Rihanna

Keskustele lempilaulajistasi/bändeistäsi

Rihanna

ViestiKirjoittaja Shelle` » 03 Helmi 2013, 20:35

Kuva
Robyn "Rihanna" Fenty (s. 20. helmikuuta 1988 St. Michael, Barbados) on barbadoslainen R&B, dance- ja pop-artisti, malli sekä näyttelijä.

Rihanna kävi ala-asteensa Charles F. Broome Memorial Schoolissa & yläasteensa Combermere Schoolissa. Hän perusti musiikkitrion kahden luokkatoverinsa kanssa ollessaan 15-vuotias. 7-vuotiaasta asti laulanut Rihanna aloitti uransa 14-vuotiaana tutustuttuaan Barbadoksella lomailleeseen tuottaja Evan Rogersiin, jonka vaimo on kotoisin Barbadokselta. Rihanna teki levytyssopimuksen Def Jam Recordingsin kanssa, muutti Yhdysvaltoihin 16-vuotiaana & aloitti yhteistyön Jay-Z:n kanssa. Rihanna on ollut kiertueella Gwen Stefanin kanssa, ja tehnyt yhteistyötä useiden eri artistien kanssa.

Rihanna on keikkaillut Suomessa kahdesti. Rihannalta on tulossa vielä kolmas konsertti Hartwall-areenalla 20. heinäkuuta vuonna 2013.

--
Mitä mieltä te olette Rihannasta? (: Mun mielestä Rihanna tekee hyvää musaa, mutta mediassa keskitytään liikaa Rihannan mies-suhteisiin :lol: & tuo Rihanna uus hiustyyli on aika erikoinen verrattuna aikasempiin :D
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Rihanna

ViestiKirjoittaja Ejfan » 04 Helmi 2013, 18:35

Mä tykkään tosi paljon ja sillä on suhteellisen paljon hyviä kappaleita, kun aika monella on vaan muutama tosi hyvä ja loput surkeita :)
Paras on ehkä feat Eminem Love the way you lie ja tykkään myös hate that i love you ja only girl (in the world) :)
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Rihanna

ViestiKirjoittaja Mosse » 04 Helmi 2013, 21:25

Ejfan kirjoitti:Mä tykkään tosi paljon ja sillä on suhteellisen paljon hyviä kappaleita, kun aika monella on vaan muutama tosi hyvä ja loput surkeita :)
Paras on ehkä feat Eminem Love the way you lie ja tykkään myös hate that i love you ja only girl (in the world) :)


Love the Way You Lie on munkin lemppari. Mulle tulee siitä aina mieleen Ejami Cadencen videon takia :sydästän.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Rihanna

ViestiKirjoittaja Ejfan » 04 Helmi 2013, 22:11

Mosse kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:Mä tykkään tosi paljon ja sillä on suhteellisen paljon hyviä kappaleita, kun aika monella on vaan muutama tosi hyvä ja loput surkeita :)
Paras on ehkä feat Eminem Love the way you lie ja tykkään myös hate that i love you ja only girl (in the world) :)


Love the Way You Lie on munkin lemppari. Mulle tulee siitä aina mieleen Ejami Cadencen videon takia :sydästän.

Juu niin tulee mulle myös :)
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Rihanna

ViestiKirjoittaja Cherry » 10 Helmi 2013, 16:04

Rihanna tulee kyllä kuunneltua jonkin verran, varsinkin menevämpiä biisejä kavereiden kanssa, kun juhlitaan. :D Rihanna julkaisutahti on aika huikean nopeaa. Uusimmasta levystä en ihan kamalasti tykkää, mutta aika tasaista hänen tuotantonsa on.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.


Paluu Artistit/bändit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron