Yleistä keskustelua Amerikan jaksoista

Keskustelua Amerikan jaksoista

Re: Yleistä keskustelua Amerikan jaksoista

ViestiKirjoittaja Mosse » 13 Kesä 2009, 13:37

Miinuu kirjoitti:Mitäs mieltä ootte tosta ej:n nykyisestä tukasta !?

IHAN JÄRKKY ! Jotenkin se vaan roikkuu ihan "rasvasena" ja musta tuntuu ettei se kyllä itekkään siitä tykkää. Nyt sitä ei kyllä voi sanoo niin hyvännäköseks mitä se sillon oli esim kun oli samin kaa sängyssä. Tai niissä alkujaksoissa.
Toivottavasti tää hiuskin vaihtuu sitten samin mukana siihen entiseen malliin ! :)

Aika hirveät. Varsinkin se kampaus on hirveä. Ajatella, että Päivien viemää voitti viime vuonna Emmyn parhaasta hiustenmuotoilusta :rofl:
Kuva
Mosse
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Emma » 13 Kesä 2009, 14:05

Moi vaan taas kaikille :)

Minä en ole katsonut noita Amerikan jaksoja varmaan sitten maaliskuun, kun ei ole oikein kiinnostanut. Tosin nyt maanantaina katsoin jonkun viime viikon jakson, mutta eipä oikein tärpännyt. Kertokaapas onko mitään järkeä aloittaa taas katsomaan USAn jaksoja? Onko muuten hyvät jaksot yms? Tapahtumista olen kyllä lukenut jonkin verran, mutta ovatko jaksot sitten ihan katsomisen arvoisia?

Ja anteeksi kun tulin tänne ihan ulalla kyselemään kaikkea.
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa

ViestiKirjoittaja Lovers » 13 Kesä 2009, 14:22

Miinuu kirjoitti:Mitäs mieltä ootte tosta ej:n nykyisestä tukasta !?

IHAN JÄRKKY ! Jotenkin se vaan roikkuu ihan "rasvasena" ja musta tuntuu ettei se kyllä itekkään siitä tykkää. Nyt sitä ei kyllä voi sanoo niin hyvännäköseks mitä se sillon oli esim kun oli samin kaa sängyssä. Tai niissä alkujaksoissa.
Toivottavasti tää hiuskin vaihtuu sitten samin mukana siihen entiseen malliin ! :)

Ihana banneri muuten toi ejfanin uus <3 :)

Aika monet ovat olleet sitä mieltä,että EJ:n nykyinen hiustyyli on karsea. Se ilmeisesti luotiin siksi, että EJ näyttäisi vanhemmalta, koska Nicole on vanhempi kuin EJ. Muuten EJ näyttäisi nuoremmalta, kuin Nicole. James Scott on tosiaan ilmaissut monet kerrat, että inhoaa nykyisiä hiuksiaan ja odottaa, että ne saisi leikattua. Mun mielestä EJ on komea vaikka sillä olisi minkälaiset hiukset tahansa, mutta esim, kun EJ hyvästeli Gracen niin ne sen hiukset näytti todella epäsiisteiltä. Amerikan jaksoissa on tällä hetkellä ihan jänniäkin jaksoja, mutta melkein kaikki juonet ovat aika syvältä. Itse en katso Amerikan jaksoja, koska en kestä katsoa EJ:n ja Samin riitelyä!
Kuva]
Lovers
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

Lempihahmo(t): EJ,Mel, Dan, Philip ja Nate
Lempipari(t): Bope,EJami,Danloe

ViestiKirjoittaja Ejfan » 13 Kesä 2009, 17:50

Nyt EJ:ltä pois tuo vanhempi tyyli, EJ ehtii kyllä vanheta tarpeeksi Samin kanssa :D
Mä haluan mun nuoremman EJ:n takas!
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

ViestiKirjoittaja Mosse » 13 Kesä 2009, 18:54

Gracen kuolemaa lukuunottamatta viikko oli aika tylsä. Max/Chelsea-kohtaukset olivat turhia (varsinkin kun heitä ei juuri sängyn ulkopuolella nähty), kuten myös Daniel/Chloe/Lucas/Kate-kohtaukset. Kate ainakin edistyi tapposuunnitelmassaan.
Kuva
Mosse
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Miinuu » 13 Kesä 2009, 19:33

Mosse: Jep ! Voittiko ? :shock:
OUMAIGAAD ! :D
Kuva
Miinuu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa

ViestiKirjoittaja Kripe » 14 Kesä 2009, 00:15

Ejfan kirjoitti:Nyt EJ:ltä pois tuo vanhempi tyyli, EJ ehtii kyllä vanheta tarpeeksi Samin kanssa :D
Mä haluan mun nuoremman EJ:n takas!

Samaa mieltä !
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

ViestiKirjoittaja Miinuu » 14 Kesä 2009, 00:25

Jep ! :) Nuorempi ej vaan takasin :)

Joo siis itse en pidä ej:tä näissä amerikan jaksoissa todellakaan niin hyvännäkösenä kun mitä se esim on suomen jaksoissa nyt ! :S
Toi letti tekee siitä epäsiistin/rasvasen näkösen. :s
Kuva
Miinuu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa

ViestiKirjoittaja Ejfan » 14 Kesä 2009, 00:32

Mä odotan sitä, että EJ tulee sieltä Mexicosta takaisin Salemiin! Pahalla EJ:llä on minun mielestä ihana parta, mikä sopii mielestäni EJ.:lle todella hyvin, vaikka monet ovat siitä eri mieltä! EJ on HOT!
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

ViestiKirjoittaja Miinuu » 14 Kesä 2009, 00:41

Ejfan kirjoitti:Mä odotan sitä, että EJ tulee sieltä Mexicosta takaisin Salemiin! Pahalla EJ:llä on minun mielestä ihana parta, mikä sopii mielestäni EJ.:lle todella hyvin, vaikka monet ovat siitä eri mieltä! EJ on HOT!

Jep, i AGREE ! :)

Mutta tietysti söpöin siinä juuri missä rakastelevat samin kanssa, siinä täydellisin tukka ihana <3 muutenkin niin :P nam, HOTTT ! <3
Kuva
Miinuu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa

ViestiKirjoittaja Ejfan » 14 Kesä 2009, 00:46

Miinuu kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:Mä odotan sitä, että EJ tulee sieltä Mexicosta takaisin Salemiin! Pahalla EJ:llä on minun mielestä ihana parta, mikä sopii mielestäni EJ.:lle todella hyvin, vaikka monet ovat siitä eri mieltä! EJ on HOT!

Mutta tietysti söpöin siinä juuri missä rakastelevat samin kanssa, siinä täydellisin tukka ihana <3 muutenkin niin :P nam, HOTTT ! <3

Tykkätkö sä pahasta EJ:stä? Mä rakastan sitä. Mä voisin mennä sen kanssa helvettiin ja rakastan tietysti hyvää EJ:tä vieläkin enemmän!!
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

ViestiKirjoittaja Miinuu » 14 Kesä 2009, 00:49

Ejfan kirjoitti:
Miinuu kirjoitti:

Tykkätkö sä pahasta EJ:stä? Mä rakastan sitä. Mä voisin mennä sen kanssa helvettiin ja rakastan tietysti hyvää EJ:tä vieläkin enemmän!!

Paha Ej on HERKUIN ! <3 Sami & Ej niin täydellisiä toisilleen ! :) <3
Kuva
Miinuu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa

ViestiKirjoittaja Ejfan » 14 Kesä 2009, 00:55

Lucasin kanssa Sami näyttää, jotenkin mitättömältä, kun taas EJ:n kanns Sami näyttää kaunottarelta!
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

ViestiKirjoittaja Miinuu » 14 Kesä 2009, 01:11

Juuri näin ! :) Ihana kaunotar.

Ps. Onnistuin ;)
Kuva
Miinuu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa

ViestiKirjoittaja Kripe » 14 Kesä 2009, 12:29

Musta Sami on aina ollut kaunis, mutta EJ tekee siitä vielä kauniimman. Lucasin kanssa Sami näyttää hirveen tavalliselta, eikä erotu joukosta, toisin kuin silloin, kun se on EJ:n kanssa. Itse en sikäli pidä pahasta EJ:stä Samin raiskauksen takia, mutta toisaalta jos myös Sami olisi paha EJ:n kanssa, voisi se tehdä parista vielä jännittävämmän. Kuitenkin EJ olisi erittäin hellä Samia kohtaan ja Sami EJ:tä, mutta uhkaisivat kuitenkin muita salemilaisia tai maailmaa. :)
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

EdellinenSeuraava

Paluu Amerikan jaksot