Sekalainen löpinä

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 02 Kesä 2010, 23:53

Onnea jo nyt tulevalle ylioppilaalle, kun kuitenkin unohdan onnitella lauantaina. .:)

Kiirettä... Kiirettä... Töissä on hoppu kaikella mikä tulee vastaan ja istuntoja on ja niiden ohella pitäisi hoitaa kaikki muut työt joita vielä opettelen, joten kaikki on automaattisesti hitaampaa kun aina saa kysellä mitä teen nyt ja seuraavaksi, onko tämä nyt oikea pohja, mitä teen kun tuli tällainen, mitä sanon tälle kun tämä soittaa jne jne. Olen varma, että muut sihteerit alkavat karttaa minun työhuonetta kun aina kun nään jonkun pommitan tätä kysymyksillä ja kipittelen toisten huoneille kysymässä tyhmiä.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 03 Kesä 2010, 10:57

Ejfan kirjoitti:Lauantaina olisi lakkiaiset ja sitten sunnuntaina lähtö Lontooseen.


Onnea lukiosta valmistumisen johdosta ja hyvää matkaa!
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja jansku » 04 Kesä 2010, 23:46

Oikein rauhaisaa kesää kaikille!
Kuva
Avatar
jansku
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 2876
Liittynyt: 28 Elo 2008, 14:50
Paikkakunta: Espoo
Lempihahmo(t): EJ, Tony, John, Marlena
Lempipari(t): EJami&Jarlena!

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Pallero » 05 Kesä 2010, 11:32

Kiitos samoin jansku! :D

Kävin juuri äsken hakemassa todistuksen koululta, ja kyllä hieman yllätyin, kun musiikkikin oli 9, vaikka en todellakaan tunneilla innokkaasti laulele tai soita..
Ja oli siinä yksi kymppikin (englannista) :D

Ensi syksynä sitten 6.luokalle 8)
Kuva
Avatar
Pallero
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 214
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:45

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja ILE » 06 Kesä 2010, 23:52

viimeinkin alkoi lomaa<3 tätä oon kyl ootellu koko talven :P ja ylihuomenna rippileirille kai siitä ihan kivaa tulee kun saa olla kavereitten kaa :D
mut en saa nähä mattia nyt pitkään aikaan ;( no onhan se facebookissa ja mesessä :D
ILE
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 28
Liittynyt: 13 Marras 2009, 10:56

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 07 Kesä 2010, 22:33

Ui... Ripari... Omat muistikuvani tuosta kidutuksen ajasta ovat edelleen huonot. Vaikka väitetään, että aika kuultaa muistit niin minun kohdallani muistot ovat ilmeisesti vielä liian tuoreita kun mikään ei vieläkään tunnu lämmittävältä.

Kesäloma, no jaa kai se joskus vielä tulee vastaan. :) Kesälle olisi kertynyt 11 päivää lomaa, joista viikon meinaan olla lomalla elokuussa ja heinäkuussa pari pidennettyä viikonloppua. Kesäkuun aion painaa kokonaan ilman mitään taukoja. Paitsi tietysti juhannus, joka tuo pienen tauon kesäkuuhun. Heinäkuun alussa olisi tarkoitus käydä Helsingissä ja Joensuussa katsomassa pesäpalloa (tiedän sain kuulla jo töissä tästä kun tähtään lomani pesäpallon pelikalenteria katsomalla :)). Elokuussa on Kuopio Rockcock, jonne tulee The Baseballs, jota on aivan pakko mennä katsomaan. Muuten kesään ei varmaankaan kuulu mitään erikoista. Teen vielä viimeiset suoritukset niin, että pääsen heti syyskuussa valmistumaan ja juhlimaan ensimmäistä korkeakoulututkintoa.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 17 Kesä 2010, 13:26

Peräkkäiset viestit. auts :)

Nyt on lupa onnitella. Opinnäytetyö on arvosteltu ja arvosanaksi tuli hyvä 3, vaikka odotukset olivat ehkä siinä kiitettävä 4, mutta kyllä tuo hyväkin on ihan ok. Tämän lisäksi harjoitteluni on ohi, josta palautteen pitäisi tulla tällä viikolla, mutta epäilen tätä todella paljon. Vielä kun otetaan huomioon, että kaikki kurssit on suoritettu, niin voi todeta, että opintoni ovat sitä tutkintotodistuksen hakemista vaille paketissa. :) Voi myöntää, että fiilikset ovat suhteellisen hyvät. Tähän kun lisätään vielä se, että virkasuhdettani jatkettiin vuoden loppuun niin jo alkaa kylmä kesä tuntumaan paremmalta.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 17 Kesä 2010, 13:53

Onneksi olkoon Talitintti!

Munkin pitäis hakea johonkin opiskelemaan, mutta en tiedä tuleeko siitä opiskelusta nyt mitään. Pidän varmaan välivuoden ja katon taas ensi vuonna.
Kiva vaan et pitää keksiä joku tekosyy miksen mene opiskelemaan, jos en haluaa kertoo totuutta. Inhoan vaan niin paljon valehtelua et en tiedä.......
Lontoon reissu oli kyllä todella tapahtuma rikas. Söin ekan kerran elämässäni mummon tekemää ruokaa ja kävin jopa Treffeillä.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 18 Kesä 2010, 09:59

talitintti kirjoitti:Peräkkäiset viestit. auts :)

Nyt on lupa onnitella. Opinnäytetyö on arvosteltu ja arvosanaksi tuli hyvä 3, vaikka odotukset olivat ehkä siinä kiitettävä 4, mutta kyllä tuo hyväkin on ihan ok. Tämän lisäksi harjoitteluni on ohi, josta palautteen pitäisi tulla tällä viikolla, mutta epäilen tätä todella paljon. Vielä kun otetaan huomioon, että kaikki kurssit on suoritettu, niin voi todeta, että opintoni ovat sitä tutkintotodistuksen hakemista vaille paketissa. :) Voi myöntää, että fiilikset ovat suhteellisen hyvät. Tähän kun lisätään vielä se, että virkasuhdettani jatkettiin vuoden loppuun niin jo alkaa kylmä kesä tuntumaan paremmalta.


Paljon onnea! (kuulosti nyt kyllä vähän syntymäpäiväonnittelulta :))

Ejfan kirjoitti:Söin ekan kerran elämässäni mummon tekemää ruokaa ja kävin jopa Treffeillä.


Kuulostaa kivalta.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 18 Kesä 2010, 12:58

Kiitoskiitoskiitos :)

Ejfan, mukavaa jos reissussa on ollut kivaa (tahtoo niin kovasti ulkomaille...).

Tympii... Napotan töissä (kuten varmaan näkyy :)) ja yli puolet työntekijöistä on virkistysiltapäivässä pitämässä hauskaa. Itsekin olin ajatellut lähteä sinne, mutta nakki napsahti ja jouduin päivystämään, joten sinne meni sekin virkistäytyminen. Äsken kahviossa totesimme tänne jäävän porukan kanssa että ehkä mekii voidaan ottaa vähä rennommin kun muut pitää kaupungilla hauskaa. Itsekin kiireellisten töiden jälkeen laitan töitä kasoihin, joissa on kivat ja epämukavat työt ja ajattelin jättää epämukavat maanantaihin, joka on muutenkin ankea päivä. Nyt mielellään teen mukavia töitä ja kuuntelen radiota.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 24 Kesä 2010, 14:31

Mitäs suunnitelmia teillä on juhannuksen varalta?

Itse lähden tänään hyvän ystäväni kanssa rannalle, kunhan ensin pääsisin töistä. Sanotaanko, että ketuttaa todella paljon kun olin saanut päivystysvuoron tälle viikolle, eli minun pitää kytätä puhelimen päässä 16.15 saakka jos jollakin asiakkaalla on jotain asiaa. Käytännössä kaikki muut työntekijät, paitsi päivystäjät, lähtivät kahden aikaan pois, joten talo on tyhjentynyt. Tuntuu aika oudolta kun käytävillä ei ole sitä tavallista vilinää ja kukaan ei tule juoruamaan ovelle tai kysymään kahville. Noh, vielä 1 h 45 minuuttia niin minäkin pääsen pois. Nyt vaan kuunnellaan YleX:n vuosituhannen parhaat listaa, jota olen kuunnellut jo aamusta lähtien.

Itse juhannuksena en ajatellut tehdä mitään ihmeellistä. Menemme perheen kanssa mökille, jossa nyt perinteisesti kuuluu grillaaminen ja laiskottelu. Illalla sitten koetamme parhaan kykymme mukaan sytyttää kokon, jota on jo pääsiäisenä tuloksetta koetettu polttaa. Eiköhän tuo kokko ole se juhannuksen kohokohta ja se, että saa nukkua kolmena aamuna pitkään. *halleluja* Kassissa on jo lähdössä kaksi kirjaa (True Blood ja Nälkäpeli 2) joita varmasti tulee luettua jos sää on huono.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 24 Kesä 2010, 16:14

Minä en edes tiedä mitä teen ja minne meen juhannuksena. Ensin oli suunitelmissa mennä entisen isäpuolen mökille ja sitten sinne olisi tullut myös mun siskot ja veljet. Isä soitti muutama päivä sitten, että tulisi huomena Suomeen ja haluaisi, että viettäisin aikaa hänen ja pikkusiskoni kanssa.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 27 Kesä 2010, 21:58

Mitäs te teitte Jussina?

Minä olin yhden päivän isän mökillä jossain hornassa keskisuomessa ja Juhannuspäivän vietin sitten isän ja pikkusiskon kanssa helsingissä.Oli kyllä vähän huono ilma olla ulkona, kun satoi vettä.
Vähän jännää olla nyt isosisko, kun oon aina ollut nuorin. Sisko on vasta 5 vuotias :)
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 27 Kesä 2010, 22:12

Itse en ole mikään juhannuksesta innostuvaa tyyppiä, lähinnä pidän siitä, että se tuo ylimääräisen lomapäivän ja minulla on kolme tynkää viikkoa töitä putkeen. :) Minun juhannuksessa ei oikeastaan ollut mitään sen kummempaa muuta kun, että minulle yllätyksenä juhliin tuli yksi vieras, josta minulle ei oltu mainittu mitää, muta eipä tuo haitannut menoa juuri mitenkään. Torstaina siis olin töissä ja sen jälkeen suuntasin kaverin kanssa rannalle josta suoraan ryntäsin entisen urheiluseurani kokoukseen. Siellä sitten entinen valmentajani kummasteli (tai kettuili puolivakavasti) siitä miten sitä miestä ei ole vielä löytynyt. Lauantaina poltimme kokon ja siellä oli ihan hirveästi itikoita. Ihan sairasta miten siellä oli niin paljon itikoita. Nilkat on nyt vähemmän kauniit kun ne on raavitut ja pateilla. Tänään sitten on ollut sellainen perinteinen kohta pitää palata töihin tunnelma, joten mitään erikoista ei ole viittinyt tehdä.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 07 Heinä 2010, 00:39

Mitäs te? Ootteko ollut alennusmyynneissä?

Mä oon nyt Juhannuksen jälkeen käynyt melkein joka päivä kattelemassa stadin alennusmyynneissä. Varsinkin mangosta löysin kaikkii ihanii paitoja.
Olo on niin loistava et ihan kun en olisi edes sairas :D
Aion lähtee ulkomaille vielä kun on kesää jäljellä. Haluaisin mennä Italiaan, kun en oo siellä koskaan ollut.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron