Yleistä keskustelua Amerikan jaksoista

Keskustelua Amerikan jaksoista

Re: Yleistä keskustelua Amerikan jaksoista

ViestiKirjoittaja Kripe » 02 Heinä 2009, 12:09

Lovers kirjoitti:Ite en ole seurannut amerikan jaksoja kuukauteen, koska en voi sietää EJolea ja Safea. Kyllä EJamin yhteen menimisessä menee ainakin muutama kuukausi tai jopa ihan jouluun asti. Päättyyköhön sekin johon trageriaan, sillä niinhän se kansikuva antoi ymmärtää. Toivottavasti Sydneylle tai EJamille ei tapahtu mitään pahaa.

Niin, kyllä mä itsekin ajattelen, että yhteenpalaamisessa menee ainakin pari kuukautta, mutta en usko ihan kuitenkaan, että jouluun asti.
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

ViestiKirjoittaja Ejfan » 03 Heinä 2009, 14:57

EJ saa parin viikon päästä selville, että Nicolelle ja Stefanolla on jokin salaisuus. Rafen kuolleen kihlattuun Emilyyn liittyy jokin salaisuus mitä Rafe ei paljasta Samille. Näitten tietojen perusteella näyttäisi siltä, että totuus tulee esiin seuraavan kahden kuukauden sisällä.
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

ViestiKirjoittaja Kripe » 04 Heinä 2009, 00:20

Ejfan kirjoitti:EJ saa parin viikon päästä selville, että Nicolelle ja Stefanolla on jokin salaisuus. Rafen kuolleen kihlattuun Emilyyn liittyy jokin salaisuus mitä Rafe ei paljasta Samille. Näitten tietojen perusteella näyttäisi siltä, että totuus tulee esiin seuraavan kahden kuukauden sisällä.

Niinhän mä tässä aiemmin sanoin ja veikkailinkin. :D
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

ViestiKirjoittaja Ejfan » 04 Heinä 2009, 14:40

Kuva
Jos joku vois sitten ilmoittaa, koska tuo tapahtuu, sillä en ole seurannut sarjaa vähään aikaan.
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

ViestiKirjoittaja Kripe » 05 Heinä 2009, 02:33

Ejfan kirjoitti:Jos joku vois sitten ilmoittaa, koska tuo tapahtuu, sillä en ole seurannut sarjaa vähään aikaan.

Mä voin ilmotella. : )
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

ViestiKirjoittaja Ejami vs Safe » 07 Heinä 2009, 09:49

Onko muuten amerikassa tapahtunut mitään ihmeenpää? Näyttääkö vieläkin huonolta EJamin kannalta?
Huomasin muuten, että EJamin fanisivulla on käyttäjiä yli 4400 vaikka se on perustettu vasta 2006-2007
Lumi sivulla on vain 1300 käyttäjää, vaikka se on ollut olemassa jo vuodesta 2004. Voi ei onko Syd jo noin iso. Onko toi kohtaus muuten menny jo mikä on tossa kuvassa?
Kuva
Ejami vs Safe
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa

ViestiKirjoittaja Ejami vs Safe » 09 Heinä 2009, 18:01

Katsoin taas muutaman jakson. Siis herranen aika Nicolesta on tehty sielllä Amerikan jaksoissa, kun joku pyhimys. Jopa Sami on alkanut pitämään Nicolesta, koska Nicole vei Johnnyn katsomaan Samia ja lupasi lepyttää EJ:tä, jotta Sami saisi jälleen tavata poikaansa. Kun EJ sano Nicolelle, että rakastaa tätä todella paljon, minua oksetti se ja minä en nähnyt EJ:n silmissä rakkautta, kun se sano sen. Voi olla, että se jollain tasolla rakastaakin Nicolea, mutta ei todellakaan niin paljon kuin Samia. Johnny ja EJ oli todella suloisia Java cafessa.
Mä en malta odottaa, että Sami saa tietää, että Sydney onkin hänen. Samin siasta mä varmaan tappaisin Nicolen.
Kuva
Ejami vs Safe
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa

ViestiKirjoittaja Kripe » 09 Heinä 2009, 18:36

Ejami vs Safe kirjoitti:Mä en malta odottaa, että Sami saa tietää, että Sydney onkin hänen. Samin siasta mä varmaan tappaisin Nicolen.

Mä todellakin haluaisin Nicolen pois sarjasta, ja mahdollisimman nopeasti !

Ja joo, en mäkään jaksa odottaa, enkä edes enää katso Amerikan jaksoja, kun on niin paljon muutakin tekemistä.
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

ViestiKirjoittaja Ejfan » 13 Heinä 2009, 13:25

Onneksi EJ ei aiokkaan hakea Johnnyn pysyvää yksinhuoltajuutta. Huomasin kyllä Nicolenkin kasvoista, että hän sisimmissään tietää, että Sydney kuuluu Samille, kun Sami pitelee Sydneytä tämän päivän jaksossa. EJ oli kamala kun se vei Sydneyn Samin sylistä sillä tavalla, edes Nicole ei pitänyt siitä. Ja mikä parasta EJ haaveilee ensiviikolla Samista! Kuva Mikä taas osoittaa, että EJ ei pysty vihaamaan Samia vaikka kuinka hän yrittäisi. Jippii EJami is coming!
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

ViestiKirjoittaja Ejfan » 14 Heinä 2009, 11:09

Tänään EJ alkaa jo pehmenemään Samille. EJ koskettaa Samia kasvoihin ja käskee Samin olemaan varovainen Rafen suhteen. Onneksi se huhu ei pitänyt paikkansa, jonka mukaan EJ saisi tietää Sydneystä eikä kerro siitä Samille. Rafella on jokin salaisuus Ariannan kanssa, jota Rafe ei paljasta Samille, se liittyy jotenkin Rafen entisen kihlatun Emilyn kuolemaan.
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

ViestiKirjoittaja Kripe » 14 Heinä 2009, 21:45

Ejfan kirjoitti:Tänään EJ alkaa jo pehmenemään Samille. EJ koskettaa Samia kasvoihin ja käskee Samin olemaan varovainen Rafen suhteen. Onneksi se huhu ei pitänyt paikkansa, jonka mukaan EJ saisi tietää Sydneystä eikä kerro siitä Samille. Rafella on jokin salaisuus Ariannan kanssa, jota Rafe ei paljasta Samille, se liittyy jotenkin Rafen entisen kihlatun Emilyn kuolemaan.

Linkkiä tähän kohtaukseen?

Mä olen totaalisesti menettänyt makuni EJ:hin. Onhan EJ komea ja aivan ihana, KUN se on Samin kanssa. En pidä nykyisestä EJ:stä tippaakaan, siitä on tullut röyhkeä ja agressiivinen, ja ihan suotta. EJamia odotellessa... -.-
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

ViestiKirjoittaja Ejfan » 14 Heinä 2009, 21:53

Kripe kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:Tänään EJ alkaa jo pehmenemään Samille. EJ koskettaa Samia kasvoihin ja käskee Samin olemaan varovainen Rafen suhteen. Onneksi se huhu ei pitänyt paikkansa, jonka mukaan EJ saisi tietää Sydneystä eikä kerro siitä Samille. Rafella on jokin salaisuus Ariannan kanssa, jota Rafe ei paljasta Samille, se liittyy jotenkin Rafen entisen kihlatun Emilyn kuolemaan.

Linkkiä tähän kohtaukseen?

Mä olen totaalisesti menettänyt makuni EJ:hin. Onhan EJ komea ja aivan ihana, KUN se on Samin kanssa. En pidä nykyisestä EJ:stä tippaakaan, siitä on tullut röyhkeä ja agressiivinen, ja ihan suotta. EJamia odotellessa... -.-

Ei tota kohtausta ole vielä saatavilla. Se on näytetty kanadassa eilen ja tänään Usassa. Youtubessa on vain sellanen pätkä missä joku äijä laulaa sen kohtauksen aikana.
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

ViestiKirjoittaja Kripe » 14 Heinä 2009, 22:02

Ejfan kirjoitti:Ei tota kohtausta ole vielä saatavilla. Se on näytetty kanadassa eilen ja tänään Usassa. Youtubessa on vain sellanen pätkä missä joku äijä laulaa sen kohtauksen aikana.

Selvä. :D
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

ViestiKirjoittaja Ejfan » 14 Heinä 2009, 22:11

Kripe kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:Ei tota kohtausta ole vielä saatavilla. Se on näytetty kanadassa eilen ja tänään Usassa. Youtubessa on vain sellanen pätkä missä joku äijä laulaa sen kohtauksen aikana.

Selvä. :D

Eipä se kohtaus nyt niin kiva ollutkaan. EJamifanit tuolla amerikkalaisilla sivuilla vähän liioitteli sitä

http://www.youtube.com/watch?v=FsAW8I1-xIc
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

ViestiKirjoittaja jansku » 15 Heinä 2009, 14:57

Minä olen tällä hetkellä niin kyllästynyt EJ:hin sekä Samiin. Molemmat ajattelee vain itseään. Eivätkä osaa ajatella asiota toistensa kannalta. EJ:n pitäisi nyt vaan ymmärtää, että Sami haluasi vain suojella tytärtään tuollaiselta rikollisperheeltä ja EJ:n pitäisi tulla järkiinsä ja lopettaa pahan teko. Samin pitäisi myös ymmärtää EJ:n tunteet Gracea kohtaan ja ymmärtää miksi EJ on niin vihainen.
Kuva
jansku
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

Lempihahmo(t): EJ, Tony, John, Marlena
Lempipari(t): EJami&Jarlena!

EdellinenSeuraava

Paluu Amerikan jaksot