Anna Abreu

Keskustele lempilaulajistasi/bändeistäsi

Anna Abreu

ViestiKirjoittaja Shelle` » 11 Loka 2008, 23:29

Kuva7
Anna Eira Margarida Mourão de Melo e Abreu on suomalais-portugalilainen laulaja, joka nousi julkisuuteen vuoden 2007 Idols-kilpailun yhteydessä. Anna sijoittui kisassa toiseksi.
Annan ensimmäinen albumi ilmestyi 22. elokuuta 2007.
Abreu palkittiin Emma-gaalassa vuoden naissolistin Emmalla maaliskuussa 2008.

--
Mitäs tykkäätte Annan musiikista?
Itse pidän paljon hänen musiikistaan ja hänen persoonastaan, Anna on ihanan elämäniloinen.
Viimeksi muokannut Shelle` päivämäärä 03 Elo 2015, 19:32, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

ViestiKirjoittaja HEIDI » 26 Loka 2008, 11:48

Kyllä minä vähän tykkään Annan musiikista oikeasti toivoin että Anna olisi voittanut idolsin. Vappuna tänä vuonna täällä vaasassa oli Anna esiintymässä. Hänellä on kyllä hyvää musiikkia. Eli olen nähnyt Annan livenä.
Kuva
Avatar
HEIDI
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3292
Liittynyt: 07 Elo 2008, 23:08
Paikkakunta: Vaasa

Re: Anna Abreu

ViestiKirjoittaja Katheo » 03 Maalis 2009, 13:23

Annan ensimmäinen levy oli ihan ok. Eritysemmin en mitenkään rakasta tai mitään. Kuitenkin ihan kuunneltavia biisejä. Lukuun ottamatta sitä ensimmäistä sinkkulohkaisua, jota en ole ikinä voinut sietää. Toinen levy meninkin sitten yli minun ymmärryksen. Mielestäni liian hutaisemalla tehty levy, jolla kaikki kappaleet kuulostaa liian samanlaisilta. Kuulostaa aika lailla Britneyltä, mikä ei minun makuuni olekaan sitten yhtään. (:
Kuva
Avatar
Katheo
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 92
Liittynyt: 30 Joulu 2007, 17:13

Re: Anna Abreu

ViestiKirjoittaja Vilma- » 15 Syys 2009, 13:57

Paras :'>
Vilma-
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 2
Liittynyt: 15 Syys 2009, 13:54

Re: Anna Abreu

ViestiKirjoittaja Ejfan » 12 Elo 2011, 22:52

Katheo kirjoitti:Annan ensimmäinen levy oli ihan ok. Eritysemmin en mitenkään rakasta tai mitään. Kuitenkin ihan kuunneltavia biisejä. Lukuun ottamatta sitä ensimmäistä sinkkulohkaisua, jota en ole ikinä voinut sietää. Toinen levy meninkin sitten yli minun ymmärryksen. Mielestäni liian hutaisemalla tehty levy, jolla kaikki kappaleet kuulostaa liian samanlaisilta. Kuulostaa aika lailla Britneyltä, mikä ei minun makuuni olekaan sitten yhtään. (:

Samaa mieltä. Annalla on muutama hyvä kappale, mutta lähes kaikki on tehty samalla kaavalla, joka on todella harmillista, sillä Annalla olisi mahdollisuus tehdä paljon parempaa musiikkia kuin mitä hän tekee tällä hetkellä.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Anna Abreu

ViestiKirjoittaja Shelle` » 03 Elo 2015, 19:27

Ennen olin kovakin fani, mutta nykyää tykkään vaan hänen musiikista. Mielenkiinnolla odotan sitä suomenkielistä levyä (:
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena


Paluu Artistit/bändit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron