Yleistä keskustelua Amerikan jaksoista

Keskustelua Amerikan jaksoista

Re: Yleistä keskustelua Amerikan jaksoista

ViestiKirjoittaja Ejfan » 01 Elo 2009, 13:44

Jippii. EJ sanoi Stefanolle ettei saa Samia mielestään ja että hänen pitää sanoa itselleen, että hän rakastaa nyt Nicolea. EJ:n sydän kuuluu aina Samille, tapahtui mitä tahansa. Hiano homma on myös se, että Rafe ja Sami eroaa. Toivottavasti pysyvästi!
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

ViestiKirjoittaja Kripe » 01 Elo 2009, 19:46

Ejfan kirjoitti:Hiano homma on myös se, että Rafe ja Sami eroaa. Toivottavasti pysyvästi!

Kyllä se pysyvää tulee olemaan. Sami päätyy kumminkin Lucasin tai EJ:n syliin lopussa, joten en usko, että suhde jatkuisi enää.
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

ViestiKirjoittaja Miinuu » 02 Elo 2009, 14:11

Apua missä se niin sanoo?! siis ej ! :)
toivottavasti on ejami lähempänä voittoa ;) <3
Kuva
Miinuu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa

ViestiKirjoittaja Ejfan » 02 Elo 2009, 21:49

Miinuu kirjoitti:Apua missä se niin sanoo?! siis ej ! :)
toivottavasti on ejami lähempänä voittoa ;) <3

Olisiko EJ sanonut sen torstain jaksossa, en ole ihan varma.
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

ViestiKirjoittaja Miinuu » 03 Elo 2009, 13:40

Okei, täytyy kaivaa toi jakso jostain. :>>
Mä ainakin oon jo ihan varma että saadaan jossain kohtaa ennen joulua ejamia. :)) <3
Mulle oli isoin helpotus että näin ettei ej vihaa samia, rakastaa sitä edelleen ja tulee aina rakastaan. Silloin kierähti multa iso kivi sydämeltä ! <3
Kuva
Miinuu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa

ViestiKirjoittaja Ejfan » 03 Elo 2009, 20:30

Miinuu kirjoitti:Okei, täytyy kaivaa toi jakso jostain. :>>
Mä ainakin oon jo ihan varma että saadaan jossain kohtaa ennen joulua ejamia. :)) <3
Mulle oli isoin helpotus että näin ettei ej vihaa samia, rakastaa sitä edelleen ja tulee aina rakastaan. Silloin kierähti multa iso kivi sydämeltä ! <3

Niin minultakin, tosin olin koko ajan varma, että EJ rakastaa Samia. EJ varmaankin välittää Nicolesta, muttei rakasta. EJ ei yksin kertaisesti katso Nicolea Sillä silmällä, kuten miehen kuuluisi katsoa vaimoaan. Tällä hetkellä EJ:n sydän ja järki käyvät eri tahtia, mutta kuten kaikki tietää sydän vie lopulta voiton, vaikka yrittäsi miten tahansa päästä siitä tunteesta eroon, niin siitä ei pääse ! En voisi edes kuvitella EJ:tä niin ettei se rakastaisi Samia. EJami on kohtalo ja kohtaloaan ei pääse karkuun vaikka kuinka haluaisi. Colleenin haamukin sanoi Samille, että eräänä päivänä Sami löytää itsensä Samasta sängystä EJ:n kanssa, mutta Sami vannoi ettei niin tule koskaan käymään ja niin vain kävi ja lopputulos Sydney !!
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

ViestiKirjoittaja Miinuu » 12 Elo 2009, 14:58

Niin minultakin, tosin olin koko ajan varma, että EJ rakastaa Samia. EJ varmaankin välittää Nicolesta, muttei rakasta. EJ ei yksin kertaisesti katso Nicolea Sillä silmällä, kuten miehen kuuluisi katsoa vaimoaan. Tällä hetkellä EJ:n sydän ja järki käyvät eri tahtia, mutta kuten kaikki tietää sydän vie lopulta voiton, vaikka yrittäsi miten tahansa päästä siitä tunteesta eroon, niin siitä ei pääse ! En voisi edes kuvitella EJ:tä niin ettei se rakastaisi Samia. EJami on kohtalo ja kohtaloaan ei pääse karkuun vaikka kuinka haluaisi. Colleenin haamukin sanoi Samille, että eräänä päivänä Sami löytää itsensä Samasta sängystä EJ:n kanssa, mutta Sami vannoi ettei niin tule koskaan käymään ja niin vain kävi ja lopputulos Sydney !!

Näinhän se menee, mitäpä tähän lisäämään. Mutta tosiaan. Mitään uutta tapahtumassa nyt amerikassa lähiaikoina ? :)
Kuva
Miinuu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa

ViestiKirjoittaja Ejfan » 12 Elo 2009, 16:45

EJ ja Rafe alkavat tutkimaan Nicolen salaisuutta. Rafe saa selville, että EJ ja Sami olivat molemmat samassa sairaalassa, kun Grace syntyi. EJ tekee Dna-testin. Stefano yrittää vaihtaa dna- testin tulokset
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

ViestiKirjoittaja Miinuu » 12 Elo 2009, 21:50

Ihanaa ! Jes ! No toivottavasti stefano ei onnistu :shock:

ÄÄKS. Pistä ejfan sitten niitä jaksoja tuonne amerikan linkkeihin kun tulee ;)
Ja sit jos saatte tietää ennen sitä miten käy niin ilmotelkaa ! Odottelen kuumeisesti uutisia ! :shock:
Kuva
Miinuu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa

ViestiKirjoittaja Ejami vs Safe » 21 Elo 2009, 17:02

Ihanaa, kun EJ saa tietää Nicolen keskenmenosta! EJ jättää Nicolen, niin ainakin olen lukenut :D
Mitäköhän pikku Sydneylle tapahtuu, kun EJ luulee Sydin olevan Mian? En usko, että EJ hylkäisi Sydiä, koska EJ rakastaa todella sitä pikku prinsessaa. En usko, että Nicole tai Stefano kertoo kumminkaan totuutta Sydistä, koska he tietävät, että he menettäsivät Sydin silloin kokonaan. Miten Nicole voi katsoa EJ:tä silmiin ja sanoa, että rakastaa tätä ja on pahoillaan, EJ:n tyttären Gracen kuolemasta. Minä en ainakaan voisi antaa minulle rakkaan ihmisen kärsiä, jos minä voisin tehdä asialle joitain, mikä toistamiseen todistaa, että EJole epäpari.
Mitä elämää on pelätä päivästä toiseen, että totuus tulee ilmi??? Ei mitään :roll: Olen ihan varma, että EJ hylkää isänsä tämän kaiken takia. Stefano joutunee vankilaan Tri.Bakerin murhasta ja Nicole rikostoverina.
Ihanaa EJ on kohta sinkku ja Sami on nyt sinkku, se tarkoittaa EJamia tai EJ/Sami/Rafe kolmio draamaa, minkä EJ voittaa rakkauden ja Sydin avulla ja tietysti EJ:n ja Samin kohtalon johdatuksella.
Kuva
Ejami vs Safe
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa

ViestiKirjoittaja Kripe » 21 Elo 2009, 18:59

Ejami vs Safe kirjoitti:Ihanaa, kun EJ saa tietää Nicolen keskenmenosta! EJ jättää Nicolen, niin ainakin olen lukenut :D
Mitäköhän pikku Sydneylle tapahtuu, kun EJ luulee Sydin olevan Mian? En usko, että EJ hylkäisi Sydiä, koska EJ rakastaa todella sitä pikku prinsessaa. En usko, että Nicole tai Stefano kertoo kumminkaan totuutta Sydistä, koska he tietävät, että he menettäsivät Sydin silloin kokonaan. Miten Nicole voi katsoa EJ:tä silmiin ja sanoa, että rakastaa tätä ja on pahoillaan, EJ:n tyttären Gracen kuolemasta. Minä en ainakaan voisi antaa minulle rakkaan ihmisen kärsiä, jos minä voisin tehdä asialle joitain, mikä toistamiseen todistaa, että EJole epäpari.
Mitä elämää on pelätä päivästä toiseen, että totuus tulee ilmi??? Ei mitään :roll: Olen ihan varma, että EJ hylkää isänsä tämän kaiken takia. Stefano joutunee vankilaan Tri.Bakerin murhasta ja Nicole rikostoverina.
Ihanaa EJ on kohta sinkku ja Sami on nyt sinkku, se tarkoittaa EJamia tai EJ/Sami/Rafe kolmio draamaa, minkä EJ voittaa rakkauden ja Sydin avulla ja tietysti EJ:n ja Samin kohtalon johdatuksella.

Itse luulen, että he kertovat totuuden, kun joutuvat oletettavasti vankilaan, sillä DOOLin kirjoittajat ovat pitkittäneet tätä vauvakuviota ihan liian pitkään. Itse kuvittelisin, ettei Samilla ja Rafella ole mitään annettavaa toisilleen, joten luulen, että EJamia on luvassa ! :) Toisaalta huhujen mukaan Lucas alkaa jälleen juoda, ja luulen, että Sami aikoo auttaa jälleen Lucasia alkoholiongelmassaan. Se on kyllä varmaa, että EJ hylkää Stefanon ja Nicolen kun kuulee tästä kuviosta !
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

ViestiKirjoittaja Ejfan » 21 Elo 2009, 19:09

Mä en jaksa uskoa, että totuus paljastuisi niin helpolla tavalla, koska Nicole ja Stefano olisivat enestään enemmän jalkojaan myöten ku*essa. Itse luulen, ettei Lumin välille enään tule mitään, Sami auttaa todella Lucasia alkoholi ongelmassa, mutta vain ystävänä. Luulen vahvasti, että tulee uusi kolmio draama EJ/Sami/Rafe
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

ViestiKirjoittaja Kripe » 21 Elo 2009, 19:20

Ejfan kirjoitti:Mä en jaksa uskoa, että totuus paljastuisi niin helpolla tavalla, koska Nicole ja Stefano olisivat enestään enemmän jalkojaan myöten ku*essa. Itse luulen, ettei Lumin välille enään tule mitään, Sami auttaa todella Lucasia alkoholi ongelmassa, mutta vain ystävänä. Luulen vahvasti, että tulee uusi kolmio draama EJ/Sami/Rafe

Mä taas luulen, että Lucas haluaa Samilta enemmän kuin ystävyyttä, ja Sami ei. Toisaalta toi kolmiodraamakuvio on NIIN kulunut, että en usko että sitä tullaan ainakaan heti näkemään. Tohon ensimmäiseen lauseeseesi; joo, voit ollakkin ihan oikeassa, en miettinyt tota tuolla tavalla.
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

ViestiKirjoittaja Ejfan » 18 Syys 2009, 23:16

Mä olen kyllästynyt tuohon vauvanvaihto juoneen ihan totaallisesti ! Tuntuu, että se ei pääty koskaan. Miten Nicole on onnistunut pitkittämään salaisuuden paljastumista näin kauan. Amerikassa EJ:stä on tehty täysi tollo ! En tiedä onko siellä tällä hetkellä edes yhtä onnellista pariskuntaa, kaikki vaan riitelee tai on muuten onnettomia ! Hopekin ajattelee taas kerran vain itseään, koska hän jättää Bon !
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

ViestiKirjoittaja DHfan » 21 Syys 2009, 21:06

Mullekin riittää toi vauvanvaihto niin tyystin. En kyl oo seurannu sarjaa jenkkien suunnalt sen jälkee ku J&M lähti, mitä nyt juonipaljastuksia, mutta jos niitä on uskominen niin siin sarjas ei kyllä tunnu olevan enää mitään kattomista. Cordaylta taas yks virhearvio, kun kuvittelee että Bope fanit tykkää kun suosikkipari eroaa ja päätyy sitten (hetkellisesti) heilastelemaan toisten kanssa...

Onks täs Ejole+Safe osiol tulossa millaista muutosta Arin lähdön myötä, tietääkö kukaan? (Pidän epätoivosest sormet ristissä Lucasille ja Samille, mut se pari on jo unohettu tuottajien mielissä, pahoin pelkään..)
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

EdellinenSeuraava

Paluu Amerikan jaksot