.
, ellen sitten saa niitä tehtyä jo huomenna.. 

Shelle` kirjoitti:Reilu kaks viikkoo mun synttäreihin, ja mä tunnen itteni jo melko vanhaks.
Toivottavasti ei mitään ihmeellistä tapahdu

Oon samaa mieltä! Aivot saa ainakin vähän levätä koulu jutuistaMosse kirjoitti:Kiva, kun on muutama tälläinen lyhyempi viikko.
Et itsekkään mikään vanha oledharma kirjoitti:Voi Shelle, et ole todellakaan vanha! Mie olen sua 10 vuotta vanhempi ja täytän 30 kesällä!

Hauskaa lomaa sulledharma kirjoitti:Mie jään nyt viikoksi lomalle! Oon kyllä niin loman tarpeessa, että tulee tarpeeseen.
Shelle, täytän heinäkuun 30.päivä
(unohdan kuitenkin onnitella sitten kun kuuluisi)

Mä vietin vapun sukulaisten kanssajansku kirjoitti:Mitäs te teitte vappuna?
Semmosta sattuu että juo joskus vähän liikaajansku kirjoitti:Eilen olin myös treffeillä..Oon rakastunut ja krapulas
Mutta tuo rakastuminen kuulostaa hyvältä, tsemppiä! 

Tänään aamulla herätys oli neljän aikoihin ja kuudelta piti olla lentokentällä saattamassa saksalaisia, pitkä ja väsynyt päivä takana! (Ei ehditty nukkuakkaan kuin alle 5 tuntia
Eilen tuli myös heitettyä talviturkki, meitä kyllä pidettiin vähän hulluina kun käytiin tähän aikaan uimassa 
Nyt täytyy odotella loka-marraskuuta ja meidän reissua Saksaan! Ihanaa viikonloppua kaikille ja minä taidan katsoa tämän viikon jaksot kun ei ole vielä niitä kerennyt katsoa! 
jansku kirjoitti:Mitäs te teitte vappuna? Mä olin eläessäni ekan kerran baarissa..ja nyt mulla on kamala krapula..kestänyt siis eilisen jä tämän päivän..Eilen olin myös treffeillä..Oon rakastunut ja krapulas
.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa