Sekalainen löpinä

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 05 Heinä 2013, 20:31

Kuulostaa tosi inhottavalta. Olen samaa mieltä siitä, ettei kannata väkisin yrittää, jos se ei toimi. Joskus joutuu kokeilemaan asioita ennen, kun selviää, etteivät ne vaan toimi itselle eikä siinä ole mitään pahaa. Tsemppiä mitä sitten päätätkin tehdä hali.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 06 Heinä 2013, 01:56

Moikka tännekin pitkästä aikaa :). Lupaan olla aktiivisempi sitten kun koneeni toimii taas.. :lol: Mitäs tänne kuuluu?
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 07 Heinä 2013, 17:19

Mosse kirjoitti:Kuulostaa tosi inhottavalta. Olen samaa mieltä siitä, ettei kannata väkisin yrittää, jos se ei toimi. Joskus joutuu kokeilemaan asioita ennen, kun selviää, etteivät ne vaan toimi itselle eikä siinä ole mitään pahaa. Tsemppiä mitä sitten päätätkin tehdä hali.


Kiitos! Sain perjantaina puhuttua pomon kanssa ja lopetin nyt sitten työt. Teen parina viikonloppuna lauantaivuoron. Nyt voi sitten huokaista ja rauhoittua. Huomenna alkaa uusintantenttiin lukeminen! Olisi pitänyt jo aloittaa, mut työt ja muut kuviot vähän nyt sit tosiaan sotki aikatauluja ja eilen olin kaverin synttäreillä.


Kiva kuulla, että Shellekin on elossa. :D
Viimeksi muokannut Cherry päivämäärä 10 Heinä 2013, 12:47, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 07 Heinä 2013, 18:40

^ Juu olenhan minä hengissä :D. Jouduin pitämään pientä hiljaiseloa muutaman viikon ajan kun tietokone sammu joskus kolme viikkoo sitten itsestään, eikä oo käynnistyny sen jälkee kunnol paitsi vasta tänää :o, tuon edellisen viestin kirjotin kaverin koneella :roll:. Toivottavasti toimis jatkossa paremmin tää mun kone :kaulin Ja tuon takia oon myös hieman pudonnu kärryiltä keskustelun aiheesta :doh:.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 08 Heinä 2013, 16:45

Cherry kirjoitti:
Mosse kirjoitti:Kuulostaa tosi inhottavalta. Olen samaa mieltä siitä, ettei kannata väkisin yrittää, jos se ei toimi. Joskus joutuu kokeilemaan asioita ennen, kun selviää, etteivät ne vaan toimi itselle eikä siinä ole mitään pahaa. Tsemppiä mitä sitten päätätkin tehdä hali.


Kiitos! Sain perjantaina puhuttua pomon kanssa ja lopetin nyt sitten työt. Teen parina viikonloppuna lauantaivuoron. Nyt voi sitten huokaista ja rauhoittua. Huomenna alkaa uusintantenttiin lukeminen! Olisi pitänyt jo aloittaa, mut työt ja muut kuviot vähän nyt sit tosiaan sotki kuviota ja eilen olin kaverin synttäreillä.

Kiva kuulla, että Shellekin on elossa. :D


Kuulostaa hyvältä. Nauti loppulomasta!

Kiva kuulla pitkästä aikaa Shellestäkin :). Toivottavasti koneongelmat selviävät.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja dharma » 08 Heinä 2013, 18:27

Moro kaikille :)

Mie oottelen kuumeisesti lomaa.... alkais jo! vielä töitä kolme viikkoa! Ei kannata olla sellaisessa työpaikassa missä ei viihdy. Mie vaihdan työpaikkaa syksyllä.. olen ollut samalla osastolla töissä yli kuusi vuotta ja olen jo pitkään halunnut vaihtaa. Toivottavasti uusi paikka on parempi :)
Kuva
Banner and avatar by me
Avatar
dharma
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 69
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 08 Heinä 2013, 20:21

dharma kirjoitti:Moro kaikille :)

Mie oottelen kuumeisesti lomaa.... alkais jo! vielä töitä kolme viikkoa! Ei kannata olla sellaisessa työpaikassa missä ei viihdy. Mie vaihdan työpaikkaa syksyllä.. olen ollut samalla osastolla töissä yli kuusi vuotta ja olen jo pitkään halunnut vaihtaa. Toivottavasti uusi paikka on parempi :)


Moikka :solong:.

Mulla on vielä tämä viikko ennen lomaa :seko:. Onnea uuteen työhön!
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 09 Heinä 2013, 18:09

Mosse kirjoitti:Kiva kuulla pitkästä aikaa Shellestäkin :). Toivottavasti koneongelmat selviävät.

Samaa minäkin toivon :lapsy:

dharma kirjoitti:Moro kaikille :)

Mie oottelen kuumeisesti lomaa.... alkais jo! vielä töitä kolme viikkoa! Ei kannata olla sellaisessa työpaikassa missä ei viihdy. Mie vaihdan työpaikkaa syksyllä.. olen ollut samalla osastolla töissä yli kuusi vuotta ja olen jo pitkään halunnut vaihtaa. Toivottavasti uusi paikka on parempi :)
Moi dharma! Tsemppiä uuteen työhön :).
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 10 Heinä 2013, 12:54

dharma kirjoitti: Ei kannata olla sellaisessa työpaikassa missä ei viihdy. Mie vaihdan työpaikkaa syksyllä.. olen ollut samalla osastolla töissä yli kuusi vuotta ja olen jo pitkään halunnut vaihtaa. Toivottavasti uusi paikka on parempi :)


Näinhän se on! Kiva, et sullakin on jo uusi paikka tiedossa, eiköhän se anna taas uutta puhtia töihin. :)


Tuli vielä tosta Shellen jutusta mieleen, et mulla hajos kans kerran läppäri niin pahasti, et se vaan sammuili koko ajan ja sit lopulta ei lähtenyt enää ollenkaan käyntiin. Kävi ilmi, että koneella oli kosketushäiriö, eli siellä sisällä eivät olleet kaikki osaset kunnolla kiinni, vaan ne liikkui siellä ja teki tuhojaan. Ja se oli ihan alusta asti ollut vika, kun koneen ostin. Aluksi ne eivät muka osanneet paikantaa sitä vikaa ja se läppäri oli kolme kertaa huollossa, ennen kuin totesivat tämän ja sain uuden tilalle, koska takuuta oli vielä. En varmasti osannut selittää tätä asiaa oikeilla termeillä, mut pointtina nyt kuitenkin, et voi olla, et siellä on sen verran suuri vika, et ammattilaisen pitäis tarkistaa onko korjattavissa, sillä nyt vielä olisi pelastettavissa tärkeät tiedostot (jos sellaisia paljon koneella on) ennen kuin se hajoaa lopullisesti. Toivottavasti kyse ei ole tällaisesta, mut ajattelin nyt vaan kertoa. :D
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 10 Heinä 2013, 14:30

Varmaan jossain kohtaa mainitsinkin että minunkin kone hajosi muutama kuukausi sitten ja kun siinä oli vielä takuuta jäljellä niin lähetin sen korjaukseen. Siitä oli hajonnut joku yksi osa (en muista enään mikä) :D mutta he sitten tilasivat siihen uuden osan ja asensivat paikalleen, mutta se uusi osa hajosi saman tien siinä koneessa joten he sitten laittoivat myös minulle uuden koneen tilalle. Kaikki tiedostot kyllä vanhasta koneesta katosi mutta onneksi siellä ei mitään hirveän tärkeää ollut. Olin juuri viikko tai pari aiemmin laittanut n. 2000 kuvaa Pariisin matkaltani muistitikulle, olisi muuten nekin kadonnut kuin tuhka tuuleen!

On se ihmeellistä miten yksikään tietokone ei voi kestää ilman että siihen tulee vikoja.. sama kaikissa kodinkoneissa ym. Ne tuppaa hajoilemaan aina kun takuu on mennyt umpeen :D
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 10 Heinä 2013, 19:57

Ja mulle on käynyt erityisesti niin, että kaikki laitteet tuntuvat hajoavan samaan aikaan. Pari vuotta sitten hajosi mp3-soitin, tv ja heti perään puhelin, viime keväänä oli tietokoneen huoltorumba ja sitten vain 2 vuotta vanha puhelin hajosi niin, että oli pakko ostaa taas uusi. Huoh!
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 11 Heinä 2013, 00:19

Cherry kirjoitti:Tuli vielä tosta Shellen jutusta mieleen, et mulla hajos kans kerran läppäri niin pahasti, et se vaan sammuili koko ajan ja sit lopulta ei lähtenyt enää ollenkaan käyntiin. Kävi ilmi, että koneella oli kosketushäiriö, eli siellä sisällä eivät olleet kaikki osaset kunnolla kiinni, vaan ne liikkui siellä ja teki tuhojaan. Ja se oli ihan alusta asti ollut vika, kun koneen ostin. Aluksi ne eivät muka osanneet paikantaa sitä vikaa ja se läppäri oli kolme kertaa huollossa, ennen kuin totesivat tämän ja sain uuden tilalle, koska takuuta oli vielä. En varmasti osannut selittää tätä asiaa oikeilla termeillä, mut pointtina nyt kuitenkin, et voi olla, et siellä on sen verran suuri vika, et ammattilaisen pitäis tarkistaa onko korjattavissa, sillä nyt vielä olisi pelastettavissa tärkeät tiedostot (jos sellaisia paljon koneella on) ennen kuin se hajoaa lopullisesti. Toivottavasti kyse ei ole tällaisesta, mut ajattelin nyt vaan kertoa. :D
Tuokin on käynnyt mielessä että pitäisi viedä tämä korjattavaksi kun ei vieläkään tunnu toimivan aivan täydellisesti mutta sekin maksaa liikaa.. :nouvei: Mutta toisaalta mielummin maksan jonkun tietyn summan siitä että saan tietää mikä tässä koneessa on vikana, ilman korjausta hajoamisvaara on suurempi :(.

Cherry kirjoitti:Pari vuotta sitten hajosi mp3-soitin, tv ja heti perään puhelin, viime keväänä oli tietokoneen huoltorumba ja sitten vain 2 vuotta vanha puhelin hajosi niin, että oli pakko ostaa taas uusi. Huoh!
Olen sitä mieltä että nuo vastaavat laitteet mitä mainitsitkin tuossa jo hajoaa aivan liian helposti :doh:

Tietääkö joku että.. onko Camila Banus (Gabi) lähdössä myös sarjasta? :(
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 11 Heinä 2013, 15:36

Shelle` kirjoitti:Tietääkö joku että.. onko Camila Banus (Gabi) lähdössä myös sarjasta? :(


Jos en väärin muista niin Camila sanoi jossain Emmy -haastattelussa lähtevänsä sarjasta. En tähän hätään nyt löydä kyseistä haastattelua.

Casey lähti. Blake, Camila ja Chandler lähtevät (?) Drake ja Bryan poistettu lopputeksteistä ja he ovat ilman sopimusta (?)
Mitä on tapahtumassa vuoden 2013 parhaalle draamasarjalle?! :seina :pentusilmat
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 14 Heinä 2013, 12:39

Voi että miten surullinen aamu tästä tulikaan. Kun herään ja avaan tabletin selaakseni nopeasti uutiset läpi ennen kuin menen syömään ja lukemaan tenttiin...mitä silmiini osuukaan. Uutinen siitä, että näyttelijä Cory Monteith on kuollut vain 31.vuoden iässä. :( Hän on taistellut vuosikausia päihdeongelman kanssa ja on myöntänyt sen avoimesti. Ei siitä ole pitkä aika kun hän oli viimeksi vieroitusjaksolla (sen takia jäi 3-4 Glee jaksostakin pois) ja nyt sitten tämä. Hän oli aina niin elämäniloa täynnä haastatteluissa ja aito, sympaattinen ihminen. Surua lisää aina omalta osaltani se jos joku kuolee aivan liian nuorena (ei sillä etteikö ihmisen elämä aina olisi arvokas).
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 14 Heinä 2013, 16:06

Cherry kirjoitti:Voi että miten surullinen aamu tästä tulikaan. Kun herään ja avaan tabletin selaakseni nopeasti uutiset läpi ennen kuin menen syömään ja lukemaan tenttiin...mitä silmiini osuukaan. Uutinen siitä, että näyttelijä Cory Monteith on kuollut vain 31.vuoden iässä. :( Hän on taistellut vuosikausia päihdeongelman kanssa ja on myöntänyt sen avoimesti. Ei siitä ole pitkä aika kun hän oli viimeksi vieroitusjaksolla (sen takia jäi 3-4 Glee jaksostakin pois) ja nyt sitten tämä. Hän oli aina niin elämäniloa täynnä haastatteluissa ja aito, sympaattinen ihminen. Surua lisää aina omalta osaltani se jos joku kuolee aivan liian nuorena (ei sillä etteikö ihmisen elämä aina olisi arvokas).

Surullista. Minäkin näin aamulla ensimmäisenä uutisia Coryn kuolemasta. :pentusilmat Olen Gleetä vain parin jakson verran seurannut mutta tiesin kyllä kuka Cory oli. Joku kirjoitti Twitterissä hyvin, "This is the first death from our generation of celebrities and I think that's why it has impacted even those who aren't fans so much." En tiedä johtuuko juuri tuosta, mutta kyllä tämä aika hiljaiseksi vetää. 31-vuotias on aivan liian nuori kuolemaan. Itselle muistuu mieleen Heath Ledgerin kuolema muutama vuosi sitten, hän oli vain 28-vuotias. Ehkä vielä kamalempaa tästä tekee se, että uutisia lueskeltuani sain selville että Cory ja hänen tyttöystävä Lea Michele olivat menossa parin viikon päästä naimisiin. Häiden suunnittelun sijasta pitää alkaa suunnitella hautajaisia. En voi kuvitella miltä Leasta tuntuu. :( Haleja kaikille! hali
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron