Aivandharma kirjoitti:Jep, täytyyhän sitä pyöreitä kymmeniä viettää jossain kivassa paikassa
Onneks huomenna saa sentään nukkuu kaheksaa, ku vast 10.15 alkaa koulu, jotain positiivistä sentää!

Sam kirjoitti:Loma tosiaan meni nopeesti, mutta huomisessa ei oo mitään positiivista, tai koko viikossa![]()
En voi katsoa Päivien Viemäätä koeviikon takia, ja taidan reputtaa huomisen matikan kokeen

Mosse kirjoitti:Sam kirjoitti:Loma tosiaan meni nopeesti, mutta huomisessa ei oo mitään positiivista, tai koko viikossa![]()
En voi katsoa Päivien Viemäätä koeviikon takia, ja taidan reputtaa huomisen matikan kokeen
Toivottavasti koe meni hyvin.
Haha, jos nyt edes läpi pääsen niin oon tyytyväinen 

Sam kirjoitti:Mosse kirjoitti:Sam kirjoitti:Loma tosiaan meni nopeesti, mutta huomisessa ei oo mitään positiivista, tai koko viikossa![]()
Toivottavasti koe meni hyvin.
Haha, jos nyt edes läpi pääsen niin oon tyytyväinen
Toivottavasti huominen Enkku menee paremmin!

Onnea Enkun kokeeseen

Shelle` kirjoitti:^ Kiva että koe meni hyvin, mitäs kokeita teillä vielä on jäljellä?
Huomenna vihdoin perjantai, ihanaa!

Shelle` kirjoitti:TsemppiäSam kirjoitti:maanantaina vielä äidinkieli.

Shelle` kirjoitti:Millaisissa merkeissä teidän viikko on alkanu? Yleinsä mulla on ollu maanantaisin semmonen masentava fiilis, mutta tänää oli aika kiva päivä vaikkei mitää erityistä tapahtunukkaa.
Ja mukavaa viikon alkua jokaiselle foorumilaiselle!
Viikko tämän jälkeen pitäisi lähteä Norjaan, maailman suurimpaan katuviestiin 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa