Sekalainen löpinä

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 04 Kesä 2009, 12:59

talitintti kirjoitti:Huh huh. Sain juuri parhaalta kaverilta viestiä, että eräs meidän yhteinen entinen kaveri, joka on kiinnostunut kaveristani (ja osiltaan siksi entinen kaveri) luulee, että minä olisin kiinnostunut hänestä. Tämä miespuolinen ex-kaverimme oli ruvennut selittämään jotain aivan ihme juttua siitä miten minä olen kiinnostunut hänestä eikä hän tietysti halua tulla meidän ystävyyden väliin. Tämä jätkä on kyllä yrittänyt soitella minulle viimeisen viikon aikana liiankin ahkeraan mutta minä en ole halunnut olla sen kanssa minkäänlaisissa yhteyksissä sen jälkeen kun hän otti ja pilasi meidän vapun vieton. Että voi tyhmä jätkä...
Ei varmaan kauhean mukava ihminen .. Anteeksi kun utelen mutta pakko kysyä että miten hän pilasi teidän vapun vieton?
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 04 Kesä 2009, 17:57

Shelle`, vietimme vappua ensin isommalla porukalla grillaillen ja olimme kutsuneet kaverimme grillailemaan ja oletimmekin, että hän lähtee pois illan mittaa eikä jatka enää baariin meidän kanssa. Minä oletin kokoajan, että käyn viemässä hänet samalla kaupungille kun heitin hänen kaverinsakin kaupungille, mutta tämä jätkäpä jäikin meidän tyttöporukkaan lopuksi iltaa. Seuraavaksi koko porukka luuli, että hän lähte eri baariin kaupungille päästyä, koska hänen kaverinsa oli sanonut grillaamasta lähdettyä, että on suunnitellut eri baariin menoa. Jätkä vaan seurasi monien vaiheiden jälkeen meitä samaan paikkaan ja koko lopun illan hän sitten seurasi meitä kuin mikäkin ajokoira. Emme saaneet olla hetkeäkään kaverini kanssa rauhassa ja aina jos erehdyimme juttelemaan joidenkin muiden kanssa tämä tuli väliin ja juttelut jäi sitten siihen. Meidän vapusta piti tulla hauska tyttöporukalla koheltaminen, mutta eipä tullut. Tällei kerrottuna ei kuulosta kovin hirveältä, mutta kyllä se sillon tuntui kun ei voinut hetkeäkään hengähtää ettei tämä soita ja kysy missä olette, minne menitte, kene kanssa juttelette, mistä te tunnette tuon tyypin, miksi te juttelitte sen kanssa, ketä te etsitte? Välillä tuntui, että jätkälle oli tullut joku samperin kyselyikä kun jatkuvaan tuli kysymyksiä.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 06 Kesä 2009, 12:53

talitintti kirjoitti:Shelle`, vietimme vappua ensin isommalla porukalla grillaillen ja olimme kutsuneet kaverimme grillailemaan ja oletimmekin, että hän lähtee pois illan mittaa eikä jatka enää baariin meidän kanssa. Minä oletin kokoajan, että käyn viemässä hänet samalla kaupungille kun heitin hänen kaverinsakin kaupungille, mutta tämä jätkäpä jäikin meidän tyttöporukkaan lopuksi iltaa. Seuraavaksi koko porukka luuli, että hän lähte eri baariin kaupungille päästyä, koska hänen kaverinsa oli sanonut grillaamasta lähdettyä, että on suunnitellut eri baariin menoa. Jätkä vaan seurasi monien vaiheiden jälkeen meitä samaan paikkaan ja koko lopun illan hän sitten seurasi meitä kuin mikäkin ajokoira. Emme saaneet olla hetkeäkään kaverini kanssa rauhassa ja aina jos erehdyimme juttelemaan joidenkin muiden kanssa tämä tuli väliin ja juttelut jäi sitten siihen. Meidän vapusta piti tulla hauska tyttöporukalla koheltaminen, mutta eipä tullut. Tällei kerrottuna ei kuulosta kovin hirveältä, mutta kyllä se sillon tuntui kun ei voinut hetkeäkään hengähtää ettei tämä soita ja kysy missä olette, minne menitte, kene kanssa juttelette, mistä te tunnette tuon tyypin, miksi te juttelitte sen kanssa, ketä te etsitte? Välillä tuntui, että jätkälle oli tullut joku samperin kyselyikä kun jatkuvaan tuli kysymyksiä.

Okei, ymmärrän. Ei todellakaan mukavaa.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 08 Kesä 2009, 01:22

Mukava huomata, että en ole foorumin ainut yökukkuja. Lisäksi on mukava huomata, että foorumilla on nyt todella aktiivista porukkaa ja nykyään on todella mukava tulla foorumille kun melkeimpä tietää, että joku on kirjoittanut johonkin ketjuun jonkun viestin. Välillä kun oli hieman hiljaisempia kausia, jollon en itsekään käynyt tällä kuin lukemassa mitä fanitaiteisiin oli rustattu. Onneksi tämä foorumi on nyt aktiivinen, koska monet foorumit hiljenevät kesäksi. Sitten vielä kun päikkäreistä tulee aiheita keskusteltavaksi niin paljon, että jonnekin ne mielipiteet pitää päästä kertomaan. Pitäisi vaan taas aktivoitua tuossa jaksojen katsomisessa niin pääsisi niistä kirjaamaan mielipiteitään.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Kripe » 08 Kesä 2009, 01:25

talitintti kirjoitti:Mukava huomata, että en ole foorumin ainut yökukkuja. Lisäksi on mukava huomata, että foorumilla on nyt todella aktiivista porukkaa ja nykyään on todella mukava tulla foorumille kun melkeimpä tietää, että joku on kirjoittanut johonkin ketjuun jonkun viestin. Välillä kun oli hieman hiljaisempia kausia, jollon en itsekään käynyt tällä kuin lukemassa mitä fanitaiteisiin oli rustattu. Onneksi tämä foorumi on nyt aktiivinen, koska monet foorumit hiljenevät kesäksi. Sitten vielä kun päikkäreistä tulee aiheita keskusteltavaksi niin paljon, että jonnekin ne mielipiteet pitää päästä kertomaan. Pitäisi vaan taas aktivoitua tuossa jaksojen katsomisessa niin pääsisi niistä kirjaamaan mielipiteitään.


Olen samaa mieltä. Itse ainakin kesälomalla valvon myöhään, ja muutenkin nykyään melkein asun tällä foorumilla. :D Joo, nyttenkin odottelin jo, että kukahan sieltä kirjoittaa seuraavaksi ja mihin ketjuun. :)
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 08 Kesä 2009, 01:27

Juu siis minunhan piti sulkea tietokone jo tuossa kymmenen jälkeen heti kun olin tarkistanut sähköpostit ja lähettänyt yhden mailin. Juu melkein taas onnistui sekin. Meneehän se yö näköjää näinkin kun odottelee muiden kirjoitelevan foorumille ja sitten miettii viittiikö sitä itte kirjata jotai vastaukseksi.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 08 Kesä 2009, 01:28

Mäkin olen ollut täällä sivuilla melkeiin koko aja. Menen todella myöhään nukkumaan ja herään todella aikaisin. Unet jääpi välillä vain neljään tuntiin. Täällä sivuilla on kiva vaihtaa mielipiteitä ja porukka on todella mukavaa! :D
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 08 Kesä 2009, 01:31

Ejfan, kui sinä selviät nuin vähillä yöunilla? Minä olen useaan otteeseen nauranut kaikille, että kasvava lapsi tarvitsee unta, vaikka ikää olisikin se yli 20 vuotta. Minulle ei ole mikään ihme, jos nukun 12 tunnin yöunia ja välillä tuntuu, että tänä niin sanottu normaali 9 tuntia on minulle aivan liian vähän. Koulupäivinä tuli kylläkin nukuttua vähemmän kun nukkumaan ei tullut mentyä ihan heti kymmenen aikaan, mutta jos aamulla ei ollut mitään tärkeää oli hirmu kätevää siirtää kelloa vähä myöhempään ja jatkaa nukkumista. :)
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Kripe » 08 Kesä 2009, 01:32

talitintti kirjoitti:Juu siis minunhan piti sulkea tietokone jo tuossa kymmenen jälkeen heti kun olin tarkistanut sähköpostit ja lähettänyt yhden mailin. Juu melkein taas onnistui sekin. Meneehän se yö näköjää näinkin kun odottelee muiden kirjoitelevan foorumille ja sitten miettii viittiikö sitä itte kirjata jotai vastaukseksi.


Niinpä. Itse välillä tekisi mieli kirjoittaa monta viestiä vaikka mihin ketjuun, mutta sitten ajattelen että liika on liikaa, eikä kukaan jaksa niitä lukea, saatika vastata niihin. :D

Ejfan kirjoitti:Mäkin olen ollut täällä sivuilla melkeiin koko aja. Menen todella myöhään nukkumaan ja herään todella aikaisin. Unet jääpi välillä vain neljään tuntiin. Täällä sivuilla on kiva vaihtaa mielipiteitä ja porukka on todella mukavaa! :D


Mullakin yöunet jää n. 4-7 tuntiin yleensä. Ja joo, on tosi kiva keskustella täällä mukavien ihmisten kanssa, kun vielä on porukkaa, jotka pitävät samoista asioista kuin mä. Kaverit vihaavat Päikkäreitä, eikä niistä saa mainita sanallakaan heidän läsnäollessaan. -.-
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 08 Kesä 2009, 01:35

Minulla on vähä sama ongelma kun kukaan kavereista ei tunnu seuraavan Päikkäreitä. Pari kaveria seurasi vielä pari vuotta sitten sarjaa, mutta opinnot muka pitävät liian kiireisenä, joten he ovat jättäneet Päikkäreiden seuraamisen. Tämä foorumi onneksi antaa pientä lievitystä sille tuskalle kun kukaan kavereista ei ymmärrä mitä hienoa on sarjassa, jossa kesken häiden kirkkoon ajetaan moottoripyörällä tai pariinkin kertan kuollut hahmo herää henkiin vuosien päästä.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 08 Kesä 2009, 01:36

Minä en ole oikein ollut koskaan kova nukkumaan. Useasti nukun korkeitaan 8h. Senkin jälkeen on sellane olo, kun ois nukkunu iäisyyden. Kerran elämäni aika olen nukkunut yli 10h putkeen.Sekin johtui siitää, etten ollu nukkunu 24 tuntiin.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 08 Kesä 2009, 01:40

Kaverit vihaavat Päikkäreitä, eikä niistä saa mainita sanallakaan heidän läsnäollessaan. -.-

Joo itelläni on sellainen olo, että oon tehny jotain todella pahaa, kun vahingossa olen sanonut, jollekin jotain päikkäreistä. Nimittäin sillä toisella on sellainen ilme, kun oisin murhannu, jonkun!
Viimeksi muokannut Ejfan päivämäärä 08 Kesä 2009, 12:47, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 08 Kesä 2009, 12:45

talitintti kirjoitti:Minulla on vähä sama ongelma kun kukaan kavereista ei tunnu seuraavan Päikkäreitä. Pari kaveria seurasi vielä pari vuotta sitten sarjaa, mutta opinnot muka pitävät liian kiireisenä, joten he ovat jättäneet Päikkäreiden seuraamisen. Tämä foorumi onneksi antaa pientä lievitystä sille tuskalle kun kukaan kavereista ei ymmärrä mitä hienoa on sarjassa, jossa kesken häiden kirkkoon ajetaan moottoripyörällä tai pariinkin kertan kuollut hahmo herää henkiin vuosien päästä.

Joo, sama juttu :D .
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 08 Kesä 2009, 21:20

Shelle` kirjoitti:
talitintti kirjoitti:Minulla on vähä sama ongelma kun kukaan kavereista ei tunnu seuraavan Päikkäreitä. Pari kaveria seurasi vielä pari vuotta sitten sarjaa, mutta opinnot muka pitävät liian kiireisenä, joten he ovat jättäneet Päikkäreiden seuraamisen. Tämä foorumi onneksi antaa pientä lievitystä sille tuskalle kun kukaan kavereista ei ymmärrä mitä hienoa on sarjassa, jossa kesken häiden kirkkoon ajetaan moottoripyörällä tai pariinkin kertan kuollut hahmo herää henkiin vuosien päästä.

Joo, sama juttu :D .


Sama täällä. Saippuoiden arvostus ei ole kaikilla ihan huipussaan :D . Kiva vaan, kun foorumi aktiivinen.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Kripe » 08 Kesä 2009, 21:46

Hei muuten, onko teistä joku törmännyt esim. EJ/Sami-fanficeihin? Olisi kiva lukea. :)
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron