tauon jälkeen. Surullista ettei sarjan jaksoja nähdä enää nelosella, niinpä aloitin jenkkien tahtiin katsomisen. Vielä olen vähän pihalla juonikuvioista ja totuttelemassa. Kohta otan katseluun maanantaisen jaksoon. Olen innoissani Lucasin paluusta!

Tervetuloa tänne taas juttelemaan :). Mäkin olen iloinen Lucasin paluusta. En edes tajunnut, kuinka paljon häntä kaivattiin Salemiin. Sami ja Kate vaikuttavat heti paljon siedettävimmiltä.
Kuva
Mosse
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Cherry » 09 Maalis 2012, 03:58

^Kiitos! Oli jotenkin päässyt koko paikka ihan unholaan (varmaan siksikin, että mulla oli yhdessä vaiheessa oma tietokone pitkään huollossa ja lopulta sainkin sitten uuden tilalle). Edelleen tuntuu olevan totuttautumista mulla, kun on jäänyt niin paljon tapahtumia näkemättä. Olen kyllä lueskellut joitain juttuja ja ehkä jossain välissä (jos vaan ehtis) vois yrittää kattoa jotain väliin jääneitä jaksoja.

Lucasia en siis periaatteessa ehtinyt ikävöidä samalla tavoin, kun mulla on jäi parin vuoden jaksot väliin ennen tätä jenkkien tahtiin hyppäämistä (nelonenhan taisi näyttää viimeksi vuoden 2008/2009 jaksoja, ennen kuin päätti tylysti kokonaan lopettaa sarjan esittämisen).

Ehkä suurin shokki oli nähdä Ian Buchanania ruudussa, kun tajusin, että hänhän on ollut all time favorite sarjassani Twin Peaksissä! Huh, ilmankos oli niin tutun näköinen. Juuri tuli katsottua 7.3 esitetty jakso ja olipa se viihdyttävä. Katen ja Samin sanailu on aina loistavaa ja Lucas kyllä tasapainottaa paljon. Dramaattinen jakson päätös.
Kuva
Cherry

ViestiKirjoittaja Mosse » 09 Maalis 2012, 12:25

Kysy vaan, jos joku tuntuu sekavalta, niin kyllä joku täällä luultavasti osaa vastata :).
Kuva
Mosse
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mosse » 11 Maalis 2012, 16:54

Tämä viikko oli kokonaisuutena ihan hyvä. Pidän edelleen hullusta Abbysta, mutta haluaisin nähdä enemmän Williä, EJ:tä ja Jackia. Melaniekaan ei enää ärsytä, kun hän ei enää ole pääosassa. Se päänhakkaaminen oli hieno lisä perjantaina :D.

Olen menettänyt lopullisenkin kiinnostuksen Bradyyn ja Madisoniin, edes Ian ei auta enää. Heidän keskustelunsa menevät suoraan toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. Tylsyydessä ollaan jo Safen tasolla, ärsyttävyydessä ei ainakaan vielä. Nicole toisaalta on alkanut ärsyttää ja Rafe on edelleen oma ärsyttävä itsensä.

Vähän varhaista sanoa, mutta olisin mieluummin ottanut Julie Pinsonin takaisin Billieksi. Chelsea maininnasta plussaa.
Kuva
Mosse
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Cherry » 11 Maalis 2012, 23:09

Abby on tosiaan muuttunut! Missä vaiheessa hän lähti tähän suuntaan? Viihdyttävä tapaus täytyy sanoa!

Mosse kirjoitti:Kysy vaan, jos joku tuntuu sekavalta, niin kyllä joku täällä luultavasti osaa vastata :).

Pidän tämän mielessä. :)
Kuva
Cherry

ViestiKirjoittaja Mosse » 12 Maalis 2012, 11:55

Cherry kirjoitti:Abby on tosiaan muuttunut! Missä vaiheessa hän lähti tähän suuntaan? Viihdyttävä tapaus täytyy sanoa!

Muutama kuukausi sitten. Hän törmäsi sattumalta Austiniin ja tämä antoi piponsa hänelle. Siitä se pakkomielle vähitellen alkoi :D. Haastattelujen mukaan siihen liittyy se, että Austin on sitä, mitä Jack ei ollut Abbyn nuoruudessa, mutta se ei kyllä ole käynyt selväksi sarjaa katsomalla.
Kuva
Mosse
Ylläpitäjä

Paluu Amerikan jaksot