Yleistä keskustelua Amerikan jaksoista

Keskustelua Amerikan jaksoista

Re: Yleistä keskustelua Amerikan jaksoista

ViestiKirjoittaja Ejfan » 21 Syys 2009, 22:50

DHfan kirjoitti:Onks täs Ejole+Safe osiol tulossa millaista muutosta Arin lähdön myötä, tietääkö kukaan? (Pidän epätoivosest sormet ristissä Lucasille ja Samille, mut se pari on jo unohettu tuottajien mielissä, pahoin pelkään..)

EJolen ja Safen "kohtalo" ei ole vielä tiedossa. Tiedetää vaan, että EJ saa tietää Nicolen keskenmenosta lokakuun alussa. Sitä ennen EJ kertoo Nicolelle naineensa tämän vain lapsen takia.(EJamia please :pray:
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

ViestiKirjoittaja Ejfan » 25 Syys 2009, 08:32

Tapahtuu 5-9.10

- Kun EJ saa tietää Nicolen keskenmenosta, EJ jättää Nicolen. Nicole lähtee kartanosta Sydney mukanaan.
- EJ saa tietää Nicolen valehdelleen Samille Sydneystä.
- Vivian saapuu Salemiin.
- Stephanie pyytää Nathania Treffeille.
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

ViestiKirjoittaja Kripe » 01 Loka 2009, 21:30

Ejamia odotellessa... :nouvei: Ei taida sekään päivä koittaa moneen kuukauteen. Ärsyttää niin vietävästi kun DOOL etenee niin hitaasti.
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

ViestiKirjoittaja Lovers » 02 Loka 2009, 13:20

Onneksi EJ jättää Nicolen. Mua vaan ärsyttää se, kun James sanoi EJ:n rakastavansa Samia sekä Nicolea. Tietty EJ tuntee jotain myös Nicolea kohtaan, mutta ei se rakkaudelta vaikuta. Onneksi tämä vauvan vaihto juttu päättyy pian, jos jostain syystä EJole palaa yhteen niin siihen jää mun doolin seuraaminen !
Kuva]
Lovers
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

Lempihahmo(t): EJ,Mel, Dan, Philip ja Nate
Lempipari(t): Bope,EJami,Danloe

ViestiKirjoittaja jansku » 03 Loka 2009, 22:32

Musta on alkanut tuntumaan, että EJamin yhteen palaaminen jää pelkäksi haaveeksi, sillä sen jälkeen, kun Sami kertoi EJ:lle Gracesta, en ole nähnyt heidän välillään sitä taikaa, jota EJamissa oli ennen. EJ rakastaa selvästi vieläkin Samia, mutta rakastaako Sami EJ:tä? Se, että EJ on DiMera, voi olla Samille liian isopala purtavaksi. Joka tapauksessa olen iloinen, että EJ:llä on taas aivot mukana tässä touhussa !
Kuva
jansku
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

Lempihahmo(t): EJ, Tony, John, Marlena
Lempipari(t): EJami&Jarlena!

ViestiKirjoittaja Mosse » 04 Loka 2009, 15:34

Tuli taas pitkästä aikaa katsottua perjantain jakso Nicolen valheiden paljastumisen ja Carlyn paluun takia. Hienoa työtä jälleen Arilta ja Jamesilta. Nicole ei sitten valehtelua loppumaan :D . Kiva nähdä joku salemilainen etsimässä oikeasti koulutustansa vastaavaa työtä, mutta että koirakylpylä :lol: . Ja miksi sarjan pitää aina kerran vuodessa tuoda ruutuun joku psykopaattinainen (Jan, Willow, Ava ja nyt Meredith), jolla on pakkomielle johonkuhun sarjan mieheen. Rafe ja Arianna ovat muutenkin melko tylsiä hahmoja.
Kuva
Mosse
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Miinuu » 06 Loka 2009, 21:42

Huihui. Ei kyllä yhtään huvittais olla nicolen asemassa tossa tilanteessa kun ej on noin raivona. :shock:
oikein pelottaa. Tietääkö kukaan miten juttu tästä etenee ? :shock:
Kuva
Miinuu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa

ViestiKirjoittaja Ejfan » 06 Loka 2009, 21:51

Miinuu kirjoitti:Huihui. Ei kyllä yhtään huvittais olla nicolen asemassa tossa tilanteessa kun ej on noin raivona. :shock:
oikein pelottaa. Tietääkö kukaan miten juttu tästä etenee ? :shock:

Se etenee sillä tavalla, että EJ heittää Nicolen ja Sydneyn ulos kartanosta, vaikka Sami yrittää puhua EJ:lle että EJ ei antaisi Sydneytä Nicolen matkaan. EJ antaa perustellen sen sillä tavalla, että Nicole on ainut jota Syd pitää äitinään. Sami haluaa auttaa Nicolea ja Sydneytä(Etsimään heille paikan, jossa he voivat asua) Nicole yrittää saada EJ:n takaisin.
Chad puuhuu EJ:lle ja Nicolelle siitä, että Sydin adoptio ei ollut laillinen. Sydille tehdään dna-testi.
(En tiedä pitääkö kaikki ihan paikkaansa)
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

ViestiKirjoittaja Miinuu » 08 Loka 2009, 16:06

Turha taas toivoakkaan että Nicole vaivautuisi kertomaan totuuden.
Siis tuo vika lause oli taas sellasta; Ooo, ens jaksossa tapahtuu varmasti jtn dramaattista.
ÄÄh. ärsyttää kun tää on näin pitkäveteistä eikä mitään tapahdu. :s
Kuva
Miinuu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa

ViestiKirjoittaja Ejfan » 08 Loka 2009, 21:36

Oli aika karmivaa, kun Stefano sai sydänkohtauksen, niin Kate vaan sanoi vaivalloisesti, onko se kunnossa. Vähän outoa, että Sami antaa Nicolelle rahaa, kun Samilla itsellään on rahapula ja etsii töitä. Sami saa pian huomata, että se oli hänen elämänsä suurin virheensä. Mua kävi säälikse, kun EJ sanoi, että hänellä on kaksi tytärtä ja he ovat molemmat kuolleet :parku:
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

ViestiKirjoittaja Kripe » 09 Loka 2009, 17:25

Ejfan kirjoitti:Mua kävi säälikse, kun EJ sanoi, että hänellä on kaksi tytärtä ja he ovat molemmat kuolleet :parku:

No, kohta puoleen saadaan kunnon Ejamia, ja Sydney oikeille vanhemmilleen ! :) :mote:
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

ViestiKirjoittaja Ejfan » 10 Loka 2009, 12:31

Kripe kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:Mua kävi säälikse, kun EJ sanoi, että hänellä on kaksi tytärtä ja he ovat molemmat kuolleet :parku:

No, kohta puoleen saadaan kunnon Ejamia, ja Sydney oikeille vanhemmilleen ! :) :mote:

Jos me edes saadaan EJamia, mutta ihmeitä tapahtuu, sillä onhan EJamin tilanne ollut myös pahempikin.
Mä suututin amerikkalaisilla sivuilla kaikki Nicole fanit, kun ne säälii Nicolea ja haukkuu EJ:tä niin mä sanoin niille pari valittua sanaa...Eilisessä jaksossa oli jo vähän parempaa EJamia.
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

ViestiKirjoittaja Miinuu » 11 Loka 2009, 00:59

Ejfan kirjoitti:
Kripe kirjoitti:

Jos me edes saadaan EJamia, mutta ihmeitä tapahtuu, sillä onhan EJamin tilanne ollut myös pahempikin.
Mä suututin amerikkalaisilla sivuilla kaikki Nicole fanit, kun ne säälii Nicolea ja haukkuu EJ:tä niin mä sanoin niille pari valittua sanaa...Eilisessä jaksossa oli jo vähän parempaa EJamia.

Heh, aivan oikein ! Mä oon niin sun puolta täs asias. Mä voin tulla kans sanoon niille valittuja sanoja !
Kuva
Miinuu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa

ViestiKirjoittaja Ejfan » 11 Loka 2009, 09:09

Miinuu kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:Jos me edes saadaan EJamia, mutta ihmeitä tapahtuu, sillä onhan EJamin tilanne ollut myös pahempikin.
Mä suututin amerikkalaisilla sivuilla kaikki Nicole fanit, kun ne säälii Nicolea ja haukkuu EJ:tä niin mä sanoin niille pari valittua sanaa..

Heh, aivan oikein ! Mä oon niin sun puolta täs asias. Mä voin tulla kans sanoon niille valittuja sanoja !

Tule ihmeessä!! Sivun löydät täältä ja lisäten tuohon, että he haukkuvat EJ:tä murhaajaksi ja raiskaajaksi, mutta silti he toivovat, että Sydney olisi EJ:n ja Nicolen. Eikö ole vähän ristiriitaista. :D Ja hyväksi äidiksi. Mä voisin antaa mun raiskaajalle anteeksi, mutta jos joku ryöstäisi multa lapsen, sen mä antaisin sitten vasta anteeksi, kun hel*etti jäätyy!!
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

ViestiKirjoittaja Miinuu » 11 Loka 2009, 16:54

Joo, vähän ristiriitaisia tyyppejä. Pystyy sitten haukkuun murhaajaks ja raiskaajaks ja sitten toivoon nicolelle sellaista miestä jos ne kuulemma niin rakastaa nicolee. Mä ainakin pysyn ej:n kannattajana aina enkä ole KOSKAAN maininnutkaan sitä raiskaajaks. Ej on tehnyt elämässään pahoja tekoja mutta eikö katuvalle voi antaa anteeksi, varsinkin kun ne on samin kanssa sielunkumppaneita. Näin mä tän asian näen.
Mä oon kanssa samoilla linjoilla sun kanssa että voin kyllä antaa raiskaajalle anteeksi mutta en lapsen ryöstäjälle. Se on kyllä epäinhimillistä.
Olis taas niin paljon ollut asiaa tähänkin aiheeseen liittyen mut mut..
Kuva
Miinuu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa

EdellinenSeuraava

Paluu Amerikan jaksot