Mosse kirjoitti:Ejamin yhteenpaluu vaatii paljon aikaa ja syvällisiä keskusteluja. Haluaisin nähdä tapailevan jotakuta muuta tässä välissä. Ja Samin täytyy todellakin olla se jahtaava osapuoli tällä kertaa. En tajua, miten tylsä pari voi muuttua näin ärsyttäväksi.
Nytkin Sami ja Rafe esittävät uhreja ja kaikki (Bradyt ainakin) ovat samaa mieltä. Ehkä ei kannattaisi ampua miestä päähän ja estää tätä näkemästä lapsiaan. Katenkin piti mennä Samin puheille

.
Tämän laulun lyriikat muistuttavat Ejamista, mutteivät kovin hyvällä tavalla.
Todellakin, ja haluan myös, että EJ tapailee tässä välissä muuta/muita, vaikken pitäisi tapailtavasta hahmosta. Mutta haluan, että Sami ainakin luulee että EJ on päässyt yli hänestä.
Olen niin samaa mieltä tuosta Safe-kommentistasi. Siis en käsitä miten varsinkin Sami kuvittelee, että on tässä uhri. Siis mitä h*lvettiä? Hän itse päätti AMPUA miestä PÄÄHÄN. Voiko kukaan kuvitella, että sellaisesta saa pään taputuksia ja hyväksyntää muilta teolleen, eikä siitä tule mitään sanktiota? Sami olisi jo vankilassa Rafe ja Will mukanaan, jos EJ ei olisi antanut toista vaihtoehtoa. Ja en siis mitenkään voi ymmärtää, miten Roman, joka on POLIISI, voi puolustaa tytärtään, joka ampuu päähän. Ja todellisuudessa tollasesta olisi kuollut, harva jää henkiin sellasesta. Siis jos mietin, että mulla olis tytär, joka ampuisi miestään päähän vain siksi että mies olisi kidnapannut heidän yhteisen lapsensa, en todellakaan puolustaisi ampumista, en todellakaan. Luultavasti pistäisin välit katkolle, ja pitäisi tyttären mennä todellakin itseensä ja katua syvästi ennen kuin haluaisin häntä uudestaan tavata. Siis todella liioteltu kosto varsinkin, kun EJ ei edes vahingoittanut MILLÄÄN tavoin Sydneyä kidnappauksen aika, päinvastoin. Ainoa kuka silloin kärsi oli Sami, ja joo, eihän Samikaan kertonut EJ:lle Sydneystä, eikä edes aikonutkaan, paitsi silloin, kun Grace kuoli, ja Sami luuli että Grace oli hänen ja EJ:n tytär. (Toki silloin yritti kun oli raskaana, ja hieman Sydneyn syntymän jälkeen esim. Ejolen häissä.)
Ja joo, oli kyllä todella osuva biisi EJamille. (: En voi vaan vieläkään ymmärtää miten Sami ei voi rakastaa EJ:tä niin kuin EJ rakastaa Samia, varsinkin kun EJ tekisi oikeasti mitä tahansa Samin eteen. Ja joo, niinkuin monet on sanonut pakkomielteen ja rakkauden välillä ei ole paljon eroa.