Sekalainen löpinä

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 20 Heinä 2014, 15:31

Cherry kirjoitti:Oi, Jenni Vartiainen on ihana. :) Oliko hyvä keikka? :)

Kiirettä pitää näin kesälläkin 31.8. lähden sinne vaihtoon. :) Bloginkin sain pystyyn, kun vaan ehtis enemmän raapustella sinne. Nyt vasta yksi postaus. :D Ja banneri on toivottavasti vaan väliaikainen. :''D

http://www.lily.fi/blogit/passi-ja-hammasharja


Mullakin on ollut nyt varsinkin tässä kuussa kaikenlaista menoa. Blogi näyttää hyvältä ja mäkin tuun varmasti jatkossa seuraamaan sitä :).
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 23 Heinä 2014, 00:09

Jos tykkäätte enemmän alkuperäisistä 'vanhoista' Salatut elämät jaksoista allekirjoittakaa tämä niin ehkä saadaan lisää jaksoja dvd:llekkin.

Tuo ei ole minun tekemä adressi mutta haluaisin lisää jaksoja dvd:lle nimenomaan näitä 'vanhoja' jolloin sarja oli suht normaali :).
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja dhar_ma » 24 Elo 2014, 07:54

Hellou pitkästä aikaa!

Mitä teille kuuluu?
Siivoilin yksi päivä ja löysin pari poltettua dvd:tä, jossa oli vanhoja päikkäreitä, tuli niin ikävä sarjaa kun näin nimen :o Nyt pitääkin etsiä paikkoja mistä katsoa sarjaa pitkästä aikaa.
dhar_ma
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 2
Liittynyt: 08 Marras 2013, 18:15

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 06 Loka 2014, 19:05

dhar_ma kirjoitti:Hellou pitkästä aikaa!

Mitä teille kuuluu?
Siivoilin yksi päivä ja löysin pari poltettua dvd:tä, jossa oli vanhoja päikkäreitä, tuli niin ikävä sarjaa kun näin nimen :o Nyt pitääkin etsiä paikkoja mistä katsoa sarjaa pitkästä aikaa.
Hei, ja tervetuloa foorumille! Hyvää kuuluu, syksy on vaan aika kiireistä aikaa. Entäs sinulle?

Mihin täältä foorumilta on porukka kadonnut? Ennen kesää täällä vielä kävi ihmisiä, ja jengi jaksoi puhuakin jotain mutta nyt ei oo hetkeen kukaan pistäny mitään viestiä tänne :?

Minäkin kaipaan tätä sarjaa paljon :sydan
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 27 Joulu 2014, 23:50

Onpas tämä foorumi ihmeen hiljainen edelleenkin :roll:

Toivottavasti asia korjaantuu pian. Mites teidän joulu meni? Itse vietin sen äitin ja sukulaisten kanssa.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja dhar_ma » 01 Tammi 2015, 19:45

Hyvää uutta vuotta kaikille! Olen päikkäreitä katsonut iltaisin samalla kun olen neulonut sukkia, nyt on menossa joulukuun 2013 jaksot, joten enää reilu vuosi kirittävää niin voin seurata sarjaa reaaliajassa :D
dhar_ma
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 2
Liittynyt: 08 Marras 2013, 18:15

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 03 Tammi 2015, 20:43

Hyvää uutta vuotta munkin puolesta! :tanssi.

Mullakin meni joulu rauhallisesti perheen kanssa. Mäkin oon pitkästä aikaa taas neulonut, yleensä virkkaan :D . Vuosi 2014 onli mun mielestä sarjan huonoin vuosi pitkään aikaan, mutta ehkä se riippuu, mistä pareista/hahmoista tykkää. Hyvin sä oot saanu kirittyä.

Mä aloitin nyt vihdoin joululomalla katsomaan In the Fleshiä. Ei ole enää montaa jaksoa jäljellä (ei niitä kyllä olekaan kuin 9), mutta olen tykännyt. Tällä viikolla tuli myös Mirandan viimeinen jakso :pentusilmat. Se oli todella hyvä päätös mahtavalle sarjalle.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 14 Tammi 2015, 17:10

Moi vaan kaikille! :) Oon kohta ollut kuukauden taas Suomessa. Vaihtariaika meni yllättävän nopeesti. Oli kivaa, mutta myös rankkoja kokemuksia. Oon kyllä tyytyväinen siihen, että oon taas takasin kotona. :) Pitäis jotain varmasti kirjotella vielä blogiinkin, on vaan jotenkin ollut vaikeeta saada nyt asioita aikaseks. Tänään vihdoin laitoin valokuvia tilaukseen....tosin siinä ei vielä edes ole kaikki, ajattelin teetättää vielä erikseen yhden kuvakirjan. :D Huomenna alkaa koulukin ja tosi outoo mennä sinne pitkästä aikaa ja se omalla tavalla kyllä stressaakin.

Vaihtariajan takia mulla on jäänyt DOOL:in seuraaminenkin enkä oikeastaan tiedä, että missä vaiheessa hyppään mukaan (tai missä vaiheessa ehdin). En kuitenkaan kykene katsomaan poissaoloni aikana tulleita jaksoja millään, että luultavasti vaan luen mitä on tapahtunut näin pääpiirteissään. :) Tai yritän katsoa ne kiinnostavimmat jaksot..saa nähdä. Koulussakin tulee hommaa riittämään. Ja mua pyydettiin myös kaasoksi, että siinä sitä hommaa onkin kevääksi. :D
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 18 Tammi 2015, 22:06

Cherry kirjoitti:Moi vaan kaikille! :) Oon kohta ollut kuukauden taas Suomessa. Vaihtariaika meni yllättävän nopeesti. Oli kivaa, mutta myös rankkoja kokemuksia. Oon kyllä tyytyväinen siihen, että oon taas takasin kotona. :) Pitäis jotain varmasti kirjotella vielä blogiinkin, on vaan jotenkin ollut vaikeeta saada nyt asioita aikaseks. Tänään vihdoin laitoin valokuvia tilaukseen....tosin siinä ei vielä edes ole kaikki, ajattelin teetättää vielä erikseen yhden kuvakirjan. :D Huomenna alkaa koulukin ja tosi outoo mennä sinne pitkästä aikaa ja se omalla tavalla kyllä stressaakin.

Vaihtariajan takia mulla on jäänyt DOOL:in seuraaminenkin enkä oikeastaan tiedä, että missä vaiheessa hyppään mukaan (tai missä vaiheessa ehdin). En kuitenkaan kykene katsomaan poissaoloni aikana tulleita jaksoja millään, että luultavasti vaan luen mitä on tapahtunut näin pääpiirteissään. :) Tai yritän katsoa ne kiinnostavimmat jaksot..saa nähdä. Koulussakin tulee hommaa riittämään. Ja mua pyydettiin myös kaasoksi, että siinä sitä hommaa onkin kevääksi. :D


Moikka pitkästä aikaa :solong:! Mä oonkin lueskellut matkajuttuja sun blogista. Vaikutti tosi mielenkiintoiselta vaihtokohteelta ja sait varmasti ihan mahtavia kokemuksia :). Ja kaasona olemisesta tulee varmasti kivaa.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Hannaaa » 22 Tammi 2015, 13:59

Moikka mooi! :solong: :solong:
Vihdoin ehdin tännekin. Mitäs tänne kuuluu?
Kuva
Hannaaa
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 23
Liittynyt: 29 Tammi 2014, 15:16

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 10 Maalis 2015, 22:24

Moi kaikille :solong:

Ihanaa huomata että täälläkin on taas jotain keskustelua käyty "hiljaiseloni" aikana. On viime aikoina ollut kaikenlaista niin foorumilla käyminen on vähän jäännyt, mutta korjaan asian jossain vaiheessa.

^ Cherry, minäkin olen seuraillut elämääsi blogisi kautta. Minustakin reissusi vaikutti tosi mielenkiintoiselta. Tsemppiä kaaso hommiin :D.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 01 Syys 2015, 19:15

Moikka! Mites teidän syksy on alkanut?

Minulla on mennyt lähinnä opiskellessa, ja stressatessa terveydellisiä juttuja. Tää foorumi on tylsästi hiljentyny :? käykö täällä mun lisäks enää ketään :roll:
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 17 Touko 2016, 18:38

Toivottavasti vanhat käyttäjät tulee takas ja rupee olemaan täällä aktiivisempia. Vähän tylsää kirjotella täällä yksin :roll:
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 14 Kesä 2016, 18:33

Shelle` kirjoitti:Toivottavasti vanhat käyttäjät tulee takas ja rupee olemaan täällä aktiivisempia. Vähän tylsää kirjotella täällä yksin :roll:

Niimpä :) Mä käyn aina välillä, mutta aika kuollutta ollut sen jälkeen kun sarja loppui suomessa...tulispa takaisin :)
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 26 Heinä 2016, 00:08

^ En mä enää edes jaksa uskoa että tämä sarja tulisi takaisin vaikka tää sarja olikin tosi mielenkiintoinen. Amerikan jaksoista en tiedä tällä hetkellä paljoakaan, kun en oo muistanu seurata aikoihin. Käykää silti täällä foorumilla.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron