Spoilereita/Huhuja

Keskustele tulevista juonenkäänteistä

ViestiKirjoittaja aenora » 23 Helmi 2008, 21:30

Pelottaa ja ärsyttää niin helevetisti nää juonenkäänteet. :s Mut täytyy kestää vaan.

Tuntuu vaan, et koko ajan ollaan menossa kohti Päikkäreiden loppua. Kuitenkin kaikki kuolee ja sarja loppuu. :(
aenora
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 4
Liittynyt: 23 Helmi 2008, 19:47

ViestiKirjoittaja BelleBlackFani(Shelle) » 24 Helmi 2008, 12:54

mamemo:Alä jaksa.Edelleen kunhan katsojaluvut pysyy korkeina saarja jatkuu muuten sarja on lopussa.
BelleBlackFani(Shelle)
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 62
Liittynyt: 14 Syys 2007, 15:16

ViestiKirjoittaja aenora » 24 Helmi 2008, 13:21

BelleBlackFani(Shelle) Joo, mä tiiän, mut tältä musta tuntuu. En mä sanonut, et DOOL loppuu. Musta vaan tuntuu näin.
aenora
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 4
Liittynyt: 23 Helmi 2008, 19:47

ViestiKirjoittaja zaki » 24 Helmi 2008, 15:31

BelleBlackFani(Shelle) kirjoitti:Nii mut ei Suomessa ja sinne en mene koska siel on se törkee Zaki.!


Kyllä se iso paha zaki käy muitakin osioita kattelemassa, ja sitten se saattaa koska vaan hyökätä törkeästi pikkutyttöjen kimppuun. Raurh, olen hengenvaarallinen. :lol:
Avatar
zaki
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 23
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 11:04

ViestiKirjoittaja Nasu » 25 Helmi 2008, 18:22

zaki kirjoitti:
BelleBlackFani(Shelle) kirjoitti:Nii mut ei Suomessa ja sinne en mene koska siel on se törkee Zaki.!


Kyllä se iso paha zaki käy muitakin osioita kattelemassa, ja sitten se saattaa koska vaan hyökätä törkeästi pikkutyttöjen kimppuun. Raurh, olen hengenvaarallinen. :lol:



Ootsä varmaan todella paha.. :lol: Ainahan sitä saa oman mielipiteensä sanoa. Ei siitä tarvi suuttua..
(Siis tää oli BelleBlackFanille..)
Kuva
Not all those who wonder are lost / http://glawar.tumblr.com
Avatar
Nasu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 245
Liittynyt: 14 Syys 2007, 15:58
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja zaki » 25 Helmi 2008, 19:54

No joo. ^-^ Turha tätä on enää jauhaa, menee koko topic ihan offiksi.

*Unohtakaamme koko juttu*
Olen törkeä, iso paha zaki. Pysy kaukana ((:
Avatar
zaki
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 23
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 11:04

ViestiKirjoittaja Nasu » 25 Helmi 2008, 19:56

zaki kirjoitti:No joo. ^-^ Turha tätä on enää jauhaa, menee koko topic ihan offiksi.

*Unohtakaamme koko juttu*



Samaa mieltä
Kuva
Not all those who wonder are lost / http://glawar.tumblr.com
Avatar
Nasu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 245
Liittynyt: 14 Syys 2007, 15:58
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja BelleBlackFani(Shelle) » 01 Maalis 2008, 15:05

Philip! Kai koksa se raiskaa sen Chloen? Mut Chloehan on Bradyn kaa? Ja Max Brady kuolee miten?? Koska tämä Philipin raiskaus tulee SUomessa vai onko se jo mennyt?
BelleBlackFani(Shelle)
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 62
Liittynyt: 14 Syys 2007, 15:16

ViestiKirjoittaja monkku- » 01 Maalis 2008, 16:09

BelleBlackFani(Shelle) kirjoitti:Philip! Kai koksa se raiskaa sen Chloen? Mut Chloehan on Bradyn kaa? Ja Max Brady kuolee miten?? Koska tämä Philipin raiskaus tulee SUomessa vai onko se jo mennyt?

NO VOI JUMALAUTA MEE HITTOON TÄÄLTÄ! Puhut ihan omias, ei Philip ketään raiskaa eikä Max ole mitää kuollu.
monkku-
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 46
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:17
Paikkakunta: vantaa

ViestiKirjoittaja Nasu » 01 Maalis 2008, 18:07

BelleBlackFani(Shelle) kirjoitti:Philip! Kai koksa se raiskaa sen Chloen? Mut Chloehan on Bradyn kaa? Ja Max Brady kuolee miten?? Koska tämä Philipin raiskaus tulee SUomessa vai onko se jo mennyt?



Oisit lukenut tarkemmin. Siinä lopussa lukee, että ne on vaan HUHUJA...
Kuva
Not all those who wonder are lost / http://glawar.tumblr.com
Avatar
Nasu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 245
Liittynyt: 14 Syys 2007, 15:58
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Meems-96 » 02 Maalis 2008, 10:40

Että te jaksatte haukkua ja solvata toisianne! Milloin zakia, milloin BelleBlackFania, milloin vaikka ketä!! Eikö sitä nyt voisi jo lopettaa hyvät immeiset!!!
Meems-96
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 5
Liittynyt: 17 Loka 2007, 14:36

ViestiKirjoittaja BelleBlackFani(Shelle) » 02 Maalis 2008, 12:38

Meems-96: Minä olen jo lopettanut mutta jotkut vain eivt tahdo lopettaa.Olen kanssasi samaa mieltä.Zaki on omasta mielestään törkee,niin että en voi sille mitään.Mä en tykkää itekkää siitä.Ja Nasu ei solvannut mua vaan sano et ne on huhuja.Mutta ei sitä silti tie onko se totta.Noi huhut meinaa.
BelleBlackFani(Shelle)
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 62
Liittynyt: 14 Syys 2007, 15:16

ViestiKirjoittaja zaki » 02 Maalis 2008, 14:53

>D Offia ja avautumista. Jos et kestä ilkeän ja julman sadistisen zakin juttuja, ÄLÄ LUE! XD

Voii nykynuoret. Joskus vielä jaksettiin edes käyttäytyä ja käyttää omaa päätään, nyt ei.

"IihHH,siis se zaki onniin törkäe tyypi kiusaa mua on ilkee ja toi solvaa mua kans ku en halua etiä itte teitoa enkä tiedä mistään mitää!!!" <- Oh my god, ja sanon vielä sen yhden sanan, eli lol. Lol lol. Miksihän olen niin kettuuntunut? Miettikää.

Huoh, teen kyllä itse oman Pv- foorumin niille, jotka haluavat lukea oikeinkirjoitettua ja pidempää, ajatuksellista tekstiä, ja jonne näillä massanuorilla ei ole mitään asiaa.
Ei mitenkään pahalla Mossea kohtaan, hän ei ole tehnyt mitään, ongelma on näissä mainitsemissani massanuorissa, jotka eivät voi lukea sääntöjä ja eivät juuri herranjestas itse osaa tietoa etsiä! Jok'ikisestä aiheesta tehdään uusi topic, tuplapostauksia tulee koko ajan ja joskus vastataan YHDELLÄ sanalla kysymykseen! :monon: Meininki on melkein kuin viidakossa. Miksei, miksei niitä sääntöjä voida lukea ja käyttää niitä aivoja? -_-

Minä olen törkeä. Koska kehotin BelleBlackFania menemään Googleen. Näin nykymaailmassa.
Olen törkeä, iso paha zaki. Pysy kaukana ((:
Avatar
zaki
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 23
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 11:04

ViestiKirjoittaja Narya » 02 Maalis 2008, 15:24

Noh noh, eiköhän meistä jokainen ole joskus nuorena ja pölvästinä opetellut käyttämään internetin ihmeellistä maailmaa ja tehnyt epähuomiossa monia aloituksia samasta aiheesta tai vastannut yksirivisillä viesteillä.

Itse erään suuren foorumin modena olen jo erittäin tottunut siihen että jokainen päivä tulee ihmisiä jotka kaipaavat opastusta ja ohjausta foorumien käytössä ja siihen ei ole kuin yksi (tai kaksi) lääke: Kärsivällisyys.

Kun ikää tulee, tulee älyäkin. Todistettu tosiasia:D Sitä ennen koitetaan elää sovulla viidakossa.
Kuva
Avatar
Narya
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 30
Liittynyt: 28 Helmi 2008, 17:16

ViestiKirjoittaja monkku- » 02 Maalis 2008, 15:29

zaki kirjoitti:>D Offia ja avautumista. Jos et kestä ilkeän ja julman sadistisen zakin juttuja, ÄLÄ LUE! XD

Voii nykynuoret. Joskus vielä jaksettiin edes käyttäytyä ja käyttää omaa päätään, nyt ei.

"IihHH,siis se zaki onniin törkäe tyypi kiusaa mua on ilkee ja toi solvaa mua kans ku en halua etiä itte teitoa enkä tiedä mistään mitää!!!" <- Oh my god, ja sanon vielä sen yhden sanan, eli lol. Lol lol. Miksihän olen niin kettuuntunut? Miettikää.

Huoh, teen kyllä itse oman Pv- foorumin niille, jotka haluavat lukea oikeinkirjoitettua ja pidempää, ajatuksellista tekstiä, ja jonne näillä massanuorilla ei ole mitään asiaa.
Ei mitenkään pahalla Mossea kohtaan, hän ei ole tehnyt mitään, ongelma on näissä mainitsemissani massanuorissa, jotka eivät voi lukea sääntöjä ja eivät juuri herranjestas itse osaa tietoa etsiä! Jok'ikisestä aiheesta tehdään uusi topic, tuplapostauksia tulee koko ajan ja joskus vastataan YHDELLÄ sanalla kysymykseen! :monon: Meininki on melkein kuin viidakossa. Miksei, miksei niitä sääntöjä voida lukea ja käyttää niitä aivoja? -_-

Minä olen törkeä. Koska kehotin BelleBlackFania menemään Googleen. Näin nykymaailmassa.

Zaki vei sanat suustani! Ja jos BelleBlackfani ei pidä Zakista se on aika hiton sama koska se ite on niin ****n ärsyttävä että huh huh.

JA NYT palatkaamme aiheeseen, eli niitä HUHUJA tänne.
monkku-
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 46
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:17
Paikkakunta: vantaa

EdellinenSeuraava

Paluu Spoilerit/huhut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron