Yleistä keskustelua Amerikan jaksoista

Keskustelua Amerikan jaksoista

Re: Yleistä keskustelua Amerikan jaksoista

ViestiKirjoittaja Kripe » 28 Joulu 2009, 04:00

Ejfan kirjoitti:Vaikka toivoin pitkään, että EJ ja Sami menisivät yhteen. En toivo sitä enään tai ainakaan niin paljoa Samin eilisen kommentin takia.
Sami Sanoo Rafelle, että EJ:n kanssa kaikki asiat ovat niin monimutkaisia ja että hän ajattelee minkälaista olisi jos Sydneytä ja Gracea ei olisikaan vaihdettu ja hän ja Rafe kasvattaisivat Sydneytä vain kahdestaan. Eikö Samin itsekkyydelle ole mitään loppua? Oliko se valhetta, kun Sami kertoi EJ:lle katuvansa sitä ettei kertonut hänelle Gracesta. Lucasille kävi todellinen onnen potku, kun pääsi Samista eroon. EJ käy sääliksi, sillä hänen kasvoista näkyy vieläkin miten paljon hän Samia rakastaa ja tulee varmasti aina rakastamaan(valitettavasti) Toivon, että EJ ja Arianna menisivat yhteen, jos Sami ei oikeasti osaa muuta kuin ajatella itseään. Enkä ihmettelisi, jos EJ olisi Sydneyn kidnappauksen takana.

No, vaikka Sami on lempihahmoni Päikkäreissä, on myönnettävä, että kirjoittajat ovat todellakin seonneet päästään. Samin itsekkyys alkaa menemään myös mun hermojeni ja ymmärrykseni yli. Toivon edelleen ehdottomasti, että Ejami menisi yhteen, mutta kieltämättä mua kyllä v*tuttaa suunnattomasti tää koko juonikuvio ja Samin itsekkyys. Ja toisekseen, musta yksinkertaisesti EJ:lle ei sovi muu nainen kuin Sami. Sami OLI aivan mielettömän ihana persoona, kun heillä (Ejamilla) oli omat hyvät hetkensä. Se Sami takaisin kiitos! Mutta niin, mulla oli samoja fiiliksiä EJ:tä kohtaan myös jossain vaiheessa, joten uskon edelleenkin Ejamiin. :)
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

ViestiKirjoittaja Kripe » 30 Joulu 2009, 11:51

Okei, koska täällä on mielettömän hiljaista, voisin pistää tänne pari kysymystä. :)

Kuka teidän mielestä on tällä hetkellä Amerikan jaksojen kiinnostavin henkilö ja pari?
Entä kuka huonoin pari ja henkilö?
Mitä odotat tulevilta jaksoilta eli mitä haluaisit tapahtuvan?
Entä mitä et haluaisi tapahtuvan?

+ Te, jotka olette ainakin ennen pitäneet Ejamista, uskotteko vielä Ejamiin? :)
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

ViestiKirjoittaja Ejfan » 30 Joulu 2009, 14:56

Kripe kirjoitti:Okei, koska täällä on mielettömän hiljaista, voisin pistää tänne pari kysymystä. :)

Kuka teidän mielestä on tällä hetkellä Amerikan jaksojen kiinnostavin henkilö ja pari?

Minä pidän Melaniesta Philipin ja Nathanin kanssa, mutta en kumminkaan jaksa vaivautua katsomaan sarjaa vain heidän takiaan.
Sarjassa ei ole tällä hetkellä yhtään todella hyvää paria. Melkein kaikki on väärän ihmisen kanssa.
Samista on tullut mielettömän itserakas ja tylsä. Ottaisin sen vanhan juonittelevan Samin takaisin, koska vain. Sami on on myös vihainen siitä, että Sydneylla ei ole ikävä häntä vaan EJ:tä ja ikävä kyllä myös Nicolea. Oikeastaan nyt, kun tiedetään, että lumi on ohi, niin uskon EJamiin vielä enemmän, sillä tosi monet ihmiset eivät voi sietää Rafea vaan haukkuvat häntä tiileksi, mikä on kyllä lapsellista. Haluasin siis, että Sami ja Rafe eroaisivat ja sen jälkeen Sami olisi jonkin aikaa vain yksinään ja sen jälkeen hän palaisi pikku hiljaa yhteen EJ:n kanssa.
Sehän olisi vähän naurettavaa, jos Sami olisi yhdessä Rafen kanssa ja EJ Ariannan niin Arianna olisi Sydin ja Johnnyn äitipuoli ja Rafe heidän isäpuolensa. :D
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

ViestiKirjoittaja Kripe » 03 Tammi 2010, 16:20

Heii, eikö täällä ole enää ketään muita kuin Ejfan ja mä? :o
Yritetään nyt pitää edes vähän keskustelua yllä ! :)
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

ViestiKirjoittaja talitintti » 03 Tammi 2010, 23:31

Kripe kirjoitti:Heii, eikö täällä ole enää ketään muita kuin Ejfan ja mä? :o

Aivan offina pitänee huomauttaa, että aikasta harva taitaa loppuunsa seurata Päikkäreitä Jenkkien tahtiin ja toisenakin foorumilla on muutenkin nykyään suhteellisen hiljaista. :) Saattehan te sentään kahdestaan jutella ja ajatelkaa kun kerran on yhteinen suosikkipari niin ei tule tappeluita. :)
Kuva
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä

Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

ViestiKirjoittaja Kripe » 04 Tammi 2010, 01:58

talitintti kirjoitti:

Aivan offina pitänee huomauttaa, että aikasta harva taitaa loppuunsa seurata Päikkäreitä Jenkkien tahtiin ja toisenakin foorumilla on muutenkin nykyään suhteellisen hiljaista. :) Saattehan te sentään kahdestaan jutella ja ajatelkaa kun kerran on yhteinen suosikkipari niin ei tule tappeluita. :)

Toki mä sen olen huomannut, että tosi paljon on hiljentynyt, mut olis tosi kiva että löytyis edes joitakin kommentoimaan. Toiseksikin, en ole tappelemassa kenenkään kanssa suosikkiparista. On monia pareja, joista en välitä, en sitten yhtään, mutten ala tapella siitä. Mielipideasioita, turha siis tapella. Toki mielipiteen saa ilmaista ja perustella, ja myös ilmaisenkin, mutta ymmärrän myös toisen kannan. Esim. Ejamin tapauksessa ymmärrän todella hyvin, mutta myös ihmettelen kuinka joku ei ole nähnyt heidän upeaa kemiaansa (ja tästäkin toki voi kiistellä, mutta tämähän on vain minun mielipiteeni :)). Mutta joo, ymmärrän kyllä sun pointtisi tässä, Lumi-keskustelustahan nousi pienoinen väittely.
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

ViestiKirjoittaja Ejfan » 04 Tammi 2010, 02:24

talitintti kirjoitti:

Musta on todella tylsää, jos kaikki keskustelijat ovat aina samaa mieltä,koska silloin ei voi perustella omaa asiaansa sillä tavalla. Esim. viihdyn paljon paremmin jos kaikki ei ole samaa mieltä, kuin minä kuten esim juuri EJamista, se olisi aika tylsää, jos kaikki olisivat kaikesta samaa mieltä eli haluan niin sanottuja "tappeluja" :D :D :D :D :D (Vaikka toisinaan "tappelut" ovat ärsyttäviä, koska olen varma, että olen oikeassa ;) )
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

ViestiKirjoittaja talitintti » 04 Tammi 2010, 03:18

Ofiia taase. Nojaa... Huomaa, että olen täällä foorumilla harvemmin "äänessä", koska ponttini tulkitaan usein väärin. Edellinen viestini oli hieman pilke silmäkulmassa kirjoitettu, mutta myönnetään että taustalla oli juuri Lumi-Ejami-Safe vääntö.
Kuva
talitintti

ViestiKirjoittaja soulmate » 04 Tammi 2010, 03:23

Kripe kirjoitti:Okei, koska täällä on mielettömän hiljaista, voisin pistää tänne pari kysymystä. :)

Minusta on ihanaa, että Anna on tullut takaisin edes hetkeksi!! Tulisipa Tonykin!!!
Ketä muuten luulette, että on Annan rikoskumppani, jos hän on jo joku ennestään tuttu henkilö?
Haluaisin, että Rafe lähtisi siskoineen pois koko sarjasta, heitä on todella tylsä seurata.
Uskon aina EJamiin!! Olisin todella yllättynyt, jos he eivät menisivät yhteen, koska he ovat todella upea pari!!
Kuva
soulmate
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

Lempihahmo(t): Tony,EJ,John,Anna, Marlena, Sami
Lempipari(t): Tanna, EJami,J&M

ViestiKirjoittaja Kripe » 04 Tammi 2010, 16:30

Ejfan kirjoitti:Musta on todella tylsää, jos kaikki keskustelijat ovat aina samaa mieltä,koska silloin ei voi perustella omaa asiaansa sillä tavalla. Esim. viihdyn paljon paremmin jos kaikki ei ole samaa mieltä, kuin minä kuten esim juuri EJamista, se olisi aika tylsää, jos kaikki olisivat kaikesta samaa mieltä eli haluan niin sanottuja "tappeluja" :D :D :D :D :D (Vaikka toisinaan "tappelut" ovat ärsyttäviä, koska olen varma, että olen oikeassa ;) )

Näinpä. Mä ainakin pidän siitä, kun ihmiset kertoo omia mielipiteitään pareista yms. yms. ja tykkään perusteluista myös, koska niin juuri voi vertailla kuinka omat mielipiteet eroavat toisistaan. :D

talitintti kirjoitti:Ofiia taase. Nojaa... Huomaa, että olen täällä foorumilla harvemmin "äänessä", koska ponttini tulkitaan usein väärin. Edellinen viestini oli hieman pilke silmäkulmassa kirjoitettu, mutta myönnetään että taustalla oli juuri Lumi-Ejami-Safe vääntö.

Joo kyllä mä sen tajusin, mutta lähinnä ihmettelin miksi tuosta Lumi-Ejami-Safe-keskustelun "riita" piti ottaa esille. Mutta joo, musta olis kyllä tosi jees, jos selventäisit "pointtejasi" jos joku ei ymmärrä. :) Olisi myös kiva kuulla sun mielipiteitä tällä foorumilla enemmän. :)
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

ViestiKirjoittaja talitintti » 04 Tammi 2010, 16:40

Kripe kirjoitti: Mutta joo, musta olis kyllä tosi jees, jos selventäisit "pointtejasi" jos joku ei ymmärrä. :) Olisi myös kiva kuulla sun mielipiteitä tällä foorumilla enemmän. :)

Tuo edellinen heitto oli vain heitto, joten en katsonut, että minun pitäisi pientä vitsiä ruveta selittämään kovinkaan tarkkaan. Ehkä tavallaan kaipaisin enemmän sellaisia keskustelijoita, jotka olisivat samaa mieltä kanssani, joten siinä on ehkä osa syyllinen siihen miksi en nykyään ole pahemmin äänessä foorumilla.
Kuva
talitintti

ViestiKirjoittaja Ejfan » 06 Tammi 2010, 16:30

Nyt en kyllä enään usko EJamiin yhtään sillä EJ on Sydney kidnappauksen takana tai ainakin siltä näyttää tämän mukaan.
EJ haluaa ilmeisesti kostaa Samille, Stefanolle, Rafelle ja Nicolelle yhdellä kertaa ja samalla haluaa Samin itselleen, jos käy ilmi, että EJ järjesti koko operaation, en usko että Sami antaa sitä koskaan anteeksi EJ:lle. Tai sitten EJ saa tietää, että Anna on kiristyksen takana ja päättää sen jälkeen olla Annan juonessa mukana.
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

ViestiKirjoittaja Kripe » 20 Tammi 2010, 20:19

"EJ/Sami/Rafe: EJ:llä on taas tunteita Samia kohtaan. EJ järkyttyy omista tunteistaan, kun hänen todelliset tunteensa Samia kohtaan alkavat selvitä. Sami ja Rafe ovat yhdessä, mutta EJ:n tunteet ovat muuttumassa, tästä kehittyy todennäköisesti pidempi juonikuvio. Sydney veriset vaatteet löytyvät joesta, ja hänet julistetaan kuolleeksi. EJ haluaa Sydneyn kokonaan itselleen hinnalla millä hyvänsä. "

No mitähän tämä sitten mahtaa tarkottaa? :o Mitä se teidän mielestä tarkottaa ja onko teistä tämä hyvä juttu? :)
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

ViestiKirjoittaja Ejfan » 20 Tammi 2010, 23:27

Sehän tarkoittaa sitä, että EJ halusi kostaa samille sen lisäksi, että EJ halusi olla tyttärensä kanssa, kuten EJ sanoikin. EJ:n loistava suunitelma meni vain pieleen, kun EJ alkoi taas rakastamaan samia, vaikka mielestäni EJ onkin rakastanut Samia koko ajan. On vaikea uskoa, että Sami ymmärtäisi edes vähän miksi EJ kidnappasi Sydin, jos EJ:n osuus paljastuu. Mutta toisaalta Samikin tietää, että EJ rakastaa lapsiaan koko sydämellään. Tietysti se on hyvä asia, että EJ tajuaa rakastavansa vieläkin Samia. Toivon vaan, että EJ alkaa tappelemaan Samin rakkaudesta eikä sitä vastaan.
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

ViestiKirjoittaja ejole<3 » 27 Tammi 2010, 02:01

Kiinnostavin henkilö on ehdottomasti Nicole. Varmaan sen takia koska Nicolella on ollu tosi merkittävä ja muutenki kiinnostava storyline menossa nyt jo viimesen vuoden ajan. Lempi pari on EJ&Nicole, tai EJole. En malta odottaa että Ari tulee takasin äitiyslomalta ja nään miten EJ:n ja Nicole:n avioliitolle käy, ei varmaan alkuun kovinkaan hyvin. :parku:

Huonoin pari on Sami ja EJ :D surprise surprise. Nojoo en oo ikinä pitäny niistä, Sami on sellane heikko valittaja ja EJ kauhee mafioso :D Nicole sopii tässäKIN suhteessa EJ:lle paremmin. Mut myös Bo/Hope on nykyään ihan karmee pari.. :stupid: Hope vaan valittaa kaikesta, ja sehän pisti jo poikki Bo:n kanssa, ja heti ku Carlyn ja Bo:n välille tuli jotain Hope alko jotain lässyttää et Bo on pettäny sitä? :nouvei: Ärsyttävä nainen!

Mä odotan kiinnostavia juonenkäänteitä!! Ilman Nicolea koko sarja on paljon tylsempi. Ajattelin aluks et no ei se mitää ku Nicole on poissa jonkun kuukauden verran, mutta kyl se sit haittaaki aika paljon. Tällä hetkellä Carly/Bo/Melanie sl on tosi kiinnostava. Hope on vaa ärsyttävästi koko ajan jotain valittamassa. Se vois vaihteeks painuu jonnekki ja viettää siellä pari kuukautta.

Mä haluisin et Sami muuttais jonnekki kaukaseen maahan jossa se maksais sen kaikista rikoksista yms, menemällä vankilaan niin ku muut ihmiset tekee.. Tällä kertaa ei riitä että isä on poliisi.
Kuva
Kuva
banner made by belle333black :)
ejole<3
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa

EdellinenSeuraava

Paluu Amerikan jaksot