Valmiita bannereita ja avatareja // Mosse

Tänne voit lisätä tekemiäsi avatareja/bannereita tms.

ViestiKirjoittaja Narya » 15 Maalis 2008, 00:37

Kiitos:)

Tajusin muuten että tämähän on sinun bannerketjusi, joten pahoittelen että tällä tavalla tungin omien tekeleideni kanssa tänne. :oops: Voit vapaasti poistaa ne, kun olin taas ilmeisen sokea :roll:
Kuva
Avatar
Narya
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 30
Liittynyt: 28 Helmi 2008, 17:16

ViestiKirjoittaja Mandy » 18 Maalis 2008, 17:38

Mosse kirjoitti:Linkki muutamaan textureen
1
2

Miten noista kuvista pystyy tekemään tuon näköisen texturen kun sinullakin? Koitin siirtää nuo kuvat minun muokkaus ohjelmani texture kansioon, mutta ne näyttävät jotenkin ihan erilaisilta kuvissa, miltä niiden pitäisi näyttää? Missä vika? :/
Kuva
Avatar
Mandy
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 12
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 15:02
Paikkakunta: Pori

ViestiKirjoittaja Mosse » 18 Maalis 2008, 18:18

Narya
Ei haittaa. Voit tehdä itsellesi oman ketjun, jos haluat lisäillä lisää bannereita/avoja

Mandy
Liitän noin isot texturet yleensä suoraan kuvaan lisäämällä ne uutena kerroksena. Miltä sinun kuvasi näyttävät?
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

ViestiKirjoittaja Mandy » 18 Maalis 2008, 23:17

Mosse kirjoitti:Mandy
Liitän noin isot texturet yleensä suoraan kuvaan lisäämällä ne uutena kerroksena. Miltä sinun kuvasi näyttävät?

Kuva näyttää tältä jos olen pistänyt tuon kuvan texture albumiin ja valinnut muokkausohjelmalla sen kuvan textureksi. En tiedä miksi se suurentaa noin paljon ja näyttää noin erilaiselta? :-D
Kuva
Avatar
Mandy
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 12
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 15:02
Paikkakunta: Pori

ViestiKirjoittaja Mosse » 19 Maalis 2008, 00:44

Luulen, että texture on vain väärässä paikassa. PSP:ssä ainakin texturet täytyy laittaa Patterns-kansion (aika hämäävää). Sen jälkeen texture täytyy hakea Materials-valikosta. Sitten vain uusi kerros, joka täytetään texturella ja vaihdetaan kerroksen näkyyvyys siten, että pelkät "naarmut" näkyvät

Kuva
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

ViestiKirjoittaja dharma » 19 Maalis 2008, 09:55

Mä teen usein niin, jos mulla on texture on esim. jpg:nä, niin avaan sen kuvan normaalisti photoshopiin, kopioin sen ja liitän sen kuvaan johon haluan. Sitten valitsen Layerin kohdalta, kuten tuossa Mossen ohje-kuvassa, klikkaan normal ja sieltä valitsen yleensä screen tai lighten.
Kuva
Banner and avatar by me
Avatar
dharma
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 69
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 22:38
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja melissa » 24 Maalis 2008, 18:02

Hienoja bannereita ja avoje Mosse!
Kysyisin että mistä otit nuo Greyn anatomia ja Täydelliset naiset -bannerien kuvat ? ( =
Kuva
Avatar
melissa
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 50
Liittynyt: 19 Kesä 2007, 10:55
Paikkakunta: säkylä

ViestiKirjoittaja Meems-96 » 25 Maalis 2008, 18:31

Mosse, voisitko tehdä tänne taustakuvan Bricole? Tai sitten Nicole avatareja? Kiitos! :-D
Meems-96
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 5
Liittynyt: 17 Loka 2007, 14:36

ViestiKirjoittaja Shelle94 » 04 Huhti 2008, 20:04

Kuva Munn<3
Avatar
Shelle94
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 15
Liittynyt: 05 Joulu 2007, 22:26
Paikkakunta: Hollola

ViestiKirjoittaja Shelle94 » 04 Huhti 2008, 20:12

Mosse, voisitko tehdä Bellestä ja Shawnista avatareja? *semmosii missä ne on yhdessä ja erikseen* (siis nykyisestä bellestä ja shawnista)
Avatar
Shelle94
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 15
Liittynyt: 05 Joulu 2007, 22:26
Paikkakunta: Hollola

ViestiKirjoittaja Mosse » 05 Huhti 2008, 10:56

melissa

Grey's photos
Desperate Housewives

Toivomukset Toivo avatareja tai bannereita-ketjuun
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

ViestiKirjoittaja Nasu » 05 Huhti 2008, 11:45

Mihin nuo texturet kannattaisi taltentaa, että saisin käytettyä niitä?? Itselläni on käytössö GIMP kuvankäsittely ohjelma. Olisin todella halukas ottamaan vastaan neuvoja.

Tietäisikö joku mistä voisin ladata PhotoShopin, minulla oli se ennen, mutta en löydä sitä enää. (Katosi varmaan, kun kone hajosi :lol: )
Kuva
Not all those who wonder are lost / http://glawar.tumblr.com
Avatar
Nasu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 245
Liittynyt: 14 Syys 2007, 15:58
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Mandy » 07 Huhti 2008, 15:54

Olen vallan unohtanut kiittää Mossea tuosta texture avusta, kiitos!! (:
Kuva
Avatar
Mandy
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 12
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 15:02
Paikkakunta: Pori

ViestiKirjoittaja Emma » 07 Huhti 2008, 18:55

Nasu kirjoitti:Mihin nuo texturet kannattaisi taltentaa, että saisin käytettyä niitä?? Itselläni on käytössö GIMP kuvankäsittely ohjelma. Olisin todella halukas ottamaan vastaan neuvoja.


Ite oon ainakin tallentanut ne työpöydälle, sitten purkanut ne ja siirtänyt ne jonnekkin Gimp-kansioon tai johonkin sellaiseen, ja sitten ne on ilmestyneet sinne Gimpin sivellinkansioon. Tai siis noin ainakin minä olen tehnyt brushien ja textureiden kanssa (joo, hyvin valaisevat ohjeet, siis kyllä).

Nasu kirjoitti:Tietäisikö joku mistä voisin ladata PhotoShopin, minulla oli se ennen, mutta en löydä sitä enää. (Katosi varmaan, kun kone hajosi :lol: )


Mun mielestä Photoshopin voi kyllä ladata netistä, mutta se taitaa olla laitonta, koska se on kuitenkin maksullinen kuvankäsittelyohjelma, joten ehkä kannattaa ihan ostaa...
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

ViestiKirjoittaja Nasu » 07 Huhti 2008, 19:00

Emma kirjoitti:Mun mielestä Photoshopin voi kyllä ladata netistä, mutta se taitaa olla laitonta, koska se on kuitenkin maksullinen kuvankäsittelyohjelma, joten ehkä kannattaa ihan ostaa...


Niin kyllähän se noin on.
Kuva
Not all those who wonder are lost / http://glawar.tumblr.com
Avatar
Nasu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 245
Liittynyt: 14 Syys 2007, 15:58
Paikkakunta: Tampere

EdellinenSeuraava

Paluu Avatarit ja bannerit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron