Sekalainen löpinä

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 04 Tammi 2010, 03:43

Nää meijän EJami-Lumi-Safe tappelut ovat aika lieviä verrattuna tappeluihin joita käymme amerikkalaisilla sivuilla, joittenkin kommentit ovat todella lapsellisia, kuten jotkut EJami fanit kutsuvat Rafea nimellä brick(= tiili) ja Lucasta Pucakseksi. Joskus itse innostun puolustamaan EJamia ja se tarkoittaa käytännössä sitä, että sinä yönä ei nukuta ollenkaan.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 04 Tammi 2010, 03:52

Juu siis näiden haukkunimien kehittäminen ei ole minulle uusi juttu. Juttu on tuttu lähinnä PotCista ja en yhtään ylläty jos sitä tapahtuu tästäkin sarjasta. Noh, Jenkit on Jenkkejä ja heillä monissa asioissa menee hieman yli. He eivät näytä vain tietävän (taaskaan) missä se hyvän maun raja menee.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Kripe » 04 Tammi 2010, 16:40

talitintti kirjoitti:Ehkä tämä on parempi paikka aloittaa tämä keskustelu niin en edes yritä tukkia Jenkkien tahtiin menevää keskustelua. Lainaus on siis täältä.

Ejfan kirjoitti:Musta on todella tylsää, jos kaikki keskustelijat ovat aina samaa mieltä,koska silloin ei voi perustella omaa asiaansa sillä tavalla. Esim. viihdyn paljon paremmin jos kaikki ei ole samaa mieltä, kuin minä kuten esim juuri EJamista, se olisi aika tylsää, jos kaikki olisivat kaikesta samaa mieltä eli haluan niin sanottuja "tappeluja" :D :D :D :D :D (Vaikka toisinaan "tappelut" ovat ärsyttäviä, koska olen varma, että olen oikeassa ;) )


Olen melkein samaa mieltä Ejfanin kanssa. Olen siitä samaa mieltä, että missä tahansa olisi todella ankeaa, jos kaikki olisivat ainaa samaa mieltä kaikesta. Eihän se toimi oikeassakaan elämässä ja ihmissuhteissa - pieni kitka on vain parempi (kuten Samilla ja Lucasilla ;)). Kuiten tuosta, että tahtoisin "tappeluita" (kai niitä on iha rehellisesti sanottava tappeluiksi) minä en nimittäin tahdo niitä. Minusta olisi mukava, jos voisimme suvaita kunnolla sen, että toiset pitävät toisista pareista ja toiset eivät. Itse koetan kovin suvaita sen, että Ejami on foorumilla järkyttävä enemmistö vaikka itse en nää parissa mitään itua ja lähinnä olen nauranut tälle "meidän on lopetettava Santon ja Coleenin tarina" jutulle. Minusta se siis on naurettavaa, mutta jos joistakin ei niin se olkoon sitte niin. Tämä ei ole ensimmäinen foorumi, jossa on tällaisia tappeluita. En tiedä miten porukka on katsonut Pirates of the Carribeania, mutta siellä on pari paritusta, joista PotC foorumilla tapellaan käytännössä herkeämättä jos joku erehtyy sanomaan yhdenkin väärän sanan. Esimerkiksi topic, jonka nimi on Will/Liz/Jack draama? on pituudeltaan yhdeksän sivua ja Kenen kanssa Elizabethin kuuluisi viettää loppuelämänsä? kuusi sivua pitkä, joten siellä taistelu on käynyt kuumana. Kun taas Willabet topicissa on viisi sivua joista 70 % on varmasti samaa taistelua ja väärin oppineiden Sparrabeth fanien topicissa on jokunen sivu enemmän, samaa taistelua suurelta osaltaan. Myös One Tree Hill fanina olen käynyt läpi Lucas ja Peyton vai Lucas ja Brooke taistelun, jossa kyllä kävi oikein, ainakin minusta. Olen siis "muutamassa" tapauksessa joutunut tällaiseen tilanteeseen ja melkein toivoisin, että täällä voisimme haudata kirveen ja jättäytyä pelkkään piikittelyyn siitä miten te muuten olette tässä Lumi-Ejami kysymyksessä täysin hakoteillä. ;)


Sori jo tähän alkuun, voitte lukea mun vastauksen sieltä alkuperäisestä paikasta. :)
Mutta joo, itse tähän viestiin:

Niinkun jo tuolta toisesta paikasta löytyvässä viestissä sanon, on musta kiva keskustella tästä aiheesta, JÄRKEVÄSTI. Ja ehkä on turha vertailla tilannetta muihin foorumeihin, koska luulen kuitenkin, että ollaan "vähän" (huom. TÄÄ TARKOITTAA JUURI PÄIN VASTOIN) eri mittakaavoissa tän "väittelyn" suhteen.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 08 Tammi 2010, 00:09

Olen taas keksinyt mitä inhoan eniten top 10 listalle uuden ykkösen ja se on muuttaminen. Ei *piip* minä niin olen vihannut näitä kahta viimeistä päivää ja toivon, että ensi tiistai olisi äkkiä ohi kun sillo kannetaan viimeiset tavarat.

Entisessä talossa ei ole hissiä ja asuin kolmannessa kerroksessa (eka kerros ei asuttu), mutta uudessa talossa johon muutan on hissi, mutta talo on sen verta vanha, että siinä on harvinaisen pieni hissi ja kuten kaveri nauroi minulle, että sehän se eniten ketuttaa kun isot ja painavat tavarat eivät sitten mahdukkaan hissiin. Ei kun reippailemaan ja kantamaan sänky, kirjahylly, ruokapyötä, sohvapöytä ja yöpöytä rappusia pitkin kolmanteen kerrokseen (ensimmäinen kerroshan ei tietenkään ole tässäkään talossa asuttu). Hissillä saimme lopulta tulemaan pelkästään kevyet laatikot ja pussit. Todella kätevää. Saimme kuitenkin kannettua tavarat suhteellisen nopeati ja kämppä näyttää jo ihan hyvältä. Enää pitäisi käydä tekemässä Kajaanissa yksi lenkki ja hakea loput tavarat, jotka eivät mahtuneet tähän lastiin, kuten esimerkiksi televisio ja astiat. Nyt kun asiaa aattelee niin oli harvinaise älykästä jättää astiat seuraavaan kertaan kun vieraita olisi tulossa suorastaa jonona. Ensi viikolla onkin sitten tiedossa viihdettä koko päiväksi kun kannattamani pesäpalloseura tulee tänne meidän kylälle kilpailemaan meidän ringetteläisiä vastaan ringetessä. Sitä taistelua ei voi missata. :)
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 10 Tammi 2010, 00:37

Talitintti, kumman se Lucas sitten valitsi? Luulen, että Brooken, koska Lucashan ei rakastanut Peytonia ja onko Nathan ja Hayley vielä yhdessä?
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 10 Tammi 2010, 00:54

Ejfan kirjoitti:Talitintti, kumman se Lucas sitten valitsi? Luulen, että Brooken, koska Lucashan ei rakastanut Peytonia ja onko Nathan ja Hayley vielä yhdessä?


Seuraako OTHia oikeasti joku muukin kuin minä...? :) Tuntuu, että Suomessa sarjaa ei katso paljon kukaan, tai ainakaan kukaan ei myönnä seuraavansa sarjaa.

Pistän spoileriin, koska sarjahan laahaa Suomessa aika rankasti jäljessä.

Lucas valitsi Peytonin ja pari meni naimisiin kuutos kaudella! Pari ei kuitekaan meinannut saada yhteistä onnellista elämäänsä, koska Peyton oli kuolla hääyönä (kumma juttu tässä sarjassa :)). Taustalta sen verran, että Peyton tuli raskaaksi suhteellisen alussa kuutos kautta ja ilmeni, että raskauden aikana joko lapsi tai Peyton voi kuolla, mutta Peyton ei tahtonut luopua lapsestaan. Kuitenkin (ylläri ylläri) niin lapsi kuin äitikin selvisivät hengissä ja lapsesta tuli Brooke Sawyer Scott. Kolmikko lähti sitte kuutos kauden lopussa pois Tree Hillistä eivätkä ole ilmeisesti palaamassa sarjaan takaisin.

Haley ja Nathan ovat yhdessä, ainakin olettaisin. Seiska kautta en ole viitsinyt seurata sen tarkemmin, johtuen osaltaan Lucasin ja Peytonin poistumisesta. Kuutos kaudella Nahtan ja Haley elää ihan tasaista perhe-elämää Jamien kanssa. Käsittääkseeni seiska kaudella Nathan on päässyt suuriin koripallo piireihin pelaamaan ja pari on suhteellisessa julkisuudessa, en ole aivan varma tästä.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 10 Tammi 2010, 01:02

talitintti kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:Talitintti, kumman se Lucas sitten valitsi? Luulen, että Brooken, koska Lucashan ei rakastanut Peytonia ja onko Nathan ja Hayley vielä yhdessä?


Seuraako OTHia oikeasti joku muukin kuin minä...? :) Tuntuu, että Suomessa sarjaa ei katso paljon kukaan, tai ainakaan kukaan ei myönnä seuraavansa sarjaa.

Pistän spoileriin, koska sarjahan laahaa Suomessa aika rankasti jäljessä.



Lucas valitsi Peytonin ja pari meni naimisiin kuutos kaudella! Pari ei kuitekaan meinannut saada yhteistä onnellista elämäänsä, koska Peyton oli kuolla hääyönä (kumma juttu tässä sarjassa :)). Taustalta sen verran, että Peyton tuli raskaaksi suhteellisen alussa kuutos kautta ja ilmeni, että raskauden aikana joko lapsi tai Peyton voi kuolla, mutta Peyton ei tahtonut luopua lapsestaan. Kuitenkin (ylläri ylläri) niin lapsi kuin äitikin selvisivät hengissä ja lapsesta tuli Brooke Sawyer Scott. Kolmikko lähti sitte kuutos kauden lopussa pois Tree Hillistä eivätkä ole ilmeisesti palaamassa sarjaan takaisin.

Haley ja Nathan ovat yhdessä, ainakin olettaisin. Seiska kautta en ole viitsinyt seurata sen tarkemmin, johtuen osaltaan Lucasin ja Peytonin poistumisesta. Kuutos kaudella Nahtan ja Haley elää ihan tasaista perhe-elämää Jamien kanssa. Käsittääkseeni seiska kaudella Nathan on päässyt suuriin koripallo piireihin pelaamaan ja pari on suhteellisessa julkisuudessa, en ole aivan varma tästä.


Kiitos talitintti!!


Ihanaa, kun Lucas valitsi Peytonin, kun muistaakseni silloin ainakin, kun seurasin sarjaa niin Peyton oli Lucasille se toinen vaihtoehto! Tuon tiesinkin, että Hayley ja Nathan saivat lapsen, mutta Peytonin ja Lucasin lapsi oli yllätys.(Ihana sellainen!) Mitä sille Lucasin ja Nathanin isälle tapahtui? Joutukse vankilaan tai jotain?!!
Viimeksi muokannut Ejfan päivämäärä 10 Tammi 2010, 01:17, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 10 Tammi 2010, 01:11

Kehittävää keskustelua spoiler tagin varjossa :)

Ejfan kirjoitti:
Ihanaa, kun Lucas valitsi Peytonin, kun muistaakseni silloin ainakin, kun seurasin sarjaa niin Peyton oli Lucasille se toinen vaihtoehto! Tuon tiesinkin, että Hayley ja Nathan saivat lapsen, mutta Peytonin ja Lucasin lapsi oli yllätys.(Ihana sellainen!) Mitä sille Lucasin ja Nathanin isälle tapahtui? Joutukse vankilaan tai jotain?!!


Juu Peyton ja Lucas sai lapsen ja iha suloinen tyttö olikin, vaikka pyörähti sarjassa ehkä jakson tai kahden verran. Lucas oli ihana sen lapsen kanssa. Nathan ja Haley saivat lapsen nelos kaudella, eli sillä kaudella, jolla nuoret pääsivät lukiosta pois. Nyt Amerikassa menevissä jaksoissa Jamie on siis kuuden tai seitsemän vanha. Ajassahan hypättiin nelos ja vitos kausien välissä neljä vuotta.

Dan oli vankilassa, mutta vapautui sieltä kunniallisen käyttäytymisen vuoksi. Danhan joutui vankilaan ammuttuaan veljensä Keithin samana päivänä kun koululla oli ammuskelu. Dan myönsi syyllisyyden tuskien takia murhan ja syynä oli se, että hän luuli, että Keith koetti tapaa hänet sytyttämällä autokaupan tuleen kakkos tuotantokauden vikassa jaksossa, mutta syyllinenhän oli Danin vaimo Deb. Myöhemmi vankilasta päästyä Dan on lähinnä sairastanu. Sillä on se sydänsairaus ja se tarvitsi sydämen siirron, jota se ei tainnut monien mutkien jälkeen saada. Elossa se minun muistaakseeni on ja on koettanut kovin parantaa tapojaan.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 10 Tammi 2010, 01:19

talitintti kirjoitti:Kehittävää keskustelua spoiler tagin varjossa :)

Ejfan kirjoitti:
Ihanaa, kun Lucas valitsi Peytonin, kun muistaakseni silloin ainakin, kun seurasin sarjaa niin Peyton oli Lucasille se toinen vaihtoehto! Tuon tiesinkin, että Hayley ja Nathan saivat lapsen, mutta Peytonin ja Lucasin lapsi oli yllätys.(Ihana sellainen!) Mitä sille Lucasin ja Nathanin isälle tapahtui? Joutukse vankilaan tai jotain?!!


Juu Peyton ja Lucas sai lapsen ja iha suloinen tyttö olikin, vaikka pyörähti sarjassa ehkä jakson tai kahden verran. Lucas oli ihana sen lapsen kanssa. Nathan ja Haley saivat lapsen nelos kaudella, eli sillä kaudella, jolla nuoret pääsivät lukiosta pois. Nyt Amerikassa menevissä jaksoissa Jamie on siis kuuden tai seitsemän vanha. Ajassahan hypättiin nelos ja vitos kausien välissä neljä vuotta.

Dan oli vankilassa, mutta vapautui sieltä kunniallisen käyttäytymisen vuoksi. Danhan joutui vankilaan ammuttuaan veljensä Keithin samana päivänä kun koululla oli ammuskelu. Dan myönsi syyllisyyden tuskien takia murhan ja syynä oli se, että hän luuli, että Keith koetti tapaa hänet sytyttämällä autokaupan tuleen kakkos tuotantokauden vikassa jaksossa, mutta syyllinenhän oli Danin vaimo Deb. Myöhemmi vankilasta päästyä Dan on lähinnä sairastanu. Sillä on se sydänsairaus ja se tarvitsi sydämen siirron, jota se ei tainnut monien mutkien jälkeen saada. Elossa se minun muistaakseeni on ja on koettanut kovin parantaa tapojaan.


Kiitos!
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 10 Tammi 2010, 01:21

Ejfan kirjoitti:Kiitos!


Eipä mitään, mukavaahan tätä sarjan kiemuroita oli muistella näin. Varsinkin kun kuutos kauden boksi odottaa tuossa sitä, että ennen nukkumaan menoa katsoisin vielä jonkun jakson siitä.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 10 Tammi 2010, 01:29

Tietääkö kukaan suloisempaa, kuin vauva+isä Aawwww! Voittaa perinteisen vauva+äidin mennen tullen.!!

Maanantaina pitäis taas alkaa opiskelemaan! Mikä on mahtavaa!!Koska inhoan olla tekemättä mitään!! Joko teidän lomat on loppu?
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 10 Tammi 2010, 01:34

Vauva ja isä kaksikko on kyllä harvinaise suloinen näky. Vaikka en olekaan mikään lasten suurin ystävä ja varsinkin kun tuntui, että edellisessä paikassa, jossa asuin ne harvat komeat miehet työnsivät pääsääntöisesti aina lastenrattaita. Esimerkkinä kerrottakoon, että vappusuunnistuksessa bongasin suhteellisen komean tummahiuksisen atleetin, mutta totta kai mies oli kiertämässä rataa pienen muksun kanssa ja poistui paikalta vaimon kanssa. Ei mennyt sekään ihan nappiin. :)

Minä todella ymmärrän tämän sitä kun laiskottelulle tulee se viimeinen piste. Minulla oli viimeinen reilu kuukausi sitten, jonka jälkeen jäin lomalle ja olen "tehnyt opinnäytetyötä" ja muuttoa. Lomani loppuu harjoittelun alettua viikon päästä. Alkaa jo pikkasen tympimään tämä laiskottelu ja järkevän tekemisen puuttuminen ja varsinkin se kun ei ole mitään aikatauluja niin kaikessa on sitten luonnollisesti myöhässä.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 10 Tammi 2010, 01:40

talitintti kirjoitti:Vauva ja isä kaksikko on kyllä harvinaise suloinen näky. Vaikka en olekaan mikään lasten suurin ystävä ja varsinkin kun tuntui, että edellisessä paikassa, jossa asuin ne harvat komeat miehet työnsivät pääsääntöisesti aina lastenrattaita. Esimerkkinä kerrottakoon, että vappusuunnistuksessa bongasin suhteellisen komean tummahiuksisen atleetin, mutta totta kai mies oli kiertämässä rataa pienen muksun kanssa ja poistui paikalta vaimon kanssa. Ei mennyt sekään ihan nappiin. :)

Niinpä! Mun naapurissa asuu yksi namupala ja se hymyilee mulle aina ja hänellä on kanssa vaimo ja kaksi lasta, vaikka onkin mua vanhempi, mutta olis kyllä kelvannut mun lasten isäksi :D
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 10 Tammi 2010, 01:42

Heh... Minun entinen naapuri, joka muutti kylläkin pois joitain kuukausia sitten oli myös astetta komeampi kahden lapsen isä. Tämä isä kyllä tervehti minua aina hirveän iloisesti ja vähintään moikkasi aina rapussa, mutta hänen vaimonsa katto minua aina pahasti. Mielestäni en ole hänelle mitään pahaa tehnyt, mutta jostain syystä hän ei minusta koskaan pitänyt. :)
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 10 Tammi 2010, 01:45

talitintti kirjoitti:Heh... Minun entinen naapuri, joka muutti kylläkin pois joitain kuukausia sitten oli myös astetta komeampi kahden lapsen isä. Tämä isä kyllä tervehti minua aina hirveän iloisesti ja vähintään moikkasi aina rapussa, mutta hänen vaimonsa katto minua aina pahasti. Mielestäni en ole hänelle mitään pahaa tehnyt, mutta jostain syystä hän ei minusta koskaan pitänyt. :)

Pelkäs vaimo kai, että mies haluaa nuoremman, kun joillakin kaksilahkeisilla on tapana vaihtaa vaimoa, kun entinen on liian vanha :D
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron