Yleistä keskustelua Amerikan jaksoista

Keskustelua Amerikan jaksoista

Re: Yleistä keskustelua Amerikan jaksoista

ViestiKirjoittaja Kripe » 14 Kesä 2009, 12:54

Ja tulipa tässä vielä mieleeni, että Nicole ja Rafe voisi todella toimia. Sairaalakohtaukset ovat heidän välillään toimineet hyvin. Tästähän kirjoittajat voisivat tehdä uuden parin ja palauttaa EJamin yhteen ! :)
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

ViestiKirjoittaja Ejfan » 14 Kesä 2009, 13:09

Kripe kirjoitti:Ja tulipa tässä vielä mieleeni, että Nicole ja Rafe voisi todella toimia. Sairaalakohtaukset ovat heidän välillään toimineet hyvin. Tästähän kirjoittajat voisivat tehdä uuden parin ja palauttaa EJamin yhteen ! :)

Aivan! Racole ja EJami :D
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

ViestiKirjoittaja jansku » 15 Kesä 2009, 15:40

Nicole voisi mennä yhteen Rafen kanssa, Sami EJ:n kanssa ja Lucas sen uuden Meredithin kanssa.
Miten te muuten luulette, että miten vauvojen vaihto paljastuu EJ:lle ja Samille! Mä luulen, että Rafe saa tietää sitää ekana ja kertoo siitä Samille, koska useissa spoilereissa lukee, että Rafe alkaa selvittämään Mian salaisuutta ja Rafe alkaa myös epäilemään Nicolea.
Viime viikko oli todella syrullinen, mutta toivottavasti pian EJ ja Sami löytää taas toistensa luokse.
Kuva
jansku
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

Lempihahmo(t): EJ, Tony, John, Marlena
Lempipari(t): EJami&Jarlena!

ViestiKirjoittaja Kripe » 15 Kesä 2009, 23:41

jansku kirjoitti:Nicole voisi mennä yhteen Rafen kanssa, Sami EJ:n kanssa ja Lucas sen uuden Meredithin kanssa.
Miten te muuten luulette, että miten vauvojen vaihto paljastuu EJ:lle ja Samille! Mä luulen, että Rafe saa tietää sitää ekana ja kertoo siitä Samille, koska useissa spoilereissa lukee, että Rafe alkaa selvittämään Mian salaisuutta ja Rafe alkaa myös epäilemään Nicolea.
Viime viikko oli todella syrullinen, mutta toivottavasti pian EJ ja Sami löytää taas toistensa luokse.

Epäilen vahvasti samaa. Uutta Meredithiä en ole edes nähnytkään, joten en sano siihen asiaan mitään. :)
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

ViestiKirjoittaja Ejfan » 15 Kesä 2009, 23:47

Se aina ärsyttää, että tulee uusia hahmoja eikä tiedä kenelle ne naitetaan. Tovottavsti ne ei keksi naittaa sitä Meredithiä EJ:N kanssa. Se nyt on varmaa, että Lucas ja Chloe eroaa ja sitten taas Lucas on vapailla markkinoilla. Niinhän se Chloe sano, että rakastaa Lucasta, mutta Danielia vieläkin enemmän!
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

ViestiKirjoittaja Ejfan » 16 Kesä 2009, 00:08

Meredith

Kuva

Ihan nättihän se on! Nainen Rafen menneisyydestä!
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

ViestiKirjoittaja Miinuu » 16 Kesä 2009, 17:51

No ei kyllä todellakaan naiteta ej:tä kenellekkään muulle kuin SAMILLE ! Se on ainoo oikea ratkasu ! Kaikkihan sen tietää !

HUIH ! Noin ei saa edes sanoo ! :kipakka: Meni oikein kylmät väreet kun miettii. :shock:
Kuva
Miinuu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa

ViestiKirjoittaja Ejfan » 16 Kesä 2009, 17:55

Miinuu kirjoitti:No ei kyllä todellakaan naiteta ej:tä kenellekkään muulle kuin SAMILLE ! Se on ainoo oikea ratkasu ! Kaikkihan sen tietää !

HUIH ! Noin ei saa edes sanoo ! :kipakka: Meni oikein kylmät väreet kun miettii. :shock:

Totta. EJ on Samin aina!
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

ViestiKirjoittaja Ejami vs Safe » 16 Kesä 2009, 23:15

Mä en voi uskoa, että pidin Rafesta! se ääliö meni sanomaan Samille, että Nyt kun Grace on taivaassa EJ ei pysty satuttamaan sitä! EJ ei koskaan tekisi mitään pahaa lapsillensa. Ja olen teidän kaikkien kaa samaa mieltä siitä, että Rafe on Samille vain tukupylväs.
Päikkärit ei ole kokaan ollu näin tylsiä mitä ne nyt Amerikassa on. Mä en voi kestää Nicolea, kun se leikkii olevansa pyhimys EJ:n edessä. (Voi harmi, kun ei pysty vaihtaa nimi merkkiä :parku:
Kuva
Ejami vs Safe
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa

ViestiKirjoittaja Kripe » 16 Kesä 2009, 23:21

Ejami vs Safe kirjoitti:Mä en voi uskoa, että pidin Rafesta! se ääliö meni sanomaan Samille, että Nyt kun Grace on taivaassa EJ ei pysty satuttamaan sitä! Ja olen teidän kaikkien kaa samaa mieltä siitä, että Rafe on Samille vai tukupylväs.
Päikkärit ei ole kokaan ollu näin tylsiä mitä ne nyt Amerikassa on. Mä en voi kestää Nicolea, kun se leikkii olevansa pyhimys EJ:n edessä. (Voi harmi, kun ei pysty vaihtaa nimi merkkiä :parku:

Olen samaa mieltä, oli ERITTÄIN törkeää Rafelta mennä sanomaan noin. Jos mullakin olisi lapsi, ja olisin eronnut lapsen isästä ja seurustelisin, en TODELLAKAAN kuuntelisi tuollaista tekstiä. EJ on erittäin hyvä isä, varmaan paras mitä voi vain toivoa. Muakin ärsyttää Nicole, vois lähteä hevonkuuseen koko sarjasta, tosi turha akka.
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

ViestiKirjoittaja Ejfan » 16 Kesä 2009, 23:34

Olen kanssanne samaa mieltä siitä, että EJ on todella hyvä isä, juuri siksi EJ oli todella vihainen Samille, että salasi tältä, että Grace oli heidän.(Voi luoja, jos minulla olisi ollut edes puoliksi niin hyvä isä, kuin mitä EJ on, tunsisin itseni todella onnekkaaks) Rafe on siinä suhteessa tyhmä, että eihän Gracea olisi ollut ilman EJ:tä. Rafen olsi pitänyt olla kiitollinen EJ:lle eikä vihainen.
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

ViestiKirjoittaja Kripe » 21 Kesä 2009, 22:28

Huhhuh. Järkyttävän raskasta kattoo noita, ku Sami ja EJ vaan riitelee 24/7 ja EJ tiuskii jatkuvasti Samille ja käyttäytyy tosi kylmästi sitä kohtaan. :nouvei:
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

ViestiKirjoittaja Ejfan » 21 Kesä 2009, 22:34

Kripe kirjoitti:Huhhuh. Järkyttävän raskasta kattoo noita, ku Sami ja EJ vaan riitelee 24/7 ja EJ tiuskii jatkuvasti Samille ja käyttäytyy tosi kylmästi sitä kohtaan. :nouvei:

Totta. Nicole on todella itsekäs. Olisi sen pitänyt kertoa EJ:lle totuus. Sekin osoittaa, että se ei rakasta EJ:tä, sillä jos todella rakastaa jota kuta, silloin tekee kaikkensa ettei toisella olisi paha olo.
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

ViestiKirjoittaja Kripe » 21 Kesä 2009, 22:36

Ejfan kirjoitti:
Kripe kirjoitti:Huhhuh. Järkyttävän raskasta kattoo noita, ku Sami ja EJ vaan riitelee 24/7 ja EJ tiuskii jatkuvasti Samille ja käyttäytyy tosi kylmästi sitä kohtaan. :nouvei:

Totta. Nicole on todella itsekäs. Olisi sen pitänyt kertoa EJ:lle totuus. Sekin osoittaa, että se ei rakasta EJ:tä, sillä jos todella rakastaa jota kuta, silloin tekee kaikkensa ettei toisella olisi paha olo.

Niin, mutta jos ajatellaan, että "jos todella rakastaa jota kuta, yrittää tehdä kaikkensa ettei toisella olisi paha olo" niin Sami kyllä teki päinvastoin. Sami ei kertonut EJ:lle, mutta toisaalta Sami yritti useasti.
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

ViestiKirjoittaja Ejfan » 21 Kesä 2009, 22:42

Kripe kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:

Niin, mutta jos ajatellaan, että "jos todella rakastaa jota kuta, yrittää tehdä kaikkensa ettei toisella olisi paha olo" niin Sami kyllä teki päinvastoin. Sami ei kertonut EJ:lle, mutta toisaalta Sami yritti useasti.

Se onkin aivan toinen juttu. Sami ajtteli lastaan. Nicole ajatteli itseään.
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

EdellinenSeuraava

Paluu Amerikan jaksot