Nicolelle sopisi ja Samille sopisi?

Juttele (v)ihastuttavista hahmoista

Re: Nicolelle sopisi ja Samille sopisi?

ViestiKirjoittaja ejole<3 » 24 Maalis 2010, 23:38

Tää sivusto on niin täynnä Ejami-faneja, että muiden on ihan turha edes yrittää alottaa kunnon keskustelua täällä! Aina on joku saakelin Ejami, joka haluaa valaista meitä muita! :rofl: Muuttakaa vaikka tän sivuston nimi Forbidden Love Vol. 2:ksi - sopis ainaki!
Kuva
Kuva
banner made by belle333black :)
ejole<3
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 98
Liittynyt: 23 Syys 2008, 20:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nicolelle sopisi ja Samille sopisi?

ViestiKirjoittaja Kripe » 25 Maalis 2010, 00:22

ejole<3 kirjoitti:Tää sivusto on niin täynnä Ejami-faneja, että muiden on ihan turha edes yrittää alottaa kunnon keskustelua täällä! Aina on joku saakelin Ejami, joka haluaa valaista meitä muita! :rofl: Muuttakaa vaikka tän sivuston nimi Forbidden Love Vol. 2:ksi - sopis ainaki!


Jos tarkotit minua (niinkuin tarkoititkin), niin en kyllä yritä valaista sinua, enkä talitinttiä, en todellakaan. Saatte pysyä mielipiteessänne ihan vapaasti, miksi se minua liikuttaisi? Mua vain liikuttaa se, että pistät moneen keskusteluun (JOTKA EIVÄT LIITY AIHEESEEN) tästä samaisesta aiheesta kommenttia. Jos on kommentoitavaa tästä asiasta, kommentoi tänne.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Nicolelle sopisi ja Samille sopisi?

ViestiKirjoittaja kjo » 25 Maalis 2010, 13:53

Eihän täällä ole pakko kirjoitella jos ei halua? Ja kyllä kai jokainen älyää että Kyseisessä viestiketjussa puhutaan siitä mitä otsikossa lukee? :lapsy: esim. spoilerit on varattu uutisille jne. Ei mieli piteille joille on omat ketjunsa?
kjo
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 6
Liittynyt: 14 Tammi 2010, 13:04

Re: Nicolelle sopisi ja Samille sopisi?

ViestiKirjoittaja ejole<3 » 25 Maalis 2010, 16:06

kjo kirjoitti:Eihän täällä ole pakko kirjoitella jos ei halua? Ja kyllä kai jokainen älyää että Kyseisessä viestiketjussa puhutaan siitä mitä otsikossa lukee? :lapsy: esim. spoilerit on varattu uutisille jne. Ei mieli piteille joille on omat ketjunsa?

Eli jos spoileri on Ejami-aiheinen, en kuitenkaan saa kommentoida mitään siihen liittyvää, koska jotkut on nyt niin väsyneitä näihin Ejami/EJole kommentteihin? :D loogista!
Kuva
Kuva
banner made by belle333black :)
ejole<3
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 98
Liittynyt: 23 Syys 2008, 20:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nicolelle sopisi ja Samille sopisi?

ViestiKirjoittaja talitintti » 25 Maalis 2010, 16:26

OFFIA (Varoitus sarkasmista, joka ilmeisesti taas menee porukalta ohi / ei ole yksilöity kellekään piikiksi tai mitään, mutta kirjoitan nyt mitä mielessäni on pyörinyt näitä keskusteluita lukiessa):

Kripe kirjoitti:Jos tarkotit minua (niinkuin tarkoititkin), niin en kyllä yritä valaista sinua, enkä talitinttiä, en todellakaan.


Ahaa... Siis jos minulle ei ole "korvamerkitty" jotain kommenttia niin minäkö en saa kommentoida sitä? Minä koetin lähinnä vain huomauttaa, että niin kauan kunnes ylläpito asiasta ilmoittaa niin jokainen saa varmaankin keskustella mistä tahtoo.

Siitä olen kuitenkin Kripen kanssa samaa mieltä, että asiat pitäisi pysyä sillä minne kuuluukin (tiedän, tämä on väärässä paikassa), mutta mitä minä olen tätä keskustelua seurannut niin ejole<3 on keskustellut aiheesta topiceissa, joissa aihetta "kuuluukin" keskustella. Mielestäni Spoilereissakaan ei ole mainintaa, että siellä ei saa keskutella spolereista, joita muuten tulee aika yksipuolisesti (oletan, että Amerikassa tapahtuu muutakin kuin tätä surullisen kuuluisaa vauvojen kanssa säätämistä).

(Jos kommenttini nyt ovat pahoittaneet jotakin niin anteeksi, että olen olemassa ja että satun ajattelemaan näin kuin ajattelen [tämä oli sitä sarkasmia :)])
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Nicolelle sopisi ja Samille sopisi?

ViestiKirjoittaja Emma » 25 Maalis 2010, 19:26

Tämä topichan on tehty, että voitasiin keskustella aiheesta "kuka sopii kenellekin", mutta ihan ihme tappelua on syntynyt. Eikö näistä asioista voitaisi keskustella ihan fiksusti ja aikuismaisesti, eikä silleen että jos joku sanoo yhdenkin poikkipuolisen sanan jostain parista, parin fanit hyökkäävät kimppuun.
Ainakin tälläista menoa on huomattavissa jenkkiläisillä keskustelupalstoilla. :roll: Kerrankin siellä Sony Picturesin palstalla joskus pari vuotta sitten kirjoitin kritisoivasti eräästä storylinesta ja kritisoin samalla EJ:tä ja Samia (Huom! en silti haukkunut), niin eikös seuraavalla kerralla sisäänkirjautuessani ollut vastauksia siihen topiciin tullut ihan kiitettävä määrä, joista sitten suurin osa oli niitä "SHUT UP YOU DON'T KNOW ANYTHING, EJAMI IS DESTINY!!!111"-vastauksia, ja olipa muutama yksärikin tullut, jossa haukuttiin mua ties miksi... Kauheaa yleistystä, tiedän, mutta ikävä kyllä sen käsityksen sain siellä ollessani. Nykyäänkin käyn, mutta melko harvoin; on tosiaankin ikävää kuin ei mielipidettä saa sanoa missään muussa kuin bashing (tai no bashing, riippuu aiheesta)-topiceissa.

Voipi olla että juuri tämän takia suhtautumiseni EJamiin ja EJami-faneihin on vähän nihkeä, kun ei saanut edes mielipidettään sanoa asiallisesti, ilman että tyypit hyökkää kimppuun. Saman pelkäsin tapahtuvan tälle foorumille, kun EJami-faneja tuli yhä enemmän ja enemmän. Kuitenkin olen saanut ihan positiivisesti yllättyä, ainakin tähän mennessä kukaan ei ole haukkunut mua sokeaksi biaatchiksi, joka ei tajua EJ ja Sami kuuluvat yhteen ja ovat täydellinen pari.

Tämän viestikään ei liittynyt varsinaisesti aiheeseen mitenkään, mutta tämän kerran suonette sen anteeksi. Eiköhän tätä Sydnapping-aihetta + muita juttuja ole jauhettu täällä jo ihan tarpeeksi. (En toki sano, ettei saa enää jauhaa, mutten tajua, miten siitä voi enää mitään uutta keksiä :lol: )
Viimeksi muokannut Emma päivämäärä 25 Maalis 2010, 19:55, muokattu yhteensä 1 kerran
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

Re: Nicolelle sopisi ja Samille sopisi?

ViestiKirjoittaja ejole<3 » 25 Maalis 2010, 19:39

talitintti kirjoitti:OFFIA (Varoitus sarkasmista, joka ilmeisesti taas menee porukalta ohi / ei ole yksilöity kellekään piikiksi tai mitään, mutta kirjoitan nyt mitä mielessäni on pyörinyt näitä keskusteluita lukiessa):

Kripe kirjoitti:Jos tarkotit minua (niinkuin tarkoititkin), niin en kyllä yritä valaista sinua, enkä talitinttiä, en todellakaan.


Ahaa... Siis jos minulle ei ole "korvamerkitty" jotain kommenttia niin minäkö en saa kommentoida sitä? Minä koetin lähinnä vain huomauttaa, että niin kauan kunnes ylläpito asiasta ilmoittaa niin jokainen saa varmaankin keskustella mistä tahtoo.

Siitä olen kuitenkin Kripen kanssa samaa mieltä, että asiat pitäisi pysyä sillä minne kuuluukin (tiedän, tämä on väärässä paikassa), mutta mitä minä olen tätä keskustelua seurannut niin ejole<3 on keskustellut aiheesta topiceissa, joissa aihetta "kuuluukin" keskustella. Mielestäni Spoilereissakaan ei ole mainintaa, että siellä ei saa keskutella spolereista, joita muuten tulee aika yksipuolisesti (oletan, että Amerikassa tapahtuu muutakin kuin tätä surullisen kuuluisaa vauvojen kanssa säätämistä).

(Jos kommenttini nyt ovat pahoittaneet jotakin niin anteeksi, että olen olemassa ja että satun ajattelemaan näin kuin ajattelen [tämä oli sitä sarkasmia :)])

Samaa mieltä!
Kuva
Kuva
banner made by belle333black :)
ejole<3
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 98
Liittynyt: 23 Syys 2008, 20:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nicolelle sopisi ja Samille sopisi?

ViestiKirjoittaja Ejfan » 26 Maalis 2010, 00:54

talitintti kirjoitti:OFFIA (Varoitus sarkasmista, joka ilmeisesti taas menee porukalta ohi / ei ole yksilöity kellekään piikiksi tai mitään, mutta kirjoitan nyt mitä mielessäni on pyörinyt näitä keskusteluita lukiessa):

Kripe kirjoitti:Jos tarkotit minua (niinkuin tarkoititkin), niin en kyllä yritä valaista sinua, enkä talitinttiä, en todellakaan.


Ahaa... Siis jos minulle ei ole "korvamerkitty" jotain kommenttia niin minäkö en saa kommentoida sitä? Minä koetin lähinnä vain huomauttaa, että niin kauan kunnes ylläpito asiasta ilmoittaa niin jokainen saa varmaankin keskustella mistä tahtoo.

Siitä olen kuitenkin Kripen kanssa samaa mieltä, että asiat pitäisi pysyä sillä minne kuuluukin (tiedän, tämä on väärässä paikassa), mutta mitä minä olen tätä keskustelua seurannut niin ejole<3 on keskustellut aiheesta topiceissa, joissa aihetta "kuuluukin" keskustella. Mielestäni Spoilereissakaan ei ole mainintaa, että siellä ei saa keskutella spolereista, joita muuten tulee aika yksipuolisesti (oletan, että Amerikassa tapahtuu muutakin kuin tätä surullisen kuuluisaa vauvojen kanssa säätämistä).

(Jos kommenttini nyt ovat pahoittaneet jotakin niin anteeksi, että olen olemassa ja että satun ajattelemaan näin kuin ajattelen [tämä oli sitä sarkasmia :)])

Tietysti saat kommentoida mitä haluat. Tuskin Kripe tarkoitti sitä tuolla lailla.
EJolen ja minun kommentit menivät huhut/Spoilerit osioissa liian pitkälle. Olen pahoillani siitä!
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Nicolelle sopisi ja Samille sopisi?

ViestiKirjoittaja Mosse » 26 Maalis 2010, 14:24

Emma kirjoitti:Tämä topichan on tehty, että voitasiin keskustella aiheesta "kuka sopii kenellekin", mutta ihan ihme tappelua on syntynyt. Eikö näistä asioista voitaisi keskustella ihan fiksusti ja aikuismaisesti, eikä silleen että jos joku sanoo yhdenkin poikkipuolisen sanan jostain parista, parin fanit hyökkäävät kimppuun.
Ainakin tälläista menoa on huomattavissa jenkkiläisillä keskustelupalstoilla. :roll: Kerrankin siellä Sony Picturesin palstalla joskus pari vuotta sitten kirjoitin kritisoivasti eräästä storylinesta ja kritisoin samalla EJ:tä ja Samia (Huom! en silti haukkunut), niin eikös seuraavalla kerralla sisäänkirjautuessani ollut vastauksia siihen topiciin tullut ihan kiitettävä määrä, joista sitten suurin osa oli niitä "SHUT UP YOU DON'T KNOW ANYTHING, EJAMI IS DESTINY!!!111"-vastauksia, ja olipa muutama yksärikin tullut, jossa haukuttiin mua ties miksi... Kauheaa yleistystä, tiedän, mutta ikävä kyllä sen käsityksen sain siellä ollessani. Nykyäänkin käyn, mutta melko harvoin; on tosiaankin ikävää kuin ei mielipidettä saa sanoa missään muussa kuin bashing (tai no bashing, riippuu aiheesta)-topiceissa.

Voipi olla että juuri tämän takia suhtautumiseni EJamiin ja EJami-faneihin on vähän nihkeä, kun ei saanut edes mielipidettään sanoa asiallisesti, ilman että tyypit hyökkää kimppuun. Saman pelkäsin tapahtuvan tälle foorumille, kun EJami-faneja tuli yhä enemmän ja enemmän. Kuitenkin olen saanut ihan positiivisesti yllättyä, ainakin tähän mennessä kukaan ei ole haukkunut mua sokeaksi biaatchiksi, joka ei tajua EJ ja Sami kuuluvat yhteen ja ovat täydellinen pari.


Amerikkaisille foorumeilla meno ältyy välillä aika hurjaksi, kun sieltä löytyy niitä jotka henkeen ja vereen kannattavat jotain paria/hahmoa. "Toisinajattelijat" hiljennetään siellä aika äkkiä.

Mielestäni on vain mielenkiintoista eri ihmisten mielipiteitä hahmoista/pareista ja parempi vain, etteivät kaikki ole samaa mieltä, tulee enemmän keskustelua ja mielipiteiden vaihtoa.

Tämän viestikään ei liittynyt varsinaisesti aiheeseen mitenkään, mutta tämän kerran suonette sen anteeksi. Eiköhän tätä Sydnapping-aihetta + muita juttuja ole jauhettu täällä jo ihan tarpeeksi. (En toki sano, ettei saa enää jauhaa, mutten tajua, miten siitä voi enää mitään uutta keksiä :lol: )


Ei se nyt haittaa, jos vähän aiheesta poikkeaa. Pitäisi käydä näitä viestiketjua läpi ja ehkä yhdistellä jotain toisiinsa. Kyllä ne käsikirjoittajat jotain Sydnappaukseen keksivät. Vieläkään kaikkea ei ole paljastettu. Tämä vauvojenvaihtoon liittyvä sotku on kestänyt pian kaksi vuotta.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Nicolelle sopisi ja Samille sopisi?

ViestiKirjoittaja Kripe » 26 Maalis 2010, 18:34

Ilmeisesti kukaan ei ole älynnyt pointtiani missään asiassa, joten aivan sama.
Täällä nähtävästi ei voi mitään sanoa ilman että joku ottaa siitä ongelman itselleen ja suuttuu.

Btw, olenko missään vaiheessa sanonut, että mielestäni kaikkien pitäisi olla samaa mieltä kaikesta ja mua ei kiinnosta muiden mielipiteet eri pareista?
EN.

Joku vain ymmärtää (tai haluaa ymmärtää) nämä mun mielipiteeni väärin. Parempi vain kun en sano mitään, niin ei tästäkään tule suurempaa ongelmaa.

En edes jaksa selittää mitä näissä viesteissä tarkoitin, koska tuskin kukaan ymmärtäisi, vaan käsittäisi väärin.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Nicolelle sopisi ja Samille sopisi?

ViestiKirjoittaja Kripe » 17 Heinä 2010, 16:18

Tässä olemme lähiaikoina taas huomanneet, kuinka EJ on jälleen alkanut rakastaa Samia. Ja myöntänytkin sen vielä Samille. Ja Samikin on myöntänyt EJ:lle, että sillä on tunteita EJ:tä kohtaan. Tuskinpa se rakkaus on sieltä alitajunnasta ikinä kokonaan poishiipunut kummaltakaan. Samikin sanoi tuossa yhdessä vaiheessa että "Part of me will always love you", eli kyllähän Sami EJ:tä rakastaa, edes jollain tasolla.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Nicolelle sopisi ja Samille sopisi?

ViestiKirjoittaja Kripe » 17 Heinä 2010, 16:22

talitintti kirjoitti:Ahaa... Siis jos minulle ei ole "korvamerkitty" jotain kommenttia niin minäkö en saa kommentoida sitä? Minä koetin lähinnä vain huomauttaa, että niin kauan kunnes ylläpito asiasta ilmoittaa niin jokainen saa varmaankin keskustella mistä tahtoo.


Vaikka tämä nyt onkin vanha juttu, haluan kuitenkin sanoa, että TODELLAKIN saat kommentoida kommettejani, ja tottakai asioista saa keskustella mistä tahtoo. (: Tarkoitin silloin sitä, että ejole<3 puhui Spoilereissa ja muualla silloin näistä asioista, jotka mielestäni kuuluisivat tänne paremmin.

Toivottavasti ymmärsitte nyt paremmin.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Nicolelle sopisi ja Samille sopisi?

ViestiKirjoittaja Ejfan » 17 Heinä 2010, 16:25

Kripe kirjoitti:Tässä olemme lähiaikoina taas huomanneet, kuinka EJ on jälleen alkanut rakastaa Samia. Ja myöntänytkin sen vielä Samille. Ja Samikin on myöntänyt EJ:lle, että sillä on tunteita EJ:tä kohtaan. Tuskinpa se rakkaus on sieltä alitajunnasta ikinä kokonaan poishiipunut kummaltakaan. Samikin sanoi tuossa yhdessä vaiheessa että "Part of me will always love you", eli kyllähän Sami EJ:tä rakastaa, edes jollain tasolla.

Näimpä. Jameskin sanoi, että EJ on aina rakastanut Samia jopa EJ:n ollessa naimisissa Nicolen kanssa.
Sen takia Nicole onkin vihainen EJ:lle, kun EJ:n suuri rakkaus on Sami, ei hän.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Nicolelle sopisi ja Samille sopisi?

ViestiKirjoittaja Kripe » 17 Heinä 2010, 16:26

Ejfan kirjoitti:
Kripe kirjoitti:Tässä olemme lähiaikoina taas huomanneet, kuinka EJ on jälleen alkanut rakastaa Samia. Ja myöntänytkin sen vielä Samille. Ja Samikin on myöntänyt EJ:lle, että sillä on tunteita EJ:tä kohtaan. Tuskinpa se rakkaus on sieltä alitajunnasta ikinä kokonaan poishiipunut kummaltakaan. Samikin sanoi tuossa yhdessä vaiheessa että "Part of me will always love you", eli kyllähän Sami EJ:tä rakastaa, edes jollain tasolla.

Näimpä. Jameskin sanoi, että EJ on aina rakastanut Samia jopa EJ:n olessa naimisissa Nicolen kanssa.
Sen takia Nicole onkin vihainen EJ:lle, kun EJ:n suuri rakkaus on Sami, ei hän.


Juuri näin, ja siksi Nicole haluaakin kostaa EJamille. Ja Samille siksi luultavasti koska on katkera siitä, että EJ rakasti Samia kokoajan.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Nicolelle sopisi ja Samille sopisi?

ViestiKirjoittaja ejole<3 » 28 Loka 2010, 00:31

Huh huh mitä keskustelua :D No jaa, tällä hetkellä mun mielestä EJ, Sami ja Nicole sais olla kaikki yksin. Ejami eikä EJole tulis onnistumaan nyt, ei mitenkään.
Ejami on nyt sekoillu ihan tarpeeks, enkä mä nää mitään tekijää joka sitois EJolen tällä hetkellä yhteen?
Kuva
Kuva
banner made by belle333black :)
ejole<3
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 98
Liittynyt: 23 Syys 2008, 20:27
Paikkakunta: Helsinki

EdellinenSeuraava

Paluu Hahmot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron