Johnny ja Sydney hetket oli tosi suloisia.Huomenna se sit kumminki vasta kertoo EJ:lle totuudenLaitan sitten tänään (Ke) keskiviikon jakson luonnollisesti heti linkkeihin, kun se tulee.
Ole hyvä vaan Kripe
Johnny ja Sydney hetket oli tosi suloisia.Huomenna se sit kumminki vasta kertoo EJ:lle totuuden

Kripe kirjoitti:Taas mulla tuli kärsimättömyyskohtaus. Haluan "UUTTA" EJAMIA HETI NYT ! Olen katsonut luultavasti kaikki EJami-kohtaukset tuhat kertaa.

Miinuu kirjoitti:Täällä kanssa yksi joka on selannut miljoona kertaa ejami kohtaukset läpi<3 niistä EI SAA TARPEEKSEEN !
Koskas tämä hautajaisjakso tulee ?![]()
Surullista.

Ejfan kirjoitti:Mä varmaankin lopetan katsomisen niiden hautajaisten jälkeen, koska mä en kestä kattoa, kun EJ ja Sami riitelee Johnnysta.
EJ parka.

Kripe kirjoitti:Ejfan kirjoitti:Mä varmaankin lopetan katsomisen niiden hautajaisten jälkeen, koska mä en kestä kattoa, kun EJ ja Sami riitelee Johnnysta.
EJ parka.
Minäkin, ainakin hetkellisesti. Kyllähän nyt kaikki sen tietää, että EJ ja Sami palaavat sen jälkeen yhteen, kun saavat tietää että Sydney on oikeasti heidän.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa