Yleistä keskustelua Amerikan jaksoista

Keskustelua Amerikan jaksoista

Re: Yleistä keskustelua Amerikan jaksoista

ViestiKirjoittaja Ejfan » 11 Kesä 2009, 00:27

Tässä olisi muutama kohtaus huomisen, torstain jaksosta.

EJ 1

EJ 2

EJ 3
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

ViestiKirjoittaja Kripe » 11 Kesä 2009, 00:56

Voi vitsi toi tän päivän jakso oli aika...hämmentävää katottavaa. EJ:n reaktio oli kyllä odotettavissa, mut ärsytti vaan ku se sano että Nicole ei ole ikinä pettänyt sitä. Joo joo, kyllä kyllä. Muuten vaan salaa koko ajan sitä, että Sydney on oikeasti niiden eikä Grace.
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

ViestiKirjoittaja Ejfan » 11 Kesä 2009, 10:04

EJ oli Samille juuri siksi niin vihainen, koska rakastaa Samia, Eikä voi uskoa, että heidän lapsensa on kuollut. Pitää taas kyllä kiittää Jamesin,Alin ja Arinkin näyttelijän taitoja. Galenin näyttelijä taidot on minusta taas aika mitättömät, varsinkin nyt tällä viikolla Galen on ollut aika surkea. Kyllä sen huomasi, että EJ kyllä olisi rakastanut Gracea enemmän kuin Rafe. EJ:n viha Samia kohtaan tulee peittämään sen rakkauden mitä EJ tuntee Samia kohtaan. Kävi kyllä todella säälliksi Sami ja EJ. Sami ja EJ rakastavat lapsiaan enemmän kuin mitään. Luoja auttakoon Nicolea, kun EJ saa tietää,että Sydney onkin EJ:n ja Samiin. Oli selvästi havaittavissa se, että Stefano ja Nicole pelkäävät, että EJami menee yhteen. Heidän pelkonsa käyköön toteen.
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

ViestiKirjoittaja Kripe » 11 Kesä 2009, 11:57

Ejfan kirjoitti:EJ oli Samille juuri siksi niin vihainen, koska rakastaa Samia, Eikä voi uskoa, että heidän lapsensa on kuollut. Pitää taas kyllä kiittää Jamesin,Alin ja Arinkin näyttelijän taitoja. Galenin näyttelijä taidot on minusta taas aika mitättömät, varsinkin nyt tällä viikolla Galen on ollut aika surkea. Kyllä sen huomasi, että EJ kyllä olisi rakastanut Gracea enemmän kuin Rafe. EJ:n viha Samia kohtaan tulee peittämään sen rakkauden mitä EJ tuntee Samia kohtaan. Kävi kyllä todella säälliksi Sami ja EJ. Sami ja EJ rakastavat lapsiaan enemmän kuin mitään. Luoja auttakoon Nicolea, kun EJ saa tietää,että Sydney onkin EJ:n ja Samiin. Oli selvästi havaittavissa se, että Stefano ja Nicole pelkäävät, että EJami menee yhteen. Heidän pelkonsa käyköön toteen.

Samaa mieltä. Tosin musta tänään Ari ei näytellyt mitenkään erityisen ihmeellisesti. Joo, tulee Nicolella olemaan pikkasen tiukat paikat kun EJ saa tietää, että Sydney on Samin ja hänen lapsensa. Taitaa siinä rytäkässä avioero ja potkut kämpästä tulla vähintään. Olen samaa mieltä myös tuossa, että toi viha tällä hetkellä on niin voimakasta, että se peittää ne rakkauden tunteet, mutta tosiasiahan on, että kun rakastaa jotakin koko sydämestään, osaa myös hetkellisesti vihata toista koko sydämestään kun toinen tekee jotain tyhmää.
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

ViestiKirjoittaja Ejfan » 11 Kesä 2009, 11:59

Huomasin muuten, että Nicolen ja Rafen välillä on kemiaa :D . Ne vois mennä yhteen ja Sitten EJami!
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

ViestiKirjoittaja Ejfan » 11 Kesä 2009, 12:04

EJ aika tunteettomasti, heittää Gracen hautajaisissa, Samille Johnnyä koskevan yksinhuoltajuus hakemuksen tai niin ainakin olen kuullut :(
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

ViestiKirjoittaja Kripe » 11 Kesä 2009, 12:05

Ejfan kirjoitti:Huomasin muuten, että Nicolen ja Rafen välillä on kemiaa :D . Ne vois mennä yhteen ja Sitten EJami!

Samaa mieltä ! Rafe ja Nicole voisivat tosiaan ehkä toimia. :D Ehkä en vihaisi Nicolea sitten niin paljon kuin nyt. :D
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

ViestiKirjoittaja soulmate » 11 Kesä 2009, 13:01

Kripe kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:Huomasin muuten, että Nicolen ja Rafen välillä on kemiaa :D . Ne vois mennä yhteen ja Sitten EJami!

Samaa mieltä ! Rafe ja Nicole voisivat tosiaan ehkä toimia. :D Ehkä en vihaisi Nicolea sitten niin paljon kuin nyt. :D

Samaa mieltä. Vaikka EJ ja Sami olivat todella vihaisia toisilleen, tämän päivän jaksossa niin se vain osottaa sitä, että he välittävät toisistaan.
Se oli kamalaa kun EJ sano, että tulee vihaamaan Samia koko loppu elämänsä aja. Se oli todella sydäntä särkevää!
Kuva
soulmate
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

Lempihahmo(t): Tony,EJ,John,Anna, Marlena, Sami
Lempipari(t): Tanna, EJami,J&M

ViestiKirjoittaja Ejfan » 11 Kesä 2009, 14:03

Mä lopetan nyt taas katsomisen, koska en pysty katsomaan EJ:n tuskaa. EJ:N reaktio oli vielä pahempi kuin osasin kuvitella. Sen kädet alko tärisemään ja se huusi, että Sami tappo sen vauvan :parku: Minä kyllä ymmärrän täysin EJ:tä. Pelkkä ajatus siitä, että ei saisi pitää omaa lasta edes kerran sylissä, tuntuu kamalalta! Jos Grace olis ollut oikeasti Samin ja EJ:n en olisi antatanut Samille koskaan anteeksi, että salasi EJ:n lapsen! SE oli todella suloista, vaikka EJ oli vihainen Samille, niin EJ kutsui Samia Samanthaksi ja ennen, kun Sami kerto Gracesta niin EJ sano Samille Sweetheart.
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

ViestiKirjoittaja Kripe » 11 Kesä 2009, 14:17

Ejfan kirjoitti:Mä lopetan nyt taas katsomisen, koska en pysty katsomaan EJ:n tuskaa. EJ:N reaktio oli vielä pahempi kuin osasin kuvitella. Sen kädet alko tärisemään ja se huusi, että Sami tappo sen vauvan :parku: Minä kyllä ymmärrän täysin EJ:tä. Pelkkä ajatus siitä, että ei saisi pitää omaa lasta edes kerran sylissä, tuntuu kamalalta! Jos Grace olis ollut oikeasti Samin ja EJ:n en olisi antatanut Samille koskaan anteeksi, että salasi EJ:n lapsen! SE oli todella suloista, vaikka EJ oli vihainen Samille, niin EJ kutsui Samia Samanthaksi ja ennen, kun Sami kerto Gracesta niin EJ sano Samille Sweetheart.

No, mutta turha edes jossitella sellaista tilannetta, että EJ:ltä ja Samilta kuolisi heidän oma lapsi, sillä vastahan olemme saamassa EJamia, eikä kirjoittajillakaan ole mitään tarvetta erottaa Samia ja EJ:tä ikuisiksi ajoiksi.
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

ViestiKirjoittaja Ejfan » 11 Kesä 2009, 14:21

En mä sitä sillä tavalla tarkoittanutkaan. Meinaan sitä vaan, että jos Grace olisi ollut EJamin lapsi ja se olisi kuollut, niin en olisi antanut sitä Samille anteeksi. Nicolen keskenmeno ja Gracen kuolema on selvä merkki siitä, että EJamia on tulossa, kun tästä surullisesta ajasta päästään ja Sydney palautuu Samille. Ja on EJamin uskomattoman kemian huomannut muutkin, kuin me sillä EJami on ollut jo kaksi kertaa peräkkäin halutuin pari! :D
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

ViestiKirjoittaja Kripe » 11 Kesä 2009, 15:41

Ejfan kirjoitti:En mä sitä sillä tavalla tarkoittanutkaan. Meinaan sitä vaan, että jos Grace olisi ollut EJamin lapsi ja se olisi kuollut, niin en olisi antanut sitä Samille anteeksi. Nicolen keskenmeno ja Gracen kuolema on selvä merkki siitä, että EJamia on tulossa, kun tästä surullisesta ajasta päästään ja Sydney palautuu Samille. Ja on EJamin uskomattoman kemian huomannut muutkin, kuin me sillä EJami on ollut jo kaksi kertaa peräkkäin halutuin pari! :D

No, kyllä mä varmaan olisin ainakin itse antanut jossain vaiheessa, sillä kyllä mäkin olisin suojellut mun lastani, jos sen isä sillä hetkellä suunnitteli MURHAA. No, kuitenkin, luojan kiitos lapsi ei ollut EJamin. Vaikka ei siihen kyllä olisi ollut minkäänlaista mahdollisuutta, koska kirjoittajat tietävät sen itsekin, että EJamiahan kaikki haluavat.
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

ViestiKirjoittaja Ejfan » 11 Kesä 2009, 15:44

Kripe kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:En mä sitä sillä tavalla tarkoittanutkaan. Meinaan sitä vaan, että jos Grace olisi ollut EJamin lapsi ja se olisi kuollut, niin en olisi antanut sitä Samille anteeksi. Nicolen keskenmeno ja Gracen kuolema on selvä merkki siitä, että EJamia on tulossa, kun tästä surullisesta ajasta päästään ja Sydney palautuu Samille. Ja on EJamin uskomattoman kemian huomannut muutkin, kuin me sillä EJami on ollut jo kaksi kertaa peräkkäin halutuin pari! :D

No, kyllä mä varmaan olisin ainakin itse antanut jossain vaiheessa, sillä kyllä mäkin olisin suojellut mun lastani, jos sen isä sillä hetkellä suunnitteli MURHAA. No, kuitenkin, luojan kiitos lapsi ei ollut EJamin. Vaikka ei siihen kyllä olisi ollut minkäänlaista mahdollisuutta, koska kirjoittajat tietävät sen itsekin, että EJamiahan kaikki haluavat.

Totta. No, kyllä minäkin olisin antanut anteeksi, koska onhan Samikin antanut EJ:lle anteeksi ja minä rakastan EJamia!
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

ViestiKirjoittaja Kripe » 11 Kesä 2009, 15:46

Ejfan kirjoitti:Totta. No, kyllä minäkin olisin antanut anteeksi, koska onhan Samikin antanut EJ:lle anteeksi ja minä rakastan EJamia!

Juuri siksi minäkin. :D By the way, musta tuntuu, että meillä on täällä Ejfan sun kanssa ihan omat keskustelut. :D Kukaan ei oikeastaan kirjoita tänne muut kuin me. :D
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

ViestiKirjoittaja Ejfan » 11 Kesä 2009, 17:28

Kripe kirjoitti:Juuri siksi minäkin. :D By the way, musta tuntuu, että meillä on täällä Ejfan sun kanssa ihan omat keskustelut. :D Kukaan ei oikeastaan kirjoita tänne muut kuin me. :D

Toivottavasti EJ ei joudu vankilaan Stephanien kidnappaamisesta.Sami nimittäin pyytää Stephanieta todistamaan EJ:tä
vastaan,koska EJ sanoo Samille ettei Sami tule näkemään Johnnya enään koskaan :parku:

Ps. Kripe olen huomannut saman :D
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

EdellinenSeuraava

Paluu Amerikan jaksot