Spoilereita/Huhuja

Keskustele tulevista juonenkäänteistä

ViestiKirjoittaja BelleBlackFani(Shelle) » 03 Maalis 2008, 17:22

Zaki voitaisiinko sopia tämä "riita"?Koska en haluaisi että tämä juttu alkoisi olemaan aiheina täällä ja sitten niitä aiheita olisi tuhat...............................Monkku- esim puuttuu jokikisen ihmisen asioihin joka on tyhmää!
BelleBlackFani(Shelle)
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 62
Liittynyt: 14 Syys 2007, 15:16

ViestiKirjoittaja zaki » 03 Maalis 2008, 20:17

Offaus jatkuu.

No, juu-uh. Ei tässä olla puuttumassa kenenkään asioihin, vain neuvomassa. Netti on kiva paikka, ja ihan muiden mieliksi voi käyttäytyä asiallisesti. Esimerkiksi, tuo tuplapostaus, eli kaksi viestiä samalta tyypiltä peräkkäin. Jos haluat lisätä jotain edelliseen viestiisi, paina MUOKKAA-nappia viestin oikeasta yläreunasta. Näin vältytään tältä varsin ärsyttävältä tuplapostaukselta.

Ja fontin kokoa ei tarvitse pitää isona, eikä tarvitse käyttää turhan värikästä tekstiä, koska viesti on helpompi lukea, kun siinä ei ole kymmentä eri väriä eivätkä kirjaimet ole kissan kokoisia.. Kannattaa myös katsoa, miltä oma teksti näyttää - pisteen ja pilkun jälkeen välilyönti, niin on helpompi lukea, jne.

En ole puuttumassa asioihisi, vaan yritän auttaa, ja joskus teen sen (todella) kovalla kädellä, mikäli hermot palavat aivan loppuun ja lopun yli. Ihan siksi, että muut foorumin käyttäjät eivät polta hermojaan jatkuvasti, ja niin tämä foorumi on huomattavasti viihtyisempi paikka. :wink:
Olen törkeä, iso paha zaki. Pysy kaukana ((:
Avatar
zaki
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 23
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 11:04

ViestiKirjoittaja monkku- » 04 Maalis 2008, 13:07

BelleBlackFani(Shelle) kirjoitti:Zaki voitaisiinko sopia tämä "riita"?Koska en haluaisi että tämä juttu alkoisi olemaan aiheina täällä ja sitten niitä aiheita olisi tuhat...............................Monkku- esim puuttuu jokikisen ihmisen asioihin joka on tyhmää!

:-D :-D :-D :-D ja missä vaiheessa minä sanoin että SÄ oot sanonu että Zaki on tyhmä? Sanoin että olet omasta mielestäni ärsyttävä, koska laitat joka hiton aiheeseen mitä on tehty kysymyksiä (joihin löytyisi vastaukset yleensä aiheen alusta) ja vääriä vastauksia. Ja sitten alat keskustelemaan SUOMEN tapahtumista TÄÄLLÄ, koska et muka voi keskustella asiasta muulla Forumilla, joten BE MY GUEST ja mene kertomaan mosselle, koska itse en näe rikkoneeni sääntöjä. Ja saanhan minä puuttua tähän asiaan koska minullehan sä laitoit alunperinkin sen että et voi mennä muualle ku siellä on se kauhea Zaki. Ja mun puolesta tähän loppu asiasta keskusteleminen!
Tää on ihan naurettavaa riidellä täällä tämmösestä.

PS. ja olen ihan hyvin selvillä siitä että sinä näet nämä kaikki viestit.
monkku-
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 46
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:17
Paikkakunta: vantaa

ViestiKirjoittaja Meems-96 » 04 Maalis 2008, 18:56

Voi ei! Jatkuu ja jatkuuu.... Ettekö voisi jo lopettaa! Kaikki meistä on joskus ärsyttäviä ja se on ihan ymmärrettävää, Zaki ei ole paha, BelleBlackFani ei ole paha eikä Monkkukaan ole paha! Kaikki ovat sellaisia mitä ovat! Ihmiset pitää hyväksyä sellaisina mitä he ovat! Siitä ei noin vain muututa. Ja NYT vaihtui puheenaihe! Tätä ei kestä enää ketkään!! :-(
Meems-96
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 5
Liittynyt: 17 Loka 2007, 14:36

ViestiKirjoittaja BelleBlackFani(Shelle) » 05 Maalis 2008, 17:57

Meems-96 kirjoitti:Voi ei! Jatkuu ja jatkuuu.... Ettekö voisi jo lopettaa! Kaikki meistä on joskus ärsyttäviä ja se on ihan ymmärrettävää, Zaki ei ole paha, BelleBlackFani ei ole paha eikä Monkkukaan ole paha! Kaikki ovat sellaisia mitä ovat! Ihmiset pitää hyväksyä sellaisina mitä he ovat! Siitä ei noin vain muututa. Ja NYT vaihtui puheenaihe! Tätä ei kestä enää ketkään!! :-(

Samoisitko tuon sitten vaikka Monkulle tai jollekkin.
Ja jatketaan nyt tätä aihetaa eli "Huhuja" huhuja Shellestä voisi joku laittaa tai Samista tai Nicolesta.Saako Nicole Bradyy takasin ikinä??????Vastauksia kiitos!!!
BelleBlackFani(Shelle)
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 62
Liittynyt: 14 Syys 2007, 15:16

ViestiKirjoittaja zaki » 05 Maalis 2008, 19:18

Spoiler.

Nicole lähtee salemista joskus puolen vuoden päästä (suomen jaksoissa) mutta NYT AMERIKASSA palaa sarjaan. Nicole tuskin saa Bradya takaisin, mutta voi olla, että hän liittyy Bradyn katoamiseen. Huhutaan, että tulee jotain Nicole/Sami/EJ-kuvioita, tai Philip/Chloe/Nicole. Mrr, jälkimmäisestä en tykkäisi yhtään.. >:/ EJole<3
Olen törkeä, iso paha zaki. Pysy kaukana ((:
Avatar
zaki
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 23
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 11:04

ViestiKirjoittaja Narya » 05 Maalis 2008, 19:45

Mä en tykkää ensimmäisestä ollenkaan. Hauskat kiistat on ollut käynnissä tuolla NBC:n keskustelufoorumilla kun Lumi fanit yrittää väkisin parittaa EJ:tä ja Nicolea ja tunkee allekirjoituksen täyteen Ecole bannereita:D
Kuva
Avatar
Narya
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 30
Liittynyt: 28 Helmi 2008, 17:16

ViestiKirjoittaja Emma » 05 Maalis 2008, 20:03

Mun mielestä Sami/EJ/Nicole - kolmiodraama saattais olla kiinnostava, mutta haluan kuitenkin EJamin yhteen.
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

ViestiKirjoittaja zaki » 05 Maalis 2008, 20:05

Narya kirjoitti:Lumi fanit yrittää väkisin parittaa EJ:tä ja Nicolea ja tunkee allekirjoituksen täyteen Ecole bannereita:D


Ei lol :''D

Minuu ei haittaa yhtään, onko EJ Samin vai Nicolen kanssa, mutta mieluummin Samin, koska en haluu Lucasia ja Samia yhteen.. :? Pidän kuitenkin molemmista, sekäs EJolesta ja EJamista. ^^'
Olen törkeä, iso paha zaki. Pysy kaukana ((:
Avatar
zaki
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 23
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 11:04

ViestiKirjoittaja BelleBlackFani(Shelle) » 06 Maalis 2008, 14:29

EJole ja EJami ihan sama mulle.Ehkä EJ ja Sami.
Brady ja Nicole sopii musta aika hyvin yhteen.Mut siis tahtoisko Nicole Philipin?Ne ei sit yhtään sovi yhteen.Sami-EJ
Philip-Chloe tai Brady-Chloe
Tai Austin ja Nicole tai EJ ja Nicole.
BelleBlackFani(Shelle)
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 62
Liittynyt: 14 Syys 2007, 15:16

ViestiKirjoittaja Katheo » 06 Maalis 2008, 14:44

Uuu. Nicole ja EJ vois olla jotain hienoa, vaikka EJ ei ookkaan mitään verrattua Bradyyn niin kuitenkin. ;D
Itse haluaisin Philipin ja Chloen takasin yhteen. Ne oli kiva pari sillon joskus muinoin.

Amerikassa menee loistavia jaksoja ja me vaan jumitetaan täällä Suomessa tuota Alex/Marlena/John -kuviota. Haluan vaan mahdollisimman nopeasti eroon Alexista.
Kuva
Avatar
Katheo
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 92
Liittynyt: 30 Joulu 2007, 17:13

ViestiKirjoittaja Meems-96 » 06 Maalis 2008, 15:55

Voooih! En haluaisi kumpaakaan yhteen! En pidä EJolesta tai EJamista.... Lumi on GREAT, mutta oma lempiparini on ehdottomasti Bricole tai Aucole...<33 Nicole on niin IIIHHAAANNAAA!!<33 :lol: :lol:
Meems-96
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 5
Liittynyt: 17 Loka 2007, 14:36

ViestiKirjoittaja zaki » 06 Maalis 2008, 16:52

Itken, jos Nicole paritetaan Lucasille. Nicole ansaitsee oikeasti paremman, ja samanlaisen, kuin itse on. Sellaisen puoliksi pahis, puoliksi hyvis tyylisen, kuten vaikka EJ. EJ rakastaa Samissakin molempia "puolia", Lucas vain sitä hyvää. Mutta minua ei haittaisi, vaikka Nicole ei saisikaan ketään. Toivon vain, että Nicole ja Sami tekee jotain älytöntä taas. ^_^
Olen törkeä, iso paha zaki. Pysy kaukana ((:
Avatar
zaki
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 23
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 11:04

ViestiKirjoittaja monkku- » 06 Maalis 2008, 17:46

EI HITOSSA NICOLEA EJ:LLE! EJAMI<3 nam<3 EJ ansaitsee paremman ku Nicolen. Ja inhoan usa:n jaksojen LUMIa joten ois ihanaa ku Lucas lähtis kokonaa pois :P
monkku-
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 46
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:17
Paikkakunta: vantaa

ViestiKirjoittaja BelleBlackFani(Shelle) » 07 Maalis 2008, 14:21

Mul on ihan sama onko LuMi yhes vai ei ei se mustakaa oo paras pari.Musta Lucas sai alkaa juomaan ja ja sit se Nicole tulis sinne ja ne alkais yhes juomaan ja sit ne menis kännis sänkyy tai jotaki tollasta esim.... Se olis jännää.....
BelleBlackFani(Shelle)
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 62
Liittynyt: 14 Syys 2007, 15:16

EdellinenSeuraava

Paluu Spoilerit/huhut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron