Spoilereita/Huhuja

Keskustele tulevista juonenkäänteistä

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja DHfan » 19 Tammi 2011, 02:23

Mosse kirjoitti: No toivottavasti näillä rahoilla saadaan joku vanha suosikki takaisin. Ottaisin mielelläni Jackin.


Aattelin itse asiassa aivan samaa.. Aika yllättävää, että noinkin moni taas jättää sarjan (joskaan en kyllä valita, koska hahmot eivät kuulu suosikkeihini).. Toivottavast tulis tilalle (pari) veteraani(a) eikä mitään tuntemattomuuksia, ykköstoive ois kyl J&M, mut Jack ois kans ihana saada kaupunkiin Jenin seuraks :)
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Mosse » 19 Tammi 2011, 14:31

DHfan kirjoitti:Aattelin itse asiassa aivan samaa.. Aika yllättävää, että noinkin moni taas jättää sarjan (joskaan en kyllä valita, koska hahmot eivät kuulu suosikkeihini).. Toivottavast tulis tilalle (pari) veteraani(a) eikä mitään tuntemattomuuksia, ykköstoive ois kyl J&M, mut Jack ois kans ihana saada kaupunkiin Jenin seuraks :)


Vähän kyllä huolestuttaa, mitä Higley tekisi Jackille ja Jenille.

Ejfan kirjoitti:Totta. Melkein olisi sitten parempi, että Daniel olisi sittenkin Parkerin isä. Voi tietysti olla, että Philip on Salemissa, mutta sitä ei näytetä.
Mikä on ihan p'rseestä. Tää on niin epäreilua, että hyvä näyttelijä saa potkut ja ö luokan näyttelijä(Galen) saa jäädä ja sen kädestä syödään.


KC:n lemmikeillä ei ole mitään hätää. Huolestuttaa vähän, ettei Jameskaan uusi sopimustaan.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Mosse » 19 Tammi 2011, 15:15

Spoilereita
- Jane päättää hankkitua eroon Bosta juteltuaan Stefanon kanssa.
- Hope kuulustelee Nathania.
- Gus ja Vivian pelastetaan.
- Philip hermostuttaa Chloen.
- Rafe ja Johnny viettävät aikaa yhdessä.
- Sami raivostuu EJ:lle ja Nicolelle.
- Melanie saa lahjan.
- Salaperäinen suunnittelee matkustavansa Salemiin.
- Sami kysyy Justinilta neuvoa lakiasioissa.
- Chad yrittää saada työtä.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Ejfan » 19 Tammi 2011, 15:55

Mosse kirjoitti:
DHfan kirjoitti:Aattelin itse asiassa aivan samaa.. Aika yllättävää, että noinkin moni taas jättää sarjan (joskaan en kyllä valita, koska hahmot eivät kuulu suosikkeihini).. Toivottavast tulis tilalle (pari) veteraani(a) eikä mitään tuntemattomuuksia, ykköstoive ois kyl J&M, mut Jack ois kans ihana saada kaupunkiin Jenin seuraks :)


Vähän kyllä huolestuttaa, mitä Higley tekisi Jackille ja Jenille.

Ejfan kirjoitti:Totta. Melkein olisi sitten parempi, että Daniel olisi sittenkin Parkerin isä. Voi tietysti olla, että Philip on Salemissa, mutta sitä ei näytetä.
Mikä on ihan p'rseestä. Tää on niin epäreilua, että hyvä näyttelijä saa potkut ja ö luokan näyttelijä(Galen) saa jäädä ja sen kädestä syödään.


KC:n lemmikeillä ei ole mitään hätää. Huolestuttaa vähän, ettei Jameskaan uusi sopimustaan.

Ehkä onkin parempi, ettei Jack tule takaisin, kun käsikirjoitus on mitä on. Jos homma jatkuu tuollaisella tavalla niin toivonkin, ettei James uusi sopimustaan vaan löytää itselleen paremman työn. James on myös itse arvostellut välillä käsikirjoitusta, mutta ei ole ainakaan vielä suututtanut KC:tä.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Kripe » 19 Tammi 2011, 23:39

Joo mun puolesta Corday vois todellakin luopuu pestistään, joku _osaava_ sinne tilalle. Noi juonikuviot muuttuu kokoajan mitä hämärimmiksi ja tylsiksi, jotka kestävät ikuisuuden ja lopputulos on aina silkkaa **skaa. Ja tosiaan alkais mustakin vaikuttaa siltä, että James voisi päästää upean ammattitaitonsa valloilleen jonkun muun sarjan palveluksessa tai joissain muissa töissä. Ei Päikkärit ole todellakaan Jamesin arvoinen, ja ihan rehellisesti sanottuna; Päikkärit ei olisi luultavasti kovinkaan erikoinen ilman Jamesia.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja DHfan » 20 Tammi 2011, 02:39

Samaa mieltä Kripen kans.. En oo koskaa varsinaisesti ollu EJ-fani johtuen tästä viimiset 4-5 vuotta jatkuneesta kolmio-, milloin neliödraamasta, mut James on kyl hyvä näyttelijä ja sen taidot menee ihan hukkaa Päikkäreis. Ja on oikeesti jännää kuinka Päikkärit ei anna potkuja Higleylle, vaikka kukaan ei oo sanonu siitä mitään positiivista (Cordayta lukuunottamatta).. Lisäks se on kuitenkin ollu yllättävän pitkään johdos ottaen huomioon et yleensä saippuoiden pääkirjottajat vaihtuu kohtalaisen tiuhaan tahtiin.

Ei netis ois mtn adressia menossa sen erottamiseks 8) ?
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Mosse » 20 Tammi 2011, 17:51

Spoilereita
- Jennifer varastaa Benin avaimen ja murtautuu sitten vankilaan ottamaan kuvia tiedostoista. Hän pyytää Carlya avukseen. He piiloutuvat, kun Jane ja Lee ilmestyvät paikalle. Jane ja Lee keskustelevat Bon tappamisesta. Carly ja Jen lähtevät erikseen varoittamaan kaikkia, mutta Jen jää kiinni.
- EJ jakaa Johnnyn ja Sydneyn huoltajuuden Samin kanssa. Kun Sami ja Rafe menevät allekirjoittamaan papereita, Sami saa kuulla, että Nicolesta tulee Johnnyn ja Sydneyn huoltajuuden, jos EJ:lle tapahtuu jotain. Sami raivostuu ja lähtee.

Rafe yrittää rauhoitella häntä kotona. Sami lähtee kotoa Rafe perässään. Sami ajaa autolla hänen edessään, kun tielle ilmestyy peura. Rafe joutuu onnettomuuteen. Sami tuntee syyllisyyttä. Ben sanoo sairaalassa Rafen toipuvan, mutta saattavan kärsiä aivovammasta.

Helmikuussa
Bo/Hope/Carly
Bo tajuaa tehneensä virheen ja eroaa Carlysta. Bo ja Hope palaavat yhteen, vaikka siinä kestää jonkin aikaa. Hope ei halua olla enää poliisi, mutta kaipaa silti jännitystä elämäänsä.

EJ/Sami/Rafe/Stefano
EJ ja Stefano kidnappaavat Rafen ja korvaavat hänet kaksoisolennolla. Kaksoisolennon tarkoitus on kääntää Sami ja lapset häntä vastaan. Hän vain ei ole täysin valmis. Rafea pidetään DiMeroiden kellarissa. Sami alkaa tajuta, ettei mies ole Rafe maattuaan tämän kanssa. Tämä juonikuvio kestää kevääseen asti.

Nicole/EJ/Taylor
Taylor haluaa lähentyä Nicolen kanssa. EJ:n ja Taylorin tapaaminen on kuin salama iskisi. EJ ei tunne Tayloria ennen, kun näkee tämän häissään. Hän tajuaa, että hänelle on tunteita Tayloria kohtaan. Juonikuvion tarkoitus on näyttää ensimmäisen kerran EJ:lle, että sydän voi murtua. Nicole ei tiedä, mitä tapahtuu, mutta hän rakastaa Bradya.

Chloe/Philip/Melanie/Nathan/Stephanie/Kate
Näiden ihmisten elämässä tapahtuu suuria muutoksia. Chloe kärsii synnytyksenjälkeisestä masennuksesta, joka on pahempi kuin kukaan tietää. Vauva tuntuu taakalta hänelle ja hän yrittää itsemurhaa. Kate käyttää hyväksi Chloen masennusta. Melanie menettää jotain tärkeää.

Daniel/Jennifer
Daniel pelastaa Jenniferin hengen. He lähentyvät ja kummankin avioliitto on hajoamassa.

Maggie/Victor/Brady/Vivian
Brady ottaa Titanin haltuunsa ilman Victoria.

Will/Gabi/Chad/Abby
Abby palaa kaupunkiin ja tapaa Chadin. Kummankin parin rakkaus kasvaa.



Nämä ovat kyllä huonoimmat spoilerit pitkään aikaa. Kahdesta Rafesta joudutaan kärsimään kevääseen asti. Ja Sami tai Nicole ei muka ikinä ole särkenyt EJ:n sydäntä. EJ ja Taylor vain heitetään yhteen ja toivotaan parasta. Ennen jaksettiin testata ensin näyttelijöiden välinen kemia ja katsoa sitten, mitä katsojat parista pitivät.

Jack ja Jennifer ovat taas eroamassa ties kuinka monennen kerran. En todellakaan halua Danielin ja Jenin menevän yhteen. Ja samoin Chad ja Abby vain heitetään yhteen. En ihmettele, että näyttelijät haluavat ulos tästä sotkusta.


Kripe kirjoitti:Joo mun puolesta Corday vois todellakin luopuu pestistään, joku _osaava_ sinne tilalle. Noi juonikuviot muuttuu kokoajan mitä hämärimmiksi ja tylsiksi, jotka kestävät ikuisuuden ja lopputulos on aina silkkaa **skaa. Ja tosiaan alkais mustakin vaikuttaa siltä, että James voisi päästää upean ammattitaitonsa valloilleen jonkun muun sarjan palveluksessa tai joissain muissa töissä. Ei Päikkärit ole todellakaan Jamesin arvoinen, ja ihan rehellisesti sanottuna; Päikkärit ei olisi luultavasti kovinkaan erikoinen ilman Jamesia.


Cordaysta tuskin päästään eroon, koska hän haluaa jatkaa perheensä perinnettä. En silti halua, että James lähtii. Muissakin saippuoissa on ajoittain näitä samoja ongelmia ja parhaaseen katseluaikaan voi olla vaikea päästä. Hän on parissa haastattelussa kertonut aikovansa lopettaa näyttelimisen jossain vaiheessa ja muuttaa Uuteen Seelantiin.

DHfan kirjoitti:Samaa mieltä Kripen kans.. En oo koskaa varsinaisesti ollu EJ-fani johtuen tästä viimiset 4-5 vuotta jatkuneesta kolmio-, milloin neliödraamasta, mut James on kyl hyvä näyttelijä ja sen taidot menee ihan hukkaa Päikkäreis. Ja on oikeesti jännää kuinka Päikkärit ei anna potkuja Higleylle, vaikka kukaan ei oo sanonu siitä mitään positiivista (Cordayta lukuunottamatta).. Lisäks se on kuitenkin ollu yllättävän pitkään johdos ottaen huomioon et yleensä saippuoiden pääkirjottajat vaihtuu kohtalaisen tiuhaan tahtiin.

Ei netis ois mtn adressia menossa sen erottamiseks 8) ?


Ehkä hänkin käy golfaamassa Kenin kanssa? Miten hän edes alunperin sai työn, koska hän sai fanien takia potkut edellisestä työstään. Toivottavasti niin käy nytkin. Onhan siellä se toinenkin pääkäsikirjoittaja, joka taitaa olla vastuussa niistä vähänkään hyvistä juonenkäänteistä.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Ejfan » 20 Tammi 2011, 18:10

Suhtaudun juuri siksi tähän EJ/Taylor kemiaan varauksella, koska juuri Corday väittää, että heidän välillään roihuaa.
Täytyy itse katsoa, mutta epäilen suuresti tuota lausuntoa, kun mietitään Safenkin mahtavuutta.
EJ:n sydän on ollut murtunut jo useamman vuoden, erityiseksi Samin takia, mutta myös Nicolenkin vuoksi. Ihan huvikseenhan EJ melkein teki itsemurhan.
Sami nähdään taas sängyssä Rafen kanssa....eikö sitä ole jo nähty tarpeeksi ja sitten vielä Jennifer/Daniel mitä h'ttoa.
Pitääkö Jack ja Jenniferkin erottaa, jotta saadaa aikaan joku p:llä alkava juonikuvio.
Nämä tapahtumat ovat juuri sellaisia, että tähän paikkaan sopisi sellainen juoni, että kaikki olikin yhtä pahaa unta.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Ejfan » 25 Tammi 2011, 13:57

Promo helmikuun tapahtumista.

http://www.ivillage.com/take-exclusive- ... 1-a-316678

Taylor näyttää todella kauniilta, Samin ja Nicolen sekotukselta :D
Näyttää siltä, että EJ ja Taylor rakastuvat toisiinsa ensi silmäyksellä.
Ja luulen, että alan fanittamaan tätä paria :D
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Mosse » 25 Tammi 2011, 17:17

Ejfan kirjoitti:Promo helmikuun tapahtumista.

http://www.ivillage.com/take-exclusive- ... 1-a-316678

Taylor näyttää todella kauniilta, Samin ja Nicolen sekotukselta :D
Näyttää siltä, että EJ ja Taylor rakastuvat toisiinsa ensi silmäyksellä.
Ja luulen, että alan fanittamaan tätä paria :D


Onko Danin pakko kopeloida kaikkia naispotilaitaan? Ja Galen näytti taas mahtavat näyttelytaitonsa.

Kuvat Taylorista, Abbysta ja Dariosta.
Kuva Kuva Kuva
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Ejfan » 25 Tammi 2011, 17:59

Mosse kirjoitti: Galen näytti taas mahtavat näyttelytaitonsa.

Mun puolesta Stefano ja EJ saisivat heittää Rafen vankilan avaimen kaivoon ja sen jälkeen hankkiutua eroon feikki Rafesta.
Toivottavasti tämä ei nyt pilaa Taylorin ja EJ:n suhdetta. En halua nähdä EJ:tä enää sydän murtuneena.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Kripe » 25 Tammi 2011, 21:59

Ejfan kirjoitti:Promo helmikuun tapahtumista.

http://www.ivillage.com/take-exclusive- ... 1-a-316678


SIIS HYI. Arvasin alusta lähtien että kun Corday on asialla parituksissa, ei siitä seuraa mitään "roihuavaa". :D Siis tulee taas kyllä niin jäätävän huono pari EJ:stä ja Taylorista että ei hyvää päivää. Nythän Daysissa ei ole sitten mulle enää mitään ainakaan kevääseen saakka. Mukavaa. :nouvei:
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Ejfan » 25 Tammi 2011, 22:22

Kripe kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:Promo helmikuun tapahtumista.

http://www.ivillage.com/take-exclusive- ... 1-a-316678


SIIS HYI. Arvasin alusta lähtien että kun Corday on asialla parituksissa, ei siitä seuraa mitään "roihuavaa". :D Siis tulee taas kyllä niin jäätävän huono pari EJ:stä ja Taylorista että ei hyvää päivää. Nythän Daysissa ei ole sitten mulle enää mitään ainakaan kevääseen saakka. Mukavaa. :nouvei:

Minusta se näytti ihan hyvältä. En tietenkään odota, että EJaylorin kemia on parempaa kuin EJamin sillä se on mahdotonta, mutta koska en usko, että EJamista tulee enää paria ainakaan hyvin pitkään aikaan, niin haluan nähdä EJ:n naisen kanssa joka haluaa olla EJ:n kanssa ja rakastaa EJ:tä yhtä paljon kuin EJ häntä. Sami ei halua olla EJ:n kanssa eikä halua rakastaa tätä ja muutenkin Sami on niin ärsyttävä tällä hetkellä, että EI. Ja Sami ampui EJ:tä päähän eikä ole edes pahoillaan vaan haukkuu EJ:tä minkä kerkiää. EJ ansaitsee paljon parempaa kuin sen itsekeskeisen miesten nielijän. EJ tulee aina rakastamaan Samia, koska Sami on osa EJ:tä, mutta joskus kun ei saa jotain ihmistä vaikka rakastaisi tätä miten paljon niin pitää päästää irti ja mennä eteenpäin ja irti päästäminen ei todellakaan tarkoita sitä, että lopettaa rakastamasta, sillä minä ainakin uskon ettei tosi rakkas kuole koskaan.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Kripe » 25 Tammi 2011, 23:51

Ejfan kirjoitti:
Kripe kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:Promo helmikuun tapahtumista.

http://www.ivillage.com/take-exclusive- ... 1-a-316678


SIIS HYI. Arvasin alusta lähtien että kun Corday on asialla parituksissa, ei siitä seuraa mitään "roihuavaa". :D Siis tulee taas kyllä niin jäätävän huono pari EJ:stä ja Taylorista että ei hyvää päivää. Nythän Daysissa ei ole sitten mulle enää mitään ainakaan kevääseen saakka. Mukavaa. :nouvei:

Minusta se näytti ihan hyvältä. En tietenkään odota, että EJaylorin kemia on parempaa kuin EJamin sillä se on mahdotonta, mutta koska en usko, että EJamista tulee enää paria ainakaan hyvin pitkään aikaan, niin haluan nähdä EJ:n naisen kanssa joka haluaa olla EJ:n kanssa ja rakastaa EJ:tä yhtä paljon kuin EJ häntä. Sami ei halua olla EJ:n kanssa eikä halua rakastaa tätä ja muutenkin Sami on niin ärsyttävä tällä hetkellä, että EI. Ja Sami ampui EJ:tä päähän eikä ole edes pahoillaan vaan haukkuu EJ:tä minkä kerkiää. EJ ansaitsee paljon parempaa kuin sen itsekeskeisen miesten nielijän. EJ tulee aina rakastamaan Samia, koska Sami on osa EJ:tä, mutta joskus kun ei saa jotain ihmistä vaikka rakastaisi tätä miten paljon niin pitää päästää irti ja mennä eteenpäin ja irti päästäminen ei todellakaan tarkoita sitä, että lopettaa rakastamasta, sillä minä ainakin uskon ettei tosi rakkas kuole koskaan.


Ihan näin alkuun, en todellakaan tarkoittanut kommenttiani henkilökohtaisesti juuri sinulle, joten olen pahoillani jos sait sellaisen käsityksen, tarkoitukseni ei ollut loukata. :(

Yksinkertaisesti mä en vain saanut mitään kiksejä tuosta klipistä, eikä suoraan sanottuna Taylor vaikuta mun mieleen olevalta tyypiltä (luonnekuvauksen perusteella). Tällä hetkellä jopa EJole tuntuu paremmalta vaihtoehdolta kuin EJaylor.
Olen ehdottomasti samaa mieltä siinä, että kyllä, haluan nähdä jonkun naisen EJ:n rinnalla, ja vieläpä sellaisen, joka tosiaan rakastaa EJ:tä, eikä pelleile. Totta on sekin, ettei EJamista saa paria tekemälläkään ainakaan vuoteen, tai näin mä kuvittelisin, sillä EJ:hän on ottanut Rafen vangiks, enkä usko että Sami tulee pitämään siitä, kun se sitten joskus kuulee siitä. Mutta silti, olen ehdottomasti EJami all the way-linjoilla hamaan loppuun asti, tapahtui mitä tapahtui. :D En tosin kyllä halua niin, että Sami on jotenkin "pakosta" EJ:n kanssa, haluan että se tulee sitten luonnostaan ja Sami ehkä joskus toivottavasti katuu ja alkaa rakastamaan EJ:tä ehdoitta.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Ejfan » 26 Tammi 2011, 00:06

Kripe kirjoitti:
Ihan näin alkuun, en todellakaan tarkoittanut kommenttiani henkilökohtaisesti juuri sinulle, joten olen pahoillani jos sait sellaisen käsityksen, tarkoitukseni ei ollut loukata. :(
Yksinkertaisesti mä en vain saanut mitään kiksejä tuosta klipistä, eikä suoraan sanottuna Taylor vaikuta mun mieleen olevalta tyypiltä (luonnekuvauksen perusteella). Tällä hetkellä jopa EJole tuntuu paremmalta vaihtoehdolta kuin EJaylor.
Olen ehdottomasti samaa mieltä siinä, että kyllä, haluan nähdä jonkun naisen EJ:n rinnalla, ja vieläpä sellaisen, joka tosiaan rakastaa EJ:tä, eikä pelleile. Totta on sekin, ettei EJamista saa paria tekemälläkään ainakaan vuoteen, tai näin mä kuvittelisin, sillä EJ:hän on ottanut Rafen vangiks, enkä usko että Sami tulee pitämään siitä, kun se sitten joskus kuulee siitä. Mutta silti, olen ehdottomasti EJami all the way-linjoilla hamaan loppuun asti, tapahtui mitä tapahtui. :D En tosin kyllä halua niin, että Sami on jotenkin "pakosta" EJ:n kanssa, haluan että se tulee sitten luonnostaan ja Sami ehkä joskus toivottavasti katuu ja alkaa rakastamaan EJ:tä ehdoitta.


Ystävä hyvä en missään nimessä ajatellut, että sanoit sen minulle henkilökohtaisesti tai saati loukataksesi minua.
Enkä minä edes loukkaannu helposti, että pitäisi olla aikamoinen mestari jos joku onnistuisi siinä.... :D

Minulle myös EJami on aina ykkönen hamaan hautaan saakka. Onhan tässä jo vuosia tullut fanitettua EJamia, mutta tämä nykyinen Sami on jotain aivan hirveää enkä tiedä mitä Rafe tai EJ näkee Samissa, koska tässä uudessa Samissa ei ole sitten mitään rakastettavaa. Mutta jos Sami katuu ja rakastaa EJ:tä ja haluaa tämän se olisi parasta mitä olen kuullut. En usko, että se tulee vaan tapahtumaan koska KC rakastaa Safea.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

EdellinenSeuraava

Paluu Spoilerit/huhut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron