Kripe kirjoitti:http://boards.nbc.com/nbc/index.php?showtopic=810671&st=360
331 EJami-fania pelkästään tuolla.

Kripe kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=kaHU4Nkdqhg&feature=related Tää oli kyllä mahtavaa katottavaa. Sami vois tehdä joo useamminkin tota !

Kripe kirjoitti:Mä en ymmärrä niitä ihmisiä, jotka ei voi tykätä EJamista. Siis kaikki sellaset, jotka ei tykkää siitä, perustelee sen sillä raiskauksella. Mä en vaan tajua miten ne ei pääse siitä yli. Ensinnäkin saippuasarjoissa voi tapahtua mitä vaan, toiseks Sami on antanut EJ:lle jo moneen kertaan anteeks ja EJ on/on ollut pahoillaan ja pyytänyt useasti anteeksi ja TODELLA katunut tekoaan. Kolmanneks Sami itsekkin on rakastunut EJ:hin, joten mikä mättää? Kaikki väittävät ettei Sami rakasta EJ:tä, mutta mitä esim. se oli, kun Sami yrittää nukkua, ja ajattelee ainoastaan EJ:tä? Herätkää te vääräuskoiset !

Kripe kirjoitti:Niinpä, EJamilla on tajunnanräjäyttävä kemia. Ja sekin, että ihmiset vihaavat EJ:tä raiskauksen takia on naurettavaa. EJ on yrittänyt hyvittää tekojaan koko ajan, on ollut MAHTAVA isä Johnnylle, Allielle ja Sydneylle (niin, vaikka Allie ei edes ole hänen lapsensa !) ja on ollut erittäin hellä Samia kohtaan muututtuaan. Vielä pitää lisätä sekin, että eiköhän meissä jokaisessa ole ripaus pahaa, ihan niinkuin Samissakin, EJ:ssä ja meissä kaikissa. Lucas oikeastaan on ollut huono isä Allielle koko tämän ajan. Liihottelee ulkona Chloen kanssa yms. eikä välitä tuon taivaallistakaan Alliesta. Okei, ehkä hieman liiottelen, mutta yritän tässä nyt vaan valaista, että on aika hienoa, miten joku voi rakastaa toisen lasta kuin omaansa.

Ejfan kirjoitti:Aivan. Kun Lucas pääsi vankilasta,Lucas hoiti Allieta, Allie karkasi ulos. Ei hyvä isä ole niin holtiton! EJ:llä ei koskaan tapahtunut mitään vastaavaa vaikka hoiti molempia yhtä aikaa. Jos pitäisi valita vuoden isä se ei todellakaan olisi Lucas! Ja kun Allie oli kipeä EJ hoiti Allieta, kuten hyvän isän kuuluu. Eikä edes valittanut siitä ja teki sen lisäksi todella mielellään!

ejamilove kirjoitti:Nyt on todella vaikea olla EJamifani. Mutta olen vieläkin sitä mieltä, että EJ ja Sami ovat toistensa sielunkumppanit. Olen seurannut EJamin touhuja jo pian kolme vuotta, eikä koskaan, ole tuntunut näin sydäntä raastavalta katsoa heitä.
EJ:n ja Samin väinen kemia on loistavaa. Välillä tuntuu sille, että ei ole edes mahdollista, että kahden ihmisen ihmisen välillä on mitään noin ainutlaatuista.Voi tuntua tyhmälle, mutta EJami on saanut minut haaveilemaan entistä enemmän suuresta rakkaudesta.
Toivon todella, että EJami ja heidän lapsensa saa heidän ansaitsemansa onnellisen lopun.

Kripe kirjoitti:ejamilove kirjoitti:Nyt on todella vaikea olla EJamifani. Mutta olen vieläkin sitä mieltä, että EJ ja Sami ovat toistensa sielunkumppanit. Olen seurannut EJamin touhuja jo pian kolme vuotta, eikä koskaan, ole tuntunut näin sydäntä raastavalta katsoa heitä.
EJ:n ja Samin väinen kemia on loistavaa. Välillä tuntuu sille, että ei ole edes mahdollista, että kahden ihmisen ihmisen välillä on mitään noin ainutlaatuista.Voi tuntua tyhmälle, mutta EJami on saanut minut haaveilemaan entistä enemmän suuresta rakkaudesta.
Toivon todella, että EJami ja heidän lapsensa saa heidän ansaitsemansa onnellisen lopun.
Samaa mieltä ! Musta tuntuu myös jotenkin hassulta, että tosielämässä Alilla ja Jamesilla on omat rakkaansa kotona odottamassa. Musta niillä on niin ainutlaatuinen kemia, etten tajua voisiko heillä kummallakaan omassa suhteessa olla samanlaista. Ali ja James olisivat mahtava pari tosielämässäkin !

Ejfan kirjoitti:Kripe kirjoitti:ejamilove kirjoitti:Nyt on todella vaikea olla EJamifani. Mutta olen vieläkin sitä mieltä, että EJ ja Sami ovat toistensa sielunkumppanit. Olen seurannut EJamin touhuja jo pian kolme vuotta, eikä koskaan, ole tuntunut näin sydäntä raastavalta katsoa heitä.
Samaa mieltä ! Musta tuntuu myös jotenkin hassulta, että tosielämässä Alilla ja Jamesilla on omat rakkaansa kotona odottamassa. Musta niillä on niin ainutlaatuinen kemia, etten tajua voisiko heillä kummallakaan omassa suhteessa olla samanlaista. Ali ja James olisivat mahtava pari tosielämässäkin !
Sitä olen itsekkin miettinyt, että miten he pystyvät "teeskentelemään", että rakastavat toisiaan ja sitten ne niiden suutelu kohtaukset...ovat niin intohimoisia, että voi luoja

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa