Sekalainen löpinä

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 13 Touko 2013, 17:42

Hyvää syntymäpäivää, Shelle :juhlat !

Mosse kirjoitti:
Sam kirjoitti:Suomessa ollaan! :) Viimeiset neljä päivää olivat aivan mahtavia ja koko reissu oli ikimuistoinen! Holmenkollstafettenissa oli tänä vuonna mukana yhteensä n. 2400 joukkuetta ja näin ollen juoksijoita yli 36 000! Eri sarjoja oli yhteensä 25 kappaletta ja me kilpailtiin sekasarjassa jossa oli joukkueita laidasta laitaan, yritysten omia joukkueita, poliisien joukkueita ym. Meitä lähti yhteensä kolme joukkuetta, kaksi poikien- ja yksi tyttöjenjoukkue.

Meidän sarjassa joukkueita oli 120, ja toinen poikien joukkue missä myös minäkin olin sijoittui kahdeksanneksi! Toinen poikien joukkue joka tuli toisesta koulusta oli sijalla 25 (hahah). Voitettiin heidät siis reilusti! Meidän tytöt pärjäsivät vähän huonommin sijoittuen sijalle 103. Tämä oli nyt neljäs kerta kun meidän koulusta lähdetään kyseiseen kilpailuun ja ensimmäinen kerta kun koulumme joukkue palkittiin mitalein! (Myös paras sijoituis tähän mennessä) 25 parasta joukkuetta palkittiin, joten toinenkin poikien joukkue saivat mitalit.

Omasta suorituksesta voin sanoa sen että se ei alkanut ihan parhaimmalla mahdollisella tavalla, koska en kerennyt edes omalle vaihtopaikalle kun edeltävää osuutta juossut oli jo tuomassa vaihtokapulaa mulle! :hehe Siihen paikkaan jäi tavarat kun lähdin juoksemaan omaa osuuttani :D Ihan hyvin oma osuuteni kuitenkin meni, koska olin kaikista 120 juoksijasta mun sarjassa 38 "nopein".

Tänään pidin vapaapäivän koulusta koska olin vasta kahden jälkeen kotona enkä olis jaksanut lähteä kouluun aamulla :lol: Oli myös juttua että mentäis ens vuonna uudestaan, saa nähdä ;)


Kuulostaa mahtavalta reissulta. Onneksi olkoon hyvästä sijoituksesta :flower.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 13 Touko 2013, 19:03

Mosse kirjoitti:
Sam kirjoitti:Suomessa ollaan! :) Viimeiset neljä päivää olivat aivan mahtavia ja koko reissu oli ikimuistoinen! Holmenkollstafettenissa oli tänä vuonna mukana yhteensä n. 2400 joukkuetta ja näin ollen juoksijoita yli 36 000! Eri sarjoja oli yhteensä 25 kappaletta ja me kilpailtiin sekasarjassa jossa oli joukkueita laidasta laitaan, yritysten omia joukkueita, poliisien joukkueita ym. Meitä lähti yhteensä kolme joukkuetta, kaksi poikien- ja yksi tyttöjenjoukkue.

Meidän sarjassa joukkueita oli 120, ja toinen poikien joukkue missä myös minäkin olin sijoittui kahdeksanneksi! Toinen poikien joukkue joka tuli toisesta koulusta oli sijalla 25 (hahah). Voitettiin heidät siis reilusti! Meidän tytöt pärjäsivät vähän huonommin sijoittuen sijalle 103. Tämä oli nyt neljäs kerta kun meidän koulusta lähdetään kyseiseen kilpailuun ja ensimmäinen kerta kun koulumme joukkue palkittiin mitalein! (Myös paras sijoituis tähän mennessä) 25 parasta joukkuetta palkittiin, joten toinenkin poikien joukkue saivat mitalit.

Omasta suorituksesta voin sanoa sen että se ei alkanut ihan parhaimmalla mahdollisella tavalla, koska en kerennyt edes omalle vaihtopaikalle kun edeltävää osuutta juossut oli jo tuomassa vaihtokapulaa mulle! :hehe Siihen paikkaan jäi tavarat kun lähdin juoksemaan omaa osuuttani :D Ihan hyvin oma osuuteni kuitenkin meni, koska olin kaikista 120 juoksijasta mun sarjassa 38 "nopein".

Tänään pidin vapaapäivän koulusta koska olin vasta kahden jälkeen kotona enkä olis jaksanut lähteä kouluun aamulla :lol: Oli myös juttua että mentäis ens vuonna uudestaan, saa nähdä ;)


Kuulostaa mahtavalta reissulta. Onneksi olkoon hyvästä sijoituksesta :flower.

Kiitos! hali
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 14 Touko 2013, 18:59

Mosse kirjoitti:Hyvää syntymäpäivää, Shelle :juhlat !
Kiitos paljon! hali Vastaus tulee vasta nyt kun en ehtinyt eilen koneelle :oops:.

^ Sam, kuulostaa erittäin hyvältä reissulta! :) Ja onnittelut täältäkin hyvästä sijoituksesta! Peukutus
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Sam » 14 Touko 2013, 22:32

Shelle` kirjoitti:
Mosse kirjoitti:Hyvää syntymäpäivää, Shelle :juhlat !
Kiitos paljon! hali Vastaus tulee vasta nyt kun en ehtinyt eilen koneelle :oops:.

^ Sam, kuulostaa erittäin hyvältä reissulta! :) Ja onnittelut täältäkin hyvästä sijoituksesta! Peukutus

Myöhästyneet onnitelut täältäkin! hali Ja kiitos :)
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 15 Touko 2013, 16:43

Sam kirjoitti:Myöhästyneet onnitelut täältäkin! hali
Kiitos hali
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 19 Touko 2013, 14:51

Mitäs ihmisten viikonloppuun kuuluu? Kuinka moni katsoi Euroviisuja? Mua jäi ärsyttämään se että Suomi pärjäs niin huonosti Euroviisuissa :?, vaikka Krista veti niin loistavan show'n että olisin suonu sille voiton :sydan
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 20 Touko 2013, 18:38

Viikonloppu meni tosiaan siinä, et lähettiin kaverin kanssa Helsinki-Vantaan lentokentälle ja sieltä lennettiin Kööpenhaminaan. Oltiin upeassa 4 tähden hotellissa, ei voitu uskoa silmiämme (sellaiseen ei varmasti ihan heti pääsekkään, ellei voiteta jotain toista kilpailua :lol: ). Saatiin vielä paikan päällä Isadoran Euroviisu 2013 meikkikokoelman tuotteita. Pian sitten lähdettiinkin junalla Malmöön, syötiin siellä ja seikkailtiin isossa kauppakeskuksessa. Joskus ennen seitsemää mentiin jonottamaan jäähallin sisäänkäynneille. Oli upeaa nähdä Euroviisut paikan päällä ja Krista veti upeasti! Harmitti, et pärjäsi pisteissä niin huonosti. Oli typerää kyllä, että Suomi esiintyi jo neljäntenä. Jos olisi ollut loppupäässä, niin pisteitä ois saattanut tulla lisää, kun se olisi ollut tuoreena mielessä. Ihmettelin sitä, että noita esiintymispaikkoja ei arvottu kuten yleensä, vaan ne päätettiin. Epäreilua touhua kaikin puolin. Kannettiin kyllä ylpeinä Suomen lippua siellä ja monet tulivatkin meille kehumaan Suomen kappaletta. Kyllä siitä tuntui moni ulkomaalainen Euroviisufani tykkäävän! :)

Eilen lennettiin takaisin ja olin kotona klo 23 aikoihin. Vähän väsyttää. Kööpenhaminaan haluan vielä uudestaan, harmi ettei ollut aikaa kunnolla kierrellä siellä.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 20 Touko 2013, 19:58

Cherry kirjoitti:Viikonloppu meni tosiaan siinä, et lähettiin kaverin kanssa Helsinki-Vantaan lentokentälle ja sieltä lennettiin Kööpenhaminaan. Oltiin upeassa 4 tähden hotellissa, ei voitu uskoa silmiämme (sellaiseen ei varmasti ihan heti pääsekkään, ellei voiteta jotain toista kilpailua :lol: ). Saatiin vielä paikan päällä Isadoran Euroviisu 2013 meikkikokoelman tuotteita. Pian sitten lähdettiinkin junalla Malmöön, syötiin siellä ja seikkailtiin isossa kauppakeskuksessa. Joskus ennen seitsemää mentiin jonottamaan jäähallin sisäänkäynneille. Oli upeaa nähdä Euroviisut paikan päällä ja Krista veti upeasti! Harmitti, et pärjäsi pisteissä niin huonosti. Oli typerää kyllä, että Suomi esiintyi jo neljäntenä. Jos olisi ollut loppupäässä, niin pisteitä ois saattanut tulla lisää, kun se olisi ollut tuoreena mielessä. Ihmettelin sitä, että noita esiintymispaikkoja ei arvottu kuten yleensä, vaan ne päätettiin. Epäreilua touhua kaikin puolin. Kannettiin kyllä ylpeinä Suomen lippua siellä ja monet tulivatkin meille kehumaan Suomen kappaletta. Kyllä siitä tuntui moni ulkomaalainen Euroviisufani tykkäävän! :)

Eilen lennettiin takaisin ja olin kotona klo 23 aikoihin. Vähän väsyttää. Kööpenhaminaan haluan vielä uudestaan, harmi ettei ollut aikaa kunnolla kierrellä siellä.


Kuulostaa ihan mahtavalta :D. Oli se esiintymispaikkojen päättäminen vähän ihmeellistä touhua.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 21 Touko 2013, 10:43

Myöhäiset onnittelut Shellelle :)!

Mä olin todella ylällättynyt ettei krista pärjännyt paremmin..mun listassa krista olis ollut ehdottomasti 5 parhaan joukossa. Esiintymisnumero oli todella surkea, ja sitten se suudelma saattoi olla liikaa varsinkin monelle uskonnollisille maalle. Hämmästytti eniten ettei Ruotsi antanut Suomelle yhtään pistettä, sillä siellä ollaan suvaitsevaisia asian suhteen esim. enemmän mitä Suomessa. Vaikka en kirkkohäitä hyväksykkään samaa sukupuolta oleville, niin ei rakkautta pidä tuomita koskaan oli se eri suokupuolta olevien tai saman..rakkaus on aina yhtä tärkeää ja ihana asia :)
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 21 Touko 2013, 16:00

Cherry kirjoitti:Viikonloppu meni tosiaan siinä, et lähettiin kaverin kanssa Helsinki-Vantaan lentokentälle ja sieltä lennettiin Kööpenhaminaan. Oltiin upeassa 4 tähden hotellissa, ei voitu uskoa silmiämme (sellaiseen ei varmasti ihan heti pääsekkään, ellei voiteta jotain toista kilpailua :lol: ). Saatiin vielä paikan päällä Isadoran Euroviisu 2013 meikkikokoelman tuotteita. Pian sitten lähdettiinkin junalla Malmöön, syötiin siellä ja seikkailtiin isossa kauppakeskuksessa. Joskus ennen seitsemää mentiin jonottamaan jäähallin sisäänkäynneille. Oli upeaa nähdä Euroviisut paikan päällä ja Krista veti upeasti! Harmitti, et pärjäsi pisteissä niin huonosti. Oli typerää kyllä, että Suomi esiintyi jo neljäntenä. Jos olisi ollut loppupäässä, niin pisteitä ois saattanut tulla lisää, kun se olisi ollut tuoreena mielessä. Ihmettelin sitä, että noita esiintymispaikkoja ei arvottu kuten yleensä, vaan ne päätettiin. Epäreilua touhua kaikin puolin. Kannettiin kyllä ylpeinä Suomen lippua siellä ja monet tulivatkin meille kehumaan Suomen kappaletta. Kyllä siitä tuntui moni ulkomaalainen Euroviisufani tykkäävän! :)

Eilen lennettiin takaisin ja olin kotona klo 23 aikoihin. Vähän väsyttää. Kööpenhaminaan haluan vielä uudestaan, harmi ettei ollut aikaa kunnolla kierrellä siellä.
Kuulostaa hyvältä! :)

Ejfan kirjoitti:Myöhäiset onnittelut Shellelle :)!
Kiitos! hali

Ejfan kirjoitti:Mä olin todella ylällättynyt ettei krista pärjännyt paremmin..mun listassa krista olis ollut ehdottomasti 5 parhaan joukossa. Esiintymisnumero oli todella surkea, ja sitten se suudelma saattoi olla liikaa varsinkin monelle uskonnollisille maalle. Hämmästytti eniten ettei Ruotsi antanut Suomelle yhtään pistettä, sillä siellä ollaan suvaitsevaisia asian suhteen esim. enemmän mitä Suomessa. Vaikka en kirkkohäitä hyväksykkään samaa sukupuolta oleville, niin ei rakkautta pidä tuomita koskaan oli se eri suokupuolta olevien tai saman..rakkaus on aina yhtä tärkeää ja ihana asia :)
Oon samaa mieltä, mäkin ihmettelin sitä että kuinka Ruotsi ei äänestäny ollenkaan Suomea :(.. Kristahan halus vaan näyttää että tasa-arvo on tärkeetä, eikä sitä tykkäisi itse naisista niin kun ilmeisesti nuo muut maat luulevat :lol:. Mun mielestä tosta pususta on noussu liian iso kohu :doh:.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 21 Touko 2013, 16:28

Shelle` kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:Mä olin todella ylällättynyt ettei krista pärjännyt paremmin..mun listassa krista olis ollut ehdottomasti 5 parhaan joukossa. Esiintymisnumero oli todella surkea, ja sitten se suudelma saattoi olla liikaa varsinkin monelle uskonnollisille maalle. Hämmästytti eniten ettei Ruotsi antanut Suomelle yhtään pistettä, sillä siellä ollaan suvaitsevaisia asian suhteen esim. enemmän mitä Suomessa. Vaikka en kirkkohäitä hyväksykkään samaa sukupuolta oleville, niin ei rakkautta pidä tuomita koskaan oli se eri suokupuolta olevien tai saman..rakkaus on aina yhtä tärkeää ja ihana asia :)
Oon samaa mieltä, mäkin ihmettelin sitä että kuinka Ruotsi ei äänestäny ollenkaan Suomea :(.. Kristahan halus vaan näyttää että tasa-arvo on tärkeetä, eikä sitä tykkäisi itse naisista niin kun ilmeisesti nuo muut maat luulevat :lol:. Mun mielestä tosta pususta on noussu liian iso kohu :doh:.

Mä oon kyl kuullut sen puolituttavalta, et se olis kyllä Bi-seksuaali, mutta mitä väliä sil on...:D
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 22 Touko 2013, 15:18

^ Jokainen saa ajatella Kristasta mitä haluaa mutta itse en ainakaan usko että Krista tykkäisi naisista :roll:.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 24 Touko 2013, 18:42

Hyvää viikonloppua kaikille! :) Viikon päästä sitten vihdoin se koittaa: KESÄLOMA!! :sydan :ilontanssi
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 25 Touko 2013, 19:26

Kivaa viikonloppua multakin kaikille. :) Sää on tänään ainakin hellinyt, rusketuin ihan kamalasti 3 tunnissa! Vielä pitää jaksaa lukee yhteen tenttiin, sitten alkaa olla koulu pulkassa tältä lukuvuodelta, tai no mulla on kyllä pari kesäkurssia. Mut ne kesäkurssit ei oo niin vaativia. Saa tehdä rauhassa omaan tahtiin ja elokuun loppuun aikaa. :)
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 26 Touko 2013, 01:48

Cherry kirjoitti:Kivaa viikonloppua multakin kaikille. :) Sää on tänään ainakin hellinyt, rusketuin ihan kamalasti 3 tunnissa! Vielä pitää jaksaa lukee yhteen tenttiin, sitten alkaa olla koulu pulkassa tältä lukuvuodelta, tai no mulla on kyllä pari kesäkurssia. Mut ne kesäkurssit ei oo niin vaativia. Saa tehdä rauhassa omaan tahtiin ja elokuun loppuun aikaa. :)
Kuulostaa hyvältä! Täälläkin on ollut lähes koko viikonlopun tosi hyvä sää :). Mullakin alkaa ens perjantaina jo loma, vihdoin :sydan
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron