Spoilereita helmikuulle

Keskustele tulevista juonenkäänteistä

Spoilereita helmikuulle

ViestiKirjoittaja Mosse » 23 Tammi 2013, 12:19

Kristen/Brady/John/Marlena: Kristen keksii, mite kostaa Johnille ja Marlenalle. Hän haluaa naida Bradyn. Mutta häissä on aina viime hetken ongelmia "Se on mielenkiintoista ja antaa ruutuaikaa Johnille, Marlenalle ja Bradylle". John palaa Salemiin pelastamaan Bradyn Kristenin näpeistä. Hän ei halua poikansa naivan Kristeniä. Mitä hän aikoo tehdä estääkseen häät ja onnistuuko se?

Will/Nick/Gabi/Sami: Sami painostaa Williä taistelemaan oikeudestaan lapseensa, mutta hän vain pahentaa tilannetta. Sami puuttuu taas muiden asioihin. Suurempi tarina on se, miten Nick saa tapahtuvat asiat hallintaansa. Nick haluaa kasvattaa lapsen Gabin kanssa. Hänestä tulee arvaamaton. Juuri, kun Nick uskoo, että hänellä on kaikki hallinnassa, hänen entinen sellitoverinsa liittyy Ericin kurssille. Sellitoverilla on iso rooli seuraavien 3 kuukauden tapahtumissa. "Alamme hitaasti nähdä, miten Nickin menneisyys alkaa paljastua".

Sonny/Will: Sonny ei ymmärtänyt ollenkaan, miksei Will kertonut hänelle vauvasta. Ystävänpäivästä tulee rankka Willille. Nickin sellitoverin ilmestyminen Salemiin saattaa olla Willin pelastus.

Nicole/Eric: "Tämä on sarjan hitaimmin etenevä juonikuvio". Nicole ei voi antaa taistella vastaan tunteitaan Ericiä kohtaan. "Olemme kaukana siitä, mihin katsojat luulevat meidän menevän".
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Spoilereita helmikuulle

ViestiKirjoittaja Sam » 10 Helmi 2013, 19:56

Sellitoverilla on iso rooli seuraavien 3 kuukauden tapahtumissa.
Nickin sellitoverin ilmestyminen Salemiin saattaa olla Willin pelastus.


Luultavasti kyseinen hahmo on mukana siihen asti kunnes Gabi ja Will saavat lapsensa? Jaksothan kuvataan kolme kuukautta etukäteen, ja vauvan on arveltu syntyvän toukokuussa, koska Deidre julkaisi Facebook -sivuillaan kuvan hänestä ja vauvasta. Kuva kertoo, että he ovat kuvaavat tällä hetkellä kohtauksia lapsen kanssa, jotka me saamme nähdä vasta n. 3 kuukauden päästä.

Mitä te arvelette, mitä kyseinen sellitoveri on tehnyt Nickille? Ja miten hän tulee vaikuttamaan tähän lapsikiistaan?
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Spoilereita helmikuulle

ViestiKirjoittaja Mosse » 10 Helmi 2013, 20:54

Mä luulen, että sieltä alkaa pikkuhiljaa paljastua, mikä teki Nickistä uskonkiihkoilijan. Aika paljon on muualla spekuloitu sitä, että Nick raiskattiin vankilassa.

Eiköhän sellitoveri paranna Willin tilannetta, jos hän tietää jotain Nickistä, minkä paljastuminen vaikuttaa huoltajuuskiistaan.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Spoilereita helmikuulle

ViestiKirjoittaja Shelle` » 11 Helmi 2013, 01:02

Mosse kirjoitti:Mä luulen, että sieltä alkaa pikkuhiljaa paljastua, mikä teki Nickistä uskonkiihkoilijan. Aika paljon on muualla spekuloitu sitä, että Nick
raiskattiin vankilassa.
Nick raiskattu, mitä ihmettä? :shock: :roll:
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Spoilereita helmikuulle

ViestiKirjoittaja Sam » 12 Helmi 2013, 18:16

Shelle` kirjoitti:
Mosse kirjoitti:Mä luulen, että sieltä alkaa pikkuhiljaa paljastua, mikä teki Nickistä uskonkiihkoilijan. Aika paljon on muualla spekuloitu sitä, että Nick
raiskattiin vankilassa.
Nick raiskattu, mitä ihmettä? :shock: :roll:


Itsekkin olen lukenut spekulointeja raiskaamisesta ja vähän myös sitä epäillyt. Toivottavasti tässä ei tule sellaista käännettä, jossa selviäisi että Nick olisi vältellyt ja 'inhonnut' Williä ja Sonnya, koska olisi itsekin homoseksuaali ja yrittäisi tämän mahdollisen raiskauden takia peitellä ja unohtaa koko asian. Sekä tietysti esittää inhoavansa Wilsonia vaikka toisaalta tuntisi toisin.

Aika kaukaa haetulta tämä varmaan kuulostaa, mutta itse ajattelen kaikkea mahdollista mitä voisi tapahtua ja mikä voisi hajottaa Wilsonia :lol: Tosin onhan Päivien Viemäässä sattunut ja tapahtunut vuosien aikana vaikka mitä, joten kaikki voi olla mahdollista... :D
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Spoilereita helmikuulle

ViestiKirjoittaja Mosse » 12 Helmi 2013, 18:37

Jep. Jotain Nickille on tapahtunut, mikä on tehnyt hänestä niin homovastaisen. Eikö General Hospitalissa ollut jokin aika sitten samantapainen juonikuvio?
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Spoilereita helmikuulle

ViestiKirjoittaja Sam » 12 Helmi 2013, 20:20

Itse en kyseistä sarjaa seuraa niin en osaa sanoa, mutta etsiskelin äsken tietoja, ja kyllähän siellä tuon tapainen juonikuvio on ainakin ollut.
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Spoilereita helmikuulle

ViestiKirjoittaja Shelle` » 15 Helmi 2013, 00:06

Mosse kirjoitti:Jep. Jotain Nickille on tapahtunut, mikä on tehnyt hänestä niin homovastaisen.
Eli Nick ei siksi halua Wiliä osaksi Gabin eikä lapsen elämään kun Will sattuu olemaan homo? :roll:
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Spoilereita helmikuulle

ViestiKirjoittaja Mosse » 15 Helmi 2013, 21:03

Shelle` kirjoitti:
Mosse kirjoitti:Jep. Jotain Nickille on tapahtunut, mikä on tehnyt hänestä niin homovastaisen.
Eli Nick ei siksi halua Wiliä osaksi Gabin eikä lapsen elämään kun Will sattuu olemaan homo? :roll:


Ei hän sitä suoraan ole kenellekään sanonut, mutta se on aika selvää hänen "homopoika" kommenttiensa kanssa. Will ja varsinkin Gabi ovat nähneet ajoittain Nickin todellisen asenteen, mutta hän osaa peittää sen aika hyvin muiden ihmisten seurassa.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Spoilereita helmikuulle

ViestiKirjoittaja Shelle` » 15 Helmi 2013, 23:03

Mosse kirjoitti:
Shelle` kirjoitti:
Mosse kirjoitti:Jep. Jotain Nickille on tapahtunut, mikä on tehnyt hänestä niin homovastaisen.
Eli Nick ei siksi halua Wiliä osaksi Gabin eikä lapsen elämään kun Will sattuu olemaan homo? :roll:


Ei hän sitä suoraan ole kenellekään sanonut, mutta se on aika selvää hänen "homopoika" kommenttiensa kanssa. Will ja varsinkin Gabi ovat nähneet ajoittain Nickin todellisen asenteen, mutta hän osaa peittää sen aika hyvin muiden ihmisten seurassa.
Ahaa :stupid:
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena


Paluu Spoilerit/huhut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron