Ejfan kirjoitti:Se onkin aivan toinen juttu. Sami ajtteli lastaan. Nicole ajatteli itseään.
No, se on kyllä tietysti totta.
Ejfan kirjoitti:Se onkin aivan toinen juttu. Sami ajtteli lastaan. Nicole ajatteli itseään.

Ejfan kirjoitti:Voi olla, että vanha Sami tulee esiin, mistä Rafe ei pidä ollenkaan ja jättää Samin. Sillä Sami haluaa Johnnyn takaisin. EJ on tehnyt taas todella paljon pahaa. Toivottavasti Sami pystyy antamaan EJ:lle anteeksi.Mutta minkä on tehnyt kerran, sen voi tehdä toistekkin. EJamin kannalta Samin palaaminen vanhaksi Samiksi, ei olisi ollenkaan huono juttu, koska EJ:hän rakastui siihen vanhaan Samiin.

Ejfan kirjoitti:Mulle on kanssa sama onko EJami paha vai hyvä pariskunta, kunhan he ovat yhdessä. En pidä siitä, että Sami sanoo EJ:lle "Jos Rafe haluaa olla Johnnyn isä, niin hän saa sitä olla. Sitten EJ vastaa siihen, "että ennemmin minä tapan Rafen" OLi aika yllättäävää, että Will meni EJ:n puolelle tossa Grace asiassa.

Ejfan kirjoitti:On todella hyvä asia, että EJ:n ja Willin välillä on sopu, sillä Willin on sitten helpompi hyväksyä EJ isäpuolekseen, kun EJami menee yhteen.

Kripe kirjoitti:Ejfan kirjoitti:On todella hyvä asia, että EJ:n ja Willin välillä on sopu, sillä Willin on sitten helpompi hyväksyä EJ isäpuolekseen, kun EJami menee yhteen.
Totta, luulen jotenkin, että Will olisi valmis EJ:n ja Samin suhteeseen. Will tuskin edes enää haluaisi Lucasia ja Samia enää yhteen, koska on itsekin huomannut, että heidän suhteensa on parempi ystävinä.

Ejfan kirjoitti:Mitä sekin oli olevinaan,kun Corday sanoi, että sarja menee nopeasti eteenpäin, niin, että jokainen jakso on pakko katsoa. Eihän tässä nyt ole tapahtunut mitään. Junnaa vaan paikallaan. EJamia toivoisin, kiitos!

Miinuu kirjoitti:Kuka hemmetti on Tri Baker ?oon ihan outsider.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa