Kripe kirjoitti:Haha, ei hitto!Tää on jotenki niin koominen, Sami taas ase kädessä ja tietää varmaksi kumpi on oikea Rafe, koska Safehan on superpari ja kyllähän Sami tietää sydämessään kumpi on oikea kun ovat sielunkumppaneita, tätähän se Corday on taas varmaan hakenut, joo hyi, mua ällöttää.
.Kripe kirjoitti:En ole seurannut yhtäkään uutta jaksoa DOOLia, enkä aiokaan. Tää sarja on nykyisin niin erilainen ja tässä on niin naurettava kässäri (=käsikirjoitus) tällä hetkellä etten aio seuraa jatkossakaan.
Mites te muut, seuraatteko vielä?
DHfan kirjoitti:darn, muistan ku joskus kattelin noita spoilereita enkuks ja siel oli jotenkin yksinkertaisesti vaan että "Sami shoots Rafe" niin aattelin (toivoin), et Sami ampuis oikean Rafen (kuoliaaks) ja sit sen Rafe2:n oiski vaa voinu heivata vankilaa tai jtn :P Muttah eipä tainnu toiveet toteutua.
DHfan kirjoitti:En ite oo seurannu oikeestaa J&M:n lähdön jälkeen. Spoilereita oon säännöllisesti tsekannu, ja muutamaa kiinnostavampaa juonta kattonu (Nighttime-Hope ja Melanie&Nathan). Mut nykyään nää spoileritkin on niin naurettavia, ja miltei koko eturivin näyttelijäkaarti niin vierasta, etten kyllä vois ees kuvitella kattovani.. Ei mikään ihme et katsojaluvut veteli kuus viikkoa putkeen ennätysalhaita lukemia.. :/ Jos tää sarja ei oikeesti yritä muuttua, niin oon varma, että tää on seuraavaks lakkautettavien saippuoiden listalla.

Kripe kirjoitti:En ole seurannut yhtäkään uutta jaksoa DOOLia, enkä aiokaan. Tää sarja on nykyisin niin erilainen ja tässä on niin naurettava kässäri (=käsikirjoitus) tällä hetkellä etten aio seuraa jatkossakaan.

Ejfan kirjoitti:Kripe kirjoitti:En ole seurannut yhtäkään uutta jaksoa DOOLia, enkä aiokaan. Tää sarja on nykyisin niin erilainen ja tässä on niin naurettava kässäri (=käsikirjoitus) tällä hetkellä etten aio seuraa jatkossakaan.
En ole minäkään hirveästi seurannut. Oon kattonut välillä mitä EJ:lle kuuluu, mutta en sen enempää. Ei jaksa kiinnostaa, kun EJ.stä tehdään taas pahis ja Safesta tehdään syyttömiä.
Olisi kerrankin Safella jokin tarina missä EJ ei ole osallisena, kun tuntuu ettei Safellla ole elämää ilman EJ:tä.

jansku kirjoitti:Hitsi mua kävi EJ sääliksi, kun Brady hakkasi sen. Ei EJ käskenyt tappamaan Ariannaa. EJ piti Arista ja oli tämän ystävä. Brady on vaan vihainen siitä, että kaikki naiset rakastuu EJ:hin ei häneen. Brady vissiin luuli, että saa Taylorin itselleen.
Nicole näytti taas kerran ettei oikeasti rakasta EJ:tä, kun Brady kertoi hakanneensa EJ:n niin Nicole ei vaikuttanut siltä, että olisi ollut huolissaan EJ:stä.
Toivottavasti EJ saa lapsensa takas sitten kun Sami saa niiden huoltajuuden. En todellakaan aio seurata sitä kun Safe kasvattaa EJ:n lapsia.

moikka kirjoitti:jansku kirjoitti:Hitsi mua kävi EJ sääliksi, kun Brady hakkasi sen. Ei EJ käskenyt tappamaan Ariannaa. EJ piti Arista ja oli tämän ystävä. Brady on vaan vihainen siitä, että kaikki naiset rakastuu EJ:hin ei häneen. Brady vissiin luuli, että saa Taylorin itselleen.
Nicole näytti taas kerran ettei oikeasti rakasta EJ:tä, kun Brady kertoi hakanneensa EJ:n niin Nicole ei vaikuttanut siltä, että olisi ollut huolissaan EJ:stä.
Toivottavasti EJ saa lapsensa takas sitten kun Sami saa niiden huoltajuuden. En todellakaan aio seurata sitä kun Safe kasvattaa EJ:n lapsia.
En voi olla eri mieltä kanssasi missään noissa jansku siis aivan samaa mieltä

Ejfan kirjoitti:moikka kirjoitti:jansku kirjoitti:Hitsi mua kävi EJ sääliksi, kun Brady hakkasi sen. Ei EJ käskenyt tappamaan Ariannaa. EJ piti Arista ja oli tämän ystävä. Brady on vaan vihainen siitä, että kaikki naiset rakastuu EJ:hin ei häneen. Brady vissiin luuli, että saa Taylorin itselleen.
En voi olla eri mieltä kanssasi missään noissa jansku siis aivan samaa mieltä
Allekirjoitan tuon. Nicole oli vielä niin tekopyhä, kun se selitti eka EJ:lle, että hän hyväksyy EJ:n synkän puolen, mutta Taylor ei tule sitä hyväksymään.
Sen jälkeen, kun EJ käänsi Nicolalle selkänsä Nicole meni Bradyn puolelle ja alkoi haukkumaan EJ:tä ja sanoi, että ymmärtää vasta nyt mihin EJ kykenee. Mikä on todella ihmeellistä, koska Nicole on koko ajan tiennyt mitä EJ on tehnyt.

Mosse kirjoitti:Näissä juonikuvioissa ei ole enää mitään järkeä, odotan vain syyskuuta, kun uusien käsikirjoittajien jaksot alkavat. Toivottavasti tilanne alkaa sitten parantua. Kannatan mieluummin avoimesti pahoja hahmoja, jotka tiedostavat tekevänsä väärin kuin sellaisia, jotka tekevät pahoja tekoja, mutta he ja muut pitävät tekoja oikeutettuina.
Ei niissä Bradyn syissä ollut kauheasti mitään järkeä. Hän kuten Safekin hylkäsi Ariannan ja siinä vaiheessa EJ oli tämän ainoa ystävä. Eikä sitä onnettomuutta voi edes suoraan laittaa EJ:n syyksi.
En enää tiedä, millainen nainen olisi hyväksi EJ:lle. "Hyvät" eivät hyväksy häntä sellaisena kuin hän ja "pahat" viilaavat häntä linssiin.

Ejfan kirjoitti:Ei H*lvetti tätä sarjaa. Ärsyynnyin todella eilisestä jaksosta, kun Sami sanoi Bopelle, että Johnnyllä ja Sydneyllä tulee olemaan kaksi vanhempaa hän ja Rafe![]()
ja se kun sami sai tietää Ejaylorin olevan yhdessä, miten se vaikuttaisi lapsiin. Sami itse on vaihtanut useasti elämän kumppaniaan eikä hänellä ole varaa haukkua EJ:tä tämän valinnoista. Käsikirjoittajat selvästi ajattelee tämän olevan samanlaiden Dimerojen tuho yritys kun silloin ennen vanhaa kun John oli mukana kuvioissa. Silloin DiMeroissa oli suurin syy, mutta nyt ei. Minkä ihmeen takia EJ ei muuten käytä hyväkseen sitä, että Sami ampui häntä? Eihän Sami ole saanut siitä rangaistusta tai mitään.Taitaa olla sekin huonon käsiksen syytä

]

Ejfan kirjoitti:Ei H*lvetti tätä sarjaa. Ärsyynnyin todella eilisestä jaksosta, kun Sami sanoi Bopelle, että Johnnyllä ja Sydneyllä tulee olemaan kaksi vanhempaa hän ja Rafeja se kun sami sai tietää Ejaylorin olevan yhdessä, miten se vaikuttaisi lapsiin. Sami itse on vaihtanut useasti elämän kumppaniaan eikä hänellä ole varaa haukkua EJ:tä tämän valinnoista. Käsikirjoittajat selvästi ajattelee tämän olevan samanlaiden Dimerojen tuho yritys kun silloin ennen vanhaa kun John oli mukana kuvioissa. Silloin DiMeroissa oli suurin syy, mutta nyt ei. Minkä ihmeen takia EJ ei muuten käytä hyväkseen sitä, että Sami ampui häntä? Eihän Sami ole saanut siitä rangaistusta tai mitään.Taitaa olla sekin huonon käsiksen syytä

Mosse kirjoitti:En ole katsonut jaksoa, mutta huh huh. Sami oli se, joka raahasi lapsensa keskellä yötä häihin. Juuri EJ vuosi sitten menetti kaiken, kiitos Samin. Olisipa jo syyskuu.

EJ selvästi rakastaa lapsiaan todella paljon. Sami ei koskaan luopuisi lapsistaan vaikka se olisi heille hyväksi. Onneksi EJ ei halua kostaa Bradylle hakkaamistaan, koska tää kostamisen kierre on todella kyllästyttävää.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa