Sekalainen löpinä

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 08 Syys 2010, 23:07

dharma kirjoitti:Oikein paljon onnea Ejfanille :)

En olekaan ehtinyt vierailla täällä piiitkäään aikaan. Olen minäkin kihloissa, ollut jo kahdeksan vuotta :)

Kiitos: ) 8 vuotta on jo ihan kiitettävä aika saman ihmisen kanssa. Onneksi olkoon vaan :D
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 17 Syys 2010, 12:30

Tullaan nyt tännekin hehkuttamaan. :) Valmistuin maanantaina ja eilen sain todistuksen ja 200 euron stipendin kouraan. Olin kuulema ollut aktiivinen, tehnyt töitä koulun eteen ja ammattitaitoinen. Pikkasen kummastelin puhuukohan täti nyt mahdollisesti oikeasta henkilöstä kun hän kehui miten olen ollut ahkera ja päämäärätietoinen opiskelija, jonka kanssa on ollut helppo tehdä töitä. Tänään on sitten porukka käytävillä tullut onnittelemaan kun juoru valmistumisestani on levinnyt todella näppäriästi ympäri laitosta, eli veikkaan, että kaikki tietävät asian iltapäivään mennessä. Juhlat on sitten tiedossa viikon päästä kotona, eli suomennettuna äiti on nyt jo aivan hermona ikkunoiden pesusta, pöytäliinonen silittämisestä, tarjoiluista, vieraista jne jne. Minä siinä sitten koetan rauhoitella äitimuoria, ettei se nyt ihan hurjaksi heittäydy näiden juhlien takia kun ei näistä todellakaan tule suuret bileet.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 17 Syys 2010, 16:18

talitintti kirjoitti:Tullaan nyt tännekin hehkuttamaan. :) Valmistuin maanantaina ja eilen sain todistuksen ja 200 euron stipendin kouraan. Olin kuulema ollut aktiivinen, tehnyt töitä koulun eteen ja ammattitaitoinen. Pikkasen kummastelin puhuukohan täti nyt mahdollisesti oikeasta henkilöstä kun hän kehui miten olen ollut ahkera ja päämäärätietoinen opiskelija, jonka kanssa on ollut helppo tehdä töitä. Tänään on sitten porukka käytävillä tullut onnittelemaan kun juoru valmistumisestani on levinnyt todella näppäriästi ympäri laitosta, eli veikkaan, että kaikki tietävät asian iltapäivään mennessä. Juhlat on sitten tiedossa viikon päästä kotona, eli suomennettuna äiti on nyt jo aivan hermona ikkunoiden pesusta, pöytäliinonen silittämisestä, tarjoiluista, vieraista jne jne. Minä siinä sitten koetan rauhoitella äitimuoria, ettei se nyt ihan hurjaksi heittäydy näiden juhlien takia kun ei näistä todellakaan tule suuret bileet.


Onnea valmistumisen johdosta :D
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 17 Syys 2010, 22:29

Onneksi olkoon Talitintti! : )

Itse oon ollut nyt 5 päivää sairaalassa, mutta onneksi mulla on tämä tietokone seurana niin aika ei käy pitkäksi!
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 23 Syys 2010, 21:39

Kiitos onnitteluista. :)

Ihan melkein ärsyttää kun olen ollut niin epäaktiivinen foorumilainen. Normaalisti käyn usein päivän aikana vilkaisemassa mistä keskustellaan, mutta nyt viitsin käydä täällä vain pari kertaa viikossa ja harvoilla kerroilla jaksan edes lukea kaikkia viestejä. Noh, ehkä päällisenä syynä on se, että keskustelut painottuvat pääosiltaan Amerikan tapahtumiin jotka eivät minua kiinnostaa. Pitäisi varmaan jaksaa kirjoitella aiheisiin, jotka kiinnostavat ja toivoa, että ne herättävät keskustelua. :)
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 14 Loka 2010, 13:14

Arg... Lunta.. Työhuoneen ikkunasta näkyy vain lunta ja kaikki kauniit maisemat on nyt sitten siirtynyt ja näkymänä on vain lunta. Minähän siis vihaan lunta, joten en ole mitenkään innoissani tästä näystä.

Sain tuossa parisen viikkoa sitten tietää, että työni eivät jatkukaa tämän kuun jälkeen, vaikka jatkoni piti olla käytännössä varma. Tilannetta pahensi vielä se, että olin viestin saadessa istunnossa ja siinä piti koota itsensä sähköpostin lukemin jälkeen salaman nopeasti. Ei sitä sitten auttanut muuta kuin päivittää CV ja lähetellä hakemuksia ympäriinsä. Suoraan sanottuna v-ti aivan sairaasti. Kuitenkin viime perjantaina sain tietää, että eräs työtekijöistämme oli ollut onnettomuudessa ja sain jäädä tekemään hänen sairauslomansa ajan töitä. Toisen epäonni on toisen onni, kuten eräs tuomari laittoi viestiä sen jälkeen kun tieto jatkostani tuli.

Enää pari viikkoa lomaan jolloin lähden Madridiin!
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 14 Loka 2010, 14:23

talitintti kirjoitti:Arg... Lunta.. Työhuoneen ikkunasta näkyy vain lunta ja kaikki kauniit maisemat on nyt sitten siirtynyt ja näkymänä on vain lunta. Minähän siis vihaan lunta, joten en ole mitenkään innoissani tästä näystä.

Täällä pk seudulla ei ole vielä satanut lunta. En malta odottaa, että menee pari kuukautta ja pääsen ulos lumen sekaan.

talitintti kirjoitti:Sain tuossa parisen viikkoa sitten tietää, että työni eivät jatkukaa tämän kuun jälkeen, vaikka jatkoni piti olla käytännössä varma. Tilannetta pahensi vielä se, että olin viestin saadessa istunnossa ja siinä piti koota itsensä sähköpostin lukemin jälkeen salaman nopeasti. Ei sitä sitten auttanut muuta kuin päivittää CV ja lähetellä hakemuksia ympäriinsä. Suoraan sanottuna v-ti aivan sairaasti. Kuitenkin viime perjantaina sain tietää, että eräs työtekijöistämme oli ollut onnettomuudessa ja sain jäädä tekemään hänen sairauslomansa ajan töitä. Toisen epäonni on toisen onni, kuten eräs tuomari laittoi viestiä sen jälkeen kun tieto jatkostani tuli.

Ei varmasti ole kivaa menettää työ.

talitintti kirjoitti:Enää pari viikkoa lomaan jolloin lähden Madridiin!

Hyvää matkaa!
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 14 Loka 2010, 16:10

Ejfan kirjoitti:
talitintti kirjoitti:Arg... Lunta.. Työhuoneen ikkunasta näkyy vain lunta ja kaikki kauniit maisemat on nyt sitten siirtynyt ja näkymänä on vain lunta. Minähän siis vihaan lunta, joten en ole mitenkään innoissani tästä näystä.
Täällä pk seudulla ei ole vielä satanut lunta. En malta odottaa, että menee pari kuukautta ja pääsen ulos lumen sekaan.


Ei täälläkään päin vielä ole kauheasti lunta näkynyt. Nautin syksystä niin kauan, kun sitä kestää. Tänään piti kyllä jo laittaa hanskat käteen, kun ilma alkaa olla niin kylmä.

Ejfan kirjoitti:
talitintti kirjoitti:Sain tuossa parisen viikkoa sitten tietää, että työni eivät jatkukaa tämän kuun jälkeen, vaikka jatkoni piti olla käytännössä varma. Tilannetta pahensi vielä se, että olin viestin saadessa istunnossa ja siinä piti koota itsensä sähköpostin lukemin jälkeen salaman nopeasti. Ei sitä sitten auttanut muuta kuin päivittää CV ja lähetellä hakemuksia ympäriinsä. Suoraan sanottuna v-ti aivan sairaasti. Kuitenkin viime perjantaina sain tietää, että eräs työtekijöistämme oli ollut onnettomuudessa ja sain jäädä tekemään hänen sairauslomansa ajan töitä. Toisen epäonni on toisen onni, kuten eräs tuomari laittoi viestiä sen jälkeen kun tieto jatkostani tuli.

Ei varmasti ole kivaa menettää työ.


Ikävä kuulla. Toivottavasti jotain löytyy.

Ejfan kirjoitti:
talitintti kirjoitti:Enää pari viikkoa lomaan jolloin lähden Madridiin!

Hyvää matkaa!


Samaa toivotan!
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 15 Loka 2010, 08:22

No työttömäksihän minä en sitten lopulta jäänyt kun jään nykyiseen työpaikkaani tekemään sairaslomansijauisuuden ja sairasloma kestää ajan x. Itsekään en tiedä kuinka kauan vielä saan olla täällä, mutta ainakin vuoden loppuun.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 24 Joulu 2010, 01:38

Nyt on sitten taas joulu. Aloin ostamaan joululahjoja vasta eilen. Paitsi mummolle Englantiin lähetin lahjaksi kännykän 2 viikkoa sitten mitä se ei osaa kuulemma käyttää. Kinkku on juuri nyt uunissa jonka vuoksi en nuku tänä yönä hirveästi. Ensi yönä olisi sitten meno joulu kirkkoon, jos jaksan mennä. Olisi kyllä kiva mennä, kun se on vähän kuin joulu perinne. HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE!
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Kripe » 24 Joulu 2010, 09:40

HYVÄÄ JOULUA TEILLE KAIKILLE! :)
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 26 Joulu 2010, 02:29

Tapani mukaan olen hieman myöhässä, mutta HYVÄÄ JOULUA!
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 01 Tammi 2011, 19:22

Hyvää uutta vuotta kaikille! Oliko muilla hurjat juhlat? Itsehän olin jo vaille kahdeksan ensimmäistä kertaa umpiunessa kun nukahdin sohvalle mäkihyppyjä odotellessa. Minut kyllä herätettiin kun lähdimme katsomaan kylän rakettien ammuntaa ja ammuimme itsekin pari rakettia. Sitten oli perinteistä syömistä ja itse painuin nukkumaan heti kun vuosi oli vaihtunut. Pikkasen tuo kahdeksaan töihin meno aamulla verotti suurimpia juhlisen haluja, mutta toisaalta itse en nää uuden vuoden juhlinnassa mitään niin hienoa, että sitä pitäisi ihan juhlimalla juhlia.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 01 Tammi 2011, 23:57

Minä vietin rauhallisen uuden vuoden kotona avokin ja isä kanssa. Käytiin ampumassa vuoden vaihtuessa muutaman raketin.
Muuten päivä oli aika tavalllinen tai nojoo ehkä tavallinen on väärä ilmaisu, kun sain viettää sen kahden tärkeimmän ihmisen kanssa.
Muutettiin tuossa kihlatun kanssa kuukaus sitten yhteen :)
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 02 Tammi 2011, 14:17

Vietin uuden vuoden poikkeuksellisesti kahden serkkuni luona. Eipä tullut tehtyä muuta erikoista kuin katsottua raketteja vuoden vaihtuessa.

Ejfan kirjoitti:Muutettiin tuossa kihlatun kanssa kuukaus sitten yhteen :)


Onneksi olkoon!
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron