Ejfan kirjoitti:Vaikka toivoin pitkään, että EJ ja Sami menisivät yhteen. En toivo sitä enään tai ainakaan niin paljoa Samin eilisen kommentin takia.
Sami Sanoo Rafelle, että EJ:n kanssa kaikki asiat ovat niin monimutkaisia ja että hän ajattelee minkälaista olisi jos Sydneytä ja Gracea ei olisikaan vaihdettu ja hän ja Rafe kasvattaisivat Sydneytä vain kahdestaan. Eikö Samin itsekkyydelle ole mitään loppua? Oliko se valhetta, kun Sami kertoi EJ:lle katuvansa sitä ettei kertonut hänelle Gracesta. Lucasille kävi todellinen onnen potku, kun pääsi Samista eroon. EJ käy sääliksi, sillä hänen kasvoista näkyy vieläkin miten paljon hän Samia rakastaa ja tulee varmasti aina rakastamaan(valitettavasti) Toivon, että EJ ja Arianna menisivat yhteen, jos Sami ei oikeasti osaa muuta kuin ajatella itseään. Enkä ihmettelisi, jos EJ olisi Sydneyn kidnappauksen takana.
No, vaikka Sami on lempihahmoni Päikkäreissä, on myönnettävä, että kirjoittajat ovat todellakin seonneet päästään. Samin itsekkyys alkaa menemään myös mun hermojeni ja ymmärrykseni yli. Toivon edelleen ehdottomasti, että Ejami menisi yhteen, mutta kieltämättä mua kyllä v*tuttaa suunnattomasti tää koko juonikuvio ja Samin itsekkyys. Ja toisekseen, musta yksinkertaisesti EJ:lle ei sovi muu nainen kuin Sami. Sami OLI aivan mielettömän ihana persoona, kun heillä (Ejamilla) oli omat hyvät hetkensä. Se Sami takaisin kiitos! Mutta niin, mulla oli samoja fiiliksiä EJ:tä kohtaan myös jossain vaiheessa, joten uskon edelleenkin Ejamiin.

Hope vaan valittaa kaikesta, ja sehän pisti jo poikki Bo:n kanssa, ja heti ku Carlyn ja Bo:n välille tuli jotain Hope alko jotain lässyttää et Bo on pettäny sitä?
Ärsyttävä nainen!