Day of Days 2011 (raportti + kuvia)

Yleistä keskustelua sarjasta

Day of Days 2011 (raportti + kuvia)

ViestiKirjoittaja DHfan » 16 Marras 2011, 00:10

Varoitan, että tästä tulee pitkä stoori. Lisäksi kirjoitan myös hieman muodollisemmin, koska se on mahdollisesti miellytävämpää lukea silmälle. Ajattelin laittaa tähän parhaimmistoa kuvista aikajanaa kunnioittaen, ja tod.näk. antaa myöhemmin latauslinkin, jotta haluukkaat näkee sitten muitakin otoksia. Ja oli kyllä hemmetin kivaa siellä :D

Eli heräsin (kiitos jet lagin) jo yhdeltä aamulla (loistava alku haha), enkä sitten saanut enää unta. Hotellini oli Hollywoodissa vain parin korttelin päästä metroasemalta, joten menin siis julkisilla paikalle. Tapahtuma alkoi 10 ja itse saavuin City Walkille ehkä puoli kymmenen tiennoilla. Ehdin jo hieman säikähtää, että löydänkö edes perille, sillä näin vain yhden jättijulisteen tapahtumasta, mutten mitään opastetta, että mihin suuntaan pitäisi kulkea. Mutta onneksi löytyi paikka, kun vain marssi tarpeeksi pitkälle eteenpäin. Paikalla oli yllättävän pienehkö lava (kuvissa näyttänyt aina isommalta), punainen matto viereisestä Hard Rock Cafe:sta lavalle ja jonkin verran tuolirivistöjä. Paikalle oli myös roudattu hieman lavasteita, eli Hortonien aukiolta puu, Alicen & Tomin plakaatti sekä Welcome to Salem - kyltti.

Kuva Ennen tapahtumaa. Lavan edessä istumapaikkoja, lähinnä isot ihmiset & raihnaset sitten päätyivät niihin.


Kaikille tulijoille jaettiin vihreä, Päivien viemää -logolla varustettu kassi, joka sisälsi (tyhjät) nimmarikortit arkistoituna kansiossa, Countess Wilhelminan (miten lie kirjotettiinkaan) huulirasvan, "I <3 Days of our Lives" autoon laitettavan ikkunatarran, NBC:n logolla varustetun käsidesin, päivän ohjelman, Day of Days -pinssin, "pääsylipun" (ilmaistapahtuma siis), jolla varmaan järjestäjät selvitti osallistujien määrää kerta liput oli numeroitu, sekä ohjeet, miten voi seurata sosiaallista mediaa. Tämän jälkeen menin passiin punaisen maton reunalle, aivan sisääntulo-ovien viereen, ja päätin riskillä ottaa kuvia aavistuksen vastavaloon ja käsiasetuksilla, koska kamerallani pystyy ottamaan hyviä kuvia jos vain saa asetukset kohdalleen. Käytäntö onkin taas vähän vaikeampi juttu.. :-D

Muistaakseni tapahtuma ei ihan tasalta alkanut, mutta lopulta sitten alkoi ovella olla vähän kuhinaa ja oli kyllä niin surrealistista nähdä ne tähdet kulkevan ohi livenä lähietäisyydeltä :-D Aluksi heidät kuulutettiin ja sitten lehdistö otti heistä kuvat ennen kuin he jatkoivat lavalle päin. Tässä parhaimpia ei-tärähtäneitä otoksia, mitä sain. Kuvia olen rajannut kotona uudelleen (kamerassa surkea objektiivi) + mahdollisesti yrittänyt korjata valoitusta jälkeen päin, muuten en ole muokkauksia tehnyt.

______________________________________________________

Kuva Lapsinäyttelijät Lauren ja Terrell (Ciara & Theo)
Kuva Shawn Christian eli Daniel

Kuva Casey Deidrick eli Chad Kuva Judi Evans eli Adrianne (/ Bonnie)
Kuva Galen Gering eli Rafe... Kuva ...ja samassa kuvassa taustalla ensimmäinen vilaus suosikeistani <3
Kuva Deidre & Drake aka J&M <3

Kuva Deidren hyppytuuletukset & kiljunnat :D Ja nää kaks muuten kulki koko päivän käsi kädes, ketkää muut näyttelijät ei. *smirk*

Kuva Eric Martsolf eli Brady

Kuva Peggy McCay eli Caroline Kuva

Kuva Peter Reckell eli Bo Brady Kuva
Kuva Kaunis Melissa Reeves eli Jennifer <3Kuva Kuva

Kuva James Scott eli EJ sekä Johnnyn lapsinäyttelijä Kuva


______________________________________________________

Heti nimiesittelyjen jälkee suuntasin lavan eteen kuvaamaa. Siinä juontaja kertas päivän ohjelmaa ja näyttelijät vilkutteli yms. Hivuttauduin taas aivan maton juureen, jotta saisin hyviä kuvia :-)

______________________________________________________

Kuva Drake tod.näk. katsoi mua täs vaihees, koska hivuttauduin aika selvästi lavan eteen vain kuvatakseni D&D:tä.. :D
Kuva
Kuva Camila Banus ja Matthew Ashford eli Gabi ja Jack
Kuva Kuva Kuva Iiiiiihana Mary Beth :-DD
Kuva Kuva Kuva
Kuva Kuva Ja hetki tämän jälkeen Drake kätteli miuta :-)
Kuva Kuva Kuva

______________________________________________________

En edes odottanut aivan viimeisten näyttelijöiden poistumista, vaan lähdin suunnistamaan Deidren ja Draken pöydälle. He olivat siis aamulla vuorossa toisessa kerroksessa. Löysin paikan suht nopeasti ja helposti ja huomasin, että jono oli jo aika pitkä. No, lähdin etsimään jonon päätä ja huomasin samalla nettituttavani J&M-fanipiireistä aika jonon keskivaiheilla (he eivät kylläkään tunnistaneet miuta). Ja kun saavuin jonon päähän.. tudum. Päädyin melkein heti "the end of the line" -kyltin taakse. Kävin siinä sitten aikamoisen litanian suomalaisia kirosanoja pääni sisällä läpi :-D. Jälkeenpäin sain tietää, että jonorajoitus oli 125 henkilöä.

Väkeä kuitenkin kerääntyi muutamia kymmeniä vielä munkin taakse. Siinä sit tutustuin mun takana seisoviin ihmisiin. Isoäiti, äiti, tytär trio sekä muutama yksittäinen henkilö. Olivat aika otettuja, että tulin Suomesta asti. Ja ihme kyllä tiesivät myös, missä Suomi on maailmankartalla :-D Jossain vaiheessa tapahtuman pääjehu, aikataulusta yms vastaava Kat (?) tuli jonon perälle infoamaan meitä. Hän kertoi, etteivät järjestäjät voisi taata kaikille tapaamista tähtien kanssa, mutta he tekisivät parhaansa, jotta kaikki ehtisivät. Varsinaiset kuvaussessiot tähtien kanssa oli jo heti esittelytilaisudessa kielletty (pöydän yli nojaus sallittua) juuri ajanpuutteen ja ihmismäärän takia. Kyseinen trio, jonka mainitsin, otti mut koko päiväks niiden "siipien suojaan." Ja siinä vaiheessa ku tilanne oli viel epävarmaa, niin tää isoäiti, joka siis jossain määrin tunsi tän pääjehun, sanoi pyytämättä sille, että oon tullu Suomesta asti ihan vaan Den ja Draken takia, ja eikö olis mitenkää mahdollista, että jos kaikki ei ehdi, niin hän voisi ujuttaa mut jotenkin tapaamaan D&D:tä. Kat vaan totesi, että häneen on jo vedonneet syöpäpotilaat ym. ja hän ei todellakaa voi luvata mitään. No, onneksi kaikki sitten pääsivät ottamaan nimmarit. Se äiti kertoi mulle kyllä myöhemmin, että sama juttu on joka vuosi. Liikaa ihmisiä, jonot muka suljettu, mut sitten ne päästää kuitenkin kaikki sitkeimmät halukkaat tapaamaan tähtiä.

Itse nimikirjoitustapahtuma meni todella nopeasti ohi. Turvamiehet olivat siis todella törkeitä ja ne kyllä piti huolen, että kun nimmarit oli taskussa, niin heti pois tietä tukkimasta. Samassa pöydässä olivat Gabin, Willin sekä J&M:n näyttelijät. Deidrelle ehdin vain sanoa, että tulin toiselta puolelta maapalloa sen ja Draken tähden. Se sit kysy, et seurasinko sitä jo twitteris / FB:ssä ja ite vastasin, että tietysti. Tän jälkee se kysy oliks mulla jo sen uusin kirja. Sanoin, ettei niitä saa Suomesta, jolloin Deidre vaa huikkas yhdelle naiselle, Tinalle, että anna tälle tytölle kirja, koska ne ei oo saatavilla Suomesta. Sitten siirryin Drakeen
ja se oli kyl ihan loistava :-D Sehän on siis tunnettu kovasta jutteluinnosta. Ensinäkin se kätteli ja katsoi silmiin jokaista paikalle tullutta ja sit se kirjotti ihan piruuttaan sen nimmarinsa oikein hitaasti kirjain kirjaimelta, jotta faneil ois mahdollisimman paljon aikaa siinä pöydän äärellä ennen kuin turvamiehet hätistäis pois. Mul meni jotenkin toi Draken tapaaminen ihan ohi (muutenkin niin fiilareissa), etten muista ees puhuinko sen kans oikein mitään. Turvamiehet tosiaan sit opasti heti poies, kun oli valmista. Pöydän ohitettuani Tina tuli sitten diilaamaan mulle Deidren kirjan (Universal kielsi kirjan myymisen jostakin syystä, joten Deidrella oli vähän omat kuvionsa :-D). Käsitin De:n puheista, että se ois ollu valmis antamaan sen kirjan ilmaiseksi, mutta en jaksanut alkaa Tinan kanssa väittelemään asiasta (hän ei oikein kuullut, mitä De hänelle huusi) ja koska kirja maksoi vain 10 $ niin maksoin summan ihan mutisematta ja sain tosiaan Deidren uusimman kirjan nimikirjoituksella varustettuna.

Erkanin tämän jälkeen uusista small talk-ystävistäni, jotka lähtivät lounastauolle, koska halusin viimeiseen asti katella D&D:tä, kun kerran oli mahdollisuus. Meinasin kyllä lähtä syömään, mutta onneksi en, sillä.. Jonon loputtua pöydän ympärillä hääri enää muutama lehdistön edustaja ja turvamiehiä (ja kirjadiilerit ottivat kuvan D&D:n kanssa). Tässä vaiheessa Kat sitten viitoi mulle, että tuu tänne ja mähän menin. Turvamies heti niskas, että onko mulla lupa ja ku sanoin, että oon Katin mukana nii sit pääsin "kielletylle alueelle" ja Kat vaa nappas multa kameran ja käski mennä sinne D&D:n luo, et se ottaa kuvan. Ja aikataulu oli siis todella tiukal, että turvamiehet oli koko ajan nyhtääs tähtiä jo pois, ja ne pakkas siin pika pikaa kamppeensa et ehtis mun kans kuvaa. Kat otti 3 kuvaa sekunnin sisällä salamalla (en edes tienny, että mun kamera pystyy siihen, hallelujah Katille) ja sitten kiitin D&D:tä ja sanoin tietenkin rakastavani heitä. Tässä muutamia kuvia, ja kai mä sit laitan nää omatkin pärstäkertoimet tänne, vaikka oon omassa yksityiselämässäni aika pientä ääntä pitäny mun Päivien viemää - pakkomielteestä. Jos joku tuttu tänne foorumille eksyy, niin sittenpähän löytyy toinenkin salainen Päikkäri-fani :-D

______________________________________________________

Kuva Kuva Kuva
Kuva Kuva Kuva
Kuva Hehee.. :D Ja oon oikeasti todella kiitollinen noist kuvista, koska mä en edes pyytäny sitä valokuvaa, vaa Kat itse pyys mut sinne. Ja valokuvaus oli todellakin rajoitettua. D&D oli myös innolla tulossa kuvaan, ja ite tykkään siitä, että he hymyilevät silmillään tos kuvas. Koska oon nähny muutamia muita kuvia faneista heidän kanssaan, mut monissa kuvissa se hymy ei oo yltäny silmiin. :) Mutta joo, TODELLA paljon oli tuuria mukana, koska jos en ois tutustunu siihen trioon, niin tod.näk. en olisi tätä kuvaa saanut.
______________________________________________________

En itse asiassa syönyt muuta kuin laukusta löytyneen proteiinipatukan, koska CityWalkilla oli pelkkiä roskaruokapaikkoja. Niinpä etsin käsiini sitten online-tuttuni ja ei herranjesta, mikä vastaanotto. Kun esittelin itteni, et oon Hanna Suomesta niin ne oli vaa, että "OMG! Hanna? THE Hanna?" ja sit ne halus halata ja ottaa kuvia ja toitotti, et ihan ku tapais julkkiksen (teen siis videoita Youtubee, ja ainakin nää ihmiset pitää niistä). Ja sit ku se porukka oli viel vähä hajallaan, että ne tuli paikalle yks kerrallaa niin aina sama kohtelu ja mun suomalainen ujous kyl ei ihan pitäny siit huomiosta, joten aika nopeasti palasin trioni luo :-D

______________________________________________________

Kuva Kuva Hortonin aukion lavasteita lounastauon aikana

______________________________________________________

Iltapäivällä oli tarkoitus mennä Missyn ja Mattin pöytään, mutta niiden jono oli suljettu jo ennen kuin lounastauko oli edes kunnolla alkanut, sillä ihmiset jotka olivat aamulla olleet jonon alkupäässä, pystyivät varaamaan parhaat paikat iltapäivälle. Niinpä sitten päädyin Susanin ja Billin nimmarijonoon (ja ironista kyllä, myös kaksi eniteninhoamaani näyttelijää samassa pöytäseurueessa, eli Galen ja Josh :-DD). Taas small talkkasin ihmisten kanssa ja osallistuin niiden keskusteluu vanhoista Päikkäreistä ja sit yks nainen vaa totes, et suorastaa pelottavaa, miten paljon mä tiesin just näist 90- ja 80-lukujen juonist yms haha.

Tää jono eteni aika hitaasti, varmaan Billin takia, koska hän on aika vanha jo. Jokainen näyttelijä otti aikansa fanin kanssa, kysy nimen ja omisti nimmarin sen mukaan yms. Sitten Galen sattu sopivasti lähtemää vessaa just mun vuorolla, niin ehdin sit Billin kaa jutella vähä pidempää Galenia odotellessa. Kun kerroin, et tulin Suomesta, niin Bill vaa totes, että 'niinpä tietenkin, Skandinaaviassahan ne kauniit ihmiset asuvat' ja sit se kerto, että se ja Susan on käyny Helsingissä. Kysyin, että milloin, mut sen muisti ei kai ollu parhaasta päästä kun se jäi miettimää sitä ja sitten Galen ehtikin jo takas ja kysymys jäi auki.

______________________________________________________

KuvaKuvaKuvaKuva

______________________________________________________

Tämän jälkeen etsin trioni taas käsiini, ja menimme lava-aukiolle. Juontaja haastatteli faneja (tällaista väliohjelmaa ennen kuin olisi näyttelijöiden jäähyväisten aika illemmalla) ja antoi sitten joillekin fanitavaraa lahjaksi, mikäli he vastasivat oikein kysymykseen. No, trioni äiti sitten huuteli juontajaa tulemaa mun luo, koska olin Suomesta. Ite en ois alkanu huutelemaa kotimaatani, mut olin tyytyväinen, että äiti huuteli mun puolesta :-D Tää sit tuli mun luo ja kyseli suosikit, kotimaat yms. Ja sit se kysy jonkun autoaiheisen kysymyksen (ei niin mtn hajua vastauksesta), mut antoi mulle siitä huolimatta semmosen termarikahvimukin, mitä yleensä Starbucksis käytetää, Salem Universityn logolla. Sit se taas jonkun ajan päästä kulki uudestaa ohi ja sano vaa mikkiin, että "Don't worry miss Finland, I haven't forgotten you" ja sit seuraaval kerralla kun se meni ohi, niin sain T-paidan, jossa on Brady pubin logo :-D Ja oli vielä oikeaa kokoakin, ei paha.

______________________________________________________

Kuva Juontaja.

______________________________________________________

Menimme sitten trion kanssa Hard Rock Coffeen terasille punaisen maton alkupään viereen istumaan ja odottelemaan kyselytuntia sekä tähtien jäähyväisiä. Oli jo ilta-aurinko, niin hieman haastavaa kuvata. Kuvasatoa:

______________________________________________________


KuvaKuvaKuva
KuvaKuvaKuva
KuvaKuvaKuva
KuvaKuvaKuva
Kuva KuvaKuva



Kuva
KuvaKuva
KuvaKuvaKuva

______________________________________________________

Kyselytunti meni hieman ohi, koska kaiuttimet oli aika huonot ainakin tällaiselle non-native speakerille. Ja ensimmäistä kertaa päivän aikana kun sain istua, niin en sitten jaksanut mennä lähemmäs lavaa vaan katselin kauempaa. Kysymysten jälkeen näytettiin sneak peak promo tulevista tapahtumista ja tämän jälkeen näyttelijät hyvästelivät yleisön ja lähtivät valumaan pois. Otin vain videoita, en kuvia tuossa vaiheessa. Trion äiti sitten vinkasi mulle, että mennään Hard Rockin takaovelle, koska näyttelijät poistuvat aina sitä kautta. Sinne siis passiin heti turvamiesaidan viereen :-D

Ja tää äiti hoiti kaiken työn, se huuteli näyttelijöille ja pyys ne sinne mun luo ja kerto aina, että oon Suomesta asti. Reaktiot oli aika yhteneviä; "No way?!" "Really? Are you serious?" "Are you shitting me?" :-DD Ja nimmarit sain henkilökohtaisesti illan aikana (tähdet lähti vähän portaittain) näiltä henkilöiltä:

Missy Reeves / Jennifer
Matthew Ashford / Jack
Eric Martsolf / Brady
Patrick Muldoon / Austin
Christie Clark / Carrielta
Lauren Bowles / Ciara
Wally Kurtis / Justin
Renee Jones / Lexie
Sarah Brown / Madison
Molly Burnett / Melanie

Ja päivän aikana tietenkin henkilökohtaisesti;
Deidre Hall / Marlena
Drake Hogestyn / John
Chandler Massey / Will
Camila Banus / Gabi
Josh Taylor / Roman
Galen Gering / Rafe
Susan Seaforth Hayes / Julie
Bill Hayes / Doug

Lisäksi järjestäjät tuli jakamaan valmiita nimmareita (luulisin, että henk.koht. kirjoitettuja eikä painettuja, koska näin tähtien kirjoittavan kyseisiä lappuja pitkin päivää + kaikki näyttävät kyllä käsinkirjoitetuilta) jolloin sain vielä seuraavat:
Suzanne Rogers / Maggie
Bren Foster / Quinnin
John Aniston / Victor
Deidre Hall / Marlena (uudestaan)
Camila Banus / Gabi (uudestaan)
Patrick Muldoon / Austin (uudestaan)
Susan Seaforth Hayes / Julie (uudestaan)
Matthew Ashford / Jack (uudestaan)
Missy Reeves / Jennifer (uudestaan)

Eikä siinä vielä kaikki, tähdet olivat hyvin otettuja, koska tulin Suomesta, joten sain erityiskohtelua heiltä ja kuvat seuraavien henkilöiden kanssa:
Deidre Hall & Drake Hogestyn (J&M) (päivällä)
Renee Jones / Lexie
Missy Reeves / Jennifer
Lauren Bowles / Ciara
Sarah Brown / Madison
Chandler Massey / Will

______________________________________________________


Kuva Mie ja Renee. Hän oli TODELLA mukava, ehkä kaikkein mukavin tapaamistani tähdistä. Hän otti fanit huomioon ja tervehti heitä ja otti kuvia, jakoi nimmareita yms. Ja halusi ehdottomasti, että kuva otetaan :-D Ja antoi lähtiessään pyytämättä halin.

Kuva Mie ja Missy. Myös erittäin mukava, suostui heti kuvaan kun pyysi ja myös kunnioitti faneja. Hän oli todella pikkuruinen livenä, joskin tässä hän vielä nojaa sivulta päin, mikä vääristää vähän hänen pienuuttaan.

Kuva Mietin ensin, että viitsinkö kiusata lasta, kun toisella rankka päivä takana, mutta Lauren oli aivan innoissaan faneista. Heti kun astui ovista ulos, niin hän juoksi takaisin äitinsä luo ja käski antamaan kynän ja oli todella ammattilaisen oloinen jo. Jutteli ihmisten kanssa ja otti kuvia ja antoi nimmareita. Multakin se kyseli, ketkä on mun suosikkihahmot jne. Todella suloinen ja rohkea tyttö.

Kuva Mie ja Sarah.. :-DD Kuulemma päivän ainoa suukko häneltä. Sarah oli todella otettu, kun olin tullut Suomesta ja kertoili, että hänellä on sukua Suomessa (wow). Olin niin hölmistyny, etten tajunnut kysyä, missä päin täällä, vaikka Sarah viipyikin jonkin aikaa meidän luona.

Kuva Mie ja Chandler :-) Aah hän on hyvän näköinen (ja enemmän mun ikäluokkaa tost näyttelijäkaartista). Hyvin mukava ja leppoisa tyyppi.

Lisäksi Christie Clark oli aivan otettu siitä, että tulin Suomesta. Hän yritti jopa huitoa Patrickia takaisin päin, mutta hän ei kuullut enää Christietä. Christie sitten vain totesi, että "wow.. well, thank you!". Olisin varmaan hänenkin kanssaan voinut ottaa kuvan, jos olisin pyytänyt, mutta jotenkin olin jo niin väsynyt, etten ees tullut ajatelleeksi koko asiaa.

Niin ja D&D:n lähtiessä trion äiti vielä huikkasi Deidrelle kiitokset, kun otti kuvan mun kanssa ja se vaa huus takas, että "absolutely, absolutely!".

Miellyttävimmät tapaamiset olivat siis Reneen, Sarahin, Missyn ja Christien kanssa. Ja D&D:n myös, joskin aika oli niin kortilla, ettei ehtinyt pahemmin kommunikoimaan. Ja saan olla kiitollinen näistä illan kuvistakin, sillä siinähän turvamiehet vasta puskivat tähtiä eteen päin. Kylmä fiilis jäi Matthewsta (hän ei oikein tuntunut nauttivan huomiosta tapahtumassa) sekä James Scottista (sama juttu kuin Mattin kanssa).

Kaikin puolin oli todella onnistunut päivä ja kaunis sää, ja minulla oli PALJON onnea, koska satuin tutustumaan oikeisiin ihmisiin (trio myös heitti miut illalla metroasemalle). Olen iloinen, että lähdin matkaan yksin, koska muuten en tod.näk. olisi tutustunut näihin ihmisiin ja tullut tunnetuksi suomalaisena ja saanut kaikkea erityiskohtelua. Anteeksi tarinan pituus, pitää nyt ees teille hehkuttaa, kun lähipiiri ei kuitenkaan ole aivan samalla aaltopituudella tän sarjan suhteen. Kysymykset / kommentit oikein tervetulleita! :-)

Ja Mosse, olen edelleen erittäin kiitollinen, kun olet jaksanut lähetellä mulle videoclippejä sekä siitä, että ylläpidät tätä sivustoa. Voisin mahdollisesti ainakin Mattin (ei siitä henk.koht. saadusta) nimmarista luopua, jos sulla ei sellaista vielä ole. Missyn kakkosnimmarista en ikävä kyllä ole valmis luopumaa, koska sen henk.koht. se kirjoitti yliviivaustussil nii se on vähän mitä on. Lisäksi voisin antaa Camilan ja Susanin nimmarit. Alkuperäinen suunnitelma oli, että olisin pyytänyt sinulle aina nimmarit myöskin, mutta ajanpuutteen vuoksi tähdet eivät saaneet antaa kuin yhden nimmarin / henkilö ja turvamiehet oli taas niskassa, jos joku yritti luistaa säännöstä. :/
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Day of Days 2011 (raportti + kuvia)

ViestiKirjoittaja DHfan » 16 Marras 2011, 00:12

ja populaa oli tapahtumaa varten arviolta tullut 3000-5000 ihmistä. + random tallaajat CityWalkilla.
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Day of Days 2011 (raportti + kuvia)

ViestiKirjoittaja DHfan » 16 Marras 2011, 00:55

Kuva
Meinasi unohtua, tältä näytti päivän saalis :P
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Day of Days 2011 (raportti + kuvia)

ViestiKirjoittaja Ejfan » 16 Marras 2011, 10:55

Sulla näyttää olleen hauskaa siellä :D Sanoitko Deidrelle kenties, että sinä olet se joka teki sen videon jonka Deidre jakoi Twitterissä?
Ja mitä tuohon Jamesiin tulee niin olen huomannut ettei se viihdy keskipiisteenä tai pidä hirveästi huomiosta, on enemmänkin rauhaa ja hiljaisuutta rakastava ihminen :D Oliko Galen yhtä ylpeän oloinen, kun se on sarjassa? Sen näkeminen on ainut asia joka ei käy yhtään kateeksi. Et saanut Jamesin nimmaria... :D
Harmittaako ettei Alison ollut siellä? Mun on kyllä ihan pakko joskus päästä tuonne...mun tuurilla silloin siellä ei oo yhtään suosikkia :(
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Day of Days 2011 (raportti + kuvia)

ViestiKirjoittaja DHfan » 16 Marras 2011, 18:52

Haha en todellakaan sanonu :D En ite pidä siitä enää yhtää, sillo ku tein sen nii se tuntu viel fiksult idealt. Muutenki oon vähän Jamesin kaltanen, tykkään rauhasta ja olla vähän sivummalla. :P
Galen ei ollu mitenkää ylpeänä tai mtn, ihan yhtä ystävällinen kuin kaikki muutkin täs hitaas pöydäs ja oli aina menos valokuvii fanien kaa yms. Ja joo en saanu Jamesin nimmarii. Oisin kyl yrittäny mut se kaahas sellast tahtii tapahtumast pois etten ehtiny viel ees sinne takaovelle ku se oli jo lähteny. Ja Alin puuttuminen ei oikeestaa harmita, en oo pahemmin Sami-ihmisiä (tykkään kyl kattoa musavideoit, mut äänien kanssa ei kiitos) et enemmän jäi kyl harmittaa Kristianin ja Arin poissaolo, vaik KA:n poissaoloon olin kyl jo varautunu.

Ja muutamil keskustelupalstoil ihmeteltii ku tuo pöytäjako oli vähä random näyttelijöiden kesken, mut itse asias ne nimmarilaput oli siis aakkosittain arkistoitu sillee et nimi oli ulokkeessa lapun ylhäällä ja aina ku kaivo sen tietyn pöydän henkilöiden laput ja laitto ne päällekäin, niin pysty heti näkee, mikä lappu oli sen tietyn näyttelijän. Eli tollaista ajansäästämistä sen kautta. Ja toki ne pöydät oli varmaa muutenkin hieman oudot, kun näitä isoja nimiä jäi pois just h-hetkellä.
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Day of Days 2011 (raportti + kuvia)

ViestiKirjoittaja DHfan » 16 Marras 2011, 18:57

Niin joo ja suosittelen kyl lämpimästi sinne menemistä, jos yhtään kiinnostaa ja budjetti sallii. (Ite buukkasin hotellin ja liput samaa aikaa vain vajaat pari viikkoa ennen tapahtumaa ja oli suht edullinen matka, et lennot ja hotelli 8 yötä oli joku 1250€ about). Jos viel itte kehtaat mainostaa, et tuut Suomesta asti, niin kaikki kyl kohtelee sua todella hyvin siel ja näyttelijät tykkää myös :))
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Day of Days 2011 (raportti + kuvia)

ViestiKirjoittaja Ejfan » 16 Marras 2011, 20:26

DHfan kirjoitti:Niin joo ja suosittelen kyl lämpimästi sinne menemistä, jos yhtään kiinnostaa ja budjetti sallii. (Ite buukkasin hotellin ja liput samaa aikaa vain vajaat pari viikkoa ennen tapahtumaa ja oli suht edullinen matka, et lennot ja hotelli 8 yötä oli joku 1250€ about). Jos viel itte kehtaat mainostaa, et tuut Suomesta asti, niin kaikki kyl kohtelee sua todella hyvin siel ja näyttelijät tykkää myös :))

Vähän oli halpa matka :) Mä kyllä kehtaan mainostaa jos sillä saa erikoiskohtelua :D Eniten haluaisin Jamesin nimmarin. Täytyy yrittää saada siltä nimmari käyttäen hyväksi mun sukujuuria Englannista...Siellä varmaan on kumminkin niitä aika paljon... :( Niin mä kyllä tykkään olla keskipisteenä, välillä ;)
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Day of Days 2011 (raportti + kuvia)

ViestiKirjoittaja Mosse » 17 Marras 2011, 01:22

Näyttää mahtavalta reissulta :). Iso kiitos raportista ja kuvista :).

Oon muissakin kuvissa katsonut, että Eric Martsolf näyttää ihan oranssilta. Ehkä se johtuu noista ylivalkoisista hampaista. Näyttikö Josh Taylor yhtä muoviselta livenä?

Nuo yhteiskuvat ovat todella söpöjä. Pusukuva varsinkin. Harmi, ettei Ari päässyt paikalle. Hänkin vaikuttaa haasttatelujen perusteella mukavalta ja rennolta.

Näkyikö siellä erityisen suurta kannatusta jollekin parille tai hahmolle? Jonojen perusteella suosituimmat olivat kai Deidre, Drake, Matt ja Missy.

Miltä näyttelijät näyttivät ihan livenä? Oliko joku paljonkin erinäköinen kuin ruudussa?

Ja kiitoksia kovasti anteliaisuudesta :). Olen yhteyksissä.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Day of Days 2011 (raportti + kuvia)

ViestiKirjoittaja DHfan » 17 Marras 2011, 23:11

Mosse kirjoitti:Näyttikö Josh Taylor yhtä muoviselta livenä? -- Näkyikö siellä erityisen suurta kannatusta jollekin parille tai hahmolle? Jonojen perusteella suosituimmat olivat kai Deidre, Drake, Matt ja Missy. Miltä näyttelijät näyttivät ihan livenä? Oliko joku paljonkin erinäköinen kuin ruudussa?


Joo no Josh oli ihan yhtä järkyttävän näköinen luonnossa kuin ruudullakin :D Ja kaikist huvittavinta oli, et se kuvitteli olevansa joku suurikin tähti siel (hirveen innostunu sisääntulo, anto ihmisille läpsyjä yms) ja kaikki keiden kaa puhuin hänestä, dissas Joshin näyttelijäntaitoja. En usko et kukaan tuli hänen takiaan paikalle. Joo ne oli kyl varmaan suosituimmat jonot, mut vissiin aika täysiä ne kaikki jonot oli loppujen lopuks. Mut D&D:n ja M&M:n jonot tosiaa täytty jo hyvän aikaa ennen kuin itse tähdetkää ehti saapua paikalle. Eikä oikein ketää yhtä suurta nimeä noussu esiin, et esittelyissäkin aika yhtälailla kansa hurras kaikille.

Ja mun mielestä oli yllättävää, että noi tähdet on oikeasti kauniimpia luonnossa kuin tv:ssä (poikkeus Josh, joka on aina yhtä kamala). Ja joo, vaikka olenkin puolueellinen, niin sanon ihan objektiivisesti, että Deidre oli kyllä paljon kauniimpi livenä kuin ruudussa. Joku oli mulle aikaisemminkin sanonut tuota, mutta en ite silloin uskonu. Ehkä hänellä on joku tietty "acting face" tai jtn, mut luonnos näytti paljon paremmalta naama kauneusleikkauksineen päivineen (ja uskokaa tai älkää, myös sil on ryppyjä). Ja yleisestikin livenä monet näytti kauniilta ja luonnollisilta, eli ryppyjä löytyy kuten iän puolesta kuuluisikin ja suureksi ilokseni havaitsin, ettei aivan kaikilla ollut vitivalkoisia hampaita (valkaistuja kyllä, mutta ei liiaksi asti siis). Sarah Brown oli myös paljon kauniimpi livenä kuin ruudussa. Stailauskin ehkä edesauttoi asiaa, itse en ainakaan ole pätkän vertaa pitänyt Madisonin tyylistä.
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Day of Days 2011 (raportti + kuvia)

ViestiKirjoittaja Ejfan » 17 Marras 2011, 23:27

Niin mun piti kysyä vielä, että näyttikö Renee Jones yhtä nuorelle kuin Tv:ssä? Ja onko sen naamalle tehty jotain?
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Day of Days 2011 (raportti + kuvia)

ViestiKirjoittaja DHfan » 18 Marras 2011, 02:09

Mun mielestä näytti ihan luonnolliselta, rypyt, silmäpussit jne. En usko, et sille on mtn tehty. Mut sarjas kaikki kyl näyttää paljon siloposkisemmilta. Ehkä se sit johtuu valaistuksesta?
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Day of Days 2011 (raportti + kuvia)

ViestiKirjoittaja dharma » 18 Marras 2011, 15:53

Wautsi! Aika hienoa että pääsit tapaamaan sarjan näyttelijöitä! :) On varmasti sellainen kokemus, jonka muistat lopun ikääsi :)
Kuva
Banner and avatar by me
Avatar
dharma
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 69
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Day of Days 2011 (raportti + kuvia)

ViestiKirjoittaja DHfan » 19 Marras 2011, 16:25

dharma kirjoitti:Wautsi! Aika hienoa että pääsit tapaamaan sarjan näyttelijöitä! :) On varmasti sellainen kokemus, jonka muistat lopun ikääsi :)

Joo no näil fiiliksil ja muistoil jaksaa kyl pitkälle :) Aika lailla once in a lifetime chance, joskin ei sitä tiedä, vaik uudestaankin eksyis viel tollasii fanitapahtumii, kun nyt ois yhteyksiä vähä joka suuntaa Jenkkeihin niin pystyis selviämään ilman hotellimaksujakin :D
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Day of Days 2011 (raportti + kuvia)

ViestiKirjoittaja Sam » 16 Helmi 2013, 23:20

En ole yhtään kateellinen yhteiskuvasta Chandlerin kanssa... :silmänisku
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Day of Days 2011 (raportti + kuvia)

ViestiKirjoittaja Cherry » 25 Helmi 2013, 22:27

Upeita kuvia! Tätä oli hauska lukea. :)
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Seuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron