Sekalainen löpinä

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 11 Elo 2013, 21:31

Shelle` kirjoitti:Sarjasta tosiaan poistuu liian monta hyvää näyttelijää :( Ja Bryanilla pitäisi olla paljon isompi rooli sarjassa :seina

Mutta mitäs teille kuuluu? :D Mä sain vihdoin uuden koneen, joten pystyn käymään täälläkin useemmin :ilontanssi


Jee munkin puolesta :).

Sam kirjoitti:Mulla oli eilen ensimmäinen osa Selviytyjät -kurssia, joka tosin loppui vasta kahdelta aamuyöllä. Tämän ensimmäisen osan tarkoituksena oli edetä paikasta A paikkaan B. Etäisyys näiden välillä oli 30 kilometriä. Meidän piti edetä joko kävellen tai juosten ja molempia tuli tehtyä. Matkan varrella oli pieniä tehtäviä joita piti suorittaa. Yhdessä vaiheessa oltiin kahden muun joukkueen kanssa risteyksessä joka oli n. 200 metrin päässä seuraavasta tehtäväpaikasta. Jos oltaisiin käännytty oikealle oltaisiin päästy sinne tehtäväpaikalle mutta käännyttiinkin vasemmalle ja myöhemmin eräälle metsäpolulle jonne sitten eksyttiinkin. Eksyksissä oltiin n. 1,5 tuntia ennen kuin löydettiin tuo tehtäväpaikka.. (Hyvä me!) :hehe Tosta eksymisestä kertyi vain lisää kilometrejä ja matkan pituus yhteensä oli ainakin 35 kilometriä. Tarkkaan ei tiedetä kuinka paljon tuli siellä metsässä rämmittyä, joten hyvin voi olla myös tuo yhteispituus 40 kilometriä eli melkein täysi maratooni... :faint Kun kuulin että meidän pitäisi edetä 30 kilometriä en uskonut että pystyisin millään voimilla päästä maaliin asti mutta seitsemän minuuttia vaille kaksi saavuin kuitenkin maaliin joukkueeni kanssa! En voi olla kuin ylpeä itsestäni! :ilontanssi Hauskaa oli mutta tällä hetkellä kävelen kuin 90-vuotias papparainen. Jalat ovat äärettömän kipeät :D


Jaiks, mutta kuulostaa tosi hienolta :).
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 13 Elo 2013, 19:54

Hah. Kyllähän se aika mielenkiintoinen ja mieleenpainuva reissu oli! Harvoin sitä tulee juostua/ käveltyä yli 35 kilometriä :hehe Pari päivää oli jalat kipeät venyttelyistä huolimatta mutta onneksi nyt jo pystyy kävelemään kunnolla, ainoastaan oikea polvi vähän temppuilee :D Tänään alkoi sitten taas koulu :parku: Toinen lukuvuosi alkakoon! Onneksi on ensimmäinen jakso on suhteellisen rento kun on vain neljän tunnin koulupäiviä ;)
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 15 Elo 2013, 00:48

Cherry kirjoitti:
Cherry kirjoitti:Varatunnus ja paikka on tämä: http://www.dailymotion.com/user/doolonline/1


Nyt on sitten niin, että tämä tyyppi ei lataa jaksoja 2-3 viikkoon, koska lomailee! Mukavaa, että ilmoittaa aina etukäteen ettei tule paniikkia mitä on tapahtunut, kun jaksoja ei hetkeen tule. :D


Kanavalle ladataan taas jaksoja. Maanantain ja tiistain jaksot näkyvissä. Olen vaan niin perhanan koukuttunut Melrose Placeen, että kun on illalla aikaa, niin menee aina siihen, että katson sitä 3-5 jaksoa putkeen. :lol: No jospa saisin raivattua aina DOOL-jakson siihen väliin.

Yks kesäkurssi vielä kesken, joten mulla menee siihen tosi paljon aikaa päivittäin.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 16 Elo 2013, 19:31

Ihanaa viikonloppua jokaiselle! hali :ilontanssi

Sam kirjoitti:Tänään alkoi sitten taas koulu :parku: Toinen lukuvuosi alkakoon! Onneksi on ensimmäinen jakso on suhteellisen rento kun on vain neljän tunnin koulupäiviä ;)
Jälkimmäinen kuulostaa hyvältä :D.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 18 Elo 2013, 14:00

^Kiitos samoin. :D Näin myöhässä tosin, no onhan tässä vielä sunnuntaina jonkin verran jäljellä. :lol:

Mä sain vihdoin sen kesäkurssin pakettiin. Nyt tosin pitäis vielä lukea espanjan tenttiin, mutta siihen en montaa päivää koe tarvitsevani. :) Aika simppeleitä juttuja kuitenkin. Enkä oo koskaan oikeen "osannut" lukea kieliä, ne tulee aika luonnostaan, ei tarvitse paljon päntätä. Koulu mulla alkaa virallisesti 4.9. Kesäkurssien ja uusintantentin takia tuntuu etten oo koulusta varsinaisesti edes lomaillut, vaikka onhan mulla rutkasti vapaa-aikaakin ollut. :D Ja noista kursseista ainoastaan espanjasta oli kuukauden ajan oppitunteja, muut oli verkkokursseja.

Mun synttärit on launtaina! Tässä mietiskelen millainen täytekakku leivotaan sinne. :) Teen sen yhteistyössä joko äidin tai mamman kanssa, kun en oo niin taitava, että osaisin itse täytekakkua tehdä. Noh, harjoittelua sekin totta kai vaatii. :) Leipominen on ihan kivaa ja kyllä mä tykkään leivoksia, piirakoita ym tehdä, mutta täytekakun tekeminen yksin vielä tuntuu liian haastavalta.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 19 Elo 2013, 19:11

Cherry kirjoitti:^Kiitos samoin. :D Näin myöhässä tosin, no onhan tässä vielä sunnuntaina jonkin verran jäljellä. :lol:

Mä sain vihdoin sen kesäkurssin pakettiin. Nyt tosin pitäis vielä lukea espanjan tenttiin, mutta siihen en montaa päivää koe tarvitsevani. :) Aika simppeleitä juttuja kuitenkin. Enkä oo koskaan oikeen "osannut" lukea kieliä, ne tulee aika luonnostaan, ei tarvitse paljon päntätä. Koulu mulla alkaa virallisesti 4.9. Kesäkurssien ja uusintantentin takia tuntuu etten oo koulusta varsinaisesti edes lomaillut, vaikka onhan mulla rutkasti vapaa-aikaakin ollut. :D Ja noista kursseista ainoastaan espanjasta oli kuukauden ajan oppitunteja, muut oli verkkokursseja.

Mun synttärit on launtaina! Tässä mietiskelen millainen täytekakku leivotaan sinne. :) Teen sen yhteistyössä joko äidin tai mamman kanssa, kun en oo niin taitava, että osaisin itse täytekakkua tehdä. Noh, harjoittelua sekin totta kai vaatii. :) Leipominen on ihan kivaa ja kyllä mä tykkään leivoksia, piirakoita ym tehdä, mutta täytekakun tekeminen yksin vielä tuntuu liian haastavalta.


Onneksi olkoon jo etukäteen ja onnea täytekakun tekoon :juhlat. Mäkin tykkään leipoa, yleensä jotain muffinseja, keksejä tai piirakoita :).
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 21 Elo 2013, 01:28

Kiitos! :) :sydan Kakkuohje on löydetty ja huomenna ois tarkoitus tehdä pohja. :) On siinä vähän haastetta, toivotaan tosiaan, et onnistuu. Laitan kuvaa tänne sitten valmiista. :)
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 24 Elo 2013, 11:37

Hyvää syntymäpäivää Cherrylle! :kakku
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 24 Elo 2013, 18:13

Hyvää syntymäpäivää Cherrylle täältäkin :ilontanssi
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 25 Elo 2013, 13:48

Kiitos! :) :sydan

Ja tältä se kakku sitten näytti. Meni automatkalla vähän rikki, taktisesti kuvattu niin ettei se rikki menny osio näy. :'''D Possut on tehnyt äidin kaveri, koska ei oltais ikinä tollasii osattu tehä. :D Tai saatu noin hyvännäköisiä niistä.


Kuva
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 26 Elo 2013, 19:42

Cherry kirjoitti:Kiitos! :) :sydan

Ja tältä se kakku sitten näytti. Meni automatkalla vähän rikki, taktisesti kuvattu niin ettei se rikki menny osio näy. :'''D Possut on tehnyt äidin kaveri, koska ei oltais ikinä tollasii osattu tehä. :D Tai saatu noin hyvännäköisiä niistä.


Kuva



Oi, miten hieno :). Näyttää herkulliselta.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 28 Elo 2013, 11:48

Kävin eilen ottamassa tatuoinnin. :D Olen miettinyt asiaa vuosia ja vihdoin kesäkuussa kävin varaamassa ajan.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 28 Elo 2013, 22:06

Hieno kakku Cherry! Myöhästyneet onnitellut myös! Minkälaisen tatuoinnin otit? :)
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 29 Elo 2013, 16:25

Hieno kakku :).

Minäkin olisin kiinnostunut tietämään millaisen tatuoinnin otit? Ota siitä kuva & pistä tänne :D.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 30 Elo 2013, 18:43

Kiitos Sam onnitteluista! :')

Kuvan olisin laittanut muuten heti, mutta oli hieman haastavaa ottaa kuvaa yksin. : D En tajunnut pyytää kaveria ottamaan, onneks kuitenkin itselaukaisin on keksitty. Oli vaan jotenkin saada kameran asetukset säädettyä. Nytkin tuo on vähän ylivaloittunut ja ladattaessa pikselöityi hieman.

Tältä siis näyttää;

Kuva

Eli teksitatuointi; Today is the tomorrow you worried about yesterday. Tuo teksti kolahti muhun tosi kovaa, koska oon hirvee stressaaja ja huolehdin ihan turhistakin asioista, pyrin aina muistamaan tuon viisauden. :D
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron