Spoilereita/Huhuja

Keskustele tulevista juonenkäänteistä

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Mosse » 02 Heinä 2011, 11:59

Promo ensi viikolle


Ejfan kirjoitti:
moikka kirjoitti:11-5.7

- Johnny ei halua olla tekemisissä EJ:n kanssa.

Eli nyt ne sit Johnnynkin kääntymään omaa ISÄÄNSÄ vastaan mä en kestä tätä Bradyjen tekopyhyyttä ärh :seina , kohta saadaan jotenki Sydneykin vihaamaan isäänsä, että se siitä sitte

Minä en pidä tästä sitten yhtään. Rafesta tehdään nyt isää Johnnylle. Kohta Johnny alkaa varmaan kutsumaan Rafea isäkseen :oksu:
Johnny saa varmaan tietää valeRafesta. Kertois Sami sitten samalla, että hän olisi se ampui EJ:tä päähän. Johnny tuskin pitäisi siitä :(


Jep. Bradyt ovat aina olleet tekopyhiä, mutta parina viime vuotena se on riistäytynyt ihan käsistä.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Ejfan » 02 Heinä 2011, 12:05

Mosse kirjoitti:Promo ensi viikolle

Milloin Sami maksaa siitä, että ampui EJ:tä päähän? Niinhän se on, että naiset saa tehdä miehille mitä vain ja välttää rangaistuksen, mutta jos mies tekee jotain niin se laitetaan heti maksamaan siitä. Ja tuo Rafen omahyväinen ilme on kaiken huippu. :nouvei:
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja moikka » 02 Heinä 2011, 13:14

Ejfan kirjoitti:
Mosse kirjoitti:Promo ensi viikolle

Milloin Sami maksaa siitä, että ampui EJ:tä päähän? Niinhän se on, että naiset saa tehdä miehille mitä vain ja välttää rangaistuksen, mutta jos mies tekee jotain niin se laitetaan heti maksamaan siitä. Ja tuo Rafen omahyväinen ilme on kaiken huippu. :nouvei:

Se on kyllä totta, että millonkohan Sami joutuu maksaa siitä et ampu EJ päähän. Mut sehän muka maksoi jo ko silt vietii Johnny ja Sydney, muistan ko se oli niin väärin viedä ne lapset Samilta mut ko Sami vei ne EJ:ltä se oli niin oikeen. Ko EJ oli tehny jotai niin pahaa, että vieny lapsensa turvaa Samilta, mutko Sami ampu toista päähän varmana et se kuolis ni se oli niin hyvin tehty, et Bradyt oli niin ylpeitä :nouvei:
moikka
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 40
Liittynyt: 12 Touko 2010, 21:50
Lempihahmo(t): EJ, Chad, Melanie, Hope, Bo ja Jack
Lempipari(t): EJami 2006-2010, Bope, J&J ja Chad&Melanie

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Kripe » 02 Heinä 2011, 13:42

Corday selkeesti nauttii siitä, että EJ kärsii ja EJ:lle tapahtuu kaikkea, suoraan sanottuna p*skaa. Luultavasti haluaisi koko hahmon ulos sarjasta mutta koska Jamesilla on vahva fanijoukko takanaan, ei näin ole pystytty tekemään. Mua NIIN suututtaa toi Rafe, mä en kerta kaikkiaan voi käsittää miten ihmeessä se voi vielä olla sarjassa? :D GG on surkempia näyttelijöitä ikinä ja hahmo mitä tylsin.

Ainiin, katsoinpa tuossa aiemmin pätkän netistä Willin valmistujaisista. Että mulla särähti korvaan se, kun Sami ensin sanoi Rafelle jotakin Willistä käyttämällä "my kid", ja korjasi sen sitten "our kid", ja sen jälkeen sitä ällöttävää halailua ja kaulailua. :nouvei: Öhöm? Rafe ei TODELLAKAAN ole Willin isä, eikä tule koskaan olemaan, joten se ei voi olla "heidän" lapsensa. Toisekseen, mua niin ärsyttää ja suututtaa, kun Sami yrittää tehdä lapsistaan Rafen lapsia. Ne ei koskaan tule olemaan Rafen lapsia, niillä on omat biologiset isät sitä varten, ja kummatkin huolehtivat lapsistaan hyvin, etenkin EJ. Muistan vielä kun Sami sanoi 2010 kesän jaksoissa, että on erityisen tärkeää, että lapsilla on hyvät välit vanhempiinsa. Joo, Sami puhui siis jälleen kerran **skaa.

Mä muutenkin koen niin suurta inhotusta koko Samia, ja montaa muutakin hahmoa kohtaan, kukaan heistä ei tunnu olevan tällä hetkellä oma itsensä, Sami varsinkaan. Mitä mieltä itse olette?

Will&Sonny-kuvio, on ainoa mikä mua tällä hetkellä edes kiinnostaa, joten katson vain niitä pätkiä netistä, muuten DOOL sitten jääkin katsomatta.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Ejfan » 02 Heinä 2011, 14:51

Kripe kirjoitti:Mä muutenkin koen niin suurta inhotusta koko Samia, ja montaa muutakin hahmoa kohtaan, kukaan heistä ei tunnu olevan tällä hetkellä oma itsensä, Sami varsinkaan. Mitä mieltä itse olette?

Olen aivan samaa mieltä. Sami on nyt sen tyyppinen nainen joita en voi sietää. Ihan hirveä ämmä! En jaksa enää katsoa kun EJ:stä tehdään syyllinen kaikkeen.
EJ jää ihan yksin. Menettää lapsensa, naisensa ja hänen isänsäkin kääntää EJ:lle selkänsä! :oksu:
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Ejfan » 02 Heinä 2011, 14:59

moikka kirjoitti:Se on kyllä totta, että millonkohan Sami joutuu maksaa siitä et ampu EJ päähän. Mut sehän muka maksoi jo ko silt vietii Johnny ja Sydney, muistan ko se oli niin väärin viedä ne lapset Samilta mut ko Sami vei ne EJ:ltä se oli niin oikeen. Ko EJ oli tehny jotai niin pahaa, että vieny lapsensa turvaa Samilta, mutko Sami ampu toista päähän varmana et se kuolis ni se oli niin hyvin tehty, et Bradyt oli niin ylpeitä :nouvei:

Kun EJ vai Samilta lapset niin EJ palautti lapset Samin elämään tehtyään sopimuksen Jumalan kanssa. Koska EJ tiesi, että lapset tarvitsevat äitiään. Kun taas Sami vei EJ:ltä lapset niin Samilla ei ollut aikomusta edes päästää EJ:tä lastensa elämään vaikka Sami ampui EJ:tä päähän. Tämä kaikki osoittaa, että Sami rakastaa itseään enemmän kuin lapsiaan. Sami voisi kerrankin miettiä vähän enemmän kuin vain itseään ja sitä idiootti Rafea. Tätä mitään ei olisi tapahtunut jos Sami ei olisi kutsunut lapsiaan Rafen lapsiksi. EJ pelkäsi/pelkää, että lapset unohtavat hänet ja rakastavat Rafea enemmän kuin häntä.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Mosse » 03 Heinä 2011, 10:05

Kripe kirjoitti:Mä muutenkin koen niin suurta inhotusta koko Samia, ja montaa muutakin hahmoa kohtaan, kukaan heistä ei tunnu olevan tällä hetkellä oma itsensä, Sami varsinkaan. Mitä mieltä itse olette?

Will&Sonny-kuvio, on ainoa mikä mua tällä hetkellä edes kiinnostaa, joten katson vain niitä pätkiä netistä, muuten DOOL sitten jääkin katsomatta.


Katson myös lähinnä Will&Sonny-kohtaukset.

Tämä versio Samista on kamala. Hän kyllä juonii vieläkin, mutta ei se ole samanlaista kuin ennen. Ennen Sami sai rangaistuksen teoistaan ja oli perheensä musta lammas. Nykyään perhe kannustaa häntä juonissaan ja Sami pääsee kaikesta kuin koira veräjästä.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Mosse » 07 Heinä 2011, 08:43

Spoilereita
- Etsivä kertoo Bolle ja Hopelle, kuka valeRafe oikeasti on. Hope saa samalla armahduksen rikoksistaan ja pääsee virallisesti takaisin poliisiksi.
- Sonny kertoo Victorille homoudestaan. Justin ja Adrienne ovat huolissaan Victorin reaktiosta. Victor on huolissaan siitä, miten muut suhtautuvat Sonnyyn. Kaikki ottavat Sonnyn hyvin vastaan, mutta jossain vaiheessa juonikuvioon tulee liittymään ristiriita.

11-15.7
- EJ:n rakkaat kääntyvät häntä vastaan.
- Kate vannoo olevansa miehensä tukena.
- Nicole yrittää suojella Tayloria EJ:ltä.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Mosse » 09 Heinä 2011, 13:28

Spoilereita
- Taylor vaatii saada tietää kidnappasiko EJ Rafen, mutta EJ väittää kaiken olevan valetta. Johnny näkee EJ:n ja Rafen riitelevän. EJ murtuu, kun Johnny hakee lohtua Rafelta. Stefano on raivoissaan EJ:lle ja sanoo Chadin olevan hänen ainoa poikansa. Stefano muuttaa myöhemmin mielensä.
- Abby on Chadin tukea, kun tämä saa kuulla EJ:n ja Stefanon osallisuudesta Rafen kidnappaukseen. Lexie sanoo Chadille, ettei tämän tarvitse hyväksyä uutta elämäänsä DiMerana. Chad ei tiedä, mitä ajatella. DiMerat ovat ainoa hänen tuntemansa perhe, joka on hyväksynyt hänet. Kate painostaa Chadia pysymään isänsä tukena. EJ kertoo koko totuuden Chadille, joka syyttää tätä perheensä tuhoamisesta ja ryntää ulos.

18-22.7
- Brady uskoo Nicolen yhä välittävän EJ:stä.
- Stefano ja EJ pidätetään.
- EJ yllättää Samin päätöksellä koskien heidän lapsiaan.
- Quinn tyrmää Vivianin liikeidean.
- Kate odottaa Chloen elämän kääntämistä päälaelleen.
- EJ alkaa muistaa yksityiskohtia hakkaamisestaan.
- Brady tarjoaa Dariolle töitä Titanista.

Promo ensi viikolle :oksu: (En kestä taas tuota ylimielistä ilmettä tuossa lopussa)
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Ejfan » 09 Heinä 2011, 13:53

Mosse kirjoitti:
Promo ensi viikolle :oksu: (En kestä taas tuota ylimielistä ilmettä tuossa lopussa)

En minäkään! Jos olisin yhtään väkivaltainen niin sanoisin tekisi mieli löydä Rafelta tuo ilme pois :doh:
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Mosse » 12 Heinä 2011, 20:30

Spoilereita
- Ivan G'Vera (Ivan) on tällä vkolla kuvauspaikalla kuvaamassa kohtauksia Louise Sorelin kanssa.
- Sarjalla on taas pari näyttelijää haussa

DAYS is looking for someone to play the role of Erin Hewitt, who is described as a 60 to 75-year-old African American female. She will be an attorney, a Kathy Bates-type in HARRY'S LAW. "She has a warm, sassy, disarming demeanor. She is playful and unassuming with a kick in her step." The show is seeking an experienced, familiar actress for this two-day principal role that could turn into more.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja DHfan » 13 Heinä 2011, 02:05

Hitsi ku oon nyt lukenu joka paikast hehkutusta, et miten hyvä "uudet" Päikkärit tulee olemaan (samantyylistä kuin sarjan kulta-aikoina), nii en kyl malta oottaa et ne jaksot jo alkais. Joskin hehkutushan ei silti tarkoita, että kaikki odotukset täyttyisi, mutta Denan jäljiltä mikä tahansa varmasti näyttää hyvältä :P Hei ketä nää kaikki kakarat tos promos oikee oli? Johnnyn tunnistin kyl, mut mä oon jo vissii tippunu kärryilt Samin lasten lukumääräs..
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Ejfan » 13 Heinä 2011, 16:51

DHfan kirjoitti:Hitsi ku oon nyt lukenu joka paikast hehkutusta, et miten hyvä "uudet" Päikkärit tulee olemaan (samantyylistä kuin sarjan kulta-aikoina), nii en kyl malta oottaa et ne jaksot jo alkais. Joskin hehkutushan ei silti tarkoita, että kaikki odotukset täyttyisi, mutta Denan jäljiltä mikä tahansa varmasti näyttää hyvältä :P Hei ketä nää kaikki kakarat tos promos oikee oli? Johnnyn tunnistin kyl, mut mä oon jo vissii tippunu kärryilt Samin lasten lukumääräs..

Promossa oleva tyttö on siis EJ:n ja Samin tytär Sydney joka on kasvanut isommaksi :)
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja DHfan » 13 Heinä 2011, 17:20

Ejfan kirjoitti:Promossa oleva tyttö on siis EJ:n ja Samin tytär Sydney joka on kasvanut isommaksi :)


Ok kiitos, muistin, että molemmat niist vauvoist ois kuollu eli se Grace tai mikä lie olikaan ja tää Sydney. Pää kyl hajoo jos Sami viel jossaa välis saa kakaran Rafen kans..
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Mosse » 15 Heinä 2011, 16:30

Spoilereita
- ValeRafe lupaa kertoa tietonsa DiMeroiste, mutta muuttaa mielensä viime hetkellä. Hänet viedään selliin, josta Bo ja Hope löytävät hänet kuolleena.
- Chloen saa työtä laulajana. Kate aikoo kertoa totuuden Chloen työstäkesken tämän konsertin.
- Nicole sanoo Bradylle rakastavansa tätä yhä. Myöhemmin Nicole löytää EJ:n makaamassa kartanon lattialla kovissa kivuissa. Nicole empii, viekö EJ:n sairaalaan, mutta päättää lopulta tehdä sen EJ:n pyydettyä häneltä anteeksi.
- Kiitos Vivianin, Carly näkee Jennniferin ja Carlyn suutelevan. Vivian onnistuu tämän jälkeen saamaan Carlyn ottamaan salaperäisiä pillereitä.

25-29.7
- Carly sanoo Jenniferille menevänsä vieroitukseen.
- Kate uskoo Nicolen rakastavan yhä EJ:tä.
- Carlyn rakkaat saavat tietää hänen huumeongelmastaan.
- Nicole menettää itsehillintänsä, kun näkee Taylorin ja Bradyn suutelevan.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

EdellinenSeuraava

Paluu Spoilerit/huhut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron