Sekalainen löpinä

Sana on vapaa kohtuuden rajoissa

Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Kripe » 24 Touko 2009, 22:13

Eli tänne voi kirjoitella ihan mitä vaan, mistä aiheesta vaan, esim. mitä teet/aiot tehdä lähipäivinä, mikä suututtaa, mikä on ihanaa ja mitä kaikkea arkeesi ylipäänsä kuuluukaan. :) Olisi kiva tietää nimittäin teistä kaikista lisää, kun tunnutte olevan kaikki niin mukavia ! :D
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 24 Touko 2009, 22:23

Mulla on huomena ruotsin koe, johon en ole lukenut ollenkaan, enkä aiokkaan lukea. Koska vihaan sitä yli kaiken.
Mutta sitten kesällä tosiaan on paljon aikaa, jos viittis ees vähän lukea sitä silloin.
Mulla on 4v Dobermann narttu, jonka kanssa asustelen. Muutin yksin asumaan 17-vuotiaana, koska Äitini kuoli.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 24 Touko 2009, 22:29

Ejfan, minullakin on huomenna rutsin tentti, mutta minä olen kuitenkin yrittänyt lukea. Tentin lisäksi minulla on suullinen koe, jonka mukaan määräytyy suullisen ruotsin arvosana päättötokariin. Jäiks. Ruotsi ei oikeastaan kuulu minunkaan suuriin suosikkeihini, mutta pakko kai sitäkin on lukea, koska tämä olisi viimeinen ruotsin kurssi tässä koulussa. Noh, huomenna on viimeinen tentti ja sitten alkaa kesäloma!

Minä asustelen Jukka II jr kanssa, eli palmuni kanssa (kyllä, minulla on ollut Jukka I ja Jukka II, mutta kumpikin kokivat karun kohtalon) Kainuussa, mutta odotan tammikuuta kuin kuuta nousevaa, koska sillon muuttoauto karauttaa takaisin P-Savoon ja pääsen pois Kainuusta. :) Minä muutin omilleni 18 vuotiaana, kun muutin opintojen perässä pois kotipaikkakunnalta.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Kripe » 24 Touko 2009, 22:33

Mäkin vihaan ruotsia, mutta luojan kiitos koulu päättyy, eikä tarvitse miettiä kokeita lainkaan, nyt odotellaan enää todistusta käteen. :D
Ejfan, mikä sun koiran nimi on? :D Mä rakastan koiria, itelläkin oli sellanen ku olin pieni, ja nyt olis taas pitkästä aikaa ihanaa saada koira. Itellä on jo kuitenkin kissa ja gerbiili, ja siskollani on myös kissa täällä hääräämässä, joten ehkä tämä lemmikkimäärä saa riittää. Toki jos olisi paljon aikaa ja rahaa, ottaisin varmaan kymmenen koiraa ja kissaa sun muita ihania eläimiä. :D

Ihanaa muuten ku kesä tulee, sitä on niin kauan jo odoteltukkin. :D
Viimeksi muokannut Kripe päivämäärä 24 Touko 2009, 22:34, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 24 Touko 2009, 22:33

Ruotsin kokeen lisäksi mulla on ensiviikolla Historian ja kemian kokeet ajattelin keskittyä niihin ja sitten uusin syksyllä sen ruotsin kokeen.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 24 Touko 2009, 22:38

Mun koiran nimi on Luna, mutta vaikka rakastankin koiraani, olen ajatellut luopua siitä, koska sillä on vähän liian suuri suojeluvietti, se ei pidä ulkopuolisista ihmisistä, se näyttää niille hampaita ja murisee. Pitääkin nyt tästä lähteä viemään se ulos! :solong:
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Kripe » 01 Kesä 2009, 23:34

Huhhuh. Ihanaa ku on kesäloma, toisaalta taas pari "ystävääni" ovat ihan hirveitä. Huono fiilis niiden takia. :( Tuntuu hirveeltä, ja varsinki ku on kesäloma, niin en haluais olla missään tälläsessä tilanteessa, että mun viesteihin yms. ei vastata tai mitään. No, nämä "ystävät" aina muutenkin käyttävät mua hyväksi rahallisesti tai muuten, joten ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun tälläinen tilanne tulee eteen. Mitäs teille muille kuuluu? :)
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Ejfan » 02 Kesä 2009, 09:26

Tiedän itsekkin miltä tuntuu, kun käytetään hyväsi.Minullakin oli nuorempana pari "ystävää", jotka oli vaan rahan perässä. Lopuksi, sitten päätin, että olen mielummin yksin, kun sellaisten idioottejen kanssa. Ruosin koe meni aika huonosti, kuten ajattelinkin.

Ps. Kripe, jätä sellaiset "ystävät", ne ei oo sun ystävyyden arvoisia!
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 02 Kesä 2009, 22:32

Kripen tilanne vaikuttaa todella pahalta ja minäkin kannatan, että jätät nämä "ystävät" ihan oman onnensa nojaan ja annat asian olla.

Minun loman alku on ollut aikamoista pyöritystä. Lauantaina olin serkun lakkiaisissa joihin tuli matkaa yhteensä reilut 300 kilsaa. Oli todella ihana istua todella kuumassa autossa juhlapuvussa. Sunnuntaina sitten matka jatkui Tampereelle veljen luokse, jonne matkalla saimme puhelun, että enoni on saanut saiskohtauksen ja joutunut sairaalaan. Tampereella ehdimme olla vain hetken ja ei kun takaisin katsomaan enoa. Emme kuitenkaan ehtineet käydä enon luona, koska hänet siirrettiin kauemmas sairaalaan eikä kukaan meistä enää jaksanut ajaa siinä paahtavassa helteessä autossa. Itsekin olin jo Jyväskylän korkeudella niin väsynyt, että ajoin navigaattorin ohjeiden mukaan rampista ohi. Eilen sitten kävin päiväseltään Kajaanissa koululla tekemässä oppimispäiväkirjan loppuun kaverin kanssa. Saimme onneksi työn palautettua ja tänään oli tullut arvosana näkyviin ja vitonen siitä oli tullut (arvostelu 0-5). Lauantain ja eilisen välillä oli sitten tullut ajettua vajaat 1500 kilsaa, joten tänään olin hieman vasten tahtoinen lähteä vielä äidin lapsuuden kotiin vajaan 100 kilsan päähän, mutta jostain syystä olin sielläkin mukana. Matkalla saimmekin sitten ikävän puhelun serkultani, enoni oli kuollut. Onneksi huomenna ei tarvitse käydä mökkiä kauempana, jonne myös menin lupautumaan lähteä, mutta onneksi mökki ei ole kaukana. Ehkä ehdin huomenna katsomaan eilisen urheulukanavalta tuleen pesiksen pelin, jonka tuloksen kylläkin olen jo kuullut.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Santeen » 02 Kesä 2009, 23:22

Kripe, jätä tosiaan sellaiset "Ystävät"
Talitintti, otan osaa suruusi.
Itse tosiaan kirjotin tossa ylioppilaaksi ja sitten vain lääkikseen.
Itse aion nyt vain rentoutua. Kirjat saa odottaa syksyyn.
Kuva
Avatar
Santeen
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 499
Liittynyt: 25 Tammi 2009, 23:50

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Mosse » 03 Kesä 2009, 18:00

Santeen kirjoitti:Kripe, jätä tosiaan sellaiset "Ystävät"
Talitintti, otan osaa suruusi.


Samat sanat. Itsekin aion lomalla rentoutua ja palata koulun penkille syksyllä :D .
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Shelle` » 03 Kesä 2009, 20:11

Santeen kirjoitti:Talitintti, otan osaa suruusi.

Samoin. Onko teillä muuten lemmikkejä? Itselläni on 3 vuotias kani jonka nimi on Nuppu. :)
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja talitintti » 03 Kesä 2009, 21:40

Kiitos kaikille. Sukulaisen kuolema on tietysti aina arka paikka ja kun äidin puolen mummi kuoli vajaa vuosi sitten kesällä niin ei tämä oikein nostata mielialaa suvussa.

Huh huh. Sain juuri parhaalta kaverilta viestiä, että eräs meidän yhteinen entinen kaveri, joka on kiinnostunut kaveristani (ja osiltaan siksi entinen kaveri) luulee, että minä olisin kiinnostunut hänestä. Tämä miespuolinen ex-kaverimme oli ruvennut selittämään jotain aivan ihme juttua siitä miten minä olen kiinnostunut hänestä eikä hän tietysti halua tulla meidän ystävyyden väliin. Tämä jätkä on kyllä yrittänyt soitella minulle viimeisen viikon aikana liiankin ahkeraan mutta minä en ole halunnut olla sen kanssa minkäänlaisissa yhteyksissä sen jälkeen kun hän otti ja pilasi meidän vapun vieton. Että voi tyhmä jätkä...
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Kripe » 03 Kesä 2009, 23:05

Jep, mutta ongelma on siinä, että nämä "kaverit" käyvät vielä vuoden ajan samaa koulua. :mad:
Talitintti, otan myös osaa suruusi.
Meilläki on kotona 2 kissaa ja gerbiili. :) Miten muuten on yleisesti katsoen kesä mennyt teillä ? Itsellä lähinnä kotona makoillen ja ulkona lenkkeillen ja muuten oleskellen.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Sekalainen löpinä

ViestiKirjoittaja Santeen » 03 Kesä 2009, 23:10

Kripe parka :parku:

Mulla ei oo mitään lemmikkiä, koska mulla ei oo oikein aikaa niille.Mulla oli koira, mutta se kuoli 2 vuotta sitten.
Minäkin olen makoillut kotona ja katsellut tv:tä.
Kuva
Avatar
Santeen
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 499
Liittynyt: 25 Tammi 2009, 23:50

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron