Nicole vai Sami?

Juttele (v)ihastuttavista hahmoista

Re: Nicole vai Sami?

ViestiKirjoittaja Emma » 28 Maalis 2010, 21:24

Miten kauneus liittyy mihinkään mitenkään? Mielestäni on aika pinnallista arvostella ulkonäön mukaan, tyyliin tuo toinen on nätimpi kuin toinen. Miten kahta niin erilaista voi edes verrata toisiinsa? Silloin se menee vain turhaksi arvostelemiseksi (jonka raja haukkumisen kanssa on erittäin häälyvä).
En muutenkaan koe itse tarvetta arvostella muita ulkonäön perusteella, eikä minulla kai olisi siiheen varaakaan. (Miten typerää, vaikka kuinka olisi "varaa", ei muita saisi arvostella ulkonäön mukaan)

Kummatkin naisista ovat omilla, erilaisilla tavoillaan kauniita. Alison on muodokkaampi, vähän naapurintyttömaisempi kuin Arianne, joka taas on solakampi ja mallimaisempi. Silti kumpikin kauniita.

En osaa sanoa, kummasta hahmosta pidän enemmän, koska tuskastun molempiin välillä todella paljon, kun taas joskus ihan pidän kummastakin hahmosta. Nicole on tehnyt paljon pahoja asioita, muttei pidä unohtaa Saminkaan typerimpiä tempauksia.

(Päivän moraalisaarna oli tässä :lol: )
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

Re: Nicole vai Sami?

ViestiKirjoittaja Ejfan » 28 Maalis 2010, 22:54

Ehkä minulla meni vähän yli. Mutta, kun joku ihminen vihaan jotain ihmistä niin siinä ihmisessä ei näe silloin mitään hyvää.
Me monet EJami fanit vihaamme Nicolea ja silloin hän ei näytä silmissämme kauniilta. Arianne on ihmisenä todella ihana, mitä olen hänen haastattelujaan kuullut/lukenut.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Nicole vai Sami?

ViestiKirjoittaja Kripe » 29 Maalis 2010, 15:48

Ejfan kirjoitti:Ehkä minulla meni vähän yli. Mutta, kun joku ihminen vihaan jotain ihmistä niin siinä ihmisessä ei näe silloin mitään hyvää.
Me monet EJami fanit vihaamme Nicolea ja silloin hän ei näytä silmissämme kauniilta. Arianne on ihmisenä todella ihana, mitä olen hänen haastattelujaan kuullut/lukenut.


Komppaan. Olen kyllä selkeästi vakuuttunut nykyisin että Ari on erittäin mukava.

Btw, musta alkaa tuntua, että me Ejami-fanit tällä foorumilla olemme nykyään jokaisen saarnan aiheena, mutta en jaksa välittää.

Ja Emman kommenttiin viitaten, kysyn muuten vain ihmisten mielipiteitä siitä. Kukin olkoon mitä mieltä tahansa, mutta mä ainakin henk. koht. pidän Alista enemmän ja Samin hahmosta enemmän kuin Nicolesta, sanoi kuka mitä tahansa.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Nicole vai Sami?

ViestiKirjoittaja talitintti » 29 Maalis 2010, 16:03

OFFIA:

Btw, musta alkaa tuntua, että me Ejami-fanit tällä foorumilla olemme nykyään jokaisen saarnan aiheena, mutta en jaksa välittää.


Puhun tai oikeastaan kirjoitan nyt vain omasta näkökannastani, mutta se miksi Ejami fanit ovat nyt joutuneet pieneen tiiraukseen käyttäjien kannalta voi johtua siitä, että teitä on eniten ja olette näkyvin enemmistö sekä se, että teillä on yleinen sama ja harvinaisen ehdoton linja. Harva teistä luopuu kannastaan ja toisin kuin esimerkiksi minä te jaksatte tuoda kantanne esille aina, joka ei tietysti ole paha-asia. Itse vaan olen sen verran laiska, että en viitsi kaikkialla sanoja kantoja nostaa esille.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Nicole vai Sami?

ViestiKirjoittaja Kripe » 29 Maalis 2010, 16:36

talitintti kirjoitti:OFFIA:

Btw, musta alkaa tuntua, että me Ejami-fanit tällä foorumilla olemme nykyään jokaisen saarnan aiheena, mutta en jaksa välittää.


Puhun tai oikeastaan kirjoitan nyt vain omasta näkökannastani, mutta se miksi Ejami fanit ovat nyt joutuneet pieneen tiiraukseen käyttäjien kannalta voi johtua siitä, että teitä on eniten ja olette näkyvin enemmistö sekä se, että teillä on yleinen sama ja harvinaisen ehdoton linja. Harva teistä luopuu kannastaan ja toisin kuin esimerkiksi minä te jaksatte tuoda kantanne esille aina, joka ei tietysti ole paha-asia. Itse vaan olen sen verran laiska, että en viitsi kaikkialla sanoja kantoja nostaa esille.


No, jos sitä kysytään, niin kyllä mä vastaan. Se on eri asia sitten, jos joku ei viitsi/jaksa/halua kertoa omia mielipiteitään. Itsekin kyselen täällä mielipiteitä eri pareista, ja on kiva nähdä, kuinka paljon omat näkemykset poikkeavat toisten näkemyksistä. En aio muuttaa kantaani kyselemisestä huolimatta, mutta musta on kiva keskustella omista ja muiden näkemyksistä eri asioista/hahmoista yms. Eikä tämä kommentti tosiaankaan ole mitään ***tuilua, vaan siis ihan kerroin vain mielipiteeni. :) Jos joku sitten tästä jotenkin vetää herneet (en tosiaan tarkoita nyt talitinttiä), niin vetäkööt. En näe mitään mistä tässä pitäisi suuttua.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Nicole vai Sami?

ViestiKirjoittaja Emma » 29 Maalis 2010, 16:44

Ejfan kirjoitti:Ehkä minulla meni vähän yli. Mutta, kun joku ihminen vihaan jotain ihmistä niin siinä ihmisessä ei näe silloin mitään hyvää.
Me monet EJami fanit vihaamme Nicolea ja silloin hän ei näytä silmissämme kauniilta.


Ehkäpä on välillä syytä muistaa, että Nicolekin on vain saippuasarjahahmo, jota ei tietääkseni voi varsinaisesti 'vihata'. (Hiukan tahatonta sarkasmia, anteeksi)

Ja tottakai sitä saa tietenkin kysellä (Kripen kommenttiin viitaten), mutta kunhan ei kommentit mene liian asiattomiksi tai haukkumisen puolelle. Enkä ole mikään moderaattori tai valvoja, mutta huomautampa vain. Olisihan se kiva tämän fooruminkin kannalta, että kaikki olisivat ihan sovussa ja mielipiteitä jaettaisiin ja otettaisiin muita huomioon. :')
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

Re: Nicole vai Sami?

ViestiKirjoittaja Cherry » 08 Huhti 2010, 14:15

Molemmat on ihan huikeita henkilöitä, mun suosikkeja ehdottomasti. :D Mut kallistun aina Samin puolelle. Sami on hahmona kasvanut ja kehittyny, taantunut ja sekoillut. Sami on viihdyttävä henkilö. Ja koska rakastan Lucasia, sekä erityisesti Samia ja Lucasia pariskuntana, niin on aika selvää, että Sami on aina mulle ollut se tärkein hahmo sarjassa.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Nicole vai Sami?

ViestiKirjoittaja Ejfan » 27 Joulu 2010, 14:07

Ejfan kirjoitti:Ehkä minulla meni vähän yli. Mutta, kun joku ihminen vihaan jotain ihmistä niin siinä ihmisessä ei näe silloin mitään hyvää.
Me monet EJami fanit vihaamme Nicolea ja silloin hän ei näytä silmissämme kauniilta. Arianne on ihmisenä todella ihana, mitä olen hänen haastattelujaan kuullut/lukenut.

Nyt minä ajattelen ihan päinvastoin. Tällä hetkella Nicole on parhaita hahmoja ja Sami taas kamalin.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Nicole vai Sami?

ViestiKirjoittaja Ejfan » 27 Tammi 2011, 01:53

Kripe kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:Pidän Samista paljon enemmän kuin Nicolesta!! Yllätys!! En voi sietää Nicolea. Sami on myös nätimpi kuin Nicole.


Näinpä.

Ei pahalla, mutta musta Nicole (Arianne) näyttää vanhemmalta kuin Sami (Alison), vaikka heillä on vain vuosi ikäeroa. Tai pikemminkin Alison näyttää ikäistään nuoremmalta. :D

Minusta molemmat näyttää ikäisiltään. Ari on 35v ja Ali 33v.

Ari näyttää aika hirveältä ilman meikkiä

Kuva
Voi hitsi, kun minä olen välillä niin lapsellinen. Eiköhän meiltä kaikilta löydy kuvia, joissa emme ole niin nättejä.
Syylistyin samaa kuin moni muu lapsellinen ihminen joka pitää Näyttelijää samanlaisena kuin hänen hahmoaan.
Annoin itsestäni aika pinnallisen kuvan vaikka en oikeasti ole sellainen, sisin ratkaiseen.
Ihmisenä pidän Arista enemmän kuin Alista, koska Ali jotenkin tuntuu aina tekoiloiselta ja Ari taas omalta itseltään. Mutta en sano kenestäkään pahaa, koska en tunne kumapaakaan henkilökohtaisesti :!: Anteeksi jos pahoitin jonkun mielen. Tämä tyttö häpeää :cry:
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Nicole vai Sami?

ViestiKirjoittaja Stars » 08 Maalis 2011, 12:05

Se riippuu hetkestä. Suomessa Samista ja Amerikassa Nicolesta. En edes tiedä Amerikassa minne Sami on kadonnut:(
Kuva
Avatar
Stars
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 53
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 15:34

Edellinen

Paluu Hahmot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron