Yleistä keskustelua Amerikan jaksoista

Keskustelua Amerikan jaksoista

Re: Yleistä keskustelua Amerikan jaksoista

ViestiKirjoittaja Santeen » 11 Touko 2009, 21:37

Kripe kirjoitti:Huoh, olen NIIIN kyllästyny tohon Nicolen naamaan ! NIIIIIIIN turha hahmo koko Päikkäreissä. :kipakka:

Älä muuta sano!! Nicole on katala noita-akka!
Kuva
Santeen
Tarjoilijana Brady Pubissa

ViestiKirjoittaja jansku » 11 Touko 2009, 23:49

Kripe kirjoitti:No, tämä luki huhuissa:

"EJ/Sami/Rafe: Sami tajuaa, että EJ tulee aina olemaan uhka hänelle, joten hän kääntyy Rafen puoleen. He julistavat rakastavansa toisiaan ja rakastelevat. Rafe tarjoutuu olemaan Gracen sijaisisä. Kesäkuussa tapahtuu tragedia, joka koskettaa heitä kolmea."

Itse luulisin, että Grace kuolee, sillä silloin se koskettaisi kaikkia ja kun on kerran vielä tragedia. Mikä muukaan yhdistää kaikkia kolmea?

Olen itsekkin miettinyt, että mikä trageria se voisi olla. Eikä mieleeni tule, kun se, että Grace sairastuu ja Sami kertoo Gracesta totuuden Ej:lle ja sen jälkeen Grace kuolee ja myöhemmin paljastuu, että Sydney on oikeasti Ejamin rakkauden hedelmä!
Kuva
jansku
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

Lempihahmo(t): EJ, Tony, John, Marlena
Lempipari(t): EJami&Jarlena!

ViestiKirjoittaja Kripe » 16 Touko 2009, 17:35

Voi huhhuh mitä ensi viikolla on tiedossa. :kipakka: Rukoilen ettei Sami vastaa Rafelle myöntävästi kosintaan. Muuten lopetan kyllä katsomisen. :nouvei:
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

ViestiKirjoittaja Ejfan » 17 Touko 2009, 11:45

Ei Sami ja Rafe mene kihloihin! Sami sanoo sen olevan vielä liian aikaista. Rafe aikoo adoptoidan Gracen. Corday oli sanonut ettei lisää lapsia tule kuolemaan. Että sen perusteella Grace ei kuole! Itse en edes seuraa enään Amerikan jaksoja, koska en kestä katsoa Safea ja Ejolea yäk.
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

ViestiKirjoittaja Kripe » 17 Touko 2009, 13:48

Ejfan kirjoitti:Ei Sami ja Rafe mene kihloihin! Sami sanoo sen olevan vielä liian aikaista. Rafe aikoo adoptoidan Gracen. Corday oli sanonut ettei lisää lapsia tule kuolemaan. Että sen perusteella Grace ei kuole! Itse en edes seuraa enään Amerikan jaksoja, koska en kestä katsoa Safea ja Ejolea yäk.

Luojan kiitos ! Joo, en mäkään enää seuraa, välillä katon korkeintaan pienen pätkän ja yleensä Weekly Preview:n, jospa vaikka joskus nähtäisi vielä Ejamia, mutta nähtävästi turha toivo. :nouvei: Sarjan taso on kyllä laskenut jo pakkasen puolelle. Ihan järkyttävää katseltavaa noi Safe, Ejole ja Chlucas.
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

ViestiKirjoittaja Lovers » 17 Touko 2009, 15:02

Kun Safe ja Ejole on saanut oman tarinansa niin luulen, että Ejami menee yhteen.Mikä kestää kauan, koska on vauva sotku, Safen suhde ja se, että Ej:stä on tullut taas paha! Toivottavasti Ej antaa Samille anteeksi, että salasi tämän vauvan. :mote:
Kuva]
Lovers
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

Lempihahmo(t): EJ,Mel, Dan, Philip ja Nate
Lempipari(t): Bope,EJami,Danloe

ViestiKirjoittaja Ejami vs Safe » 17 Touko 2009, 17:24

Minä pidän safesta, mutta minun mielestäni Safe ei kuitenkaan ole niin hyvä kuin Ejami.
Ejole on kamalaa :twisted:. Nicole on tehnyt Ej:stä samanlaisen pahan kuin mitä itse on. Sami saa Ej:n tekemään oikein. Lucaskin Muistaa kohta sen, että Chloe petti häntä Danielin kanssa. Toivottavasti Lucas ei jätä Chloeta, koska silloin Lucas saattaa taas haluta Samin takaisin, ellei Lucas sitten kiinnostu Ariannesta. En millään haluais, että Ej,Rafe ja Lucas alkaisivat tappelemaan Samista!
Kuva
Ejami vs Safe
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa

ViestiKirjoittaja Kripe » 17 Touko 2009, 17:40

Itse luulen, että kun valheet paljastuvat, Sami palaa EJ:n tai jopa Lucasin syliin. Itse tottakai toivon mielummin, että EJ:n. Kuitenkin pieni pelko takaisin Lucasin syliin palaamisesta on, sillä Samin ja Lucasin välit ovat tällä hetkellä todella hyvät. Myös Samin käytös esim. kirkossa EJ ja Nicolen häiden jälkeen "Luuletko tosiaan että rakastan sinua EJ?" ja tämänhetkinen Rafe-sotku "Oi Rafe, en enää halua EJ:tä vaan sinut, olen unohtanut jo kokonaan EJ:n" viittaisi siihen, että kirjoittajat eivät olisi kirjoittamassa enää EJ:lle ja Samille yhteistä tulevaisuutta. Mutta uskon todella niin, ettei Samilla ja Rafella ole pitkää tulevaisuutta yhdessä. Rafe tuntuu olevan vain Samille lohduttaja.
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

ViestiKirjoittaja Santeen » 17 Touko 2009, 18:02

Minä uskon, että Santo ja Colleen on lupaus siitä, että Ejami kuuluu yhteen. Ej sano samille sairaalassa niitä Santon ja Colleenin kirjeitä lukiessa, että jos he eivät hyväsy sitä, että he kuuluvat yhteen, he saavat katua sitä koko loppu elämänsä. Ejole ja safe on vain väli suhteita. Ei sen enempää!
Kuva
Santeen

ViestiKirjoittaja Ejfan » 17 Touko 2009, 20:06

Ejfan kirjoitti: Corday oli sanonut ettei lisää lapsia tule kuolemaan. Että sen perusteella Grace ei kuole!

"Voi luoja, mitä Sammie teki? Kuvaamme vauvan hautauskohtausta. Olen kaikissa saippuoissa. Ehkä pitäisi alkaa katsoa niitä"

Tai sitten kuoleekin! :parku:
Kuva
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista

Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

ViestiKirjoittaja Kripe » 18 Touko 2009, 15:47

Santeen kirjoitti:Minä uskon, että Santo ja Colleen on lupaus siitä, että Ejami kuuluu yhteen. Ej sano samille sairaalassa niitä Santon ja Colleenin kirjeitä lukiessa, että jos he eivät hyväsy sitä, että he kuuluvat yhteen, he saavat katua sitä koko loppu elämänsä. Ejole ja safe on vain väli suhteita. Ei sen enempää!

Toivottavasti. Olen myös pohtinut samaa, ja toivon koko sydämestäni näin. Ejole ja Safe ovat NIIN hirveää katsottavaa että ihan hirvittää.
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

ViestiKirjoittaja jansku » 20 Touko 2009, 11:28

Safen rakastelu kohtaus oli todella tylsä!

Jos olet Ejami fani paina tästä!
Kuva
jansku
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

Lempihahmo(t): EJ, Tony, John, Marlena
Lempipari(t): EJami&Jarlena!

ViestiKirjoittaja Santeen » 20 Touko 2009, 23:49

Mä vähän luulen, että sami ja Ej vasta yhteen joskus vuosien päästä, ehkä sillon kun sarja päättyy kokonaan. Silloi Dimerojen ja Bradyjen välille tulisi rauha. Olen lopen kyllästynyt siihen, että Ejami ei ole vieläkään yhdessä.
En itse enään katso ollenkaan amerikan jaksoja. Luen vain spoilereita ja jos tapahtuu jotain kivaa (Ejami hetkiä) niin sillon alan taas katsomaan!
Sitten, kun nää amerikan jaksot tulee suomeen jätän päikkäreiden seuraamisen kokonaan ja jatkan myöhemmin, jos Ejami herää taas henkiin!
Kuva
Santeen

ViestiKirjoittaja Kripe » 21 Touko 2009, 16:25

Santeen kirjoitti:Mä vähän luulen, että sami ja Ej vasta yhteen joskus vuosien päästä, ehkä sillon kun sarja päättyy kokonaan. Silloi Dimerojen ja Bradyjen välille tulisi rauha. Olen lopen kyllästynyt siihen, että Ejami ei ole vieläkään yhdessä.
En itse enään katso ollenkaan amerikan jaksoja. Luen vain spoilereita ja jos tapahtuu jotain kivaa (Ejami hetkiä) niin sillon alan taas katsomaan!
Sitten, kun nää amerikan jaksot tulee suomeen jätän päikkäreiden seuraamisen kokonaan ja jatkan myöhemmin, jos Ejami herää taas henkiin!

No, mä itse seurailen tällä hetkellä Suomen jaksoja, aina sillon kun vaan muistan. (Voi hitto kun ei oo tallentavaa digiboksia. :kipakka: )
Amerikan jaksoja en katso ollenkaan, täyttä skeidaa tällä hetkellä. Luen itsekkin vain spoilerit, siltä varalta, että tapahtuisi jotain EJami-täytteistä. :P
Joo, tosiaan sitten ku Suomen EJami-jaksot on menny ohi, lopetan myös katsomisen.
EJamia odotellessa saattaa vierähtää jokunen tovi. Tosin luulen kyllä, että EJ ja Sami palaavat yhteen kesän jälkeen.
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

ViestiKirjoittaja Kripe » 21 Touko 2009, 16:30

Sami and Rafe have made love for the first time! Will this romance last?

Yes. It's a match made in heaven!
28.19%
No. Sami and EJ, all the way!
22.37%
No. LUMI Forever!
49.42%

HEI, NYT EJAMI-FANIT KAIKKI ÄÄNESTÄMÄÄN !!!
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri

EdellinenSeuraava

Paluu Amerikan jaksot