Mosse kirjoitti:Onneksi olkoon lakin saamisesta!
Nyt saa vielä jännittää niiden loppujen paluujen ja potkujen puolesta
Kiitti
Mosse kirjoitti:Onneksi olkoon lakin saamisesta!
Nyt saa vielä jännittää niiden loppujen paluujen ja potkujen puolesta

DHfan kirjoitti:KiittiToivoisin Bryan Dattilon paluuta ja Galeenin häätöö mut ei taida olla kovin todennäköistä..
Ja Shawn Christiankin vois kyl häipyy mun puolest, Daniel on jo hahmona kuitenki maannu vissii puolen Salemin kanssa, niin sillä tuskin on paljoa uutta annettavaa.. :B
). En kyllä jäisi kaipaamaan Tayloria ja tätä huonosti toteutettua "rakkaustarinaa".

Ejfan kirjoitti:Aivan mahtavaa tuo Johnin ja Marlenan paluu! Näin ollen mun haave siitä, että Ej olisi Johnin ja Kirstenin poika elää vielä Jos kirstenkin palaisi. Ej menettää taas lapsensa. Safe vissiin löytää sen samin tunnustusnauhan. Eikä ej:llä ole enää mitään samia vastaan.

Ejfan kirjoitti:Toivon todella, että vanhat palaa eikä mitään uusia hahmoja. Lähteeköhän Taylor pois sarjasta vai tuleeko Tamaran tilalle Taylor numero 3. Olisi aika naurettavaa jos näin olisi. Ej parka jää yksin...tai sitten tulee taas joku uusi nainen Ej:lle vai laitetaanko Ejole taas yhteen.
. Kunhan EJ:tä ei enää laiteta lähellekään Safea, niin kaikki hyvin. Jollei tuohon ikäluokkaan tule uutta/vanhaa naishahmoa, niin Nicole taitaa olla ainoa vaihtoehto. Sitten Brady taas Brady jää ilman ketään mahdollista naista. EJ:lle ja Nicolele tekisi kummallekin hyvää viettää vähän aikaa yksin.

Mosse kirjoitti:Ejfan kirjoitti:Toivon todella, että vanhat palaa eikä mitään uusia hahmoja. Lähteeköhän Taylor pois sarjasta vai tuleeko Tamaran tilalle Taylor numero 3. Olisi aika naurettavaa jos näin olisi. Ej parka jää yksin...tai sitten tulee taas joku uusi nainen Ej:lle vai laitetaanko Ejole taas yhteen.
Se olisi huvittavaa, kolme näyttelijää saman vuoden aikana. Kunhan EJ:tä ei enää laiteta lähellekään Safea, niin kaikki hyvin. Jollei tuohon ikäluokkaan tule uutta/vanhaa naishahmoa, niin Nicole taitaa olla ainoa vaihtoehto. Sitten Brady taas Brady jää ilman ketään mahdollista naista. EJ:lle ja Nicolele tekisi kummallekin hyvää viettää vähän aikaa yksin.

Ejfan kirjoitti:Jep! Olisi oikeastaan kiva nähdä ejole yhdessä,mutta ej:n sydämessä on ollut aina toinen nainen kun ne ollut yhdessä. Ehkä he olisivat parempia ystävinä. Olisi todella kiva jos ej saisi juonen johon ei kuulu safe. Toivotaan,että se vika lähtijä on gg. Ei tuu tapahtumaan,mutta saa sitä kai toivoa:)

Mosse kirjoitti:Ejole olisi ollut mahdollisuus vuoden alussa, mutta nyt olisi tyhmää jos he suoraan Taylorin lähdettyä rakastuisivat taas. Pidän Ejolesta eniten ystävinä, mutta minulla ei ole mitään heidän paritustaan vastaankaan. Ottaisin mielelläni tällä hetkellä Luminkin takaisin, mutten halua Lucasiakin sotkettavan Safeen. Se pari pitäisi eristää kaikista muista. Harmi vaan, että todennäköisesti Jarlena ainakin joutuu olemaan tekemisissä heidän kanssaan.

No, toivotaan että vielä jonain päivänä Safe saadaan erotettua ja Galen ulos sarjasta. 

.Kripe kirjoitti:Okei, päätin vihdoin ja viimein tulla kommentoimaan näitä viimeisimpiä juttuja. (Taitaa olla väärä paikka mutta Mosse voi sitten siirtää tämän jos kokee että väärään topiciin meni.
Ainiin, oon tosi innoissani että saadaan Jarlena takas!Ihan loistavaa, harmi vain, että juonikuviot liittyvät Safeen, mikä on musta aivan typerää. Ihan kuin Jarlena tarvitsisi Safea siihen, että heille keksittäisiin juonikuvio.
No, toivotaan että vielä jonain päivänä Safe saadaan erotettua ja Galen ulos sarjasta.
Yllätyin myös siitä että Nadia lähtee sarjasta. No, toisaalta itse en ole mikään Chloe-fani, joten eipä tämä muhun kovasti vaikuta, toisaalta jotenkin harmi, että Nadia lähtee. Ehkä näiden potkujen ja lähtemisien myötä saadaan VANHOJA hahmoja eikä todellakaan uusia, typeriä ja tarpeettomia hahmoja, niinkuin viime aikoina.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa