Sekalainen löpinä

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja jansku » 08 Kesä 2009, 21:49

Täällä on jotain tai ainakin muistelisin niin!
Kuva
Avatar
jansku
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 2876
Liittynyt: 28 Elo 2008, 14:50
Paikkakunta: Espoo
Lempihahmo(t): EJ, Tony, John, Marlena
Lempipari(t): EJami&Jarlena!

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 08 Kesä 2009, 22:19

Täälläkin on Päikkäri ficcejä ja veikkaan vahvasti, että sieltä löytyy myös Sami ja EJ aiheisia ficcejä.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Kripe » 08 Kesä 2009, 23:51

Hei, tulipa tässä mieleeni, että jos joku olisi halukas kirjoittamaan ihan kunnon fanficejä tänne foorumille, mä ainakin voisin lukea ja kommentoida. :D
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 09 Kesä 2009, 13:29

Olisi ollut muuten kiva tietää, että mitä muita sarjoja te seuraatte tällä hetkellä?
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Kripe » 09 Kesä 2009, 13:31

Itse seurailen Salkkareita ja Supernaturalia silloin kun on aikaa ja kun jaksaa/ehtii. Katson myös aina välillä esim. C.S.I:tä, Ilman johtolankaa ja Todistettavasti syyllistä. Onhan noita enemmänkin, mut liikaa lueteltavaksi. :D
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 09 Kesä 2009, 13:36

Kripe kirjoitti: Katson myös aina välillä esim. C.S.I:tä, Ilman johtolankaa ja Todistettavasti syyllistä.

Minäkin seuraan noita ja vielä lisäksi Bonesta ja lauantaisin saksalaisia dekkareita, joita tulee kakkoselta.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 09 Kesä 2009, 14:04

Minä seuraan (tai seuraisin jos sarjoja näytettäisi telkkarissa) Täydellisiä naisia, One Tree hill (suomennettu Tunteet pelissä, mutta vihaan suomennosta, joten en myöskään käytä sitä), House, Metsolat, Huippumalli haussa, Selviytyjät, Amazing Race, Salkkarit tietysti ja välillä tulee katsottua Frendien uusintoja. Tietysti näin kesällä melkein kaikki sarjat ovat tauolla, joten kesäisin ei tule oikein katsottua telkkarista muuta kuin satunnaisia uusintoja ja urheilua.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Kripe » 10 Kesä 2009, 02:14

Yhden asian olen huomannut täällä, väki katoaa täältä jäljettömiin kello 1.00 jälkeen. Nytkin paikalla on mun lisäksi Ejfan, ja täällä me kahdestaan täytetään pelejä yms. viesteillämme. :D Viime yönä lähdin jo ajoissa täältä, koska kello 22.30 väki alkoi vähenemään. :D Iltaisin tuntuu, että näitä aiheita on ihan liian vähän mitä pääsisi kommentoimaan ja pelejä joita pääsisi pelaamaan ! :lol:
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 10 Kesä 2009, 02:17

Kripe kirjoitti:Yhden asian olen huomannut täällä, väki katoaa täältä jäljettömiin kello 1.00 jälkeen. Nytkin paikalla on mun lisäksi Ejfan, ja täällä me kahdestaan täytetään pelejä yms. viesteillämme. :D Viime yönä lähdin jo ajoissa täältä, koska kello 22.30 väki alkoi vähenemään. :D Iltaisin tuntuu, että näitä aiheita on ihan liian vähän mitä pääsisi kommentoimaan ja pelejä joita pääsisi pelaamaan ! :lol:

Totta! Mä olen täällä melkein koko ajan käyn vain välillä kaupassa ja vien koiran ulos!
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Kripe » 10 Kesä 2009, 02:19

Mäkin asun täällä foorumilla. En edes ole käynyt pihalla 2 päivään ! :D Tosin illalla kävin tapaamassa pikaisesti kaveriani ja kävimme syömässä. Muuten kulutankin kesälomaani tällä ollen, tosin nyt tämä on alkanut tympiä, sillä ihan oikeasti: NÄITÄ AIHEITA JA PELEJÄ ON LIIAN VÄHÄN. :D
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 10 Kesä 2009, 14:15

Minun tulee oltua nykyään oltua neissä pelkästään illalla kun majailen enemmän vanhempieni nurkissa netissä olo vaan aina jää. Ja sen lisäksi nyt on ollut harvinaisen hyvät säät jote olen maannut ulkona polttamassa nahkaani ja ihmettelemässä kissojemme aivoituksia. Nytkin mittari näyttää melkein 24 astetta, mutta siellä näyttää tuulevan sen verran ilkeästi, että en tiedä löydänkö pihaltamme mitään suojaista sopukkaa jonne ahtautuisin. Toisaalta olen jo onnistunut polttamaan itseni pari kolme kertaa tänä kesänä, joten ei minun ehkä tarvitsisi ottaa aurinkoa hirveästi.

Minusta täällä on pelejä kyllä ihan tarpeeksi, mutta yleisesti keskustelua ei olla saatu kovinkaan hyvin liikkeelle (jos jätetään laskuista se yksi yö, jollo porukka naputteli Samin kuvioista aivan innoissaan). Minä ehkä toivoisin enemmän keskustelua yleisesti kaikesta muustakin kuin Päikkäreistä (esimerkiksi musiikkia rakastavana ihmisenä musiikista ja bändeistä voisin keskustella enemmän, mutta ne aiheet eivät ole pahemmin keränneet kirjoittelijoita) ja Päikkäreistä muutakin keskustelua kuin näiden muutaman parin ympärillä olevaa keskustelua. Veikkaan, että muillakin on mielipiteitä muistakin aiheista. :)
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 10 Kesä 2009, 21:37

Eikö täällä joskus ollut topic minne pystyi pistämään erilaisia ehdotuksia, tavallaan ajatusboxin tyyppinen topic? Noh, kirjaan nyt ehdotukseni tänne. Olisiko pareille hyvä tehdä oma alue kun nyt niitä on pitkin ja poikin foorumia sekalaisesti eri kategorioissa. Osa on samassa alueessa hahmojen kanssa ja osa sitte tuolla yleisessä Päikkäri keskustelussa. Jos pareille olisi yhteinen alue se toisi minusta selkeyttä ja aina ei tarvitsisi pähkäillä onko alue oikea.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 10 Kesä 2009, 21:42

talitintti kirjoitti:Eikö täällä joskus ollut topic minne pystyi pistämään erilaisia ehdotuksia, tavallaan ajatusboxin tyyppinen topic? Noh, kirjaan nyt ehdotukseni tänne. Olisiko pareille hyvä tehdä oma alue kun nyt niitä on pitkin ja poikin foorumia sekalaisesti eri kategorioissa. Osa on samassa alueessa hahmojen kanssa ja osa sitte tuolla yleisessä Päikkäri keskustelussa. Jos pareille olisi yhteinen alue se toisi minusta selkeyttä ja aina ei tarvitsisi pähkäillä onko alue oikea.

Kannatan!
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 10 Kesä 2009, 22:51

Ejfan kirjoitti:
talitintti kirjoitti:Eikö täällä joskus ollut topic minne pystyi pistämään erilaisia ehdotuksia, tavallaan ajatusboxin tyyppinen topic? Noh, kirjaan nyt ehdotukseni tänne. Olisiko pareille hyvä tehdä oma alue kun nyt niitä on pitkin ja poikin foorumia sekalaisesti eri kategorioissa. Osa on samassa alueessa hahmojen kanssa ja osa sitte tuolla yleisessä Päikkäri keskustelussa. Jos pareille olisi yhteinen alue se toisi minusta selkeyttä ja aina ei tarvitsisi pähkäillä onko alue oikea.

Kannatan!


Tuo edellinen taisi kadota foorumin uudistumisen jälkeen tapahtuneessa siivouksessa, mutta tein uuden Säännöt ja tiedotukset-alueelle.

Tein nyt samalla tuon Parit-osion ja siirtelin sinne valmiiksi aiheitakin.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 10 Kesä 2009, 23:18

Mosse kirjoitti:Tuo edellinen taisi kadota foorumin uudistumisen jälkeen tapahtuneessa siivouksessa, mutta tein uuden Säännöt ja tiedotukset-alueelle.

Tein nyt samalla tuon Parit-osion ja siirtelin sinne valmiiksi aiheitakin.



Onko tarkoituskin, että Parit osiossa tulee näkyviin teksti "Käytössäsi olevat oikeudet eivät salli sinun lukea tällä alueella olevia viestejä." vai onko tämä vaan joku moka joka on käynyt osiota luodessa?
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron