Kirjoittaja talitintti » 06 Touko 2009, 12:55
jansku
Tässä avassa on kauniisti ilmaistuna niin monta minua ärsyttävää asiaa, että en oikein tiedä mistä aloittaisin. Ensimmäinen on (tietysti) liikkuvuus, jollei joku jo tähän mennessä ole tiedostanut sitä niin minä todella vihaan foorumeilla kaikkea mikä liikkuu tai hyppii silmiin jotenkin poikkeavasti. Toinen ärsyttävä piirre on se, että "liikkuvuus" alkaa alusta jos se käy ruudun ulkopuolella, eli jos skrollailee jotain keskustelua saattaa tuon alun välähdyksen nähdä suhteellisen monta kertaa. Sitten kun tuo kohtaus on aika pitkä niin sitä joutuu odottelemaan suhteellisen pitkään jos tahtoo tietää miten kohtaus loppuu (kuten siis minä ainakin uteliaana tahdon aina tietää miten liikkuva juttu loppuu). Pakko mainita, että katson valehtelematta aina, että Ej rupeaa hieromaan omaa rintakehäänsä, vaikka käsi onkin Samin olkapäällä. Häiriintynyt mieli tuottaa häiriintyneitä mielikuvia. :) Tuossa tilanteessa avaa ehkä voisikin katsella pidemmänkin ajan.. Juuu-uu. Eli pidän kuitenkin violetista sävystä ja pehmeästä värityksestä. Arvosanaksi annan kuitenkin 5.