Nicole pääsi taas vauhtiin perjantain jaksossa. Odotan innolla Kristenin ja Nicolen yhteenotttoa. Kristenkin oli taas mahtava hyppimällä tasajalkaa nähdessään Marlenan itkevän

. Chloen juonittelujakiin on kiva katsoa. Koko sarja on tuntunut paremmalta viime aikoina paremmalta tai sitten ihanat Ejami-kohtaukset ovat vaikuttaneet mun arvostelukykyyn 

.
.
. En taaskaan kestä tätä....
.
. Pliis, Chloe, keskeytä tämä nopeasti.

Sam kirjoitti:Pitäiskö otsikossa olla 2013?
Ejfan kirjoitti:Dannifer...miten joku voi tykätä niistä?Melkein tylsempää kuin Safe. Huom melkein
Will parka, kun joutui todistamaan Sonnyn ja Brianin suudelmaa![]()
Niin ja sitten itse asiaan...EJami
Sami oli kyl paras "Sinun menettäminen olisi koko elämäni suurin virhe", " Uskon, että me kuulumme yhteen", ja "Jos sanot, että painu helvettiin, en anna periksi kunnes tulet takaisin" Ihanaa...ja EJ meni ihan hysteeriseksi, ´Samin sanoista...Ja Sami sanoi etkö halua minua? EJ vastasi: Olen halunnut sinua 6v melkein aina herättyäni tai jtk ihanaa
![]()
. Ja se, miten he ovat niin vielä "kömpelöitä" toistensa kanssa eivätkä itsekään voi uskoa saaneensa toisensa. EJ:n ilme oli aivan ihana, kun Sami puhui siitä, miten EJ on oikea mies hänelle.

Williä kävi sääliksi, mutta mä kyllä pidän Brianistakin.
Sonny kuuluu Willille!!
Päikkärit tuntien menee vähän aikaa ennenku Wilson on taas yhessä (ystävänpäivä??)
sit ne on taas erossa ja taas yhdessä.. mut toivottavasti niitä ei koskaan eroteta lopullisesti tai muuten 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa