Spoilereita/Huhuja

Keskustele tulevista juonenkäänteistä

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja DHfan » 11 Huhti 2012, 23:25

aina yhtä hirveitä nää potkukierrokset, ku saa sydän kurkus pelätä, miten omien suosikkien käy. Ja todellakin sääli että Jack (toivottavasti sitten myös Jennkin off to the sunset together <3) poistuu ruudusta. Itse olin todella tyytyväinen tähän näyttelijäkaartiin, joka nyt syksyllä uusittiin (eikä johtunut ainoastaan J&M:n paluusta :P), kirjoituksessa ne viat pikemminkin on.. Joskin onhan ikäjakautuma enemmän tai vähemmän epätasaista, mutta silti.

Veteraanien sijaan olis saanut nuorisoa lähtä vaihtoon, ainoat lahjakkaat nuorisossa on mun mielestä Chandler ja Molly (joskaan en ite kummemmin välitä Melaniesta hahmona, mutta jos Hapkan Nathan saataisiin takaisin voisin muuttaa mieltäni). Lisäksi Abe voisi lähteä kaupungista, kunhan Lexie kuolee ja Abe hetken viettää suruaikaa. Toisivat sitten tilalle vaikka uusia afroamerikkalaisia ja mielelläni kyllä näkisin 'sekarotuisen' parinkin, kun tuntuu että aina pitää olla vain valkoisia tai mustia pareja. Ja kovasti kyllä kiinnostaa kuka on se Mengin mainitsema yllätysnimi, joka olisi lähdössä.. DR:ssähän spekuloitiin kovasti, että joku saatettaisiin 'tappaa' hetkeksi ja hahmo palaisi takaisin ruutuun hieman myöhemmin.
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Mosse » 12 Huhti 2012, 13:53

Ejfan kirjoitti:Eli ainakaan vielä AZ ei oo saanut kenkää. 10 ihmistä on aika paljon. Vaikka EJami on mulle se ykkönen niin mua käy näitä muita näyttelijöitä sääli. Luuleeko ne todella tämän olevan oikea tapa pelastaa sarja :nouvei:


Niin on.Toivottavasti se mahdolliset loputkin potkut paljastetaan pian. Jep, hyvä käsikirjoitus on kaiken perusta.

DHfan kirjoitti:aina yhtä hirveitä nää potkukierrokset, ku saa sydän kurkus pelätä, miten omien suosikkien käy. Ja todellakin sääli että Jack (toivottavasti sitten myös Jennkin off to the sunset together <3) poistuu ruudusta. Itse olin todella tyytyväinen tähän näyttelijäkaartiin, joka nyt syksyllä uusittiin (eikä johtunut ainoastaan J&M:n paluusta :P), kirjoituksessa ne viat pikemminkin on.. Joskin onhan ikäjakautuma enemmän tai vähemmän epätasaista, mutta silti.

Veteraanien sijaan olis saanut nuorisoa lähtä vaihtoon, ainoat lahjakkaat nuorisossa on mun mielestä Chandler ja Molly (joskaan en ite kummemmin välitä Melaniesta hahmona, mutta jos Hapkan Nathan saataisiin takaisin voisin muuttaa mieltäni). Lisäksi Abe voisi lähteä kaupungista, kunhan Lexie kuolee ja Abe hetken viettää suruaikaa. Toisivat sitten tilalle vaikka uusia afroamerikkalaisia ja mielelläni kyllä näkisin 'sekarotuisen' parinkin, kun tuntuu että aina pitää olla vain valkoisia tai mustia pareja. Ja kovasti kyllä kiinnostaa kuka on se Mengin mainitsema yllätysnimi, joka olisi lähdössä.. DR:ssähän spekuloitiin kovasti, että joku saatettaisiin 'tappaa' hetkeksi ja hahmo palaisi takaisin ruutuun hieman myöhemmin.


Niinpä. Näitä potkukierroksia tulee vähän liian usein. Mäkin olin tyytyväinen, varsinkin siihen, että vanhoja tuttuja kasvoja oli niin paljon ruudussa samaan aikaan.

Pidän nuorista vain Willistä, Sonnysta ja Abbysta. Melanie on viime aikoina ollut huomattavasti siedettävämpi kuin vielä vähän aikaa sitten. Ei Abella ole oikein mitään virkaa Salemissa Lexien kuoleman jälkeen, vaikka veteraani onkin. Haluaisin kyllä jonkun juonikuvion, missä nähdään, miten hän pärjää yksin Theon kanssa leski-isänä. Saa nähdä, miten noikin hahmot kirjoitetaan tällä kertaa ulos sarjasta. Ei kiitos enää yhtään Jackin "kuolemaa". Sitten on vielä tulossa joku iso tapahtuma ennen sarjan 2 viikon taukoa. Älytöntä, että joudutaan odottamaan elokuuhun asti ennen, kun muutokset näkyvät ruudussa.

Jos Bope ja J&M jäävät kummatkin, niin jossain vaiheessa olisi kiva nähdä Shawn ja Belle taas ruudussa. Samoin jos Billie jää, niin toivottavasti Chelsea tulee jossain vaiheessa takaisin Salemiin. En kyllä voi kuvitella Rachel Melviniä Lisa Rinnan tyttärenä :D. Vielä parempi, jos Nick saataisiin kanssa takaisin (tosin dialogissa on mainittu, että Max ja Chelsea ovat yhä yhdessä).
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja DHfan » 12 Huhti 2012, 21:36

Kannatan Shelleä! Mut ei kyl mielellää enää uusilla näyttelijöillä.. Vanhoista pitäis saada pari jotenki räätälöityy kasaa, joskin Shawnin casting vois mennä vähän hankalaks. Ja hieman off the topic, mut pakko sanoo et oon kyl nyt todella tyytyväin, et tuli viime syksyyn mentyy sinne Day of Days -tapahtumaa, kun oli just käytännös kaikki suosikit paikal :) En syksyyn tilanne voikin olla taas ihan toisenlainen..
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Mosse » 17 Huhti 2012, 18:06

- Sarja etsii uutta miesnäyttelijää esittämään Drew:tä. Drew on 30-35-vuotias mies. "Drew on komea, vilpitön ja vahva. Hän on täysi pakkaus. Hän on viisas ja huolehtivainen ja saa kaikki tuntemaan olonsa mukavaksi. Hänen täydellisyytensä takana piilee kipua, joka saa hänet tekemään mitä tahansa unohtaakseen menneisyytensä." Sisäpiirin mukaan sarjaan on tulossa useampikin uusi näyttelijä.

Kiva antaa ensin potkuja ja sitten etsiä saman tien uusia näyttelijöitä. Tähän ikäryhmään ei todellakaan tarvita uusia miehiä. Toivottavasti tämä on edes joku vanha tuttu hahmo.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja moikka » 17 Huhti 2012, 21:31

No huhhuh onpas täällä asiat muuttuneet, oon ollu neljän viikon kone vapaalla koulun ja Australia matkan takii. Oon seurannu kaikki ihanat EJami jaksot nyt ja oi miten EJ ja Sami saa mut onnelliseks, eikä Lumi jaksoissakaan mitään vikaa, se menee aina safen edelle :D . Mut ei ne Jackiä voi pois ruudusta viedä just me saatiin se takas :( , muut ne jotka nyt potkut saa ni tervemenoo siihen vois kyl viel lisätä ne Abe, Rafe, Gabi ja Daniel. Ja nytkö puhutte et ketä haluisitte takas ni mä ainakin niin haluun Shellen ja Clairen takas ja tietty Chelsean ja Maxin sekä Philipin :D
moikka
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 40
Liittynyt: 12 Touko 2010, 21:50
Lempihahmo(t): EJ, Chad, Melanie, Hope, Bo ja Jack
Lempipari(t): EJami 2006-2010, Bope, J&J ja Chad&Melanie

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Mosse » 18 Huhti 2012, 15:27

moikka kirjoitti:No huhhuh onpas täällä asiat muuttuneet, oon ollu neljän viikon kone vapaalla koulun ja Australia matkan takii. Oon seurannu kaikki ihanat EJami jaksot nyt ja oi miten EJ ja Sami saa mut onnelliseks, eikä Lumi jaksoissakaan mitään vikaa, se menee aina safen edelle :D . Mut ei ne Jackiä voi pois ruudusta viedä just me saatiin se takas :( , muut ne jotka nyt potkut saa ni tervemenoo siihen vois kyl viel lisätä ne Abe, Rafe, Gabi ja Daniel. Ja nytkö puhutte et ketä haluisitte takas ni mä ainakin niin haluun Shellen ja Clairen takas ja tietty Chelsean ja Maxin sekä Philipin :D


Kuulostaa kivalta matkakohteelta :). Jep ja huhujen mukaan näyttää siltä, etteivät muutokset ole vieläkään ohi.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Ejfan » 18 Huhti 2012, 16:35

moikka kirjoitti:No huhhuh onpas täällä asiat muuttuneet, oon ollu neljän viikon kone vapaalla koulun ja Australia matkan takii. Oon seurannu kaikki ihanat EJami jaksot nyt ja oi miten EJ ja Sami saa mut onnelliseks, eikä Lumi jaksoissakaan mitään vikaa, se menee aina safen edelle :D . Mut ei ne Jackiä voi pois ruudusta viedä just me saatiin se takas :( , muut ne jotka nyt potkut saa ni tervemenoo siihen vois kyl viel lisätä ne Abe, Rafe, Gabi ja Daniel. Ja nytkö puhutte et ketä haluisitte takas ni mä ainakin niin haluun Shellen ja Clairen takas ja tietty Chelsean ja Maxin sekä Philipin :D

Näimpä :D Mäkin ottaisin Shellen takaisin, mutta vaan vanhoilla näyttelijöillä, jos Shelle tulisi taas uutena versiona niin ei kiitos. Mä haluaisin myös Tonyn takas, mutta se merkkaisi sitä, että tulisi taas yksi kuolleista palaaminen :mrgreen:
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja moikka » 18 Huhti 2012, 20:24

Oli se kyllä kiva paikka kannatan :D . Mutta joo ei mitään uusia näyttelijöitä Shellelle eikä kenellekkään muulle. Anteeksi mutta Billienkin näyttelijä on ihan pa... :) ,mieluummi mä sen vanhan ottaisin takas .
moikka
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 40
Liittynyt: 12 Touko 2010, 21:50
Lempihahmo(t): EJ, Chad, Melanie, Hope, Bo ja Jack
Lempipari(t): EJami 2006-2010, Bope, J&J ja Chad&Melanie

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Ejfan » 18 Huhti 2012, 21:01

moikka kirjoitti: Anteeksi mutta Billienkin näyttelijä on ihan pa... :) ,mieluummi mä sen vanhan ottaisin takas .

Ei totuuden sanomisessa ole mitään väärää eli ei tarvitse pyydellä anteeksi :mrgreen: Oon aivan samaa mieltä Julie Pinson takas :)
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja moikka » 19 Huhti 2012, 16:48

No hyvä jos olet samaa mieltä, en oo jaksanu kattoo foorumin keskustelui sen jälkee ko tulin, et en tiiä ootteko tekin jo puineet sitä asiaa :D
moikka
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 40
Liittynyt: 12 Touko 2010, 21:50
Lempihahmo(t): EJ, Chad, Melanie, Hope, Bo ja Jack
Lempipari(t): EJami 2006-2010, Bope, J&J ja Chad&Melanie

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Mosse » 19 Huhti 2012, 21:04

Ejfan kirjoitti:
moikka kirjoitti: Anteeksi mutta Billienkin näyttelijä on ihan pa... :) ,mieluummi mä sen vanhan ottaisin takas .

Ei totuuden sanomisessa ole mitään väärää eli ei tarvitse pyydellä anteeksi :mrgreen: Oon aivan samaa mieltä Julie Pinson takas :)


Mä myös :)

moikka kirjoitti:No hyvä jos olet samaa mieltä, en oo jaksanu kattoo foorumin keskustelui sen jälkee ko tulin, et en tiiä ootteko tekin jo puineet sitä asiaa :D


Jossain keskustelussa me taidettiin käydä ainakin LR:n huulet läpi :rofl:.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Mosse » 20 Huhti 2012, 18:45

- Lisää ihmisiä on edelleen lähdössä sarjasta. Sarja yrittää myös ilmeisesti saada Nadia Björlinin (Chloe) takaisin.

"This is just the beginning," shudders an insider. "There are going to be more people out. Everyone is a little freaked out."


- Day of Daysia ei järjestetä tänä vuonna. Sen tilalla järjestetään kiertue, jonka aikana näyttelijät kiertävät eri kaupungeissa.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja DHfan » 21 Huhti 2012, 17:22

Mosse kirjoitti:Day of Daysia ei järjestetä tänä vuonna. Sen tilalla järjestetään kiertue, jonka aikana näyttelijät kiertävät eri kaupungeissa.


Näinköhän ne kuitenkaa roudaa aina koko näyttelijäkaartia eri kaupunkeihi? Vaikea uskoa kyllä.. Minkä takia olenkin hyvin iloinen, että tuli viime syksynä piipahdettua DoD:ssa siellä Losissa :D Ainakin näki kaikki näyttelijät ja useimpien kanssa pääs jutteleekin kiitos sen rouvan, joka huuteli näyttelijöitä kaartamaa mun luo :)
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Mosse » 21 Huhti 2012, 17:41

DHfan kirjoitti:Näinköhän ne kuitenkaa roudaa aina koko näyttelijäkaartia eri kaupunkeihi? Vaikea uskoa kyllä.. Minkä takia olenkin hyvin iloinen, että tuli viime syksynä piipahdettua DoD:ssa siellä Losissa :D Ainakin näki kaikki näyttelijät ja useimpien kanssa pääs jutteleekin kiitos sen rouvan, joka huuteli näyttelijöitä kaartamaa mun luo :)


Jep, saa nähdä kuinka monta näyttelijää menee kerralla eri kaupunkeihin. Parempi olisi, kun kaikki olisivat kerralla samassa paikassa. Mahdetaanko tänä vuonna saada edes haastatteluja. Sulla kävi hyvä tuuri, kun ehdit sinne viime vuonna :).
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Spoilereita/Huhuja

ViestiKirjoittaja Mosse » 23 Huhti 2012, 19:20

Tässä ne joiden huhutaan saavan seuraavaksi potkut: Josh Taylor (Roman), James Reynolds (Abe), Molly Burnett (Melanie) ja Casey Deidrick (Chad.)

Tämä vaikuttaa paremmalta listalta kuin edellinen :D. Josko tällä viikolla tulisi julkisuuteen loputkin potkut.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

EdellinenSeuraava

Paluu Spoilerit/huhut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron