Sekalainen löpinä

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 03 Tammi 2013, 22:41

Mosse kirjoitti:Websuunnittelijana suht isossa yrityksessä :).
Ahaa, kuulostaa kiinnostavalta :).
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 20 Tammi 2013, 21:42

Moikka! Mitäs tänne kuuluu? :)

Kauheen nopeesti on menny tää tammikuu, ollaa jo tammikuun puolessa välissä, vois noi pakkasetki alkaa laskee :roll: Vähemmilläki pakkasilla pärjättäis, tuol on ollu viime päivinä aivan liian kylmä :?
Onneks ei oo enää kauheen pitkä aika että on kevät :pop
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 22 Tammi 2013, 19:57

^ Niinpä. Sellainen pikku pakkanen on ihan ok, mutta kun ollaan jatkuvasti siellä alle -10 asteessa, niin ei kiva.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 23 Tammi 2013, 23:29

Sanokaa hulluks, mut mua ei haittaa edes -20 pakkaset. :D Pistää vaan sopivasti vaatetta päälle. Yleensä vähän kovempina pakkaspäivinä aurinkokin tulee esiin. No, toisaalta talvi on lempivuodenaikani. : )


Kiirettä pitää...kiireet alkoi heti kun kouluun pääsi. Tokana päivänä ilmoitettiin jo ensimmäisistä tenteistäkin ja eka tentti on tosiaan jo ens viikon torstaina. Kirjaa ei meinannut löytyä mistään. Lukuinto on kadoksissa, vaikka kirjan sainkin lopulta hankittua. :lol:
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 24 Tammi 2013, 00:41

Mua ei haittaa pieni pakkanen, mutta jos on yli -10 niin ei kiva, kun naama jäätyy ja, kun mä en tykkää käyttää pipoa, mut koiran kaa on silti oltava ulkona vaikka olisi kuinka kylmää tahansa :)
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 25 Tammi 2013, 18:02

^ Täällä on ollut joka päivä lähes -18 astetta pakkasta, viikonloppuna pakkanen näyttää jälleen kiristyvän :? Toivottavasti sitten viimeistää tammikuun jälkeen nää pakkaset hellittäis, inhoon muutenki talvee :kaulin

No mutta onkos teillä jotain viikonloppu suunnitelmia?
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 26 Tammi 2013, 19:13

Ikävä kyllä nää viikonloputkin tuppaa kulumaan vaan kouluhommia tehdessä. :D
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 27 Tammi 2013, 14:08

Cherry kirjoitti:Ikävä kyllä nää viikonloputkin tuppaa kulumaan vaan kouluhommia tehdessä. :D
Missäs koulussa sä oot? Yliopistossa kaiketi? :lapsy:

Mä kävin eilen shoppailee, sen jälkee katoin leffan & tänää ajattelin chillaa vaa kotona :D. Ja huomenna sit taas kouluun :seina
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 27 Tammi 2013, 16:24

Mä oon ammattikorkeakoulussa. Opiskelen sosionomiksi. :D Vasta eka vuosi käynnissä, mutta kyllä tekemistä riittää. Koulupäivät ei oo kovin pitkiä aina, kun mulla ei esimerkiksi ole vielä valinnaisia aineita ollenkaan valittuna, mut ens lukukaudella sitten niitä.

No onneksi kohta pari tenttiä pois alta, niin sitten on hetken aikaa rauhallisempaa. Toki tehtäviä ja raportteja pitää tehdä, mut saa kuitenkin vähän enemmän hengähtää, kun ei tarvitse samalla tentteihin lukea. : ) Hiihtolomakin on jo pian! Ja ensimmäinen harjoittelu, joka suoritetaan päiväkodissa. Se kestää 5 viikkoa. Eli sinä aikana myös vähän rennompaa, vaikka toki harkassakin pitää jotain oppimispäiväkirjan tyylistä tehdä. :) Mulla on huominen onneks vapaapäivä, niin saa nukkua pitkään ja paneutua sitten vielä tenttiin lukemiseen, mutta kuitenkin ei oo sellainen paniikki lukea, kun koko päivä aikaa. Tänään ajattelin katsoa muutaman leffan, et sais vähän aivoja narikkaan.!
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 28 Tammi 2013, 01:25

Cherry kirjoitti:Mä oon ammattikorkeakoulussa. Opiskelen sosionomiksi. :D Vasta eka vuosi käynnissä, mutta kyllä tekemistä riittää. Koulupäivät ei oo kovin pitkiä aina, kun mulla ei esimerkiksi ole vielä valinnaisia aineita ollenkaan valittuna, mut ens lukukaudella sitten niitä.

No onneksi kohta pari tenttiä pois alta, niin sitten on hetken aikaa rauhallisempaa. Toki tehtäviä ja raportteja pitää tehdä, mut saa kuitenkin vähän enemmän hengähtää, kun ei tarvitse samalla tentteihin lukea. : ) Hiihtolomakin on jo pian! Ja ensimmäinen harjoittelu, joka suoritetaan päiväkodissa. Se kestää 5 viikkoa. Eli sinä aikana myös vähän rennompaa, vaikka toki harkassakin pitää jotain oppimispäiväkirjan tyylistä tehdä. :) Mulla on huominen onneks vapaapäivä, niin saa nukkua pitkään ja paneutua sitten vielä tenttiin lukemiseen, mutta kuitenkin ei oo sellainen paniikki lukea, kun koko päivä aikaa. Tänään ajattelin katsoa muutaman leffan, et sais vähän aivoja narikkaan.!
Cherrystä sosionomi, hmm.. jännää :pop Se on vissiinkin jotain kotihoitoa, nuorten auttamista koskevaa työtä, onhan se varmasti hieno ammatti siltä kannalta ajatellen!

5 viikko päiväkodissa? Tsemppiä päiväkotiin tällee hiukan etukäteen, hyvin se menee varmasti!

Ja tuo leffojen katsominen on erittäin rentouttavaa & mukavaa puuhaa :)
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 31 Tammi 2013, 20:26

Juu, leffojen katseleminen on kyllä aina kivaa. :') Sitä vois jo kutsua harrastukseksi, koska katson paljon elokuvia.

Ja sosionomeilla on tosiaan aika laajat työllistymismahdollisuudet. :) Voidaan olla vaikka Kela-tätejä tai päiväkotitätejä, lastenkodeissa, vanhustentaloissa, nuoriso-ohjaajina tai vaikka kuraattoreinakin joissakin kouluissa.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 01 Helmi 2013, 18:36

Cherry kirjoitti:Ja sosionomeilla on tosiaan aika laajat työllistymismahdollisuudet. :) Voidaan olla vaikka Kela-tätejä tai päiväkotitätejä, lastenkodeissa, vanhustentaloissa, nuoriso-ohjaajina tai vaikka kuraattoreinakin joissakin kouluissa.
Ahaa, kiva tietää :D ilmeisesti se on sitten aika monipuolista työtä.

Toivotan vielä hyvää viikonloppua Cherrylle ja kaikille muillekin! hali
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 01 Helmi 2013, 19:35

Cherry kirjoitti:Juu, leffojen katseleminen on kyllä aina kivaa. :') Sitä vois jo kutsua harrastukseksi, koska katson paljon elokuvia.

Ja sosionomeilla on tosiaan aika laajat työllistymismahdollisuudet. :) Voidaan olla vaikka Kela-tätejä tai päiväkotitätejä, lastenkodeissa, vanhustentaloissa, nuoriso-ohjaajina tai vaikka kuraattoreinakin joissakin kouluissa.


Kuulostaa mielenkiintoiselta :).

Hyvää viikonloppua munkin puolesta kaikille!
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Cherry » 03 Helmi 2013, 14:22

Toivottavasti kaikkien viikonloput on menneet hyvin. : ) Mä olin taas vanhemmilla käymässä, kun olin vapaata töistä ja pääsin saunaankin pitkästä aikaa.

Jännittää huominen, kun mulla on autokoulun 2.vaiheesta se arvioiva ajo vihdoin ja viimein. En vaan ole päässyt hirveästi ajamaan autolla, joten siksi jännittää. Tuntuu siltä kuin menis taas inssiin, vaikka eiväthän ne korttia voi multa pois ottaa. Perjantaina vuorossa vielä liukaskelirata ja teoriaosuus, isä onneks lähtee sinne mukaan, niin se varmasti vähän rauhoittaa mieltä. :D
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 03 Helmi 2013, 18:53

Mulla meni tää viikonloppu sairastaessa flunssaa, mutta kyllä tää alkaa onneksi jo hiukan helpottaa :).

Cherry kirjoitti:Jännittää huominen, kun mulla on autokoulun 2.vaiheesta se arvioiva ajo vihdoin ja viimein. En vaan ole päässyt hirveästi ajamaan autolla, joten siksi jännittää. Tuntuu siltä kuin menis taas inssiin, vaikka eiväthän ne korttia voi multa pois ottaa. Perjantaina vuorossa vielä liukaskelirata ja teoriaosuus, isä onneks lähtee sinne mukaan, niin se varmasti vähän rauhoittaa mieltä. :D
Kyllä se varmasti hyvin menee, tsemppiä! hali
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron