Näyttelijöiden kauneusleikkaukset

Yleistä keskustelua sarjan näyttelijöistä ja heidän kuulumisistaan.

Näyttelijöiden kauneusleikkaukset

ViestiKirjoittaja Mosse » 03 Huhti 2009, 18:17

Laitan tänne nyt tälläisen aiheen, kun tämä tuntuu kiinnostavan monia. Tänne voi laittaa omia epäilyjään sekä uusia ja vanhoje kuvia verrattavaksi.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Näyttelijöiden kauneusleikkaukset

ViestiKirjoittaja DHfan » 02 Loka 2009, 16:09

Ainakin itse laittaisin listalle seuraavat nimet, vaikken mitään kuvatodisteita jaksakaan kaivella :D

Josh Taylor (Roman)
Deidre Hall (Marlena)
Lauren Koslow (Kate)
Peggy McCay (Caroline)
Suzanne Rogers (Maggie)

ja ehkä -listalla..:
Nadia Björlin (Chloe) Voisin vaikka vannoa että povi kasvoi poissaollessa... :D
Kristian Alfonso (Hope) Tuohon en kyllä osaa sanoa kun välillä tuntuu että rypyt ois tassottunu, mikä voi olla meikinkin ansiota, mutta sitten taas jos kuvia katsoo nii ei kuitenkaan
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Näyttelijöiden kauneusleikkaukset

ViestiKirjoittaja Mosse » 03 Touko 2010, 20:43

Tässä kuvia yllämainituista

Deidre Hall
- Kasvot ovat kiristyneet varsinkin silmien kohdalta ja kulmat ovat nousseet.
Kuva

Lauren Koslow
- Huulet ovat suurentuneet ja iho on kiristynyt. Nenäkin näyttää vähän erilaiselta.
Kuva

Kristian Alfonso
- Silikonit ainakin. Kasvot näyttävät melko samalta.
Kuva
Kuva

Nadia Björlin
- En ainakaan huomaa merkittävää eroa. Ehkä vain paremmat rintaliivit.
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Näyttelijöiden kauneusleikkaukset

ViestiKirjoittaja Mosse » 08 Kesä 2010, 17:06

Raportti Francesin kunniaksi pidetystä tapahtumasta

Reid walking into the make-up room one day, to find Deidre Hall back on set after a short break. "She went around the room saying hello and good morning to everyone," Jule smiled, reminiscing, "and when she got to Deidre, she said 'Oh! You got another facelift!'" Reid told it like it is, and everyone just listened to her.


Kuinka monta kasvojenkohotusta Deidre onkaan ottanut :D
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Näyttelijöiden kauneusleikkaukset

ViestiKirjoittaja DHfan » 13 Heinä 2010, 14:11

Hahaa hajosin tolle Frances tarinalle :D Voin niin hyvin kuvitella sen, ja mun puolesta saakin puhua noi asiat suoraan jos ihmiset tekee valinnan ja lähtee kirurgin veitsen alle. Ja ainakin Deidre kierrellen myöns yhdes viimeisimmist haastatteluistaan että on käyttäny kauneuskirurgiaa. Tai jotenki siihen malliin että "se on hyvä asia ja jos sen vain tekee oikein ja on hyvissä käsissä niin miksei." Mut mua vaa huvittaa -vaikka häntä fanitankin- kuinka kaikki kehuu "ettei se vanhene koskaan" ja on "luonnolisesti kaunis" yms.. Vaik mun mielest se näytti parhaimmillaa aika järkyttävältä kun kasvois oli vähä liikaakin täytettä, mut esim nois 2008 jaksois se näytti jopa tosi hyvältä ottaen huomioo että kuitenkin varmasti aika radikaaleja tekoja tehty kasvoille.

Ja sit Chrystal / Carly on ainakin hankkinu kivikasvot (mua häiritsee kattoa noita uusia jaksoja kun sil ei yksin kertasest otsaa tuu mitään ilmettä hahaa) ja Patsy Pease (Kimberly) kanssa.. Ja tietty Peggy (Caroline) on kans valinnu tän polun.. Ja tietty se Laura Hortonin näyttelijä myös.. Sääli sinänsä että saippuoihin on tullu jumalaton villitys säilyä ikinuorena, vaikea varmaa ihmsiten jotka ovat seuranneet sarjaa vuosikymmeniä enää yrittää sisäistyä hahmoihin joiden tietää olevan saman ikäisiä, mutta joiden kasvot ovat yhtä ryppyiset kuin 5-vuotiaalla lapsella.

Ja mua henk. koht. harmittaa Franceksen (Alicen) poismeno jo senkin takia, että se oli viimisiä naisnätytelijöitä täs sarjassa joka ei tietääkseni kajonnut kauneuskirurgiaan, ja se teki siitä vielä enemmän rakastettavan isoäiti- ja matriarkkahahmon. Nyt sarja petaa Suzannelle paikkaa Franceksen jalanjäljissä, mutta hänen naamansa on jo niin järkyttävän näköinen kauneuskirurgian jäljiltä että ihan hirvittää.. Ja joitain itkukohtauksiakin kun katoin hänestä kesäkuulta, niin ei se ees näyttäny itkemiseltä kun naama ei normaalilla tavalla taipunut ruttuun... What a shame...
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Näyttelijöiden kauneusleikkaukset

ViestiKirjoittaja Mosse » 14 Heinä 2010, 14:43

Crystal on pumpannut otsaansa aivan liikaa botoxia, tässä ollaan jo lähelle Josh Tayloria. Varsinkin, koska hänen otsansa ei ole pienimmästä päästä, niin sen liikkumatttomuus näyttää pahalta. Hän on myös myöntänyt, että hänellä oli implantit ennen paluutaan sarjaan. Myös Lindsay Hartley hankki jossain vaiheessa implantit.

Laurenkin näyttää pahalta nykyään, mutta Katen voisi kuvitella kyllä hahmonakin menevän kauneusleikkauksiin. Maggien hahmolle leikkaukset eivät taas sovi. Suzanne ei saisi lihassairautensa vuoksi käyttää botoxia, joten mitä hän lienee kasvoilleen tehnyt.

Pahimpia ovat ne julkisuuden henkilöt, jotka väittävät, ettei heille ole tehty mitään vaikka sen selvästi näkee (Helena Lindren, kröhömn). Näyttelijöiltä muutenkin aika huono veto pumpata naama täyteen myrkkyjä, kun tunteiden välittäminen kasvojen kautta vaikenee melkoisesti.

Onneksi Hollywoodissa on jonkun verran näyttelijöitä, jotka ovat pysyneet kaukana leikkauksista (mm. Diane Keaton). Päivien viemästäkin löytyy vielä muutama, jollei ei ole olettevasti tehty mitään ja toivottavasti tilanne säilyy, kun nämä näyttelijät vanhenevat.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Näyttelijöiden kauneusleikkaukset

ViestiKirjoittaja DHfan » 15 Heinä 2010, 12:32

Hahaa, toi Josh Taylor vertaus tosiaan sopii hyvin. Varmaa yks suurimpia loukkauksia mitä naiselle vois antaa.. :D Mut käy vähän sääliks Joshia siin mieles, että valitsi tällasen ulkonäköpainotteisen uran ja kaljuuntuminen ollu varmaa aika kova paikka jo senkin takia (töyhtötupeet & hiustensiirrot päälaella, anyone?).

Oon kans ite pannu sen Helena Lindgrenin merkille. Mua itse asias huvitti ku äitin kans aina ollaa väitelty kauneusleikkauksista, ja mie sitten aina selitän että on käyny ja hän vastustaa väitettä kunnes yleensä vasta parin vuoden jälkee myöntää asian. Esimerkiks kuningatar Silviasta mie bongasin aikonaan ekat merkit 5 vuotta ennen äitiäni.

Ja pidetään todellakin peukut pystyssä ettei nää Päivien viemään kriittistä ikää lähestyvät ala tekemään mitään.. Etenkin toivon ettei Ali Sweeney tulis kajoamaan naamaansa.. Ja Kristianin mä uskoisin kyl jo jotenki kajonneen koska hän on niin langanlaiha muuten (-> paljon ryppyjä) mutta kun katsoo uusimpia jaksoja niin hänen naamansa on oudon sileä, välillä aivan kuin eri paria kropan kanssa. :/ [Mistä puheen ollen Päikkäreiden pitäisi varmaan antaa KA:lle enemmän palkkaa kun hänellä ei tunnu olevan varaa ruokaan ja syömiseen... 8) ]
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Näyttelijöiden kauneusleikkaukset

ViestiKirjoittaja Mosse » 15 Heinä 2010, 15:18

En voi edes kuvitella, miltä Ali näyttäisi leikeltynä ja naama täynnä myrkkyjä. Toivottavasti myös Ari Zucker, Mary Beth Evans ja Melissa Reeves pysyvät luonnollisen näköisinä.

Toinen juttu, mitä en ymmärrä ovat ne, jotka leikkauttavat itsensä täysin erinäköisiksi tai jonkun julkkisen näköisiksi. Ja leikkaukset yleistyvät yhä nuoremmille. Heidi Montag on suoraan sanottuna järkyttävän näköinen. Hän oli alun perin kaunis, mutta nyt on pilannut kasvonsa ja vartalonsa.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Näyttelijöiden kauneusleikkaukset

ViestiKirjoittaja Mosse » 15 Heinä 2010, 17:59



Noin 4 minuutin kohdalla juontaja ahdistelee Deidreä tämän ihosta. Ensin Deidre varoittaa laittamasta myrkkyjä verenkiertoon ja myöntää sitten yrittävänsä estää vanhenemistaan.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Näyttelijöiden kauneusleikkaukset

ViestiKirjoittaja DHfan » 15 Heinä 2010, 21:36

Yeps, oon ton parii otteesee kattonu. Kieltämättä hieman kaksinaismoralismia mukana.. Ja mua kyl kans huvittaa niin kovasti että sil on pokkaa lähtä vetää tollasta "Beauty secrets" tourii.. En kyl oo uskaltanu alkaa viel muitten J&M /DH-fanien kanssa kiistelemään tästä aiheesta (se ois aika itsemurha mun fani-maineelle näin globaalemmis piireis :D).

Sit miun mielest oli kyl tavallaa aika suloista kun sillon 2007 Deidren ollessa edellisen kerran vieraana tos samas keskusteluohjelmas, silloin Draken (John) ja Thaaon (Tony) kans, niin siltähän kysyttii se sama kysymys (yleisöstä vissiin) että miten se on oikein pysyny niin nuoren näköisenä. De näytti siin tilantees aika kiusaantuneelta ja Drake tuli sitten hätii ja alko paasaamaa kuinka paljon De näkee vaivaa terveellisen elämäntavan ja kuntoilun puolesta. Vähän tällain off-the-topic, mut joo se oli aika suloinen pelastus ystävän suunnasta. :D
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Näyttelijöiden kauneusleikkaukset

ViestiKirjoittaja DHfan » 15 Heinä 2010, 21:40

Nii ja tosissaa, Missyn rukoilen pysyvän luonnollisena ja uskonkin että saattaisi ymmärtää pysyä sellaisena.. Se kuitenki vaikuttaa aika maanläheiselt kaiken kaikkiaa mitä nyt oon yrittäny seurata. Ja toki myös Ari ja MBE ja kaikki muutkin ketä nyt vielä on jäljellä.. Ite oon kauneuskirurgiaa vastaa (ellei kyseessä satu olemaan esim. vanhojen palovammojen yms hoitoa), se on loppujen lopuks vaa itsepetosta.
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Näyttelijöiden kauneusleikkaukset

ViestiKirjoittaja Kripe » 16 Heinä 2010, 00:05

Mosse kirjoitti:En voi edes kuvitella, miltä Ali näyttäisi leikeltynä ja naama täynnä myrkkyjä.

Toinen juttu, mitä en ymmärrä ovat ne, jotka leikkauttavat itsensä täysin erinäköisiksi tai jonkun julkkisen näköisiksi. Ja leikkaukset yleistyvät yhä nuoremmille. Heidi Montag on suoraan sanottuna järkyttävän näköinen. Hän oli alun perin kaunis, mutta nyt on pilannut kasvonsa ja vartalonsa.


Ali on luonnonkaunis, enkä todellakaan edes halua kuvitella miltä Ali näyttäisi leikattuna. :D Toivottavasti ei ikinäkään leikkele itseään.

Olen ihan samaa mieltä. Heidi Montag on kerrassaan loistava esimerkki, kuinka karseannäköiseksi voikaan tulla kun ottaa paljon leikkauksia.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Näyttelijöiden kauneusleikkaukset

ViestiKirjoittaja Ejfan » 16 Heinä 2010, 13:08

En kyllä voi sitten millään ymmärtää, että miksi nuoret kauniit ihmiset alkavat leikkelemään itseään.
Lindsay Hartley on niin kaunis muutenkin ettei olisi tarvinnut suurempia rintoja. Onko sillä oikeasti väliä onko kuppi koko b vai e. Antaa varmaan tyttärelleen 18 vuotias lahjaksi silikonit.
Voin ehkä hyväksyä silikoonit silloin jos naisella ei oikeasti ole rintoja ollenkaan, jotta saisi itsensä tuntemaan naiseksi.
Kun Deidre käytti paljastavampia asuja, kuten iltapukua Deidren kasvot näyttivät +40 vuotiaalta ja kaulasta alaspäin +50 vuotiaalta.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Näyttelijöiden kauneusleikkaukset

ViestiKirjoittaja DHfan » 12 Heinä 2011, 18:31

Se vähä mitä oon katellu tuoreimpia Bope-clippejä, nii onkohan Kristian Alfonso tehny jotain kasvoilleen? Koska jotenkin ne ei näytä aivan samalta kuin ennen, vaikken osaakaan selittää, että mistä ero tulee. Joskin alkuvaiheessahan kauneusleikkaukset on huomaamattomampia kuin sit pidemmäl tähtäimel. Mut tulipahan vain mieleen, onko kukaan muu aatellu samaa. Toivoisin kyllä niin paljon, ettei KA lähtisi sille tielle..
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Näyttelijöiden kauneusleikkaukset

ViestiKirjoittaja Mosse » 12 Heinä 2011, 20:45

DHfan kirjoitti:Se vähä mitä oon katellu tuoreimpia Bope-clippejä, nii onkohan Kristian Alfonso tehny jotain kasvoilleen? Koska jotenkin ne ei näytä aivan samalta kuin ennen, vaikken osaakaan selittää, että mistä ero tulee. Joskin alkuvaiheessahan kauneusleikkaukset on huomaamattomampia kuin sit pidemmäl tähtäimel. Mut tulipahan vain mieleen, onko kukaan muu aatellu samaa. Toivoisin kyllä niin paljon, ettei KA lähtisi sille tielle..


Silmien/poskien aluella on jotain erilaista. En myös osaa sanoa tarkalleen, missä se ero on. Hänen kasvonsa näyttävät jotenkin liian "pyöreiltä" hänen vartaloonsa.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Seuraava

Paluu Näyttelijöiden kuulumiset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron