Muuten, tää foorumi on hiljentyny tosiaan. Kukaan ei oikeen enää kirjottele mitään.

Kripe kirjoitti:Hohhoijaa. On kyllä NIIN tylsää katsottavaa tuo DOOL Jenkeissä. Vois nyt vaikka alkaa tapahtuu jotain EJamin kannalta hyvää. Ihan surkee sarja tällä hetkellä.
Muuten, tää foorumi on hiljentyny tosiaan. Kukaan ei oikeen enää kirjottele mitään.

jansku kirjoitti:Onneksi EJ on nyt vähän rauhoittunut. Mä en malta odottaa ensiviikkoon, kun EJ näkee Samista ja Sydneystä unta.

Kripe kirjoitti:jansku kirjoitti:Onneksi EJ on nyt vähän rauhoittunut. Mä en malta odottaa ensiviikkoon, kun EJ näkee Samista ja Sydneystä unta.
Niinpä. Ja mäkään en malta odottaa.Luulen kyllä, että koska EJ näkee Samista ja Sydneystä unta, Sami ja EJ palaavat vielä jossain vaiheessa yhteen. Johan siitä kertoi jo Santo&Colleen. He ovat toisilleen sielunkumppaneita, ja kuuluvat yhteen. Luulen myös, että Samillakin on vielä tunteita EJ:tä kohtaan, sillä yrittihän Sami vielä kertoa EJolen häissäkin Gracesta ja sitä kautta yritti saada EJ:n takaisin, vaikkei Sami sitä itselleen myöntänytkään.

Kripe kirjoitti:Hohhoijaa. Ei jaksa enää odottaa EJamia. Oikeesti ihan liian pitkään kestäny tää odotus. En tajuu miten kirjottajat ei oo tajunnu kirjottaa niille yhteistä jatkoo jo aiemmin. Sitä paitsi katsojaluvut romahti, kun EJ:llä ja Nicolella alkoi suhde. : D

Ejami kirjoitti:Seuraan itse Suomen jaksoja, vaikka olenkin lueskellut Amerikan tapahtumista.
Olen James Scottin eli EJ:n todellinen suurfani, aivan ihana hurmuri komistus.
Sopii Samin kanssa todella hyvin yhteen!LOVE!
Eli täällä jälleen yksi suur EJami fani !

Ejfan kirjoitti:Mitä mieltä te muuten ootte Melaniesta ja Nathanista?
Mä vähän luulen, että heistä tulee yksi suosikki pareistani, mutta tietysti vasta EJamin jälkeen, koska EJamia parempaa paria ei ole olemassakaan![]()
![]()

Ejfan kirjoitti:Se EJ:n uni oli lievästi sanottuna pettymys, jota edelsi kamalat EJole sänkypuuhat![]()
![]()

Kripe kirjoitti:Ejfan kirjoitti:Se EJ:n uni oli lievästi sanottuna pettymys, jota edelsi kamalat EJole sänkypuuhat![]()
![]()
Linkkiä?

Kripe kirjoitti:"Tässä olisi http://prevuzepreviews.blogspot.com"
Hohhoijaa. Joko kirjoittajat ovat perseestä tai sitten joku muu mättää. En tiedä mikä, mutta sen tiedän, että en aio kohta jatkossakaan katsoa enää DOOLia.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa