Kripe kirjoitti:Ja tulipa tässä vielä mieleeni, että Nicole ja Rafe voisi todella toimia. Sairaalakohtaukset ovat heidän välillään toimineet hyvin. Tästähän kirjoittajat voisivat tehdä uuden parin ja palauttaa EJamin yhteen !

jansku kirjoitti:Nicole voisi mennä yhteen Rafen kanssa, Sami EJ:n kanssa ja Lucas sen uuden Meredithin kanssa.
Miten te muuten luulette, että miten vauvojen vaihto paljastuu EJ:lle ja Samille! Mä luulen, että Rafe saa tietää sitää ekana ja kertoo siitä Samille, koska useissa spoilereissa lukee, että Rafe alkaa selvittämään Mian salaisuutta ja Rafe alkaa myös epäilemään Nicolea.
Viime viikko oli todella syrullinen, mutta toivottavasti pian EJ ja Sami löytää taas toistensa luokse.

Meni oikein kylmät väreet kun miettii. 

Miinuu kirjoitti:No ei kyllä todellakaan naiteta ej:tä kenellekkään muulle kuin SAMILLE ! Se on ainoo oikea ratkasu ! Kaikkihan sen tietää !
HUIH ! Noin ei saa edes sanoo !Meni oikein kylmät väreet kun miettii.

Ejami vs Safe kirjoitti:Mä en voi uskoa, että pidin Rafesta! se ääliö meni sanomaan Samille, että Nyt kun Grace on taivaassa EJ ei pysty satuttamaan sitä! Ja olen teidän kaikkien kaa samaa mieltä siitä, että Rafe on Samille vai tukupylväs.
Päikkärit ei ole kokaan ollu näin tylsiä mitä ne nyt Amerikassa on. Mä en voi kestää Nicolea, kun se leikkii olevansa pyhimys EJ:n edessä. (Voi harmi, kun ei pysty vaihtaa nimi merkkiä

Kripe kirjoitti:Huhhuh. Järkyttävän raskasta kattoo noita, ku Sami ja EJ vaan riitelee 24/7 ja EJ tiuskii jatkuvasti Samille ja käyttäytyy tosi kylmästi sitä kohtaan.

Ejfan kirjoitti:Kripe kirjoitti:Huhhuh. Järkyttävän raskasta kattoo noita, ku Sami ja EJ vaan riitelee 24/7 ja EJ tiuskii jatkuvasti Samille ja käyttäytyy tosi kylmästi sitä kohtaan.
Totta. Nicole on todella itsekäs. Olisi sen pitänyt kertoa EJ:lle totuus. Sekin osoittaa, että se ei rakasta EJ:tä, sillä jos todella rakastaa jota kuta, silloin tekee kaikkensa ettei toisella olisi paha olo.

Kripe kirjoitti:Ejfan kirjoitti:Kripe kirjoitti:Huhhuh. Järkyttävän raskasta kattoo noita, ku Sami ja EJ vaan riitelee 24/7 ja EJ tiuskii jatkuvasti Samille ja käyttäytyy tosi kylmästi sitä kohtaan.
Totta. Nicole on todella itsekäs. Olisi sen pitänyt kertoa EJ:lle totuus. Sekin osoittaa, että se ei rakasta EJ:tä, sillä jos todella rakastaa jota kuta, silloin tekee kaikkensa ettei toisella olisi paha olo.
Niin, mutta jos ajatellaan, että "jos todella rakastaa jota kuta, yrittää tehdä kaikkensa ettei toisella olisi paha olo" niin Sami kyllä teki päinvastoin. Sami ei kertonut EJ:lle, mutta toisaalta Sami yritti useasti.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa