Spoilereita/Huhuja

Keskustele tulevista juonenkäänteistä

Re: Huhuja

ViestiKirjoittaja DHfan » 14 Marras 2009, 14:52

Miun mielest on jännä kuinka lyhyitä noi Päikkäritähtien äitiyslomat parhaimmillaa on.. Ari siis ilmeisest pitää sen jonku 7 viikkoa ja eiks Alilla ollu viel lyhyempi? Mut siis tokihan niil on työtkin kans silleen ettei välttämättä aivan joka päivä oo kuvauksia paitsi mitä nyt noi kaks on suurinpiirtein joka jaksos pällistelees :D
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Huhuja

ViestiKirjoittaja Ejfan » 18 Marras 2009, 13:27

Tulevia tapahtumia

-Nicole kidnappaa Sydneyn.
-Carlylla on salattu tytär
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Huhuja

ViestiKirjoittaja Mosse » 18 Marras 2009, 19:12

Bryan Dattilo radiohaastattelussa:

"He päättivät antaa hahmolle pienen tauon ja toivottavasti se ei kestä hirveän kauan. He vain soittivat minulle ja sanoivat 'Saat pari kuukautta vapaata eikä sinua juuri tarvita töissä. Laitamme sinut vieroitukseen. Kun tule sieltä pois, sinulle on luvassa mahtava juonikuvio'. Sanoin 'Mahtavaa', mutten ole kuullut mitään siitä tai edes vihjeitä, joten toivottavasti minua ei unohdeta, koska kun et ole paikalle, sinulle ei kerrota mitään."

Näinhän kävi Mickeyn näyttelijälle. Sarjassa olisi kyllä näyttelijöitä, joista mieluummin hankkiutuisin eroon kuin Lucasista. Toivotaan, että tämä mahtava juonikuvio on vielä tulossa

EDIT: Lucas palaa ruutuun 3. joulukuuta

- Carlyn kadonneen tyttären huhutaan olevan joko Mia tai Melanie. Mia kai tämän kuvan takia ja Molly sanoi haastattelussa, että hänen äidistään saadaan pian lisätietoja.

Minulla ei ole tätä juonikuviota vastaan mitään, kunhan Bo ei ole lapsen isä. Chelsea-sotku saa riittää.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Huhuja

ViestiKirjoittaja Ejfan » 19 Marras 2009, 00:51

Mosse kirjoitti:Bryan Dattilo radiohaastattelussa:- Carlyn kadonneen tyttären huhutaan olevan joko Mia tai Melanie. Mia kai tämän kuvan takia ja Molly sanoi haastattelussa, että hänen äidistään saadaan pian lisätietoja.

Minulla ei ole tätä juonikuviota vastaan mitään, kunhan Bo ei ole lapsen isä. Chelsea-sotku saa riittää.


Itse epäilen, jos jompi kumpi noista on Carlyn tytär niin se on Mia. Enkä usko, että Bo on Carlyn tyttären isä, vaan itse veikkaan Lawrencea tai Victoria.
Viimeksi muokannut Ejfan päivämäärä 21 Marras 2009, 01:10, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Huhuja

ViestiKirjoittaja Mosse » 19 Marras 2009, 21:38

Spoilereita
- Carlyn tyttären isä on Carlyn ystävä, johon hän törmäsi messuilla. Carly muuttaa yhteen Maggien kanssa, koska haluaa olla lähellä tytärtään (sekä Mia että Melanie asuvat Maggien kanssa)
- Doug ja Julie palaavat taas muutamaksi jaksoksi joulun tienoihin. He liittyvät myös johonkin toiseen juonikuvioon (luultavasti liittyy Maggielle kirjoitettuun juonikuvioon) Huhutaan, että Mickey tapetaan vihdoin sarjasta.
- Nicole kidnappaa Sydneyn EJ:n ja Samin riidellessä tämän huoltajuudesta. Nicole pakenee Clevelandiin ja värjää hiuksensa. Arin uudet hiukset nähtiin jo pari viikkoa sitten fanitapahtumassa.

Kuva
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Huhuja

ViestiKirjoittaja Ejfan » 21 Marras 2009, 01:14

Ejfan kirjoitti:
Mosse kirjoitti:Bryan Dattilo radiohaastattelussa:- Carlyn kadonneen tyttären huhutaan olevan joko Mia tai Melanie. Mia kai tämän kuvan takia ja Molly sanoi haastattelussa, että hänen äidistään saadaan pian lisätietoja.

Minulla ei ole tätä juonikuviota vastaan mitään, kunhan Bo ei ole lapsen isä. Chelsea-sotku saa riittää.


Itse epäilen, jos jompi kumpi noista on Carlyn tytär niin se on Mia. Enkä usko, että Bo on Carlyn tyttären isä, vaan itse veikkaan Lawrencea tai Victoria.


Carlyn tytär on Melanie. Miten ihmeessä se on mahdollista? Onko Trent se Carlyn "ystävä" ? vai eikö Mel olekaan Maxin veli. Ja tuo Lucas juttu, kun mä niin toivoin, että hänestä oltaisiin nyt päästy eroon, mutta ei, vaan pysyy takiaisena perässä.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Huhuja

ViestiKirjoittaja Mosse » 21 Marras 2009, 17:02

Ejfan kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:
Mosse kirjoitti:Bryan Dattilo radiohaastattelussa:- Carlyn kadonneen tyttären huhutaan olevan joko Mia tai Melanie. Mia kai tämän kuvan takia ja Molly sanoi haastattelussa, että hänen äidistään saadaan pian lisätietoja.

Minulla ei ole tätä juonikuviota vastaan mitään, kunhan Bo ei ole lapsen isä. Chelsea-sotku saa riittää.


Itse epäilen, jos jompi kumpi noista on Carlyn tytär niin se on Mia. Enkä usko, että Bo on Carlyn tyttären isä, vaan itse veikkaan Lawrencea tai Victoria.


Carlyn tytär on Melanie. Miten ihmeessä se on mahdollista? Onko Trent se Carlyn "ystävä" ? vai eikö Mel olekaan Maxin veli. Ja tuo Lucas juttu, kun mä niin toivoin, että hänestä oltaisiin nyt päästy eroon, mutta ei, vaan pysyy takiaisena perässä.


Suurin osa tuntuu uskovan, että Carlyn tyttären isä on Daniel, koska Carlyn ja hänen "ystävänsä" tapaaminen tapahtui lääkemessuille. Salemista ei enää löydy montaa naista, jonka kanssa Daniel ei ole ollut :D . Ken Cordayhan sanoi joskun syksymmälle, että tulossa on Bo/Hope/Carly/Daniel-draamaa.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Huhuja

ViestiKirjoittaja Lovers » 24 Marras 2009, 01:17

Ilmassa olevia huhuja

- Lucas paljastuu Stefanon pojaksi.
- Sami ja EJ rakastelevat uuden vuoden aattona.
Kuva]
Avatar
Lovers
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1849
Liittynyt: 30 Tammi 2009, 13:54
Lempihahmo(t): EJ,Mel, Dan, Philip ja Nate
Lempipari(t): Bope,EJami,Danloe

Re: Huhuja

ViestiKirjoittaja Miinuu » 24 Marras 2009, 12:29

Lovers kirjoitti:Ilmassa olevia huhuja

- Lucas paljastuu Stefanon pojaksi.
- Sami ja EJ rakastelevat uuden vuoden aattona.


Jos tämä ejamirakastelu on totta niin <3 sitä ollaankin odotettu jo kohta puoli vuotta. :D
Kuva
Avatar
Miinuu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 151
Liittynyt: 29 Touko 2009, 20:42

Re: Huhuja

ViestiKirjoittaja Ejfan » 24 Marras 2009, 12:43

Miinuu kirjoitti:
Lovers kirjoitti:Ilmassa olevia huhuja

- Lucas paljastuu Stefanon pojaksi.
- Sami ja EJ rakastelevat uuden vuoden aattona.


Jos tämä ejamirakastelu on totta niin <3 sitä ollaankin odotettu jo kohta puoli vuotta. :D

Itsekkin törmäsin tuohon huhuun ja se kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. Jamesilla ja Alilla on pitkästä aikaa yhteishaastattelu kesällä 2010 eli ajattelisin, että EJami palaa yhteen vuonna 2010, mutta en jaksa uskoa, että se tapahtuisi näin pian.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Huhuja

ViestiKirjoittaja Ejfan » 25 Marras 2009, 23:45

30.11-4.12

Nicole pyytää äidiltään apua. Sami pyytää EJ:n apua Sydneyn etsimiseen. Rafe keskustelee Gabin kanssa siitä, että Gabi auttoi Nicolea tietämättään kidnappaamaan Sydneyn.
Kate kertoo Philipille, että Vivian on kaupungissa. Nicole ja EJ riitelevät puhelimessa. Arianna puolustaa Gabia. Hope yrittää saada Carlyn kertomaan hänelle tämän salaisuuden. Arianna juoksee Bradyn luokse. Hotellin johtaja tunnistaa Nicolen. Samin epätoivo kasvaa. Nathan todistaa Melanien ja Philipin suudelman.
Nicole miettii, että toimiiko hän oikein. Nathan kuulustelee Melanieta. Lucas pääsee vieroituksesta kotiin ja hän joutuu asumaan Nathanin kanssa.
Sami, EJ ja Rafe yrittävät löytää Nicolea Clevelandista. Carly muuttaa pois Bon luota. Gaby yrittää saada Ariannan soittamaan Bradylle. Philip ja Nathan riitelevät Melaniesta.
7.12-11.12

EJ yrittää saada Nicolen kertomaan missä Sydney on, mutta Nicole väittää, että ei tiedä. Melanie kertoo Carlylle ettei voi muuttaan Maggielle.
Stefano ehdottaa Samille ja EJ:lle, että hän voisi auttaa Sydneyn etsinnöissä, mistä he kieltäytyvät.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Huhuja

ViestiKirjoittaja Ejfan » 27 Marras 2009, 22:24

Joku vieras ihminen kidnappaa Sydneyn.

Kuva
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Huhuja

ViestiKirjoittaja Ejfan » 03 Joulu 2009, 21:56

Nicole uhkaa Rafea saksilla.
Carly ja Daniel tietävät toistensa menneisyyden.
Samilla on enemmän kohtauksia Rafen ja EJ:n kanssa.
Katsojat saavat tietää Sydneyn sieppaajan.

Parhaammat ja huonoimmat vuonna 2009

Paras tarina: Vauvan vaihto, Days
Tylsin pari : Daniel&Chloe, Days
Parhaat palaavat hahmot: Carly&Vivian, Days
Pahin hullu, Meredith, Days
Kamalin perhe, Katen perhe, Days
Huonoimmat potkut, John&Marlena, Steve&Kayla, Days
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Huhuja

ViestiKirjoittaja Ejfan » 08 Joulu 2009, 00:29

Williä näyttelevä Dylan Patton on saanut potkut, koska he joutuvat tekemään muutoksia tulevan tarinan takia. Patton tulee korvaamaan Chandler Massey.
Kuva
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Huhuja

ViestiKirjoittaja Mosse » 09 Joulu 2009, 21:13

Kuva Alista ja Chandlerista yhdessä. Muistuttaa ainakin ulkonäöllisesti Samia. Ehkä vähän pitkä Lumin lapseksi. Tässä kuvassa Chandler näyttää jotenkin Blake Berrisiltä (Nick).

Kuva

Nuoret yhdessä.

Kuva kuvauspaikalta.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

EdellinenSeuraava

Paluu Spoilerit/huhut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron